Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:32
|
|
|
het gaat ons niet aan hoe en wat er door christianmatch is besloten en waarom! dat is aan de dirigente en koorleiding denk ik.
daarnaast denk ik dat er nu gecommuniceerd wordt op een diep bas-nivo......
kunnen we wellicht weer over zingen praten, in plaats van over koorleden; en dan wellicht op de wat hogere sopraan-hoogte?
hannah......zingt graag wie zingt er nog meer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd begrijp ik het nut niet van deze bijdrage. Wij hebben geen ban gegeven, dat heeft Judith gedaan.
Ik heb inderdaad vermeld dat het een beslissing is van de redactie en ik heb ook gezegd dat ik dat niet veroordeel. Tevens heb ik gezegd dat diegene wat verkeerds doet de gevolgen moet dragen.
En het is duidelijk dat jij daar minder blij mee bent dan anderen.
Ik vind het niet zo gepast om over heel die affaire smalend te doen...dat is wat ik bedoelde en ook heel duidelijk beschreef. Ik weet zeker dat jij wat anders bedoelde met die ene zin die in het vet hierboven staat. Dat is wat men noemt het 'uit de context rukken'.
En geloof me, de meesten hier op het forum, die haar ook nog van vroeger kennen zijn opgelucht. Verder denk ik dat het verstandig is, geen woorden meer vuil te maken aan dit onderwerp, omdat het om een persoon gaat.
Maar het beeld dat mensen willen dat ze terugkomt wil ik toch even rechtzetten.
Dit staat niet in mijn bijdrage, die voor jou niet tot nut is, maar waardoor je wel gretig gebruik maakt om even voor anderen, zoniet alle (?) leden, te spreken. Waardoor ik me niet van de indruk kan ontdoen dat je zat te wachten op een reactie waardoor je ook je mening kon geven.
De meesten die haar hebben meegemaakt willen dat niet. Ik hoop dat die ban permanent blijft, en met mij vele anderen, hoop ik dat ze niet meer terug komt. |
Verder zeg ik er niets meer over en het zou me ook niet verwonderen indien een slotje op deze topic komt wanneer er te grote heisa ontstaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:42
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Herman, verhalen hebben altijd 2 kanten. En wie er dan gelijk heeft....meestal ligt de waarheid ergens in het midden. Een gewaarschuwd mens geld voor 2,dus als je al eens een ban hebt gehad weet je dat je een beetje op je woorden zal moeten letten. Doe je dat niet weet je wat de gevolgen zijn, en soms, en ik denk dat dat in dit geval ook opgaat, is het voor de persoon zelf wel goed om een poosje tot rust te komen zonder cm.
En na 6 maanden zonder cm krijgt iedereen een herkansing.....ik hoop dat ze die aangrijp om ons de persoon te laten zien die jij hierboven beschrijft. |
Ik kan het bewijs niet zien wie het gelijk heeft. Ik ben de rechter niet.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 1 februari 2012, 15:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:45
|
|
|
slotje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het gaat ons niet aan hoe en wat er door christianmatch is besloten en waarom! dat is aan de dirigente en koorleiding denk ik.
daarnaast denk ik dat er nu gecommuniceerd wordt op een diep bas-nivo......
kunnen we wellicht weer over zingen praten, in plaats van over koorleden; en dan wellicht op de wat hogere sopraan-hoogte?
hannah......zingt graag wie zingt er nog meer? |
Ach iedereen zingt zoals die gebekt is hier hoor je weer veel klaagliederen en verder op forum hier en daar een vrolijke noot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:48
|
|
|
MARISKA601 schreef: | slotje. |
Dat mag volgens mij enkel die gene doen die hem geopend heeft Das dan een probleem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:50
|
|
|
LIEKE000 schreef: | Daarom ga ik niet mee....... ......., want dat kan ik niet zeggen!!...  |
Ik ben al niet meer de oudste hoor... we hebben Nathan510 en Ineke155 nog... Dus ik kan gewoon gaan keten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:51
|
|
|
gewoon niet meer reageren op dit topic....
SLOTJE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:54
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat mag volgens mij enkel die gene doen die hem geopend heeft Das dan een probleem  |
Iemand die een topic geopend heeft, kan hem net zo min op slot doen als anderen. Het ljkt me maar goed ook. Dat kan alleen CM.
Thomas, er is geen probleem op dit punt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:59
|
|
|
LIEKE000 schreef: | ZO EEN MOOI NATUURVERSCHIJNSEL !!
Als het altijd zomer/herfst/winter/voorjaar was, dan waardeerden we de jaargetijden NIET meer. God heeft het goed geschapen/georganiseerd !! |
Ja prachtig maar de wind is nog te hard,er is verhipte weinig ijs te zien hier in Friesland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:00
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Iemand die een topic geopend heeft, kan hem net zo min op slot doen als anderen. Het ljkt me maar goed ook. Dat kan alleen CM.
Thomas, er is geen probleem op dit punt. |
Ik bedoelde, dat alleen die gene een verzoek tot een slotje kan indienen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:01
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik bedoelde, dat alleen die gene een verzoek tot een slotje kan indienen  |
ook anderen kunnen vragen om een slotje. en nu echt een slotje.
SLOT
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 1 februari 2012, 16:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja prachtig maar de wind is nog te hard,er is verhipte weinig ijs te zien hier in Friesland!  |
vanavond op ned 1 de tocht der tochten van 1963... de film
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:03
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja prachtig maar de wind is nog te hard,er is verhipte weinig ijs te zien hier in Friesland!  |
...wil jij ijs op de wegen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:06
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ook anderen kunnen vragen om een slotje. en nu echt een slotje.
SLOT |
Ook als het er maar 1 is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | sjonge zeg, wat weer een ge-emmer.
Iedereen maar eerst de splinter uit eigen oog verwijderen en dan zijn er geen balken meer over. Voordat die splinter eruit is, zijn we jaren verder allemaal.  |
Maar ik heb geen splinter in me ogen maar een balk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wil jij ijs op de wegen??? |
Ijs=bevroren water en bij ons zijn de wegen van asfalt.........
Belgen/voormalige Belgen/selfmade Belgen......zucht.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:13
|
|
|
Frank schreef: | Ik vind het niet zo gepast om over heel die affaire smalend te doen...dat is wat ik bedoelde en ook heel duidelijk beschreef. Ik weet zeker dat jij wat anders bedoelde met die ene zin die in het vet hierboven staat. Dat is wat men noemt het 'uit de context rukken'. | Ik begrijp niet goed waarom je denkt dat ik daar smalend om doe. Als iemand geband wordt, is dat jammer voor die persoon. Maar om hier een heel betoog te gaan houden of ze aub terug mag komen vind ik echt te ver gaan.
Frank schreef: | Dit staat niet in mijn bijdrage, die voor jou niet tot nut is, maar waardoor je wel gretig gebruik maakt om even voor anderen, zoniet alle (?) leden, te spreken. Waardoor ik me niet van de indruk kan ontdoen dat je zat te wachten op een reactie waardoor je ook je mening kon geven. | Gisteren heb ik een betoog gehouden over hoe mensen altijd van het negatieve uit gaan. Dit is dus een duidelijk voorbeeld. De aanleiding van mijn reactie was jouw poging de schuld bij ons neer te leggen. En dat gaat me gewoon te ver. Zelf heb ik geen conflict met haar gehad en ik ben ook niet de kwade genius achter het geheel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:13
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: |
Ik ben al niet meer de oudste hoor... we hebben Nathan510 en Ineke155 nog... Dus ik kan gewoon gaan keten  |
zullen we gewoon vragen of ze tóch meegaat, tjok, en leeftijdsgenootjes ronselt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:18
|
|
|
Geliefde vrienden en vriendinnen,
We maken aan iedereen bekend dat we sinds 30 januari jl in ondertrouw gegaan. De trouwdatum is eveneens vastgesteld op DV dinsdag 26 juni 2012 in Dordrecht.
Hartelijke groeten van
Herman en Brigitta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | vanavond op ned 1 de tocht der tochten van 1963... de film |
Dat is heel mooi te zien, ik was toen bijna 1 jaar oud eeeh jong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ijs=bevroren water en bij ons zijn de wegen van asfalt.........
Belgen/voormalige Belgen/selfmade Belgen......zucht.........  |
Echt Leanne niet proberen om ze te snappen hoor Maar het is echt kkkooooouuuuuuuddddddd maar zo gezond weer, alle bacterien vriezen lekker dood en vooral de muggen weg met die krengen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:38
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Geliefde vrienden en vriendinnen,
We maken aan iedereen bekend dat we sinds 30 januari jl in ondertrouw gegaan. De trouwdatum is eveneens vastgesteld op DV dinsdag 26 juni 2012 in Dordrecht.
Hartelijke groeten van
Herman en Brigitta |
Enne de feestlocatie die is waar ook alweer Ow ja en Herman ze heeft een paarse jurk met rood afgezet
Maar gefeliciteerd met de eerste stap nu maar kijken of ze de tweede ook met je aandurft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Echt Leanne niet proberen om ze te snappen hoor Maar het is echt kkkooooouuuuuuuddddddd maar zo gezond weer, alle bacterien vriezen lekker dood en vooral de muggen weg met die krengen!!! |
Twas net te laat had van mij wel eerder gemogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Enne de feestlocatie die is waar ook alweer Ow ja en Herman ze heeft een paarse jurk met rood afgezet
Nee joh, dat was niet rood, dat was oranje
Maar gefeliciteerd met de eerste stap nu maar kijken of ze de tweede ook met je aandurft  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:53
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Twas net te laat had van mij wel eerder gemogen  |
Tja sorry ken het ook echt niet hellepe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:54
|
|
|
Gebakken krieltjes....gemengde sla...en (ff luxe doen...)varkenshaas.... Yoghurt als toetjes....
Al hoewel...het toetje van Lieke deed me watertanden... Maar vorige week hadden we iets wat er op leek... Warme boerenappelmoes met gele vla...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:57
|
|
|
Ga zelf pizza maken met erop wat ik lekker vind jummieeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:58
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Maar ik heb geen splinter in me ogen maar een balk  |
Ben je nog langer ziek dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 17:02
|
|
|
TINK100 schreef: | moeten we met 2 woorden spreken Frank? het ja-woord met 2x ja??? |
Vraag het aan Marsj Tink misschien wil die dan opeens ook wel 
Of heeft tie dan meteen een slecht moment van de dag Was anders off-topic he
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 1 februari 2012, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|