| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Krent!! Eerst arrangeren we een vrouw en een huwelijk voor je en dan ook nog eisen stellen aaan wie er mogen komen  |
je voelt blijkbaar aangesproken als ondeftig mens...dat is pas zelkennis dat je hebt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:43
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik woei niet van de straat, mn vuilcontainer helaas wel Net klaar met alle plastic zakjes an de overkant uit de heg trekken, en nu heb ik het koud! |
kan Pieter je dan niet even omhelzen zodat je warm krijgt...enne vergeet de foto niet
Hier waait het ook al uren aan een stuk...het is echt een hevige wind, gelukkig geen regen nu.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:44
|
|
|
|
JOHATHAN890 schreef op 9 mei -19u02- op het forum een erg intressante getuigenis die me erg aangreep: "Vanmorgen in de dienst werd er gedankt voor een 3-tal stellen die al 60 en 50 jr getrouwd waren, maar er werd ook gebeden voor de mensen die problemen hadden in hun huwelijk. En gebeden voor de gebroken huwelijken. Dat raakte mij weer zo diep van binnen, mijn hele lichaam verkrampte van het verdriet. Over mijn scheiding die al 3.5 jr geleden was, verdriet om het bidden al die jaren die niet goed waren tijdens het huwelijk, verdriet om het waarom.
Na de dienst ben ik naar mensen van het gebedsteam gegaan, we hebben gebeden voor die dingen, voor t verdriet, de onmacht, maar ook voor het leven van nu. En we stonden daar onder het kruis wat aan de muur hangt. En tijdens het gebed, was ik zo dicht onder dat kruis, zo dicht aan de voet van het kruis, zo dicht bij Jezus die ook van die dingen weet , ook voor die dingen de pijnlijke weg gegaan is, tot de dood aan dat kruis.
Maar alleen zegen is daar aan het kruis, omdat Hij ook overwonnen heeft. Mensen met Zijn Geest bewerkt, mensen gaven geeft, zodat ze kunnen bidden".
Zo ook bidden wij elke donderdag tussen 20 en 21 u. met onze ogen gericht op de Heer Jezus. Hij die ons de weg is voorgegaan en nog steeds gidst waar, wanneer en met wat dan ook. Dat kunnen toelaten en geloven kan enkel met de Heilige Geest die in ons woont en ons telkens weer verheft en vreugde schenkt. Wil je ook eens aanwezig zijn en/of actief participeren, kom dan eens rustig proeven van hoe het eraan toe gaat. Niet alledaags !!
http://youtu.be/_9oIJUK8QLA
Doeg allen en Gods zegen voor 2012 toegewenst Vanwege Visje, Moppie, Martha, Vandamme, Bettie, Herman en Rodger
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 3 januari 2012, 13:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:44
|
|
|
|
Rijkgevulde bami met sambal goreng boontjes en ei,ajam ketjap,sate,rendang rundvlees en uiteraard wat kroepoek
Lekker kokkerellen terwijl de dakpannen en containers door de tuin vliegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:45
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Zeikerds! LJ geniet hier van,so what dat het baggerengels is?De een kent geen Engels,de ander heeft moeite met spelling en slakken zijn verhipte moeilijk te vinden in januari......... Ik persoonlijk vind dreiging uitgaan van het lied,niet bepaald opwekkend......maar das mijn simpele mening.
Je noemt Mij Meester maar gehoorzaamt me niet Je noemt Mij het Licht maar ziet me niet Je noemt Mij de weg maar loopt niet met Mij mee Je noemt Mij het leven maar begeert Mij niet Je noemt Mij eerlijk maar houdt niet van Mij Je noemt Mij rijk maar vraagt Mij niet Je noemt Mij eeuwig maar zoekt Mij niet Je noemt Mij genadig maar vertrouwt Mij niet Je noemt Mij nobel maar dient Mij niet Je noemt Mij groots maar eert Mij niet Je noemt Mij rechtvaardig maar vreest Mij niet
Als Ik je veroordeel,geef Mij dan niet de schuld |
Okee, okee, laat ik dan ook maar ff reageren. Blij dat er iemand is die begrijpt dat je ook gewoon even beleefd om een vertaling kunt vragen, i.p.v. meteen te mopperen Overigens had ik die inderdaad niet nodig, maar dat terzijde...
Inhoudelijke reactie: Ik kan me voorstellen dat je dit bedreigend over vind komen. Maar toch moet ik stellen dat er waarheid in zit! We leven in een tijd waarin veel christenen "verflauwd" zijn. Ze zéggen wel dat ze de Heer dienen, maar ze doén het niet. De bijbel roept niet voor niets iedere keer op om wakker te worden. Steeds meer christenen slapen en kennen God niet echt!
En volgens mij zegt de bijbel over die 'lauwe christenen' hetzelfde als deze tekst, dus misschien moeten we er toch nog es over nadenken:
Opb 3:14 “Dit zegt Amen, de trouwe en betrouwbare getuige, het begin van Gods schepping: 15 Ik weet wat u doet, hoe u niet koud bent en niet warm. Was u maar koud of warm! 16 Maar nu u lauw bent in plaats van warm of koud, zal ik u uitspuwen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Wij willen alleen meer serieuze deftige mensen... Het zal dus nog effe zoeken worden... |
Laat ik nu net binnen dìe doelgroep vallen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Is het 1e punt op de agenda... | presies.... en ik ben aangenomen als notulist....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hij moet Holland maar eerst 's binnen zien te komen  |
jaaah was waar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 12:58
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | | Frank.......tis......Frans. |
Dacht net dat ik Spaans moest gaan leren, blijkt het Frans te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:02
|
|
|
|
Wordt het een duur etentje? tja we moeten op de kleintjes passen hè...... Mijn bolide rijd niet op water
Cootje houd niet van 'stoken' èn is een suikertante
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:40
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wordt het een duur etentje? tja we moeten op de kleintjes passen hè...... Mijn bolide rijd niet op water
Cootje houd niet van 'stoken' èn is een suikertante  |
Kijkt en verwondert u 
http://www.gasthof-forellenteiche.de/
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 3 januari 2012, 13:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:45
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wordt het een duur etentje? tja we moeten op de kleintjes passen hè...... Mijn bolide rijd niet op water
| Als ik Pieter was, zou ik nu ter plaatse uit mn vel springen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:46
|
|
|
|
Cootje houd niet van 'stoken' èn is een suikertante  |
Kom Co het ziet er gezellig en niet overdreven duur of goedkoop uit gewoon lekker en gezellig pieter en zijne harem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:47
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Helaas is Tess er maar drie daagjes... Maar zal zo gezellig mogelijk zodat de echo weer een aantal maanden doorklinkt!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:48
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Kijkt en verwondert u  |
"Gutbürgerliche Küche"
Echte CM-prijzen!(hoeveel mensen passen er in dat ding? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:48
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | jaaah was waar...  |
Ehhhhh willen we dat ook wel dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:49
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | presies.... en ik ben aangenomen als notulist.... |
Mooi kom ik daar al onderuit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als ik Pieter was, zou ik nu ter plaatse uit mn vel springen!!! |
Pieter is toch geen Chat???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 3 januari 2012, 13:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je voelt blijkbaar aangesproken als ondeftig mens...dat is pas zelkennis dat je hebt...  |
Neu ging ervanuit dat je automatische mij daar wel onder zou rekenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:51
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Peter is toch geen Chat??? | Wie is Peter nu weer???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:53
|
|
|
|
Het is echt niet normaal de kliko's vliegen je om de oren Stomme mensen die die dingen ook leeg nog aan de weg laten staan terwijl dit weer is voorspeld JA oke ik weet dat de weermannen er wel vaker naastzitten maar nu dus echt niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ehhhhh willen we dat ook wel dan  |
Vreemdelingendienst bellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wie is Peter nu weer??? |
Beetje meest intelligente mens zag dat het Pieter moest zijn... En meest leedvermakende mens...gunt jouw een metershoge kast!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Als ik Pieter was, zou ik nu ter plaatse uit mn vel springen!!! |
Ik had ook gewoon ja kunnen zeggen Chat Vragen wat iets kost is toch niet erg, t wordt pas irritant als er gevraagd gaat worden of je niet naar een ander restaurant kan omdat iemand het te duur vind. Ik weet ook graag wat iets kost voor ik erheen ga.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:55
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Hàrderrrrr Erika  |
se luistere toch nie Benne mannen he zijn altijd selectief doof en blind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wie is Peter nu weer??? |
Zo noemen ze hem op de zaak ook chat, Zeeland was zich gewoon aan het inleven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:56
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Nog 14 dagen...  |
Vol verwachting klopt ons hart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mooi kom ik daar al onderuit  |
Jij mag voorzitter zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jij mag voorzitter zijn  |
Krijg ik dan een hamer erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 13:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Het is echt niet normaal de kliko's vliegen je om de oren Stomme mensen die die dingen ook leeg nog aan de weg laten staan terwijl dit weer is voorspeld JA oke ik weet dat de weermannen er wel vaker naastzitten maar nu dus echt niet  |
Ik heb me er ook wel eens aan geergerd......."stomme buurman,laat dat ding dagenlang staan" tot ik wat weg wilde gooien en mijn container niet kon vinden........
Het is hier spooky buiten,de teakhouten tuintafel schoof ineens richting de tuindeuren(waar ik zit)
|
|
| Naar boven |
|
|