| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:36
|
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik me heel gelukkig voel met alles wat ik mankeer en dat GOD me nog steeds hier rond laat lopen en dat ik ook geniet van alle dingen hier op Aard en veel geniet van de zee en strand. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:42
|
|
|
|
Hallo Allemaal
Ik wil hier gebed vragen voor een vriend van mij die ernstig ziek is en die de HEER kent . Ik doe dit ook maar hij heeft veel gebed nodig vandaar mijn vraag. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:48
|
|
|
|
Wat betekent Israël
Niets meer en niets minder dan dat het GODs volk is en een ieder die dit afwijst ook GOD afwijst want zo zie ik dit. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:50
|
|
|
|
[quote=GERRIT084]
Klopt helemaal want zo kunnen we de zomer weer in hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wilde graag de dienst van mijn kerk volgen via internet omdat persoonlijk gaan even niet lukte. Doet internet van de kerk het niet  |
Misschien dat audioserver.nl of kerkomroep.nl een oplossing is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Frank wat worde gij toch verstandig aan het einde van het jaar  |
dacht jij nu echt dat ik geen brains had...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nou meid dan neem je toch een driewieler? Ken ook met versnellingen en motortje hoor Enne valkans wordt dan wel erggggggggggg klein en als je valt danne ehhh......... is het echt hopeloos met je  |
zeg prutske uit middenland, wil je eens wat liever zijn tegen W-tje...wat is me dat nou...stoute Erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:00
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn Morgen komt er een BZV ik dacht om half 9 hoe het allemaal is afgelopen met de BZV ik hoorde ht op de radio vandaar dat ik het even meld Sjalom. Martin |
Aaah Martin , had dat nou niet gezegd. Frank was juist van plan om morgenavond met W-tje te gaan chatten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:04
|
|
|
|
soms ben ik best gelukkig vooral op de momenten dat ik me dicht bij Hem weet of Hij bij mij maar er zijn ook andere momenten en die heeft iedereen vast weleens dat ik me minder gelukkig voel maar aangezien mijn geloof niet bepaald word door mijn gevoel ben ik een heel gelukkig mens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:08
|
|
|
|
Dus nog even voor de duidelijkheid: Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman MArsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:08
|
|
|
|
Ik heb ook thuis geluisterd....Op de pc wat opgeslagen/opgenomen kerkdiensten van een heel jaar.... Daartussen een oudejaarspreek gevonden.... Wat werd ik weer blij...en anderzijds voelde ik ook sterk mijn niet terechte ontevredenheid!!! Het was een preek uit Klaagliederen van Jeremia Pastte dit nu wel vanavond??? Jazeker... Helemaal verwoorden zal ik het niet, maar denk dat dit nodig was voor mij... Om kort te gaan kunnen we allemaal misschien wel terugzien en zeggen...Ja maar het was me het jaartje wel zeg...met dit...met dat...met zus...en zo....
Waarom niet verwondering dat we er nog zijn...DAT WE NOG LEVEN!!!!
Er werd geëindigd met het zingen van de psalm met deze woorden..
Hoe duurzaam alles in deze wereld ook zal schijnen Eens zal al die glans verdwijnen Maar...schoon dit alles om zal keren... Hij blijft staand..o Heer der Heeren...
Ik loop zingend door het huis...en wil dat nog even vast houden... God is goed....
(Dus hoort dit onder het mooiste moment!!)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 31 december 2011, 21:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:17
|
|
|
|
Wat is de meest nuttige overeenkomst tussen Rutte en een verkeerd, gedraaid telefoon nummer
Ophangen en opnieuw kiezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:29
|
|
|
|
Nog een dikke twee en een half uur..... Dan is dit jaar weer voorbij..... En ik maar denken..... en peinzen..... wat ging er nou ook dit jaar weer fout?... Waarom zit ik ook dit jaar nog steeds alleen?.... Wat had ik beter kunnen doen?.... Waarom deed ik dat dan niet?..... Een blik naar boven.... Een schreeuw die niemand hoort.... Hier knalt heel de avond al vuurwerk.... Zou God over die vuurpijlen, rotjes en donderslagen heen kijken? Zal eens, op die grote morgen.....klinken (ander) bazuingeschal? Wat zal de wereld mooi zijn op die dag! Goede jaarwisseling iedereen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:38
|
|
|
|
Die moet nog komen als al dat vuurwerk eindelijk achter de rug is. Vanaf 0.00 is het even voor zo'n kwartiertje leuk, maar al die maanden of nog langer voorafgaand mogen ze van mij verbieden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:38
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wat is de meest nuttige overeenkomst tussen Rutte en een verkeerd, gedraaid telefoon nummer
Ophangen en opnieuw kiezen  |
Zou het contact met het "domme" blondje van de telefooncentrale misschien de meest nuttige overeenkomst zijn ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:49
|
|
|
|
Patat, frikandellen, appelbeignets, oliebollen, appelflappen, sauzijcenbroodjes, ragout, kaas, worst, slaatje, etc... etc...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oké, dat weten we dan ook weer... Het is maar hoe je je vraag stelt dat je wat te weten komt... |
wij slapen netjes ieder in ons eigen bed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:59
|
|
|
|
We wensen iedereen fijne jaarwisseling en voorspoedig nieuwjaar.

Brigit en Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:15
|
|
|
|
| MARCANTI664 schreef: | Die moet nog komen als al dat vuurwerk eindelijk achter de rug is. Vanaf 0.00 is het even voor zo'n kwartiertje leuk, maar al die maanden of nog langer voorafgaand mogen ze van mij verbieden. |
Helemaal mee eens Marcanti.....ik ben die klereherrie al lang zat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:34
|
|
|
|
| MARCANTI664 schreef: | Die moet nog komen als al dat vuurwerk eindelijk achter de rug is. Vanaf 0.00 is het even voor zo'n kwartiertje leuk, maar al die maanden of nog langer voorafgaand mogen ze van mij verbieden. |
helemaal eens.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:48
|
|
|
|
was in slaap gevallen...op de bank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | was in slaap gevallen...op de bank |
Wie??? JIJ???
Ben je dus nu wakker???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:52
|
|
|
|
| BRIGIT826 schreef: | wij slapen netjes ieder in ons eigen bed  |
ieder in je eigen bed??? Tja, ik kan me voorstellen dat je dan dit erbij zet...
ach, binnenkort gaan jullie trouwen en dan kan je wel in 1 bed
euh, heb je al eens niet stilletjes geoefend om in 1 bed te liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Wie??? JIJ???
Ben je dus nu wakker??? |
neen, ik slaap nog... ja natuurlijk ben ik wakker...enne heel nat...had een flesje ice-tea en dat is leeggelopen en nu plak ik helemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 22:56
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Zou het contact met het "domme" blondje van de telefooncentrale misschien de meest nuttige overeenkomst zijn ??  |
volgens mij heeft rutten liever contact met een blonde...man
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ieder in je eigen bed??? Tja, ik kan me voorstellen dat je dan dit erbij zet...
ach, binnenkort gaan jullie trouwen en dan kan je wel in 1 bed
euh, heb je al eens niet stilletjes geoefend om in 1 bed te liggen  |
ssssst frank, geen slapende honden wakker maken he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ssssst frank, geen slapende honden wakker maken he  |
slapende honden??? Ieder in hun eigen mandje dan toch wel zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen, ik slaap nog... ja natuurlijk ben ik wakker...enne heel nat...had een flesje ice-tea en dat is leeggelopen en nu plak ik helemaal  |
O dwarse Belg, had dan ook een flesje bier genomen. Dat plakt niet. moet je nogal liefst in de abdijen geleefd hebben en dan géén bier? Niet te vatten zoiets.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | O dwarse Belg, had dan ook een flesje bier genomen. Dat plakt niet. moet je nogal liefst in de abdijen geleefd hebben en dan géén bier? Niet te vatten zoiets.  |
Het was nochtans ice-tea light en dat plakt nog kan ik me weer douche
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 23:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was nochtans ice-tea light en dat plakt nog kan ik me weer douche  |
Aha.... light... laat maar , ik zal niet vragen waar je nu bent.
|
|
| Naar boven |
|
|