ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3601 3602 3603 3604 3605 3606 3607 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:06

Aangezien Mario in de ban van het schaatsen is vergeet hij er mooie liedjes op te zetten..... Knipoog smiley Dus nu moet ik voor een keertje de honneurs maar waar nemen...... Engeltje smiley

http://youtu.be/68VPPhQV9YQ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIEKE000

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:11

.
Ik las dit topic... en de eerste woorden die bij mij opkwamen, waren

......GOD HUILT!!!!....

Waarover........dat mag jezelf invullen.

Sorry mensen, ik moest dit even kwijt.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:14

LIEKE000 schreef:
.

......GOD HUILT!!!!....

Tja, dat God huilt is misschien waar maar durf je je eigen mening niet geven omtrent dit onderwerp want dat is beter dan zelfs iets in te vullen van wat misschien waar is. Heel vaag dus...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:18

LIEKE000 schreef:
.

......GOD HUILT!!!!....

Wat bedoel je nu te zeggen? God huilt? Maar waarom???
Omdat iemand vind dat God haar bij de hand neemt? Is toch mooi?
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:19

PIETER649 schreef:
Eigenlijk moet ze gestenigt worden.
Hoe durft ze... te weten dat ze in zonde leeft en daar nog mee door willen gaan ook, terwijl de bijbelteksten voor t oprapen liggen!

Indien jij zonder zonde bent, gooi jij dan maar de eerste steen Mar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Was al gegooid Kussende smiley

1 Jhohannes_3:9 Een iegelijk, die uit God geboren is, die doet de zonde niet, want Zijn zaad blijft in hem; en hij kan niet zondigen, want hij is uit God geboren.

Een kind van God (welke de Heer volgt) weet wie hij/zij is in de Heer en heeft de kennis der waarheid.....

Dus kan stenen gooien.. Clown smiley

Laatst aangepast door
MAR907
op maandag 6 februari 2012, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:29

LIEKE000 schreef:
.

......GOD HUILT!!!!....

Volgens mij heb je helemaal gelijk, althans niet alleen dit topic hoor, maar meer over geheel CM,
Die C mogen ze wel weghalen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:32

De beste manier om in te spelen op de toekomst, is het heden te begrijpen.....
(John Naisbitt)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:33

FRANKT627 schreef:
Ik heb al geraden wie het is...de lol is er al af...
Hopelijk meldt zich nog een 'anoniempje' aan... Knipoog smiley ...dit is veel leuker dan kruiswoordraadsels.

aangemeld, speciaal voor ons frankie-boy........... Lachende smiley met blinkend witte tanden
ANONIEMPJE UIT HET NOORDEN Lachende smiley met blinkend witte tanden

succes frank; dit raad je NOOIT!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:41

Hoi Jasmijn,

Zoekende naar jou vraag kwam ik deze site tegen op het internet.
Heb me er nog niet helemaal in verdiept maar het gaat over lotgenoten contact om het maar zo te noemen en bijbelstudie's hierover!
[/url]http://www.chjc.nl/geloof-en-homo/wat-de-bijbel-zegt-over-homoseksualiteit[url]

Vind het wel knap van je om er zo open voor uit te komen.

Groetjes Erika
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:41

COOTJE711 schreef:
Kun je echt geen functie krijgen bij Judith??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik zie het verband niet...maar goed...nu moet ik al weer naar het 2de anoniempje gaan raden... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:46

VOGUE536 schreef:
Ik las deze ouwe topic en wilde dit nog toevoegen:

http://youtu.be/yeLDbGUQpfQ

Clown smiley

"Url" ff plaatsen

http://youtu.be/yeLDbGUQpfQ

Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 6 februari 2012, 19:47
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:51

CHATULIEM619 schreef:
Kijk niemand ontkent hier zonde te hebben. Maar jij vraagt in feite om zonde niet als zonde te zien, daar zit een heel groot verschil in.

Hoe kom je tot deze conclusie Chat?
Dat ik zonde niet als zonde zie?
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:59

Jammer dat het onderwerp nu een beetje afglijdt. Ik vind dat er geen sprake is van zonde maar kennelijk vinden mensen het nodig het zo te benoemen. Ik sluit me wel aan bij wat Mieke zei, laten we het oordelen maar aan God over. Dan ben je beter af dan bij veroordelende mensen. Gooi maar stenen jongens, het staat er toch? Die Hippie, hoe heette Hij ook alweer, kon vast niet goed lezen en begreep er dus natuurlijk niks van.

Om te huilen is het inderdaad wel. Ik vind Jasmijn een moedig meisje. Het is wel erg dat je moed moet hebben om in christelijke kring uit te spreken dat je andersgeaard bent en je je een kind van God voelt - wat je zonder meer bent.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 6 februari 2012, 20:45
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 20:00

Voordat de ruimtewetenschap ontwikkeld was, beschouwden
sommige mensen de Bijbel als mythologie.
Vandaag de dag bewijst de wetenschap dat de Bijbel heel
wetenschappelijk is en zelfs de moderne wetenschap overtreft.
http://www.youtube.com/watch?v=-dndtF3-ZMg&feature=related
In het bronzen tijdperk, toen de meeste aardbewoners nog geen goed inzicht hadden in de bouw van de aarde en het universum, wordt het boek Job geschreven, waarin al een verbazingwekkende kennis en inzicht wordt weergeven.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 20:28

HENKEMAN399 schreef:
Leuk...das dus nummer drie die mee rijdt in mijn auto?

yep zoals het nu lijkt zijn we met zn vieren, gesellie
Naar boven

Auteur Bericht
HANS744

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 20:48

VISJE847 schreef:
:) Dank je wel Pieter.
Lachende smiley Ik heb trouwens het verlangen om gedoopt te worden, niet om een ijsblokje te worden! haha. Coole smiley met zonnebril dus dat duurt nog wel even.
Heb begrepen van horen zeggen dat zoiets ook niet in een paar weken is geregeld.
Omdat ik door onderdompeling gedoopt wil worden maar wel bij mijn eigen kerk wil blijven.
Zijn er meer mensen die ideeèn of tips hebben of weten waar je dat kunt laten doen bij welke gemeente?

(een zwembad had ik bijvoorbeeld helemaal nog niet aangedacht Bert en ik zoek nog even verder naar meer info over dit onderwerp. :)

Ik wens iedereen die dit leest een goede en gezegende week toe.
Greetz van Visje

hoi heb jij geen evangelische kerk in de buurt.ben zelf herv.maar heb me onverwachts laaten onderdompelen in harderwijk bij de arch gemeenten maar wel binnen.mooie ervaring was dat zo ineens en bij deze gemeente kome mense overal van daan.zelfs uit zwolle sukses met zoeke
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:06

MOMO697 schreef:
yep zoals het nu lijkt zijn we met zn vieren, gesellie

momo, weet jij wie het 2de anoniempje is? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:07

HANNAH810 schreef:
het worden wel "mannenkamers" en "vrouwenkamers"

Snurk en anti-snurk-kamers ...... is misschien ook nog een optie , Hannah? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:18

MAR907 schreef:
Geschokte, onthutste smiley

Wie weet hield Jezus wel van alle mensen, ja incl jouw met jouw veroordelende mening. Daar heeft hij misschien wel ontzettend meedlijden mee.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:19

Weer een leuk stukje:

Het is lastig om een relatie te beginnen. Zeker op afstand. Maar wat is dat toch? Ik schijn maar geen leuke/geschikte partner te kunnen vinden. Standaard ben ik zeker niet. Ook niet iemand die er meteen bovenop duikt. Daarnaast vraag ik misschien wel om verschillende labeltjes. Net als ieder ander heb ik toch wel eisen aan een partner, maar dat klinkt weer zo veeleisend…
Een man* zou labeltjes moeten hebben of nog handiger een ingrediënten lijst. Net als op een verpakking. Mag je geen noten? Dan kijk je bij de allergie informatie. Hou je niet van mannen die rocken aangezien jij naar klassiek luistert? Bekijk de achterkant en je weet het. Hmm, ideaal zou ik zeggen! Want hoe makkelijk zou het zijn als je van tevoren wist wat in een man zat? Dan was het selecteren een stuk makkelijker. Ideaal voor FF. Je ingrediëntenlijst komt erop te staan en binnen no time heb je een partner!
Maar zoveel ingrediënten, zoveel combinaties en zoveel smaken. Toch lastiger dan gedacht. En je eet ook niet elke dag hetzelfde. Dan spaghetti, dan aardappels en dan een keer nasi. Dan ook maar wisselen van man zodat je smaakpapillen tevreden blijven? Dan een Italiaan, dan een Hollander en daarna een Chinees? Nee. Ook geen oplossing…
Aan de andere kant. Met eten probeer je ook eerst allerlei dingen voordat je ontdekt hebt wat je écht lekker vind. Misschien moet je dat met een partner ook. Na verschillende ontmoetingen/dates/relaties weet je eigenlijk pas echt wat je wel of niet wil in een relatie. Je hebt uitgevonden naar welke labeltjes je moet kijken en welke ingrediënten je nodig hebt om een lekkere maaltijd te maken.
Maar heb ik de goede labeltjes en bevat ik de goede ingrediënten om samen de perfecte maaltijd te maken? We staan in de goede supermarkt, maar er is geen personeel om mij te helpen en welke schappen moeten ik hebben? Ik vertrouw erop dat uiteindelijk de grote baas van de supermarkt mij bij de juiste ingrediënten brengt….

Zegeltjes erbij?

* man of vrouw lezen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:22

VISSER278 schreef:
Snurk en anti-snurk-kamers ...... is misschien ook nog een optie , Hannah? Lachende smiley

snurk jij dan? Geschokte, onthutste smiley

ik ben druk aan het combineren!!
en ik moet zeggen; heel fijn dat bijna iedereen zo plooibaar is en een kamer delen wil met iemand anders!

TOPPIE MENSEN!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:23

Kussende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=S8t775wUwbY&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:28

HANNAH810 schreef:

en ik moet zeggen; heel fijn dat bijna iedereen zo plooibaar is en een kamer delen wil met iemand anders!

TOPPIE MENSEN!!

Verraste, verbaasde smiley ...plooibaar??? Flexibel, bedoel je zeker...
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:31

HANNAH810 schreef:

TOPPIE MENSEN!!

Nou iedereen? Ik wordt wel graag alleen wakker!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:41

MARIO216 schreef:
Weer een leuk stukje:

Het is lastig om een relatie te beginnen. Zeker op afstand. Maar wat is dat toch? Ik schijn maar geen leuke/geschikte partner te kunnen vinden. Standaard ben ik zeker niet. Ook niet iemand die er meteen bovenop duikt. Daarnaast vraag ik misschien wel om verschillende labeltjes. Net als ieder ander heb ik toch wel eisen aan een partner, maar dat klinkt weer zo veeleisend…
Een man* zou labeltjes moeten hebben of nog handiger een ingrediënten lijst. Net als op een verpakking. Mag je geen noten? Dan kijk je bij de allergie informatie. Hou je niet van mannen die rocken aangezien jij naar klassiek luistert? Bekijk de achterkant en je weet het. Hmm, ideaal zou ik zeggen! Want hoe makkelijk zou het zijn als je van tevoren wist wat in een man zat? Dan was het selecteren een stuk makkelijker. Ideaal voor FF. Je ingrediëntenlijst komt erop te staan en binnen no time heb je een partner!
Maar zoveel ingrediënten, zoveel combinaties en zoveel smaken. Toch lastiger dan gedacht. En je eet ook niet elke dag hetzelfde. Dan spaghetti, dan aardappels en dan een keer nasi. Dan ook maar wisselen van man zodat je smaakpapillen tevreden blijven? Dan een Italiaan, dan een Hollander en daarna een Chinees? Nee. Ook geen oplossing…
Aan de andere kant. Met eten probeer je ook eerst allerlei dingen voordat je ontdekt hebt wat je écht lekker vind. Misschien moet je dat met een partner ook. Na verschillende ontmoetingen/dates/relaties weet je eigenlijk pas echt wat je wel of niet wil in een relatie. Je hebt uitgevonden naar welke labeltjes je moet kijken en welke ingrediënten je nodig hebt om een lekkere maaltijd te maken.
Maar heb ik de goede labeltjes en bevat ik de goede ingrediënten om samen de perfecte maaltijd te maken? We staan in de goede supermarkt, maar er is geen personeel om mij te helpen en welke schappen moeten ik hebben? Ik vertrouw erop dat uiteindelijk de grote baas van de supermarkt mij bij de juiste ingrediënten brengt….

Zegeltjes erbij?

* man of vrouw lezen.

En toch, kijk goed wat je uit die supermarkt in huis haald, vaak wordt er doormiddel van reclames , vaak dingen in vermeld die er niet inzitten,
Zijn ze niet of niet meer compleet, sommige zijn niet meer te consumeren
En wordt een langdurige garantie niet gegeven, en laat ook de betrouwbaarheid te wensen over,
Vaak is ook de verpakking beter als de binnenkant, en zijn de meesten ook vaak overbeschildert.
En worden zeker geen zegeltje geleverd, na afname van zo,n product.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:46

GERRIT084 schreef:
En toch, kijk goed wat je uit die supermarkt in huis haald, vaak wordt er doormiddel van reclames , vaak dingen in vermeld die er niet inzitten,
Zijn ze niet of niet meer compleet, sommige zijn niet meer te consumeren
En wordt een langdurige garantie niet gegeven, en laat ook de betrouwbaarheid te wensen over,
Vaak is ook de verpakking beter als de binnenkant, en zijn de meesten ook vaak overbeschildert.
En worden zeker geen zegeltje geleverd, na afname van zo,n product.

Wat te denken over de kortingen omdat het bijna over de datum is..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:47

COOTJE711 schreef:
Wat te denken over de kortingen omdat het bijna over de datum is..... Lachende smiley

En dan als het één dag over tijd is, halve prijs Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:55

MARIO216 schreef:
En dan als het één dag over tijd is, halve prijs Coole smiley met zonnebril

Liever geld terug Gefrustreerde smiley maar dat gaat niet Huilende smiley, smiley in tranen geen garantie Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:57

MAR907 schreef:
Was al gegooid Kussende smiley

1 Jhohannes_3:9 Een iegelijk, die uit God geboren is, die doet de zonde niet, want Zijn zaad blijft in hem; en hij kan niet zondigen, want hij is uit God geboren.

Een kind van God (welke de Heer volgt) weet wie hij/zij is in de Heer en heeft de kennis der waarheid.....

Dus kan stenen gooien.. Clown smiley

ehhhmmmm...........
intepreteer ik je goed als ik zeg dat mar907 vrij is van zonden?
en dus een heilig-man? Verraste, verbaasde smiley

hannah.......zondig in woorden, daden en gedachten = onheilig in het kwadraat, zou graag eens gewoon gezellig een bakkie koffie drinken met moedige jasmijn.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 6 februari 2012, 22:02
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:01

VISSER278 schreef:

Jij hebt wel veel eisen Visser.....een extra lang bed of zelfs twee......nu ook nog een snurkloze kamer???? s Verraste, verbaasde smiley

Misschien mag je wel samen met Frank op een kamer..... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 6 februari 2012, 22:02
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3601 3602 3603 3604 3605 3606 3607 ... 6194 Volgende
Pagina 3604 van 6194