| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 10:54
|
|
|
|
Achter de hoge bergen, in het groene bos Als het gras twee kontjes hoog is Kleine Greetje uit de polder we doen wat we doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 10:58
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ach, jij houdt misschien meer van kattenprogramma"s.... daar kijk ik dus absoluut niet naar..... En ken je het? Zo lijkt het wel een beetje omdat je er zo'n mening over hebt....  |
Dat jij geen katten programma,s kijkt dat snap ik ook nog wel Die beestjes zijn veel te slim, stel dat je er wat van op zou steken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 10:59
|
|
|
|
totally in the harriewarrie[/quote]
en dat aan het begin van het nieuwe jaar Stuur Harrie gewoon naar Warrie, heb jij wat ruimte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:03
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | nee met grijze hersencellen misschien, die nog aan het bijkomen zijn van oud en nieuw  |
Ja, breng jij haar maar helemaal aan het twijfelen Grijs en blond gaan toch helemaal niet samen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:05
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | heb ik ook maar hier en daar opgevangen in de media hoor...kan er ook niets aan doen... |
de media.... en daar luistert gij naar.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:10
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik ook pietje...maar nu komt de eenzaamste maand nog.....  |
Januari is juist buzzy.... Volgende week lekker weekje vakantie en druk...druk...weer oliebollen bakken en m'n huis met bezemen keren.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:25
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | de media.... en daar luistert gij naar.....  |
...het was serieuze media..iets met 'hart van...'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:26
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Neeeeee, de cursus begint z'n vruchten af te werpen, dus bedankt joosje maar op je blote knieën  |
ben eens benieuwd wat er van die cursus blijft hangen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:27
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik ook pietje...maar nu komt de eenzaamste maand nog.....  |
nog eenzamer dan??? Zijn er geen concerten dan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:31
|
|
|
|
Oh, dan ben jij die ene die het Nederlandse volkslied mooi vind...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Oh, dan ben jij die ene die het Nederlandse volkslied mooi vind...  |
ach... kben altijd al bijzonder geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ben eens benieuwd wat er van die cursus blijft hangen... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 11:37
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...het was serieuze media..iets met 'hart van...'  |
....van Rutte???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nog eenzamer dan??? Zijn er geen concerten dan??? |
Helaas niet dat ik weet Frank....enneh....het geldkraantje hier blijft ook niet altijd stromen he....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:10
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het zonnetje probeert te schijnen. Zou het voorjaar worden?
Ik heb er wel zin in. Kale bomen zijn zo doods. En de merels die piepen op dit moment.
Geef mij hun zang geluid maar. |
Hier in de tuin een bonte mengeling van...tja wat allemaal? Roodborstjes, merels, spreeuwen, een vlaamse gaai, koolmeesjes, pimpelmeesjes en puttertjes. Kost wel een kapitaal aan vetbollen, strooivoer en brood, maar ik kan er enorm van genieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:11
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | nou als ik vanaf hier naar amersfoort kan komen .... zou van gouda naar hier toch ook niet zo moeilijk moeten zijn toch? |
Treincentjes benne op Mo, heb in december te veel concerten bijgewoond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:15
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]
Ik ga vanavond boerenkool met worst eten...mmmm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:23
|
|
|
|
| HERMAN968 schreef: | Beste Martin, We zullen zeker bidden: "Voor de vriend van Martin die enstig ziek is". Mocht je meer details willen geven -voor een meer gericht en krachtiger gebed- kan dit steeds per email.
Ter bemoediging: http://youtu.be/WAdWM04Jmo4
Groet, Herman |
Mooi he Herman, dat lied van de Rivier! Ik bid er vaak om : Leid mij steeds weer naar het water....'k wil U daar ontmoeten Heer....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:24
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Treincentjes benne op Mo, heb in december te veel concerten bijgewoond  |
wat te denken van een automobiel? als ik me goed herinner heb je een Soeb voor de deur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:27
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | wat te denken van een automobiel? als ik me goed herinner heb je een Soeb voor de deur. |
Mijn hollende slakkie wordt alleen gebruikt voor de kerk en de (heeele zware) boodschappen, voor de rest heb ik mijn velocipede (das Gouds voor fiets) en die brengt me prima op werk en andere doelen...dusseh...fout geantwoord connexxionpilootje
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op maandag 2 januari 2012, 12:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:48
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | | Arme Wim |
Ja, sielug he? Maar hij vocht er ook niet voor......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:50
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Helaas niet dat ik weet Frank....enneh....het geldkraantje hier blijft ook niet altijd stromen he....  |
Beetje positief denken kan geen kwaad Marry.....Een fikse wandeling of fietstocht kost niets en ik toch ook ontspannend? Ik bedoel het niet lelijk maar jouw berichtjes hebben altijd een ietwat sieluge ondertoon......En natuurlijk zijn sommige dingen niet leuk, maar er is maar één die daar verandering in kan brengen ben je zelf...vergeet dat niet..... ik zou ook graag een aantal dingen in mijn leven graag anders zien maar laat mijn leven er toch niet door bepalen.......althans dat probeer ik..... Maak gewoon van 2012 een positef jaar!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 2 januari 2012, 12:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Beetje positief denken kan geen kwaad Marry.....Een fikse wandeling of fietstocht kost niets en ik toch ook ontspannend? Ik bedoel het niet lelijk maar jouw berichtjes hebben altijd een ietwat sieluge ondertoon......En natuurlijk zijn sommige dingen niet leuk, maar er is maar één die daar verandering in kan brengen ben je zelf...vergeet dat niet..... ik zou ook graag een aantal dingen in mijn leven graag anders zien maar laat mijn leven er toch niet door bepalen.......althans dat probeer ik..... Maak gewoon van 2012 een positef jaar! |
Eh...Willemijn ben jij wel eens twee jaar werkloos geweest zonder enige vorm van inkomen? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met zielig doen, het waren de omstandigheden. Gelukkig heb ik nu weer werk, maar nog niet fulltime en nog steeds niet genoeg voor de vaste lasten, laat staan voor eten....enneh...er zijn hier mensen bij wie ik dat mag vertellen, die er wél begrip voor kunnen opbrengen zonder me zielig te vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:03
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik denk ook niet dat, dit geholpen had immers, iedereen houd van luxe, en saab niet en wat dacht je de straten in ons dorp zijn het meeste vol geperst met het D.B.B  |
Zeker nog nooit in een hedendaagse SAAB gezeten, Gait? SAABs zijn (waren) er voor mensen die (financieel gezien) wel een Benz/Bimmer kunnen, maar niet willen rijden. een beetje leuk 'aangeklede' SAAB is gelijk geprijds als een duits 'hok'. mijn zwarte 9000 had in 1993 een nieuwprijs van 130.000 piek. voorwaar vergelijkbaar met een Benz E-klasse of BMW Fünfer.
helaas bepalen lease-maatschappijen steeds meer wat er in de parkeervakken komt te staan. tegenwoordig zit daar bijna nooit meer een SAAB tussen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:03
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Grijs en blond gaan toch helemaal niet samen  |
ehmmmmm, wist niet dat ze al grijs was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:07
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ja, sielug he? Maar hij vocht er ook niet voor...... |
heeft wel een mooi huis nu en een mooie keuken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:13
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Eh...Willemijn ben jij wel eens twee jaar werkloos geweest zonder enige vorm van inkomen? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met zielig doen, het waren de omstandigheden. Gelukkig heb ik nu weer werk, maar nog niet fulltime en nog steeds niet genoeg voor de vaste lasten, laat staan voor eten....enneh...er zijn hier mensen bij wie ik dat mag vertellen, die er wél begrip voor kunnen opbrengen zonder me zielig te vinden.  |
jij weet niets van mijn leven en neem van mij aan: ik ben wel ervaringsdeskundig... Je wordt er nu boos om maar vergeet niet dat er massa's in dat schuitje zitten.....en ik probeer je alleen maar aan te geven dat het leven -hoe dan ook- altijd zijn positieve kanten heeft en dat je daar zelf voor moet zorgen.... En als je het nu bij die mensen houdt waar je het kwijt kunt zoals je zegt is het toch prima?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:13
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mijn hollende slakkie wordt alleen gebruikt voor de kerk en de (heeele zware) boodschappen, voor de rest heb ik mijn velocipede (das Gouds voor fiets) en die brengt me prima op werk en andere doelen...dusseh...fout geantwoord connexxionpilootje  |
niks 'fout geantwoord', juffie. je vertikt het gewoon om dat slakkie te gebruiken om naar een (al dan niet gezellige) nieuwjaarsborrel te rijden. dus zit niet te mieren dat je er niet heen kunt.
blijft over: je wil niet. je bent ook niet verplicht om te gaan...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 2 januari 2012, 13:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:14
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | heeft wel een mooi huis nu en een mooie keuken  |
Ja, dat was zeker een verbetering.....mooie keuken he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:15
|
|
|
|
Na al die jaaaarreeen snap ik de vrouwen nog steeds niet snap nie. Andersom denk ik dat vrouwen de mannen ook niet altijd snap nie. Kortom dan zijn we zoals gewoonlijk weer terug bij af...
|
|
| Naar boven |
|
|