ChristianMatch

Forum

ik zoek relatie in buurt ouddorp
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3533 3534 3535 3536 3537 3538 3539 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:43

COOTJE711 schreef:
Mààr 10 jaar??? Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley

Tja Cootje, echte wonderen duren iets langer he...een heks zal nooit een prinsesje worden Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:44

FRANKT627 schreef:
Veel klaarmaken is er niet aan. Pakje opensnijden, opwarmen dan onder aardappelpuree...

dom..dom.. dom... je moet er ook een lekkere ovenschotel van maken... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:45

FRANKT627 schreef:
Kotsende smiley ...pindasaus...een lekkere ratetoille zou er wel ingaan...zou er niet ergens een eenzame rat zijn die zich wilt opofferen... Smiley met dichtgeplakte mond

Agompie Frank, eet jij ratten? Soms ook last van een leeg spaarvarken? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:46

MARRY942 schreef:
Agompie Frank, eet jij ratten? Soms ook last van een leeg spaarvarken? Verraste, verbaasde smiley

Frank wèl hoor.....maar of de plaatselijke AH ze heeft....... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:46

COOTJE711 schreef:
dom..dom.. dom... je moet er ook een lekkere ovenschotel van maken... Kwijlende smiley

Ja en met een lekker rundvlees-jusje dr over, eventueel nog wat uitgebakken spekkies dr door en een lekkere vette unox rookworst....
(vandaar dus mijn eh....lichtelijk overgewicht) Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:47

ERIKA129 schreef:
Nee helaas Trijn vergat om op dat moment te fotograferen Twijfelende smiley Knipoog smiley

die was vast ook in shock.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:47

COOTJE711 schreef:
Frank wèl hoor.....maar of de plaatselijke AH ze heeft....... Smiley met dichtgeplakte mond

Ik zag ze niet staan bij de gratis afhaal-hapjes Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:48

MARRY942 schreef:
Tja Cootje, echte wonderen duren iets langer he...een heks zal nooit een prinsesje worden Verlegen lachende smiley

Bezit je ook zo'n takkebezem dan?? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:48

MARRY942 schreef:
Ik zag ze niet staan bij de gratis afhaal-hapjes Clown smiley

Maar in Hoeven is alles anders...... denk ik
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:50

COOTJE711 schreef:
Bezit je ook zo'n takkebezem dan?? Lachende smiley

Welnee, met bezems moet je werken....daar word ik moe van....
Mijn vervoermiddel....das een vliegend tapijt! Alleen is het vanmorgen in die hoosbui zo gekrompen, dat het nu een vliegend tafelkleedje is... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:51

COOTJE711 schreef:

Moeten we toch es een CM-uitje naar Hoeven plannen....vast leerzaam! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 20:58

MOMO697 schreef:
2 Korinthe 2:14-17

Iets wat mij al een geruime tijd bezighoud en afvraag is, wat is de geur dat ik verspreidt, wat zijn de vruchten die ik draag en verheerlijk en draag ik Jezus uit? Draag ik Zijn Naam, voor ieder te zien en te lezen? Elke dag weer, zijn dit keuzes die we moeten maken. Wie volg ik vandaag?

Wanneer een mens wandelt naar het vlees, draag hij de geur van dood. Een mens die wandelt naar de Geest, draagt de geur van Leven, de geur van Christus. Daar is geen tussenweg.

Het is zo ontzettend belangrijk, om iedere dag weer, een keuze te maken om God te volgen. Mensen te stimuleren het goede te doen, door ze bemoedigen in hun goede werken.

Ik heb veel om me heen gezien, dat er zoveel schade is ontstaan bij mensen, door woorden. Lieve mensen, het is onze verantwoordelijkheid, voor niemand een uitzondering, dat we elkaar aanmoedigen, wanneer mensen besluiten zich uit te strekken naar de gaven van de Geest. Wanneer iemand wil ontdekken wat zijn of haar plek is, binnen het Lichaam van Christus en Zijn Leven wil uitdragen.

Wij, het Lichaam van Christus, behoren een vangnet te zijn, om mensen op te vangen, wanneer ze gestruikeld zijn. Ze opnieuw op te richten, door Gods Woord te verkondigen en ze te helpen door te gaan op het punt waar ze gevallen zijn. Stimuleren om de overwinning daarin te behalen.

Lieve broer/zus, wij allemaal maken fouten en vallen iedere dag een paar keer, maar het is zaak om opnieuw op te staan en door te trekken, net zolang totdat wij de overwinning hebben behaald.

Een ding heb ik geleerd, op het moment dat ik mijn eerste Woord van God ontving is, dat Hij niet kijkt naar de dingen die ik fout doe, maar Hij kijkt naar de dingen die ik goed doe en daarin bemoedigd Hij mij en moedigt Hij mij in aan, zodat ik mag groeien en mag open bloeien en veel vrucht mag gaan dragen. Weet dat dit ook voor u, en de mensen om geld.

Fouten zijn er om van te leren. Daarom leer van uw eigen fouten, maar ook van de fouten van mensen, zodat deze u zullen behoeden voor grotere fouten. Die veel vergeven is, zal veel vergeving geven. Word u bewust van Gods genade over uw leven, zo zal u ook genadig zijn voor anderen.

Begin deze dag maar, de heerlijke geur van Christus te verspreiden, door mensen te bemoedigen met een oprecht hart. Zoek naar het kostbare goud, wat in een ieder mens te vinden is, en haal het naar voren, zodat het zichtbaar word en mag uitgroeien tot een prachtig hart, van puur goud. Want God heeft in ieder hart iets kostbaars gelegd, iets unieks. Want onthoud, God heeft in een ieder mens een speciale zegen gelegd, want Hij heeft ieder mens lief en wil dat geen van hen verloren gaat. Aan ons de taak, om Zijn Hart daarin te laten zien en Zijn leven uit te dragen, zodat er leven komt.

Zie door Gods ogen, naar uzelf en naar de mensen om u heen, dan zult u zien, dat vele struikelblokken op uw weg, niet door anderen, maar door uzelf zijn aangelegd, want niemand kan u stoppen, dan alleen uzelf. U heeft een keus, laat u zich stoppen, of neemt u Gods getuigenis aan voor uw leven en begint u met Hem te wandelen en Zijn leven te spreken?
Verspreidt u Leven of dood? Aan u de keuze.

Gods zegen in uw wandel met Hem,

Amanda Jansen
[url][url]www.youridinchrist.org[/url][/url]

Zat mij af te vragen wat nu betekend:

2Co 2:14 En Gode zij dank, Die ons allen tijd doet triomferen in Christus, en den reuk Zijner kennis door ons openbaar maakt in alle plaatsen. 2Co 2:15 Want wij zijn Gode een goede reuk van Christus, in degenen, die zalig worden, en in degenen, die verloren gaan;

De kennis van Christus???? = Goed doen???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:02

COOTJE711 schreef:
Floske zou ook zijn rayon kunnen vergroten? Vast ergens wel een eenzame rat te vinden.... Knipoog smiley

Floshke is nog te jong om naar de nabije provincie Knipoog smiley te fietsen om een eenzame rat op te halen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:03

MARRY942 schreef:

Het spaarvarken is leeg, ik kan zelfs niet eens naar het buitenland op vakantie...neen ook niet naar België.

En ja, ik heb ooit eens muskusrat gegeten...en dat was best lekker...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:05

COOTJE711 schreef:

Boze smiley ...Morgen staat er eekhoorn op het menu...en neen, ik moet er niet voor naar de AH...die staartbeesten lopen hier genoeg...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:07

MARRY942 schreef:
Moeten we toch es een CM-uitje naar Hoeven plannen....vast leerzaam! Lachende smiley

Marry, je kent je eigen buurdorpen nog niet wat zou je dan naar Hoeven rijden??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:07

COOTJE711 schreef:

Anders en veel beter... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:10

COOTJE711 schreef:

Nou, maak jij dan maar een lekkere ovenschotel met dat spul...en nodig mij dan maar eens uit Knipoog smiley ...je zal nu wel minder praatjes hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:11

FRANKT627 schreef:
Nou, maak jij dan maar een lekkere ovenschotel met dat spul...en nodig mij dan maar eens uit Knipoog smiley ...je zal nu wel minder praatjes hebben...

Jij kan Cootje ook uitnodigen Frank..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:13

MARRY942 schreef:
Ja en met een lekker rundvlees-jusje dr over, eventueel nog wat uitgebakken spekkies dr door en een lekkere vette unox rookworst....
(vandaar dus mijn eh....lichtelijk overgewicht) Zieke smiley

Ik krijg spontaan honger.
Maarre lichtelijk overgewicht??? Waar dan? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:13

WILLEMIJN232 schreef:
Jij kan Cootje ook uitnodigen Frank..... Knipoog smiley

neen, want ik kan niet zo'n lekkere ovenschotel maken. Tevens wil ik de mensen niet aanzetten tot het zoeken van onbenullige uitvluchten om niet te komen...dat heb ik ondertussen al wel gehad allemaal... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:14

FRANKT627 schreef:
neen, want ik kan niet zo'n lekkere ovenschotel maken. Tevens wil ik de mensen niet aanzetten tot het zoeken van onbenullige uitvluchten om niet te komen...dat heb ik ondertussen al wel gehad allemaal... Boze smiley

Positivo...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ESTHNA266

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:16

Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:17

ERIKA129 schreef:
Heerlijk verteld meneer chat Clown smiley
Maarre Boze smiley
Wat betreft voetje vrijen. Ik strekte slechts mijn benen onder tafel en raakte daarbij Erika aan. Die was zeker niet op haar mond gevallen. Zij vatte dat op als een amoureuze handeling, maar dat was zeker niet de bedoeling.Dit stukkie he Clown smiley
Wel erbij vermelden dat ik jou geheel en al in de tang had en compleet mond dood Lachende smiley En dat alles geheel onschuldig en tot veel leedvermaak Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Gewoon een leuk en gezellig etentje veel gelachen lekker gegeten, serieus gesprek ben het zoooooooo met je eens he Knipoog smiley

Toch geen ongewenste intimiteiten daar in Duitsland????????
Of evt een nieuw CM setje? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 22 januari 2012, 21:20
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:18

WILLEMIJN232 schreef:
Toch geen ongewenste intimitieten daar in Duitsland????????
Of evt een nieuw CM setje? Verraste, verbaasde smiley

Erika geraakt er maar niet over uitgepraat. Het was een hele openbaring voor haar... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:19

WILLEMIJN232 schreef:
Positivo...... Engeltje smiley

ervaringen, my dear W-tje, ervaringen...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:20

FRANKT627 schreef:
Erika geraakt er maar niet over uitgepraat. Het was een hele openbaring voor haar... Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Woedende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:23

ESTHNA266 schreef:
Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339

Wat is een vrij zijn weekend???? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een vrij weekend is heerlijk, dat weer wel....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:25

Ben dan druk bezet............
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:26

MAR907 schreef:
Mariska, begrijp je gevoelens hierin.
Stel dat God dat ook zou vinden..... zou Hij dan Zijn Zoon gestuurd hebben uit liefde naar deze aarde?.......

antwoord; ja

wedervraag; en wanneer ontvang je die genade van de gestuurde Zoon van God?
als je VRAAGT OM VERGEVING.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3533 3534 3535 3536 3537 3538 3539 ... 6194 Volgende
Pagina 3536 van 6194