ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARCANTI664
ChristianMatch forum index » Berichten van MARCANTI664
Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
Frank+t Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:26
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
Bedankt Frank voor je meeleven, ook fijn om te weten dat er mensen zijn die zich hier over het algemeen in herkennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 10:56
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?
 
Vorig jaar een stukje gehoord en gezien op tv op z'n zachtst gezegd, waardeloos !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 10:52
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
 
Jaja ik haal maar weer eens even een oud (tegelijkertijd gangbaar) onderwerp aan...
Als mensen bijv. schroom hebben om op iemand te reageren vindt ik dat een ander verhaal. Maar inderdaad je krijgt vaak helemaal niets meer terug, of je krijgt wel eens een vervelende reactie. Of je krijgt tijdens een lopend contact opeens niets meer te horen, kan ook nog ! Ik weet niet wat dat is tegenwoordig, mensen zijn gewoon in algemene zin veel harder en onpersoonlijker geworden is doorgaans mijn ervaring. Je kan ook iemand op z'n minst even netjes laten weten van joh sorry dit of dat. En door dit soort dingen kan ik me ook wel eens heel goed voorstellen dat mensen die het overigens goed voor hebben helemaal niet meer reageren, omdat ze toch en/of geen reactie, en/of een vervelende reactie krijgen. Ik kan me nog tijden herinneren dat er over het algemeen wel serieus op elkaar werd gereageerd maar dat is ook al weer heel erg lang geleden. Dus maybe ? times will change you'll never know.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:45
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
Meestal als je aan mensen vraagt van hoe gaat het ? zegt men: "o met mij gaat het wel goed". Dan vraag ik me wel eens af waarom vraag ik het eigenlijk ? Iemand zei eens een keer (die vindt ik overigens wel leuk) Met mensen waarmee het slecht gaat, gaat het altijd goed.

En als je zelf op een eerlijke manier antwoord geeft dat het bijv. wat minder met je gaat zeggen ze weer, zeg toch gewoon dat het goed met je gaat ?! Smiley die vol vragen zit Kortom het is en blijft dom ge....... in de ruimte. Waarom kan/mag iemand niet zielig zijn, dat kan toch als die persoon bijv. niet lekker in zijn vel zit, je mag tegenwoordig al blij zijn als iemand je daarin serieus neemt. En de mensen die dat oprecht doen, met je meeleven/denken zijn tegenwoordig in dat opzicht echt uniek. Ik denk dat je gewoon ten alle tijde eerlijk moet zijn met hoe je je voelt, en als het merendeel dat niet serieus neemt, so be it.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?
 
Ik heb zoiets van nu maar even niet jah Woedende smiley , aan de andere kant gaat het verders perrimmaa. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Allemaal een fijn weekend toegewenst. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 15:34
BerichtOnderwerp: Kerstmuziek
 
De geboorte van Jezus
Ongeveer 2000 jaar geleden werd Jezus Christus geboren. Het klassieke kerstverhaal laat ons zien hoe Jezus geboren werd in een stal. Geen wieg was er voor Hem weggelegd, het enige dat gebruikt kon worden was een voederbak.
Het verhaal over de geboorte van Jezus is te vinden in Lucas 2 in het Nieuwe Testament (het tweede deel van de Bijbel).

De betekenis van Kerst
Voor Christenen betekent Kerst de komt van Christus. Hij was de langverwachte Messias en Redder. De diepste betekenis van Kerst is dat God zelf de moeite nam om als mens naar deze aarde te komen. God koos deze manier om de mensheid te redden van zonde en onrechtvaardigheid. Wanneer we naar het leven van Jezus kijken zien we dit ook juist terug. Jezus treedt in woorden en daden op tegen de onrechtvaardigheid die er in de samenleving aanwezig is. Daarnaast keek Hij juist wel om naar mensen aan de rand van de samenleving.
De ultieme manier waarop Hij de overwinning op zonde en onrechtvaardigheid haalde was zijn dood aan het kruis. Kerst is het feest van het Licht. Jezus noemde zichzelf het Licht van de Wereld. In een vaak zo donkere wereld brengt Hij licht.

De Muziek met Kerstfeest zoals Ere zij God, Stille Nacht, Komt Allen Tezamen, zijn Kerstliederen dus die horen bij het Kerstfeest.

Kom laten wij aanbidden
Dit is een regel uit een couplet van het bekende kerstlied ‘Komt allen tezamen’. De eerste mensen die Jezus erkende als een hele bijzonder baby waren herder. Toen in Palestina niet de meest vooraanstaande mensen. Zij hadden ook bezoek gehad van engelen die de boodschap vertelde dat er een groot koning was geboren. De herders waren direct op zoek gegaan naar het kind dat geboren was. Toen zij Jezus vonden bogen ze hun knieën omdat ze wisten dat het hier om iets bijzonders ging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:04
BerichtOnderwerp: tja
 
Wel een uniek verhaal dit zijn dingen die toch eigenlijk helemaal geen probleem zouden moeten zijn. Niet altijd alleen maar af hoeven stappen op iemand die "brutaal en/of spontaan" is maar ook altijd verder kijken dan dat alleen, heel mooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:15
BerichtOnderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
 
Na al die jaaaarreeen snap ik de vrouwen nog steeds niet snap nie. Andersom denk ik dat vrouwen de mannen ook niet altijd snap nie. Kortom dan zijn we zoals gewoonlijk weer terug bij af... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:56
BerichtOnderwerp: Waarom een kruisje dragen?
 
Aan de ene kant zie ik het als "Geloofsuiting" om te laten zien waar je voor leeft en staat. En dan weten (of willen het niet weten), omstanders het vaak nog niet. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af waarom je dit eigenlijk op deze manier moet laten zien/kenbaar maken. Net zoals als men bijv. een visje achterop de auto heeft, aan de ene kant heb ik daar wel respect voor, maar aan de andere kant kan dat bijv. ook verkeerde dingen teweeg brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:37
BerichtOnderwerp: wat is jou favoriete liefdes liedje ?
 
Er zijn er velen maar om er een paar op Gospelgebied te noemen:

Michael W. Smith met Awesome God
Josh Groban met You Raise Me Up
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:49
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Patat, frikandellen, appelbeignets, oliebollen, appelflappen, sauzijcenbroodjes, ragout, kaas, worst, slaatje, etc... etc... Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:38
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Die moet nog komen als al dat vuurwerk eindelijk achter de rug is. Lachende smiley Vanaf 0.00 is het even voor zo'n kwartiertje leuk, maar al die maanden of nog langer voorafgaand mogen ze van mij verbieden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:00
BerichtOnderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
 
"Gelukkig" is een groot woord maar "Tevredenheid" daar mag je best van spreken. Het zijn de little things in het leven bijv. die het em doen en daar houden we het dan voor nu maar even bij. Happiness mmm mmm mmm mmm quick quick quick step, weet je niet... Een Fijne Jaarwisseling Everybody... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 december 2011, 19:56
BerichtOnderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
 
Iedereen een hele Fijne Jaarwisseling toegewenst... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:07
BerichtOnderwerp: De klik...
 
Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664 (55)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:56
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
Over het algemeen reageren mensen amper tot helemaal niet is mijn ervaring, is ook op andere "Christelijke Sites" merkbaar. Ik krijg ook bruikbare tips maar wat meestal geen effect heeft. Zoooveeel Christelijke Singles en zo weinig respons dat is over het algemeen errug jammer, overigens ook in "the real world". Waarschijnlijk te druk, geen zin, etc... Ik denk dat mensen tegenwoordig wel tevreden zijn ?, en hoeft al die "poespas" niet meer zo. Of de verwachtingseisen zijn zodanig dat je al helemaal gauw buiten de boot valt. Het enige is idd. de klik aangaande het Geloof dat je terug kan vinden. Maar goed je Profiel wordt in ieder geval (ook in je Proefperiode) goed bezocht. Knipoog smiley Misschien veranderen tijden nog wel een keer, "you'll never know"...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARCANTI664
Pagina 1 van 1