| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:38
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Dat je uit alle vrouwen hier juist Erika noemt.....Lees jij zelf wel eens forum Grif?  |
om de een of andere reden hecht ik meer waarde aan de woorden van Erika dan aan jouw bij tijd en wijle lege praat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:39
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Leuk om ons mee te laten genieten Chat,
ik had nooit verwacht dat Bert zo hard zou rijden!! Een gevaar op de weg dus? |
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 23 januari 2012, 20:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:40
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | om de een of andere reden hecht ik meer waarde aan de woorden van Erika dan aan jouw bij tijd en wijle lege praat. |
Thx griffy....ga nu je saabje maar weer poetsen he.... (Gelukkig heeftie daar meer verstand van.....hoop ik)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Het is gewoon mijn ervaring Grif...ik chat met ze...en 9 van de tien blijken inderdaad werkloos te zijn...neem van mij aan dat het klopt |
ik neem van jou wat dit betreft niks aan (wat andere dingen betreft ook niet, trouwens)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
|
|
|
|
Allereerst ff je link goed neerzetten. Ik ben vorig jaar één dag geweest en heb dat als een heel bijzondere dag ervaren. Als alles mee zit, gaan Jasmyn en ik in maart samen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:41
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik neem van jou wat dit betreft niks aan (wat andere dingen betreft ook niet, trouwens)
 |
Wat zat er in je biertje grif?
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op maandag 23 januari 2012, 18:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:42
|
|
|
|
Carien:
Leuk om ons mee te laten genieten Chat,
ik had nooit verwacht dat Bert zo hard zou rijden!! Een gevaar op de weg dus?
bert168 : ik had één moment even bijna 160 km/uur,maar toen hadden we de wind in de rug. mijn auto is zo licht dat ik op een gegeven moment de auto maar heb uitgezet,en me/ons heb laten meewaaien door de wind! daarom was de auto ook zo stil en was het net een 6 cylinder, van Chevrolet uiteraard....
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op maandag 23 januari 2012, 19:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:44
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Wat zat er in je biertje grif?  |
ik heb geen bier of alcohol nodig om iemand af te zeiken.
jij wel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:47
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | Carien:
Leuk om ons mee te laten genieten Chat,
ik had nooit verwacht dat Bert zo hard zou rijden!! Een gevaar op de weg dus?
bert168 : ik had één moment even bijna 160 km/uur,maar toen hadden we de wind in de rug. mijn auto is zo licht dat ik op een gegeven moment de auto maar heb uitgezet,en me/ons heb laten meewaaien door de wind! daarom was de auto ook zo stil en was het net een 6 cylinder, van Chrysler uiteraard.... |
Een bijzondere auto, waar het waait van binnen in de rug. Een cabrio mischien 
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 23 januari 2012, 18:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:48
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik heb geen bier of alcohol nodig om iemand af te zeiken.
jij wel? |
Nee t is je prima gelukt medechristen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:51
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Nee t is je prima gelukt medechristen! |
ook nu ga je de fout weer in: ik ben 'fijn heiden'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:51
|
|
|
|
|
please ff respect voor elkaar!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Daag lieve Cmertjes. Waar waren we gisteren gebleven? O ja, Zoef de Haas spoot in zijn chrysler over de weg om op tijd te komen in het cafeetje in het verre Duitsland. En dat was spannend. De weg leek kronkelig, het was aardedonker en ze wisten niet waar ze uit kwamen. Eindelijk kwamen ze in een stad aan, laat dat nu nog geen Kranenburg wezen, maar Kleve. Achterin de auto klonk het gejammer: zijn we er nog niet, ik moet zo nodig plassen..... Gelukkig wist Garmin hen veilig te manouvreren naar het cafeetje... Daar stonden De Wolf en De Uil al te wachten. Zenuwachtig kwam de Mier op ze af, tuut tuuut tut tuuuut, eindelijk zijn jullie er. Lowieke was al rustig gaan zitten, er was voetbal voor, hij voelde zich al meteen thuis. Met een sigaretje in de hand zat hij de laatste tijd te overdenken. Hij vond mevr. de Ooievaar wel heel vriendelijk te laatste tijd. Elke keer als hij naar zijn postbus ging, lag daar een anoniem briefje in. Dat kon toch niet, wat moest hij met een ooievaar... Nee, laten we dan gewoon maar smikkelen en smullen, want daar zijn we toch voor??? |
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:57
|
|
|
|
De quote werkt nu al niet.
Maar visser 278 hoopt ook te komen. Denk alleen niet dat dat om 18.00 uur gaat lukken maar dat zien we nog wel. 't is niet de afstand maar er zijn nog bazen die wensen dat hun personeel tot 17.00 aanwezig zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:06
|
|
|
|
| ESTHNA266 schreef: | Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen
Zelf ga ik voor het eerst.
Voor meer info: http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339 |
‘Kiezen voor Jezus maakt je leven niet makkelijker maar moeilijker!’ zegt Wilkin van de Kamp onomwonden als we hem vragen of hij iets meer wil vertellen over het thema van het komende Vrij Zijn Weekend in maart.
Vreemde uitspraak voor iemand welke weet dat de Here Jezus een verlosser en bevrijder is. Dus niet kiezen voor de Heer dan, het wordt alleen moeilijker en zwaarder volgens hem gezegd door Paulus.
Mijn bijbel zegt en leert anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:07
|
|
|
|
Spinazie alla Popeye met aardappeltjes en een schnitzel. Zoonlief eet Thais, aangezien hij toch al half pasta/ rijst is
toetje: fruit voor de pitamientjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:07
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting griffin748, 40 jaar, regio 033, MET overnachting MET lieflijk frans poedelinnetje...
tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 23 januari 2012, 19:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:17
|
|
|
|
d'r is trouwens niks frans aan mijn Lagotto Romagnolo
verders onder voorbehoud, he...want ik heb nog niet gelezen dat HetBeest666 mee mag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:28
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Daag lieve Cmertjes. Waar waren we gisteren gebleven? O ja, Zoef de Haas spoot in zijn chrysler over de weg om op tijd te komen in het cafeetje in het verre Duitsland. En dat was spannend. De weg leek kronkelig, het was aardedonker en ze wisten niet waar ze uit kwamen. Eindelijk kwamen ze in een stad aan, laat dat nu nog geen Kranenburg wezen, maar Kleve. Achterin de auto klonk het gejammer: zijn we er nog niet, ik moet zo nodig plassen..... Gelukkig wist Garmin hen veilig te manouvreren naar het cafeetje... Daar stonden De Wolf en De Uil al te wachten. Zenuwachtig kwam de Mier op ze af, tuut tuuut tut tuuuut, eindelijk zijn jullie er. Lowieke was al rustig gaan zitten, er was voetbal voor, hij voelde zich al meteen thuis. Met een sigaretje in de hand zat hij de laatste tijd te overdenken. Hij vond mevr. de Ooievaar wel heel vriendelijk te laatste tijd. Elke keer als hij naar zijn postbus ging, lag daar een anoniem briefje in. Dat kon toch niet, wat moest hij met een ooievaar...
Nee, laten we dan gewoon maar smikkelen en smullen, want daar zijn we toch voor??? |
CHAT, wat was het toetje? Stoofperen gekookt in rode wijn ofzo?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 23 januari 2012, 19:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | CHAT, wat was het toetje? Stoofperen gekookt in rode wijn ofzo?  |
Nee, bananensplit op de cm manier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:36
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Een bijzondere auto, waar het waait van binnen in de rug. Een cabrio mischien 
 |
nee helaas...dit is em net niet... ik meende dat er nog een paar dames op de achterbank zaten te giechelen zaterdag,dus dit model komt niet in de buurt. bij dit model zouden ze bij ons op schoot hebben gezeten,en dat zou chatuliem vast niet willen denk ik....
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op maandag 23 januari 2012, 19:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:39
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | | please ff respect voor elkaar!!!!!! |
jij bent wijzer als grif en ik samen Yelnin..... back to off....bied bij deze mijn excuses aan voor mijn eh...al te snelle tong die in toom gehouden moet worden (spreuken)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:39
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Nee t is je prima gelukt medechristen! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:43
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | jij bent wijzer als grif en ik samen Yelnin..... back to off....bied bij deze mijn excuses aan voor mijn eh...al te snelle tong die in toom gehouden moet worden (spreuken)  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:54
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Gompie.. jij geeft reactie.
Antwoordt: de gestuurde Zoon, is de genade voor heel de wereld....
Wat is de wil van onze Vader??? |
dat mensen hem VRAGEN OM VERGEVING? lijkt me luid en duidelijk in de bijbel terug te vinden, dat een ieder die om genade vraagt die ook daadwerkelijk zal ontvangen.
ps. is het zo raar als iemand op een bericht reageert op een forum, mar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Tja dat wordt van de kansel af geleerd. Anders is de voorganger (en de rest) werkloos.  |
omdat iets jou niet zint, kan het nog wel de waarheid zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | De SP staat in de peiling inmiddels op 30 zetels
Wat een jalouzie is er toch in het land bah. Ik rij graag in een comfortabele auto met veel pk´s onder de motorkap, ik ben blij met mn vrijstaande huis en ik geniet van mn nieuwe vijver met koikarpers die inderdaad duur zijn. In april komen er nog n paar bij, kost weer n fortuin.
Moet ik me nou gaan schamen daarover???? Zijn jullie gestoord ofzo? Ik werk er voor he.
En weet je wat? Als je zelf ook meer luxe wil, moet je niet klagen, maar er voor werken... Maar goed, werken voor je brood en n beetje meer, lijkt af en toe vloeken in de kerk op cm. |
De vraag was niet of je je het kan permiteren maar of het nodig is dat je het hebt.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:56
|
|
|
|
|
dus zo komen jullie aan die massa,s aan post,dom praten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:58
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Een bijzondere auto, waar het waait van binnen in de rug. Een cabrio mischien 
 |
Ik wist niet eens dat Bert een cabrio had!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:58
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | | dus zo komen jullie aan die massa,s aan post,dom praten! |
Laag complex heet dat Ronny......
|
|
| Naar boven |
|
|