Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 12:36
|
|
|
PETER717 schreef: | Snap ik en ben ik mee eens. Maar zoals mijn titel al zegt: de balk en de splinter. Ik heb nu het idee dat er mensen met splinters vanaf gegooid worden en sommigen met balken in hun ogen lekker doorgaan met treiteren en in mijn ogen zwaar onchristelijk gedrag. En dan bedoel ik niet (soms onbegrepen) grapjes, en leuk bedoelde treiterijtjes. |
Ik kan je het volgende zeggen. Er is weer iemand verwijderd van cm, die al eerder een permanente ban had. Zegt dat nog steeds niet genoeg? Je zal merken dat de sfeer beter gaat worden. En dat willen we toch met zijn allen?
Het word tijd dat de echte rotte appels weg gaan. En niet de appels die verrot worden door de verotte appels.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER717
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 12:43
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik kan je het volgende zeggen. Er is weer iemand verwijderd van cm, die al eerder een permanente ban had. Zegt dat nog steeds niet genoeg? Je zal merken dat de sfeer beter gaat worden. En dat willen we toch met zijn allen?
Het word tijd dat de echte rotte appels weg gaan. En niet de appels die verrot worden door de verotte appels. |
Helemaal mee eens. Dan hoop ik dat ze de goede te pakken hebben. Maar dat zal ik wel op de chat zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 12:50
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Profiel van CM aan het wijzigen, vandaag laatste dag.  | Jammer Yelnin, maar ook fijn he. Suc6 in je verdere leven. We'll keep in touch!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 13:10
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Herman wat ben je toch ontzettend nieuwsgierig
Het blijft tot onze trouwdag een verrassing hoe ik er uit zie.  |
en zo veranderen volwassen mensen weer in volslagen doorgedraaide pubers met vlinders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 13:19
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 13:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit is een web site, waar mensen zich moeten gedragen. Als ze dat niet doen, kunnen ze er van af gezet worden. |
Akkoord want soms is zelfbeheersing -als vrucht van de H. Geest - ook nog voor christenen een stevig leerproces.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 31 januari 2012, 13:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 13:50
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Sorry Jolan, ik mag niet weten waar ze naar toe gaat  |
Enne hoe wil je dan dat wij gaan kijken wat voor jurk ze heeft! Mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 13:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Stamppot weer.
Warme chocolademelk weer. |
Dat is het bij jou dagelijks geloof ik het is lekker koud en gezond, met een lekker zonnetjeeeee Wie doet me wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 13:54
|
|
|
Vanmiddag weer een poosje werken dus doen we simpel maar gezond en lekker! Roerbakken met kipfilet, uitje, paprika en champignons erbij even lekker wokken scheut ketjap manis erbij en rijst in 20 15 min op tafel Eet smakelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 14:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | willen jullie misschien de moeite nemen een prikbordberichtje te plaatsen op je profiel? de locatie is groot genoeg, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
nodig ook gerust de mensen uit, waar je contact mee hebt hier op de site.......gezellige mensen zijn altijd welkom, toch?  |
heb het dan toch voor elkaar gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:04
|
|
|
CHRISTIAN146 schreef: | Het letten op tekenen wordt door anderen soms ervaren als een hobby voor wat freaks....... |
Sommige mensen verdienen goed geld aan deze hobbies. Maar volgens mij dient het letten op de tekenen namelijk een ander doel.
Een boer die moet ook op de tekenen der tijden letten. Dan weet hij namelijk of het tijd is om te zaaien of tijd is om te oogsten.
Daarom denk ik dat we beter aan het werk kunnen gaan, want volgens mij is de tijd om te oogsten nog maar kort.... De winter komt er aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:07
|
|
|
XABIA794 schreef: | en hoe doe ik dat dan... geloof me of niet, na al die jaren ken ik nog de helft van die knoppen hier niet  |
boven aan je pagina zie je een rijtje woorden; zoeken-mailbox-prikbord-forum - kies voor prikbord - kies op de nieuwe pagina voor prikbordbericht plaatsen - kies bij de eerste vraag een gezellige groep - sla de tweede vraag over - bij de derde vraag vul je in op vrijdag 10 februari om 18.00 - bij de vierde vraag gezellig te gaan strandwandelen in zeeland met evt overnachting zie forum, agenda, strandwandelen met evt overnachting
de reden dat ik dit zeg is dat er mensen op de site zijn, die niet zo gemakkelijk contact leggen, of het forum nog niet hebben ontdekt. zien ze echter je prikbord bericht dan kan dat een aanleiding zijn je eens aan te spreken over dit onderwerp. durven ze dit ook niet, of willen ze niet weten dat je profiel hen wel aanspreekt, dan kunnen ze zich inschrijven en je in de groep in domburg ontmoeten, wat voor veel mensen laagdrempeliger voelt dan een 1 op 1 ontmoeting.
daarnaast.......... hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en gezellige mensen hebben we nooit genoeg, toch?
ik ben benieuwd hoeveel prikbordjes ik zie verschijnen.......... en hoeveel aanmeldingen er nog binnenstromen. voorlopig vind ik het al een heel mooi clupje zo! maar er zijn in het pension meer dan genoeg kamers, dus "er kan nog meer bij, er kan nog meeeeeeeer bij, dus kom er maar bij!". (nog dertig bedden te vullen............... )
http://www.youtube.com/watch?v=kRUgvCpf-dg
hannah.........heeft niet zo snel genoeg (van) gezelligheid!! 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 januari 2012, 18:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:17
|
|
|
Éfeze 1: 3-14 De afgelopen dagen heb ik u geschreven over de Berg des HEEREN, de ultieme plek van ware intimiteit, vriendschap, aanbidding en de plaats van eenheid met onze hemelse Vader.
Wanneer wij terugkeren naar Jezus Zelf, toonde Hij ons Gods gerechtigheid in Matthéüs 3: 13-17. Het is zaak ons leven af te leggen en Zijn Leven aan te nemen, dus de wedergeboorte. Wat is dan de betekenis van het water? Zijn Bloed! Door Zijn Bloed worden we gereinigd en mogen wij één worden met Hem!
Vervolgens kwam daar de verzegeling met de Heilige Geest. Wat gebeurde er, in de tijd toen er (letterlijk) geofferd werd op het altaar, wanneer het offer welgevallig was? Juist, God antwoordde met Vuur!
Jezus bracht een welgevallig offer naar de Vader, waarna Hij gevuld werd met de Heilige Geest, met daarbij een getuigenis van de Vader, “Deze is Mijn Zoon, Mijn Geliefde, in Denwelken Ik Mijn welbehagen heb!”, geweldig toch?!
Lieve broer/zus, onthoud, op het moment toen u uw leven gaf aan de Vader, door het Offer van Jezus onze Heer, gebeurde dit precies hetzelfde! De Vader verzegelde u, met de meest prachtige en meest kostbare Zegel aller tijden; de Heilige Geest! Door Welken de Vader en onze Heer Jezus in ons verblijft, tot in de eeuwigheid!! Wees u bewust welke beloften er op uw leven rusten!
Door Jezus, heeft de Vader ons gezegend met alle geestelijke zegeningen uit de hemel en in Zijn liefde zullen we geheiligd worden en onberispelijk zijn in en voor Hem!
Het enige waar Hij op wacht, is uw overgave en uw gehoorzaamheid, zodat de Heilige Geest in u kan opwassen en Gods Zegeningen zichtbaar en tastbaar worden in uw leven, om overvloedig uit te delen.
Weet u nog? Geloof in Zijn Woord, doet bewegen!
Geniet van u tijd met Hem, en neem ter ore, wat Zijn Geest tot u te zeggen heeft,
Amanda Jansen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:17
|
|
|
Huh
Is Marry meteen weg, zonder gedag te zeggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:19
|
|
|
Waar is deze zangeres gebleven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:33
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik kan je het volgende zeggen. Er is weer iemand verwijderd van cm, die al eerder een permanente ban had. Zegt dat nog steeds niet genoeg? Je zal merken dat de sfeer beter gaat worden. En dat willen we toch met zijn allen?
Het word tijd dat de echte rotte appels weg gaan. En niet de appels die verrot worden door de verotte appels. |
ben er anders nog steeds ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:35
|
|
|
MAR907 schreef: | hier komt het:
LEVEN
Het leven schetst zich soms summier.
Had net op het toilet een goed begin een mooie zin.
maar weer geen: papier.
leven! |
dat je de uitdaging aan zou gaan had ik wel gedacht, maar zo'n shit-gedicht had ik van jou toch niet verwacht en wat ik me misschien wel even af mag vragen is of er leven in je toiletpot te vinden is alle dagen?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 31 januari 2012, 15:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:37
|
|
|
MAR907 schreef: | Er is één weg,die uit de diepte leidt, één hand,die u kan trekken uit het slik En van doffe wanhoop en van eenzaamheid: Die hand is Mijn hand en die Weg ben Ik.
Er is één waarheid,die niet wreed verwondt, en die genade gelden laat vóór recht: Ik ben de Waarheid,die de Vader zond, Ik heb de leugen ‘t zwijgen opgelegd.
Er is één leven,glanzend als de zon, waarin gij leven kunt verlost en blij: Ik ben het Leven,dat de dood overwon; en wie in Mij gelooft,- hij leeft met Mij |
dan klinkt dit gedicht toch een stuk levenslustiger, mar!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:39
|
|
|
MOMO697 schreef: | ben er anders nog steeds ...  |
jij bent toch een zoet appeltje, momo? heeeeeeeeel zoet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:41
|
|
|
Mariska....Ik geloof niet door alleen de verwijdering van deze ene persoon...alles beter zal gaan... Als jij over rotte appels praat ....zeg ik je.....er zijn hier meer appels...misschien niet helemaal verrot maar wel degelijk met kleine rotte plekjes erin... Er worden behoorlijk rake opmerkingen gemaakt... Maar moet dan alles maar gezien worden als humor??? En mag ik dan nog eens vragen....ALS...je een antwoord geeft...wat natuurlijk mag... Weeg het dan s.v.p nog eens af...HOE schrijf ik het neer...
En bij twijfel...dan maar liever niet..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:42
|
|
|
PETER717 schreef: | Snap ik en ben ik mee eens. Maar zoals mijn titel al zegt: de balk en de splinter. Ik heb nu het idee dat er mensen met splinters vanaf gegooid worden en sommigen met balken in hun ogen lekker doorgaan met treiteren en in mijn ogen zwaar onchristelijk gedrag. En dan bedoel ik niet (soms onbegrepen) grapjes, en leuk bedoelde treiterijtjes. |
Kijk...en dat bedoel ik nu ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:45
|
|
|
jarig kind wil pizza eten....en dat vind ik prima, dagje niet koken is ook wel eens lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:48
|
|
|
Restjesdag...dus...van alles wat.... Ik ga alvast even verzamelen... Zit ook nog een chinees tussen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:49
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | jarig kind wil pizza eten....en dat vind ik prima, dagje niet koken is ook wel eens lekker |
Das lekker...2x pizza in 2 dagen!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 15:49
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | jarig kind wil pizza eten....en dat vind ik prima, dagje niet koken is ook wel eens lekker |
Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 16:01
|
|
|
John Denver -- For you
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=ZzrqbSPmqow
Just to look in your eyes again Just to lay in your arms Just to be the first one always there for you Just to live in your laughter Just to sing in your heart Just to be everyone of your dreams come true Just to sit by your windows Just to touch in the night Just to offer a prayer each day for you Just to long for your kisses Just to dream of your sighs Just to know that I'd give my life for you.
For you all the rest of my life For you all the best of my life For you alone, only for you.
Just to wake up each morning Just to you by my side Just to know that you're never really far away Just a reason for living Just to say I adore Just to know that you're here in my heart to stay.
For you all the rest of my life For you all the best of my life For you alone, only for you.
Just the words of a love song Just the beat of my heart Just the pledge of my life, my love for you.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 16:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | John Denver -- For you
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=ZzrqbSPmqow
Just to look in your eyes again Just to lay in your arms Just to be the first one always there for you Just to live in your laughter Just to sing in your heart Just to be everyone of your dreams come true Just to sit by your windows Just to touch in the night Just to offer a prayer each day for you Just to long for your kisses Just to dream of your sighs Just to know that I'd give my life for you.
Just to wake up each morning Just to you by my side Just to know that you're never really far away Just a reason for living Just to say I adore Just to know that you're here in my heart to stay.
Just the words of a love song Just the beat of my heart Just the pledge of my life, my love for you. |
zeg ehhhh.........wil je ons allemaal jaloers hebben, crossie-man???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 16:20
|
|
|
Wat zou Koningin Beatrix eten vanavond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 16:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mariska....Ik geloof niet door alleen de verwijdering van deze ene persoon...alles beter zal gaan... Als jij over rotte appels praat ....zeg ik je.....er zijn hier meer appels...misschien niet helemaal verrot maar wel degelijk met kleine rotte plekjes erin... Er worden behoorlijk rake opmerkingen gemaakt... Maar moet dan alles maar gezien worden als humor??? En mag ik dan nog eens vragen....ALS...je een antwoord geeft...wat natuurlijk mag... Weeg het dan s.v.p nog eens af...HOE schrijf ik het neer...
En bij twijfel...dan maar liever niet.. | Er zijn ook mensen die zich alles aantrekken en zien als een persoonlijke aanval. Het moet van beide kanten komen. Denk ook eens na over: zou die persoon mij bedoelen of iemand anders, of lees ik het toevallig verkeerd? Ik vind het heel vreemd om zomaar te stellen dat er zoveel gemeens geschreven wordt. Heeft ook te maken met je eigen vermogen van relativeren. Soms vind ik dat mensen wel heel zielig doen hier. Ik noem ff een voorbeeld. Als mensen hier op de site gaan praten over fietsen door het verkeer van kinderen, heb ik dan het recht om ze dat te verbieden? Doen dat bewust om mij te pesten? Nee, zij hebben het over een neutraal onderwerp. Veel dingen kun je je wel aantrekken en zeggen, dat is tegen mij gericht. Maar meestal bedoelen ze heel wat anders. Laten we ophouden om te klagen over hoe de ander hier schrijft en gewoon eens bij onszelf beginnen. En gewoon de vraag stellen: heeft die persoon dat echt zo bedoeld. Dat scheelt al een hele hoop. Een beetje meer vertrouwen in de mensen had ik toch wel verwacht. Het is een naar gevoel dat men hier zo gauw achter iets zoekt. Een blijk van wantrouwen. Vroeger konden we op het forum veel dieper en verder gaan, omdat er onderling vertrouwen was. Maar de mensen die dat zelfvertrouwen hadden zijn verdwenen en het lijkt alsof er veel meer mensen zijn die hun eigen lage zelfbeeld projecteren op de ander. Een forum is bedoeld om meningen uit te wisselen. Maar dat wil niet zeggen, dat als je het niet met elkaar eens bent dat de ander meteen je vijand is? Ik durf hier gewoon te zeggen, dat ik bij sommigen de mening waardeer, maar hun levenswijze veracht. En andersom ook, ik ben het niet met ze eens, maar als persoon kan ik goed met ze opschieten. Mensen zijn meer dan alleen hun bijdrages op het forum en je moet eens de moeite nemen de mensen te zien als mensen, en niet de hele tijd alleen maar je lopen te fixeren op een mening van mensen. Want dat is slechts één onderdeel van die persoon. Het zou heel wat schelen als men eens de moeite nam de persoon te leren kennen. Dat kan leiden tot verrassingen en teleurstellingen. Maar het geeft je wel een veel duidelijker beeld van wie iemand is. Dus oordeel niet over iemand als je hem alleen maar kent van datgene wat hij schrijft. En trek het je niet meteen aan, wat hij zegt. Want hij kan er wel heel andere bedoelingen mee hebben als jij denkt. Balk en splinter vind ik dus echt niet op zijn plaats hier. Dat gaat over dingen die je doet in het dagelijks leven. Niet om wat je schrijft.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 31 januari 2012, 16:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 16:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat je de uitdaging aan zou gaan had ik wel gedacht, maar zo'n shit-gedicht had ik van jou toch niet verwacht en wat ik me misschien wel even af mag vragen is of er leven in je toiletpot te vinden is alle dagen?  |
Wel "geur stoffen"!!.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 31 januari 2012, 16:30
|
|
Naar boven |
|
|