ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3401 3402 3403 3404 3405 3406 3407 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:39

MARISKA601 schreef:
stofzuigen e.d....

oliebollen heb ik niet...

wel frituureten... Kwijlende smiley

zuig maar eens een andere keer stof...moet je vandaag niet doen. Er is al genoeg lawaai buiten.

Ondanks het feit dat ik een Belg ben, en daardoor uit het beste gedeelte van Europa kom, is frituureten niet zo aan mij besteed. Ik zal dus hier maar blijven... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:39

FRANKT627 schreef:
Boze smiley dat beloofd...ik denk dat ik me al maar ga afmelden dan...

En dan, in je uppie op cm gaan zitten terwijl de rest wel in Amersfoort zit? Das niet slim joh, gewoon lekker meegaan.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:40

HERMAN388 schreef:
Logisch Frank, dat is vaste tijd voor plaatselijk regen boven je hoofd Knipoog smiley

Ben lekker met de wagen naar de winkel gereden... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Boze smiley Er was niet veel te proeven...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:40

EVIE747 schreef:
Ik maak vanavond voor mezelf en mijn bezoek macaroni en natuurlijk komen de oliebollen en appelflappen op tafel. Knipoog smiley

Vergeet de poedersuiker niet Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:41

ANNETTE792 schreef:
En dan, in je uppie op cm gaan zitten terwijl de rest wel in Amersfoort zit? Das niet slim joh, gewoon lekker meegaan.

Ja, ik heb er wil zin in...ik moet toch van W-tje...alleen ben ik niet zo'n saunafiguur...met de klemtoon op sauna... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVIE747

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:41

Gaaf! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:52

FRANKT627 schreef:
Ja, ik heb er wil zin in...ik moet toch van W-tje...alleen ben ik niet zo'n saunafiguur...met de klemtoon op sauna... Verlegen lachende smiley

Je gaat gewoon lekker mee hoor Frank!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:55

EVIE747 schreef:
Leuk ik heb morgen helemaal niks ja naar de kerk

Lachende smiley

Het is voor vanavond hoor Knipoog smiley
MAar morgen komen we allemaal bij mn ma en tja denk dat het daar gewoon verder gaat Knipoog smiley
Pfffffff nog meer kilo's om af te vallen Boze smiley
Maar goed het is maar 1 keer per jaar oud en nieuw Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:57

ANNETTE792 schreef:
Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he.
Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht.
Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Verlegen lachende smiley
Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.

(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben Engeltje smiley)

Whaaaaaaaaaaaaa hahahaha kijk Annette ook een manier om je man uit zn bed te plukken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 11:59

ERIKA129 schreef:
Whaaaaaaaaaaaaa hahahaha kijk Annette ook een manier om je man uit zn bed te plukken Clown smiley

Ik heb hem laten liggen hoor, heb net als jij op school geleerd bed verschonen met patient erin Knipoog smiley
Maar geloof dat tie me beetje irritant vond....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:01

Er was eens een vrouw van 50 jaar.
Ze was een gewone huisvrouw.
Gestudeerd had ze niet wegens leerproblemen.
Ze ging vrijwilligers werk doen bij de plaatselijke kerk.

Getrouwd is ze nooit, misschien omdat ze werd afgewezen omtrent haar uiterlijk.

Op een dag besloot ze mee te doen aan een een of ander talentenjacht.

Daar stond ze op het podiumvoor een groot publiek, de tv camera op haar gericht.

De jury dacht bij zichzelf, moeten we deze dame met deze leeftijd,geen sexy uitstraling laten zingen?

De muziek begon te spelen, de eerste klanken kwamen uit de mond van de dame...

... iedereen werd stil....

na afloop kreeg ze een staande ovatie...

ze werd 2de...

Haar naam is Susan Boyle...

Wat een eenvoudige, niet aantrekkelijke vrouw wel niet kan...

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
MARISKA601
op zaterdag 31 december 2011, 12:02
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:02

ANNETTE792 schreef:
Ik heb hem laten liggen hoor, heb net als jij op school geleerd bed verschonen met patient erin Knipoog smiley
Maar geloof dat tie me beetje irritant vond....

Aha dus hij werdt netjes van links naar rechts over het bed gerold Clown smiley
wat lief van jou toch Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:04

ERIKA129 schreef:
Aha dus hij werdt netjes van links naar rechts over het bed gerold Clown smiley
wat lief van jou toch Knipoog smiley

Nee, toen ik bij het rollen aankwam besloot hij toch maar op te staanClown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:12

MARISKA601 schreef:
Er was eens een vrouw van 50 jaar.
Ze was een gewone huisvrouw.
Gestudeerd had ze niet wegens leerproblemen.
Ze ging vrijwilligers werk doen bij de plaatselijke kerk.

Getrouwd is ze nooit, misschien omdat ze werd afgewezen omtrent haar uiterlijk.

Op een dag besloot ze mee te doen aan een een of ander talentenjacht.

Daar stond ze op het podiumvoor een groot publiek, de tv camera op haar gericht.

De jury dacht bij zichzelf, moeten we deze dame met deze leeftijd,geen sexy uitstraling laten zingen?

De muziek begon te spelen, de eerste klanken kwamen uit de mond van de dame...

... iedereen werd stil....

na afloop kreeg ze een staande ovatie...

ze werd 2de...

Haar naam is Susan Boyle...

Wat een eenvoudige, niet aantrekkelijke vrouw wel niet kan...

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Heb je je al eens afgevraagd waarom ze maar 2de werd?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:19

ANNETTE792 schreef:
Nee, toen ik bij het rollen aankwam besloot hij toch maar op te staanClown smiley

Als ik de essentie van dit verhaal begrijp dan is: als Annette niet kan uitslapen dan moet niemand uitslapen. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:20

FRANKT627 schreef:
Heb je je al eens afgevraagd waarom ze maar 2de werd?

Maar tweede werd Boze smiley weet jij dan ook wie er eerste werd Smiley die vol vragen zit Ik niet Zieke smiley
Hindje hebben misschien Smiley die vol vragen zit Ga ook zingen . misschien wordt je ook 2e Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 31 december 2011, 12:23
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:27

ANNETTE792 schreef:
Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he.
Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht.
Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Verlegen lachende smiley
Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.

(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben Engeltje smiley)

Oh, dat was wel gezellig geweest.....Ik weet ook wel waarom ik niet kon slapen. Ik ben recent met die gladheid met mijn fiets gevallen(had er notabene net dure winterbanden op laten zetten omdat ik bang voor gladheid ben!) dus schouderblad erg in de kreukels en dan weet je pas hoe vaak je op je schouder ligt snachts..... Knipoog smiley Laten we het er dan maar niet over hebben hoe het is als je alles met links moet doen terwijl je rechts bent........ Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:28

[quote=MARTIN695]

Daar is het nu echt de winter niet voor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:28

MOMO697 schreef:
Klopt

Maar tijdens de vorige wandelingen met kids ging het toch prima?
heb tenminste geen klachten gehoord.
Eerlijk gezegd kan ik me dat niet meer herinneren dat er kids bij waren. Maar nu we dat weten, kunnen we ons eraan houden toch?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:29

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan heeft Ina ook wel een erg kort lontje als je om deze discussie van CM gaat.......dan is er vast meer aan de hand zou ik zo denken....
O ja, dat was er zeker...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:30

De Klik,

Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:

De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 31 december 2011, 12:41
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:43

FRANKT627 schreef:
Boze smiley dat beloofd...ik denk dat ik me al maar ga afmelden dan...
Kijk Frank, dat is nu het gevaar van zoiets organiseren. Veel mensen gaan dan in hun hoofd malen en piekeren. Dat heeft helemaal geen zin. Het is nl. niet de eerste keer dat we zoiets organiseren.
Gezien het aantal aanmeldingen kunnen we nu gerust stellen dat het avondje doorgaat. Dat is het belangrijkste voorlopig.
Verder is het niet goed om allerlei dingen op het forum te gaan zetten, wat we evt. nog meer kunnen doen. Als je ideetjes hebt, kun je dat beter pv mailen.

Dus nog even voor de duidelijkheid: Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.

Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.

Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.

Tenslotte nog even de lijst:

Chatuliem
Pieter
Annette
Willemijn
Frank
josina (o.v)
Erika (o.v)
Marry (o.v.)
Bert
Cootje
Momo
Ineke (als ik vrij ben)
Hannah702
Marianne
Herman
MArsjg (ov)
Tink (ov)

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 31 december 2011, 12:46
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:23

GERRIT084 schreef:
Maar tweede werd Boze smiley weet jij dan ook wie er eerste werd Smiley die vol vragen zit Ik niet Zieke smiley
Hindje hebben misschien Smiley die vol vragen zit Ga ook zingen . misschien wordt je ook 2e Knipoog smiley

Neen Gerrit, ik denk dat je het verkeerd begreep wat ik bedoelde. Het was in de gehele context van het uiterlijke en dergelijke.

Ik bedoel maar dat ze 2de werd, en dat hoorde ik op BBC, omdat ze niet echt die uitstraling, de looks, had om eerste te worden. Susan was veel beter dan het zangeresje dat eerste werd. Alleen was de 1ste veel jonger en oogde ook beter om te verkopen. Helaas voor dat jonge zangeresje is dat anders uitgepakt en is het Susan die poen pakt. Om het maar even in commerciele termen uit te drukken.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:27

WILLEMIJN232 schreef:
De Klik,

Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:

De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde......

Dat is toch ook wat ik bedoel. Wat is de definitie van een klik??? Dat is net hetzelfde vragen aan een religieus wat hij of zij verstaat onder een roeping. Sommige zaken zijn niet uit te leggen, of ze zijn wel uit te leggen maar dat is voor ieder een andere ervaring. Soms komt er maar een klik na enkele ontmoetigen. Dat las ik hier ook eens op het forum of in de chat en die 2 mensen zijn nu een bekend CM-echtpaar. Niet alles is uit te leggen en niet alles ervaar je direct. Soms moet je effe doorzetten, geduld hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:32

FRANKT627 schreef:
Het woordje 'klik' is een modewoord geworden. Heeft het een definitie? Heeft het inhoud? Het wordt te pas en te onpas gebruikt. Als je kop de mensen niet aanstaat dan mag je innerlijk nog zo goed zijn en dan mag je nog de mooiste teksten schrijven dan mag je nog zo hulpvaardig zijn, je komt er helaas niet in. Dan mag je, of ze denken, dat je al mag blij zijn dat ze met jou willen mailen of chatten. Zo is het nu eenmaal. Als de andere de mindere mooi geen kans geeft om zich innerlijk bloot te stellen zal het een frustie-gedoe worden. De macht is aan de mooie mensen of het nu vrouwen of mannen zijn. Ik bedoel dan aan de uiterlijk mooie mannen en vrouwen. Er zijn wel mensen die de andere afwijzen omdat zijn of haar sterrenbeeld niet goed is. Tja, wat doe je dan met zo iemand? Diegene die steeds in de kou blijven staan worden er niet gelukkiger op. Diegene die de lat zo hoog leggen worden ook niet gelukkiger hoor.

Toch zijn er zat mensen met een minder "mooi" uiterlijk gelukkig getrouwd.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:38

IESJE369 schreef:
Toch zijn er zat mensen met een minder "mooi" uiterlijk gelukkig getrouwd.

Weet ik ook wel Iesje...en je hebt ook best gemengde huwelijke of relaties...op uiterlijk gebied dan...ik ga echt niet beweren dat mindere mooie mensen niet aan de bak komen. Trouwens, wat is mooi? Het is allemaal relatief of toch ook weer niet...het is steeds zo'n schemerzone. Je hebt mensen die weten dat ze mooi zijn, en dat zijn ook wel, en die willen dan ook een uterlijk mooi iemand, en zo kan ik er hier van CM enkele opnoemen, en daar laten ze dan de 'klik' van af hangen. Eigenlijk het is weer zo'n onderwerp waar je nooit een pasklaar antwoord of omschrijving voor kan vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:45

FRANKT627 schreef:
Als ik de essentie van dit verhaal begrijp dan is: als Annette niet kan uitslapen dan moet niemand uitslapen. Boze smiley

Het was half 10 en ik had opdracht hem om 9 uur wakker te maken Frank, t was niet om 6 uur ofzo hoor, zo n beul ben ik nou ook weer niet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:45

WILLEMIJN232 schreef:
Oh, dat was wel gezellig geweest.....Ik weet ook wel waarom ik niet kon slapen. Ik ben recent met die gladheid met mijn fiets gevallen(had er notabene net dure winterbanden op laten zetten omdat ik bang voor gladheid ben!) dus schouderblad erg in de kreukels en dan weet je pas hoe vaak je op je schouder ligt snachts..... Knipoog smiley Laten we het er dan maar niet over hebben hoe het is als je alles met links moet doen terwijl je rechts bent........ Boze smiley

Nu zijwieltjes? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:48

ANNETTE792 schreef:
Het was half 10 en ik had opdracht hem om 9 uur wakker te maken Frank, t was niet om 6 uur ofzo hoor, zo n beul ben ik nou ook weer niet Knipoog smiley

Boze smiley wat is Pieter een luilak zeg... Knipoog smiley groot gelijk had je Annette dat je hem eruit rolde...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 13:56

ANNETTE792 schreef:
Nu zijwieltjes? Clown smiley

Annette, je kent Willemijn al wel langer, hé? Dan zou je moeten weten dat zijwieltjes haar ook niet beschermen voor een val. Willemijn is een speciaal geval, dat weet je toch. Zij zou zelfs nog gezeten op een stoel in haar woonkamer onder een auto sukkelen. Ze gaat naar een gebedsdienst en haar slot gaat stuk...arm W-tje toch... Kussende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3401 3402 3403 3404 3405 3406 3407 ... 6194 Volgende
Pagina 3404 van 6194