| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Die werkster, nou ja ...oke. Maar die tuinman? Denk dat je iedere dag op zoek moet naar een andere  |
Nou visser, als je nu mijn handjes ziet....dat benne geen dameshandjes meer hoor...kloven....sneetjes...wondjes....ik ben nie in de wieg gelegd voor tuinvrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Duidelijk , maar wat wil je met al die koffie , limonade , bier en broodjhuuuuuuuuus.  |
koffie is om te overleven, limonade mag ik niet van de dok....bier drink ik alleen als de kraaien met de bek open uit de boom vallen bij meer dan 30 graden....en broodjes bezit ik nie....ik eet gewoon een sneetje volkoren.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:33
|
|
|
|
480 oliebollen,krentenbollen en appelbollen gebakken...........never nooit niet dat ik weer aanbied om te bakken voor familie en zo........ sommige willen ze nog aan huis geleverd hebben ook (doe ik straks alleen bij de 70 plussers)en de rest verwachtte een bakje koffie met een bolletje........ik ben af..........straks een broodje knakworst of zo.......
Knappe kerel die mij vanavond nog van de bank krijgt (lukt hem wel,met "vuurwerk" )
Fijne jaarwisseling allemaal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:33
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | koffie is om te overleven, limonade mag ik niet van de dok....bier drink ik alleen als de kraaien met de bek open uit de boom vallen bij meer dan 30 graden....en broodjes bezit ik nie....ik eet gewoon een sneetje volkoren.....  |
en wegspoelen met een wijntje zekers?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | 480 oliebollen,krentenbollen en appelbollen gebakken...........never nooit niet dat ik weer aanbied om te bakken voor familie en zo........ sommige willen ze nog aan huis geleverd hebben ook (doe ik straks alleen bij de 70 plussers)en de rest verwachtte een bakje koffie met een bolletje........ik ben af..........straks een broodje knakworst of zo.......
Knappe kerel die mij vanavond nog van de bank krijgt (lukt hem wel,met "vuurwerk" )
Fijne jaarwisseling allemaal! |
Ik heb het ook gedaan en vond het geweldig... Ja...ik voelde me vies... Plakkerig...en moe Maar het rondbrengen was zo leuk!!!! Samen met mijn dochter.... Alleen heb ik er nog veel te veel thuis...dat wordt diepvries(kan heel goed) En vanavond nog een maaltje...en vannacht nog 1 stiekum....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:42
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | 480 oliebollen,krentenbollen en appelbollen gebakken...........never nooit niet dat ik weer aanbied om te bakken voor familie en zo........ sommige willen ze nog aan huis geleverd hebben ook (doe ik straks alleen bij de 70 plussers)en de rest verwachtte een bakje koffie met een bolletje........ik ben af..........straks een broodje knakworst of zo.......
Fijne jaarwisseling allemaal! |
Wilde al zeggen die vent van jou krijgt je heus wel effe van de bank af Jij ook een goede jaarwisseling met je bollen en zieke kids
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:46
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik heb het ook gedaan en vond het geweldig... Ja...ik voelde me vies... Plakkerig...en moe Maar het rondbrengen was zo leuk!!!! Samen met mijn dochter.... Alleen heb ik er nog veel te veel thuis...dat wordt diepvries(kan heel goed) En vanavond nog een maaltje...en vannacht nog 1 stiekum.... |
Het was gezellig hoor,in de loop van de dag kwamen de buren met hun pannen meebakken(kon ik even vuurwerk inslaan ),het huis vol,heel gezellig.........maar de oliebollen zijn zo goed als op,nog een beetje voor vanavond is er over(hoop ik)maar het eten is de lol ook niet he Vanavond met zn allen scrabble doen.......wijntje......hapje......vuurwerk .......en dan mogen we weer aan een heel nieuw jaar beginnen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BOMMIE663
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 17:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Kijk Frank, dat is nu het gevaar van zoiets organiseren. Veel mensen gaan dan in hun hoofd malen en piekeren. Dat heeft helemaal geen zin. Het is nl. niet de eerste keer dat we zoiets organiseren. Gezien het aantal aanmeldingen kunnen we nu gerust stellen dat het avondje doorgaat. Dat is het belangrijkste voorlopig. Verder is het niet goed om allerlei dingen op het forum te gaan zetten, wat we evt. nog meer kunnen doen. Als je ideetjes hebt, kun je dat beter pv mailen.
Dus nog even voor de duidelijkheid: Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman MArsjg (ov) Tink (ov) | Bommie Miekjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 17:26
|
|
|
|
Het weer in ede om 00.00.00 uur:
Verwacht word een wolkbreuk met veel onweer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 17:46
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Eh....waarzo woon je precies mo? is ut ver van Gouda?  |
Ja Marry, het is een pokke end rijden vanaf Gouda maar wel de moeite waard
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 17:53
|
|
|
|
pffff heb nu al de bibbers
ben hier helemaal niet goed in, daarom dat ik wel meega
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:08
|
|
|
|
De kat is terug...een bibberend beessie... Dochter blij en ik ook!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:17
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...schrijf ik eens in heel mijn CM-loopbaan 1 taalfoutje en wie denk je dan die er gelijk opspringt??? Inderdaad, ons Cootje...Je ziet haar niet online maar owee als er wat op het forum verschijnt waar ze lekker op kan reageren....
Mijn besluit staat vast: ik ga homo worden...nu nog een goeie datesite vinden... |
zit je al op Frank en mijn broer is heel erg leuk hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:17
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | De kat is terug...een bibberend beessie... Dochter blij en ik ook!!! |
Wist het wel ze komen wel terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:20
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik wil met mijn stukje over Susan Boyle alleen maar zeggen:
KIJK VERDER DAN ALLEEN HET UITERLIJK. |
Precies dus dames niet me foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:21
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het weer in ede om 00.00.00 uur:
Verwacht word een wolkbreuk met veel onweer  |
A en een half uurtje later in Veenendaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wist het wel ze komen wel terug  |
Mijn kat heeft de griep, heb em echinaforce druppels gegeven, hopen dat ie opknapt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Precies dus dames niet me foto  |
Neeeeeee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:24
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | verwijderd door mezelf. |
aangebrand zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 18:30
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dan ben je zeker nog nooit overvallen door verliefdheid, want dan gaat nadenken niet meer zo goed. |
die verliefdheid heeft me teveel gekost, ik ga voor vriendschap die overgaat in intense gevoelens van liefde en genegenheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:10
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Och arme Griffin....wat zal hij hieronder gebukt gaan...ik huil effe met me mee griff....  |
Is de gouwe nog niet vol genoeg?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ojee, dit klinkt dramatisch...een mens zou er al bepaalde gedachten bij krijgen...  |
Wel, ik vond het gewoon een mooi gezongen lied..that's all..
http://youtu.be/OhADswyecog
Als de liefde niet bestond..Wende Snijders..
En ik ben blij dat de liefde voor mij wel bestaat..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | mijn bijdrage is on-topic marian, iets wat van de gemiddelde bijdrage niet gezegd kan worden |
Dit onderwerp heet: liefdesliedje... hoezo on-topic?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:40
|
|
|
|
Wilde graag de dienst van mijn kerk volgen via internet omdat persoonlijk gaan even niet lukte. Doet internet van de kerk het niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:56
|
|
|
|
Iedereen een hele Fijne Jaarwisseling toegewenst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:00
|
|
|
|
"Gelukkig" is een groot woord maar "Tevredenheid" daar mag je best van spreken. Het zijn de little things in het leven bijv. die het em doen en daar houden we het dan voor nu maar even bij. Happiness mmm mmm mmm mmm quick quick quick step, weet je niet... Een Fijne Jaarwisseling Everybody...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:22
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en wegspoelen met een wijntje zekers?  | neeeejjjj vanavond geen wijn voor mij Pietje: Ik ben vanavond samen met...eh... mijn ressie ouzo..... HIPSSSS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:26
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Ja Marry, het is een pokke end rijden vanaf Gouda maar wel de moeite waard  |
das balen Mo....zal kijken of ik een fiets kan lenen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | De Klik,
Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:
De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde...... | Hallo Willemijn Morgen komt er een BZV ik dacht om half 9 hoe het allemaal is afgelopen met de BZV ik hoorde ht op de radio vandaar dat ik het even meld Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|