ChristianMatch

Forum

eten in Duitsland 21 jan
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3542 3543 3544 3545 3546 3547 3548 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 04:15

MAR907 schreef:
Een bijzondere auto, waar het waait van binnen in de rug. Een cabrio mischien Smiley die vol vragen zit

Dit is een Chrysler !!!!!!
Geen Chevvy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 06:10

GERRIT084 schreef:
Verhip Zieke smiley je was toch tegen Engels tikken Smiley die vol vragen zit

Ik bedoelde ook de stroming........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 06:13

THOMAS968 schreef:
Ik denk dat de houding van de kerken de individualisering sterk heeft bevorderd. Wie wil nu nog katholiek zijn? Voor veel protestantse kerken geldt het ook. De kerk maakt de eigen principes maar al te vaak niet waar.

Thomas

Ik ben het niet met je eens...Juist in de kerk merk je dat mensen gemeenschapszin zoeken...Waarom zijn er van die grote refodromes en stroomt Drachten op zondagochtend vol......
De maatschappij is verindividualiseerd maar de kerk? Juist niet zou ik zeggen.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 07:44

LENYH959 schreef:
Ik geef mijn geld persoonlijk liever uit aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.Maar dat is mijn leefstijl dat is voor iedereen anders en dat mag ook. Dat is ook westers dat iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil.

Armoede is een modewoord geworden,gemaakte armoede vind ik een beter woord.........klinkt hard maar veel mensen hebben de regie en de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven maar wat graag uit handen gegeven voor geld......daarbij is hun verteld dat ze niets kunnen behalve zielig zijn,dat ze veel geld moesten lenen om er bij te horen........heel triest vind ik het dat je de waarde van de mensen tegenwoordig moet afmeten aan het weinige geld dat ze hebben/krijgen,je schijnt alleen wat waard te zijn als je finaal aan de grond zit.......

Laten we nu eens omkijken naar de mensen die leven in stille armoede,de schreeuwers krijgen hun portie wel..........
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:03

PIETER649 schreef:
De SP staat in de peiling inmiddels op 30 zetels Zieke smiley

Wat een jalouzie is er toch in het land bah.
Ik rij graag in een comfortabele auto met veel pk´s onder de motorkap, ik ben blij met mn vrijstaande huis en ik geniet van mn nieuwe vijver met koikarpers die inderdaad duur zijn.
In april komen er nog n paar bij, kost weer n fortuin.

Moet ik me nou gaan schamen daarover???? Zijn jullie gestoord ofzo? Ik werk er voor he.

En weet je wat? Als je zelf ook meer luxe wil, moet je niet klagen, maar er voor werken...
Maar goed, werken voor je brood en n beetje meer, lijkt af en toe vloeken in de kerk op cm.

Niets aantrekken van die jalouzie. Heb je alleen jezelf mee. Jij hebt dat verdient, jij werkt ervoor, iemand er niet mee eens, ga je er gewoon lekker niet mee om.

Die gasten die lopen te zeiken dat je in een dikke wagen rijdt, met veel pk's onder de motorkap...je zou ze eens moeten horen als dat andersom was...neehee, dat zijn dan zelf de grootste kapsoneslijders.
Gewoon blijven genieten waar je voor werkt, en negeren, die jalouzie.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:27

LEANNE226 schreef:
Armoede is een modewoord geworden,gemaakte armoede vind ik een beter woord.........klinkt hard maar veel mensen hebben de regie en de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven maar wat graag uit handen gegeven voor geld......daarbij is hun verteld dat ze niets kunnen behalve zielig zijn,dat ze veel geld moesten lenen om er bij te horen........heel triest vind ik het dat je de waarde van de mensen tegenwoordig moet afmeten aan het weinige geld dat ze hebben/krijgen,je schijnt alleen wat waard te zijn als je finaal aan de grond zit.......

Laten we nu eens omkijken naar de mensen die leven in stille armoede,de schreeuwers krijgen hun portie wel..........

Kijk, ik heb ook een uitkering(minima). Maar ja, met een beetje slimheid, waar zijn de aanbiedingen(supermarkt), en gewoon verstandig doen, ja, hou je best wel wat over. en het mooiste is, je hoeft er niet voor te werken.

Dit laatste is een grapje.

Werken zit er helaas niet in, gelukkig wel leuk vrijwilligerswerk.

Trouwens, geluk en levensvreugde is niet afhankelijk van de hoeveelheid geld. Dat is gewoon blij zijn met wat je hebt, en niet constant af geven op mensen die meer hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:41

LEANNE226 schreef:

die mensen kun je echter alleen zien als je ogen hebt, leanne; en daar ontbreekt het misschien ook wel eens aan in onze maatschappij?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:44

PETER717 schreef:
Maar ok, ik wil wel mee, maar heb zaterdag om 10 uur 2 kleine apen voor mijn deur staan, dus graag advies.

weet je, peter, omdat jij de apen-vader, mag jij zeggen of je overnacht en vroeg in de auto stapt, of dat je de avond ervoor al gaat rijden............is dat aardig, of is dat aardig? Engeltje smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 24 januari 2012, 08:44
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:47

wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???

om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.

de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )

Brandweer Oostkapelle.
Domburgseweg 68d
4356 NB Oostkapelle

voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.

We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.

Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)

heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?

voorlopig hopen mee te gaan;

simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting
bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar
visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting
griffin748, 40 jaar, regio 033, MET overnachting
peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting

tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov
susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting
hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:48

PETER649: Wat een jalouzie is er toch in het land bah.

Helemaal hartgrondig mee eens!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 08:54

HANNAH810 schreef:
die mensen kun je echter alleen zien als je ogen hebt, leanne; en daar ontbreekt het misschien ook wel eens aan in onze maatschappij?

Ja, ik heb makkelijk lu...eh praten. Ik heb geen kinderen.

Inderdaad, als je in een minima zit met een paar kinderen, kan het echt wel lastig zijn Boze smiley Want kinderen willen ook dingen zelfde als vriendjes, en kinderen zijn hard hoor, als je kind niet heeft wat andere kinderen wel hebben, kan zo'n kind worden gepest. Hoe dat op reformatorische en gereformeerde scholen is weet ik niet, daar is het wellicht anders.

Of als je kind niet meekan, als enige, met schoolreisje, dat soort dingen...
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:00

Cootje denkt er ook sterk over om mee te gaan; als ik mijn diensten kan veranderen tenminste.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:05

Ik vind het gewoon jammer dat dit antwoord niet vaker ingevuld kan worden bij de meerkeuze vragen...
Houd het interessanter...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Dit geld dan alleen voor m'n eigen profiel...
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:10

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik vertelde maar gewoon wat zij tegen me zei...anders moet jij maar eens die AH-miep onder handen nemen...

Frank...Frank... wat ben je weer onbeleefd naar die alleraardigste AH dameBoze smiley
Maar zoiets kan niet ongestraft blijven... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:13

Vanmorgen moest ik mijn autoruiten krabben....
en dan te bedenken dat ie thuis binnen kon staan... Boze smiley
Onderweg paar maal op de weg een stukje richting het kanaal geschoven.... Geschokte, onthutste smiley
Oftewel de weg was plaatselijk glad.... Twijfelende smiley
Valt dan niet mee met half dichte ogen om thuis te komen...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:14

SHANITA130 schreef:
Ja, ik heb makkelijk lu...eh praten. Ik heb geen kinderen.

Inderdaad, als je in een minima zit met een paar kinderen, kan het echt wel lastig zijn Boze smiley Want kinderen willen ook dingen zelfde als vriendjes, en kinderen zijn hard hoor, als je kind niet heeft wat andere kinderen wel hebben, kan zo'n kind worden gepest. Hoe dat op reformatorische en gereformeerde scholen is weet ik niet, daar is het wellicht anders.

Of als je kind niet meekan, als enige, met schoolreisje, dat soort dingen...

Uiteindelijk werpen zulke dingen op latere leeftijd zijn vruchten weer af, bij deze kinderen.
Zij hebben geleerd met weinig tevreden te zijn, en met zo min mogelijk veel voor elkaar te krijgen.
Als je alles op een presenteer blaadje krijgt, en op een gegeven moment een stapje terug moet doen zijn de rapen pas echt gaar.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:19

GERRIT084 schreef:
Een Vlaamse Gaai Verlegen lachende smiley of een mechelse herder Gefrustreerde smiley of een Vlaamse reus. of een Jan van Gent. keuze zat toch Smiley die vol vragen zit

En dan heb je nog de Brusselse staander
Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:26

COOTJE711 schreef:
Vanmorgen moest ik mijn autoruiten krabben....
en dan te bedenken dat ie thuis binnen kon staan... Boze smiley
Onderweg paar maal op de weg een stukje richting het kanaal geschoven.... Geschokte, onthutste smiley
Oftewel de weg was plaatselijk glad.... Twijfelende smiley
Valt dan niet mee met half dichte ogen om thuis te komen...

http://www.rtl.nl/xl/#/u/dc1376d1-acc1-4180-a9b2-8f0d60bad7e8

hopelijk niet op deze manier Knipoog smiley

anders deze link

http://www.youtube.com/watch?v=xrJuigh2aCc

http://www.youtube.com/watch?v=67CSKRdI70o&feature=related

Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 24 januari 2012, 09:35
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:41

MARISKA601 schreef:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/dc1376d1-acc1-4180-a9b2-8f0d60bad7e8hopelijk niet op deze manier Knipoog smiley]

Nee gelukkig niet....Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Hoop ook nog mijn max. No claim korting ook nog even te houden.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:47

SHANITA130 schreef:
Kijk, ik heb ook een uitkering(minima). Maar ja, met een beetje slimheid, waar zijn de aanbiedingen(supermarkt), en gewoon verstandig doen, ja, hou je best wel wat over. en het mooiste is, je hoeft er niet voor te werken.

Trouwens, geluk en levensvreugde is niet afhankelijk van de hoeveelheid geld. Dat is gewoon blij zijn met wat je hebt, en niet constant af geven op mensen die meer hebben.

Ik ben blij met de voorzieningen in Nl.,heel blij! Ik ben alleen niet zo blij met de rotte appelsKnipoog smiley

Leanne,te vaak vern****,vernacheld en bedonderd.......
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 09:48

LENYH959 schreef:
Er is niks mis met hard werken,zo verdien je wat je hebt idd (of een beetje meer)Zelf werk ik vanuit de wajong als vrijwilliger veel.Zo help je gelijk ook weer een ander.En met luxe is ook niks mis.Ik denk gewoon dat de invloed van de westerse maatschappij meer hebzucht en idd minder gemeenschapszin met zich meebrengt. Mensen kijken bijna raar op als ik(25 jaar) binnen kom om de handen uit de mouwen te steken want het liever lui dan moe is schijnbaar bijna een norm geworden(met uitzondering natuurlijk).En nee ik denk niet dat we hier gestoord zijn of dat jij je moet schamen.Ik hoop alleen dat het dan niet ALLEEN MAAR om luxe draait maar dat men ook eens denkt aan de medemens.

Als het, zonder zelf in de problemen te komen, mogelijk is een paar biljetjes in een envelopje te stoppen voor een ander... is dat ook luxe Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 10:12

Dinsdag 24 Januari, Psalm 12: 7-9; Woorden die niet falen.

Alstublieft, gaat u nu niet voor de zoveelste keer zeuren over alles wat er in de Bijbel eventueel niet zou kloppen. Houd nu alstublieft eens op over uw visie op Genesis 1 en 2, over de achtergronden van de oerverhalen die spreken over schepping en zondeval. En dat er over de zonvloed ook het een en ander te zeggen is vanuit de heilige boeken van andere religies zal allemaal wel waar zijn, maar dat weten we nu zo langzamerhand wel. En dat er teksten in de Bijbel staan die met elkaar in tegenspraak zijn, dat is ons nu zo zoetjes aan ook wel bekend. Dat de eerste christenen dachten dat Jezus zeer spoedig zou wederkomen en dat ze daar ook nog wel goede redenen voor hadden, dat is ons nu echt wel voldoende duidelijk geworden. Dat de Bijbel geen boek van wetenschap is en ook geen soort van Koran, letterlijk door de Allerhoogste gedicteerd aan een onfeilbare profeet, dat geloven we echt wel. Laat ons nu alstublieft een iets anders horen, iets waar we echt mee verder kunnen.
In deze psalm wordt u op uw wenken bediend. Niet door een dichter die de klant graag laat zijn, maar door een mens die gelooft dat het waar is: het woord van onze God houdt eeuwig stand. Dat woord is wijs. Het is waar en volstrekt betrouwbaar. Maar nu spreken we niet over bijbelteksten en over de totstandkoming van de Bijbel. Nu spreken we over wat de Geest van God door de eeuwen heen mensen heeft toevertrouwd en ingefluisterd. Dát is onfeilbaar waar, onvervalst en klaar als de dag. Beproefd in het vuur, getest door martelaren op brandtafels, betrouwbaar bevonden tot in de gaskamers van Auschwitz toe.

Gods mond alleen spreekt woorden die niet falen,
zuivere woorden, onvervalst en klaar,
als zilver dat de smeltkroes zeven malen
gelouterd heeft. Al wat God spreekt is waar.
Naar boven

Auteur Bericht
LENYH959

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 10:12

SHANITA130 schreef:

Juist, ieder zijn eigen ding.Ik voel me iedere maand gezegend met wat ik heb en dat ik dan zelfs wat over heb. Luxe in de bijstand dan is toch heerlijk. En ik heb wel kids waarvoor ik gedeeltelijk zorg draag. En die komen ook niks tekort dus wat wil een mens nog meer.Een gelukkig en vreugdevol leven en verstandig met je geld omgaan,ben het er helemaal mee eens.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 10:33

CARIEN982 schreef:
Nou snap ik waarom je het zo in je knieen hebt Bert!!

Trijnie en Erika hebben bij Chatje en jou op de knie gezeten!! Smiley met dichtgeplakte mond

Carientjeeeeeeeeeeeee Boze smiley
Wanneer was je ook alweer weg van cm? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 10:37

ERIKA129 schreef:
Carientjeeeeeeeeeeeee Boze smiley
Wanneer was je ook alweer weg van cm? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vandaag ben ik voor het laatst........jammer heh!! Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ga het Verliefde smiley CE Verliefde smiley setje helaas niet meer mee maken!

Laatst aangepast door
CARIEN982
op dinsdag 24 januari 2012, 10:40
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 10:37

HANNAH810 schreef:
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???

om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.

de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )

Brandweer Oostkapelle.
Domburgseweg 68d
4356 NB Oostkapelle

voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.

We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.

Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)

heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?

voorlopig hopen mee te gaan;

simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting
bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar
visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting

peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting

tjoklat313, 51 jaar, regio 978 MET overnachting ov
susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting
hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar

ik meld me af. gezien de haken, ogen, voorwaarden en overig geneuzel van de verhuurder mbt HetBeest666 blijf ik thuis. excuses en dank aan de organisatie voor het vuur dat uit de sloffen is gelopen om de verhuurder om te krijgen, maar het lijkt erop dat het niet gelukt is, als ik mijn hond continu 'aan de ketting' moet houden...

(overigens woon ik nog steeds in 035, Hannah)

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 24 januari 2012, 12:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 10:50

PIETER649 schreef:
Als het, zonder zelf in de problemen te komen, mogelijk is een paar biljetjes in een envelopje te stoppen voor een ander... is dat ook luxe Knipoog smiley

Ik moet inene denken aan evangelist Benny Hinn, in een docu erover, zat een heel zaaltje vrijwilligers het collecte geld te tellen......(even ff topic, dat beeld kreeg ik inene voor me)
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 10:57

FRANKT627 schreef:
Ik wil ook graag een dier zijn maar ik weet niet welk... Twijfelende smiley

Ik zou graag een hond willen zijn, een mooie rottweiler of een klein lammetje! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 11:07

COOTJE711 schreef:
Ik vind het gewoon jammer dat dit antwoord niet vaker ingevuld kan worden bij de meerkeuze vragen...
Houd het interessanter...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Dit geld dan alleen voor m'n eigen profiel...

Wat voor werk doe je Smiley die vol vragen zit Kunnen ze beter veranderen in: wat is je minimale bestedingsruimte bv Tussen de 1500€ en de 3000€ per maand.
3000 € .. 6000€ .. ..
6000 € .. . 10.000€ .. ..
Dit ook bij de wensen zetten die je verwacht van je e.v.t partner, dit zijn zo,n beetje de belangrijkste zaken die men wil weten.
En het belangrijkste is nog steeds, hoe groot is je rugzakje, en dan komt er een hele poos niets.
En dan komt pas de liefde een keertje om het hoekje kijken, dus eerst het belangrijkste.
En dan pas de e.v.t andere fijne leuke bijkomstig heden, die je e.v.t kan mogen verwachten.
De mijne staat er dan nog niet eens tussen, steenrijke vrijgezelle mooie lieve vrijgevige en met een zwakhart dame tussen de 99 en 100 jaar.
Das pas eerlijk Gefrustreerde smiley wat een geneuzel zeg Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 11:08

HANNAH810 schreef:
weet je, peter, omdat jij de apen-vader, mag jij zeggen of je overnacht en vroeg in de auto stapt, of dat je de avond ervoor al gaat rijden............is dat aardig, of is dat aardig? Engeltje smiley

Han.... vergette gij oew krukske nie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
waant gij het toch altij kouwe vuutjus?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3542 3543 3544 3545 3546 3547 3548 ... 6194 Volgende
Pagina 3545 van 6194