Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:41
|
|
|
Gaat ie de reinigingsdienst misschien wel bellen..... [/quote]
nah, kunnen ze direct de vieze aardappelpan schoonmaken, hoef jij dat niet te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:42
|
|
|
Hallo Xabia.
Ik vind hetwel goeie muziek alleen kan ik er niet heen Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nah, kunnen ze direct de vieze aardappelpan schoonmaken, hoef jij dat niet te doen.  |
Jij bent geniaal Yelnin  Op CM doe je nog eens ideeen op Een gemis dat je ons gaat verlaten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, je begrijpt hem niet, willemijn; hij wil een bed van min 2.30 ik verwacht dat hij de behaaglijkheid van een warm waterbedje dus helemaal niet zal kunnen waarderen;
enneh......ik zou niet denken aan een aardig dwarsliggende visser........ gaat alleen maar een nachtmerrie opleveren...........
overigens had hij nog wel het lumineuze idee je met je vriendin uit te nodigen; ideetje misschien??  |
Ik heb meerdere vriendinnen Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:58
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa . Het staat inderdaat in Ezechiël dat het zon aanbidders waren. Ik had het v anmorgen nog in de bijbel gelezen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb meerdere vriendinnen Hannah  |
Neem je ze toch gewoon allemaal mee willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:14
|
|
|
PETER717 schreef: | Heb ik dit allemaal veroorzaakt?
Het lijkt onderhand wel op de gewone chat hier, moet daar ook een slotje op?
Maar over dieren gesproken. Ik ben gewoon een lieveheersbeestje hoor
 |
Peter: Nee hoor niet jou fout!Iedere heeft verantwoording voor zijn /haar woorden
Jolan dierentopic is een andere he Dit is die splinter of balken in onze ogen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Peter: Nee hoor niet jou fout!Iedere heeft verantwoording voor zijn /haar woorden
Jolan dierentopic is een andere he Dit is die splinter of balken in onze ogen! |
oeps...dr zat ff een dikke balk in geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:18
|
|
|
JOLAN931 schreef: | oeps...dr zat ff een dikke balk in geloof ik  |
Als tie er nu dan maar uit is slaapt zo lastig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heerlijk als je dat allemaal zelf kan uitzoeken he??? Ik zou het wel weten.....
 |
Had er beetje veel opgedaan was een beetje teeeeeeeeee veel haha maar smaakte wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Had er beetje veel opgedaan was een beetje teeeeeeeeee veel haha maar smaakte wel  |
Ligt eraan ...teveel van WAT???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:36
|
|
|
stamppot boerenkool met spekkies en lekkere rookworst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:39
|
|
|
alle bacterien vriezen lekker dood en vooral de muggen weg met die krengen!!![/quote]
zijn ook beessies he, weet je wel hoe zeer dat het doet om te bevriezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:45
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Jij bent geniaal Yelnin  Op CM doe je nog eens ideeen op Een gemis dat je ons gaat verlaten........  |
daar is CM voor he, om ideeën op te doen, vooral daarvoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Enne de feestlocatie die is waar ook alweer Ow ja en Herman ze heeft een paarse jurk met rood afgezet
Nee joh, dat was niet rood, dat was oranje
Maar gefeliciteerd met de eerste stap nu maar kijken of ze de tweede ook met je aandurft
O Iesje dan is ze veranderd van kleur dat ken nog wat worden ze heeft nog ruim 4 maanden de tijd  |
volgens mij zijn jullie kleurendoof ze had toch echt een zacht roze jurk aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:51
|
|
|
nen ezel balkt toch ook... kan dus wel in deze topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:52
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Xabia.
Ik vind hetwel goeie muziek alleen kan ik er niet heen Sjalom. Martin |
toch fijn van jou reactie dacht al dat niemand hier van Glenn Kaiser houdt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RIAATJUH149
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 00:02
|
|
|
jammer ik had zeker meegegaan ziet er leuk uit. maar me zoon is jarig,ik had wel zin in een wandelingetje en ook jullie te ontmoeten. misschien de volgende keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 00:06
|
|
|
PETER717 schreef: | Volgens mij gaat er om dat wij dus dommer dan een ezel zijn en volgens mij is een ezel niett dom. Sterker nog: hij zag de engel... droeg Jezus... etcetera
Mogelijk zeggen de reacties iets over de intelligentie van de schrijver  |
Vreemd...... wij zijn dommer dan een ezel, dus een ezel is dom.??? dom, dommer domst.... 
Dan balken we ook het meest.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 2 februari 2012, 00:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 00:16
|
|
|
YELNIN491 schreef: | maar dat doen ze dan koninklijk he  |
idd
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 2 februari 2012, 00:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 00:23
|
|
|
TINK100 schreef: | sambal bij...?? | Niet voor mij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 00:30
|
|
|
CROSSROAD....
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!
En jij ook Marianne...met je....uhm...MAN!!!!! Een fijne dag samen....en nog vele jaren in goed gezondheid!!!!!
Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 00:37
|
|
|
Crossie...van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 06:03
|
|
|
MAR907 schreef: | idd
 |
God gebruikt ezels om voor Hem te spreken als Hij geen mensen meer vindt, toch.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 2 februari 2012, 06:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 06:12
|
|
|
MARTHA725 schreef: | DE ENIGE TROOST
Hoi allemaal,
We zitten weer in februari, ja, de tijd gaat snel, De tijd die vreugde, verdiet, moeilijkheden, maar ook blijdschap brengt.
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom, we dringen niemand iets op, je bent vrij om mee te doen We houden de bidstond elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 Je kan gebedsroom vinden als je bovenaan de balk de Chat aanklikt, dan racht naar beneden scrolt, en dan gebedsroom aaklikt.
We willen speciaal bidden voor situaties waar onvrede, roddel, en laster heerst, dat de Heer vrede brengt, en mensen samenvoegt, om 1 in Hem te zijn.
We dragen ook de daklozen op, en de dieren die lijden onder de kou.
Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.
Voorbede voor;
San Cees familie in India Ad Clasien Cor en Dirk Marjo Tove
Gods rijke zegen en nabijheid, Warme groetjes,
Martha Herman Vandam Bettie  |
Deze mooie tekst vond ik en trof me direct in het hart: [i]"Licht dat terugkomt Hoop die niet sterven wil Vrede die bij ons blijft"[/i]
En vanuit dit licht willen we deze avond bidden voor twee cm leden die in een gevecht zitten van onduidelijkheid of ze beiden bestemd zijn voor elkaar of elkaar dienen los te laten. Wij willen bidden dat onze Heer inzicht geeft, hen beiden draagt en bevrijdt van banden die destructief zijn. Graag doen we dit in gemeenschap als broeders en zusters met elkaar God eren en groot maken om vanuit ons bestaan voorbede te doen voor onze beide cm verwanten, vanavond op de chatroom.
http://youtu.be/g0DVrTk80Ps
Hartelijke groet, Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 3 februari 2012, 06:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 06:44
|
|
|
XABIA794 schreef: | boven je vermogen verzocht worden slaagt dan alleen op vervolging? ik dacht dat dit op elke christen kon worden toegepast... elk christen wordt verzocht, alleen de manier hoe is verschillend... rijkdom kan ook verzoeking zijn... |
Dat ben ik met je eens: vervolging en verzoeking sluiten elkaar niet uit. David is vervolgd door Koning Saul, is sexueel verzocht toen hij een getrouwde vrouw zag baden en is daarna weer vervolgd door zijn eigen zoon Absalom.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op donderdag 2 februari 2012, 06:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 06:49
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik begrijp je intensie.... De tekst welke je noemt is naar mijn inziens deze:
1Co 10:13 "Ulieden heeft geen verzoeking bevangen dan menselijke; doch God is getrouw, Die u niet zal laten verzocht worden boven hetgeen gij vermoogt; maar Hij zal met de verzoeking ook de uitkomst geven, opdat gij ze kunt verdragen."
Wat het context betreft van deze tekst gaat het hierom:
1Co 10:14 Daarom, mijn geliefden, vliedt van den afgodendienst.
Waar de apostel over had ging om afgodendiensten welke zich toen afspeelde. In onze tijd kun je ook "religie" noemen. Men dacht toen dat wij als mensen verzocht worden door afgoden (demonen)of externe dingen. Verzoekingen komen daar niet van. De Heer leert dat het ergens anders van komt. Het komt vanuit ons eigen binnenste vleselijke gedachten goed (ikje).....Daar komen de verzoekingen vandaan.... Verzoeking is ook niet hetzelfde als verdrukking.
In de bijbel is het werkwoord "verzoeking" en "verdrukking" een neutraal woordt. Noch positief noch negatief.
Het antwoordt op mijn reactie is te vinden in deze tekst:
Jas_1:14 Maar een iegelijk wordt verzocht, als hij van zijn eigen begeerlijkheid afgetrokken en verlokt wordt. .
Hetgeen dat jij meent is net andersom. De westerse wereld wordt het meest verzocht door de begeerlijkheden van de welvaard, ook in de kerken (religie).... |
Mijn laatste bijdrage was meer een reactie op je volgende uitspraak: "Ik denk dat je het geestelijk hoort te zien. Het beest zorgt ervoor dat er geen geestelijk voedsel (kennis der waarheid) gegeten kan worden...."
Ik gaf aan dat vervolging reeel is en dat het alleen al om die reden niet gepast is om UITSLUITEND een geestelijke uitleg te geven aan vervolging.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op donderdag 2 februari 2012, 06:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 06:54
|
|
|
MAR907 schreef: | De verdrukking waar jij het overhebt is zeker meer dan in de OT bij het volk van God t.o.v. voor ons als heidenen in deze tijd. Wij horen het heidendom lost te laten en dat zit in ons binnenste. Je ziet het op de forum hoe moeilijk dat is.... |
Integendeel: in het Oude Testament werd fysieke overwinning op fysieke vijanden beloofd mits het volk Israel gehoorzaam zou zijn aan God's geboden. In het Nieuwe Testament wordt deze belofte t.a.v. fysieke overwinningen niet meer gegeven. Je hebt alleen al in dit topic vele bijbelteksten geciteerd: daarom ga ik er vanuit dat ik de de bijbelteksten in het Nieuwe Testament t.a.v. fysieke vervolging voor christenen niet voor je hoef op te zoeken.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op donderdag 2 februari 2012, 06:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 07:43
|
|
|
BrideZ kon zich vinden in een dagje later!!! Nu nog de vraag hoe ik er kom... want dat zogenaamde Nederland en het OV is net zoiets als de paus en de pil....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 08:20
|
|
|
PIEN621 schreef: | BrideZ kon zich vinden in een dagje later!!! Nu nog de vraag hoe ik er kom... want dat zogenaamde Nederland en het OV is net zoiets als de paus en de pil.... |
wat is er dan met de paus en de pil??
we gaan gewoon een wedstrijdje doen; wie mag pieneke uit het rotterdamse gat bevrijden, ok? leuk dat je toch mee kunt!!!
welke taxi heeft er nog ruimte in de kar?
|
|
Naar boven |
|
|