Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:06
|
|
|
MARC212 schreef: | Hallo mensen! Mijn naam is Marc en ik ben gehandicapt sinds september. Zouden jullie voor mijn genezing willen bidden?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Marc |
Een vraagje. Wordt je al genezen of wil genezen worden? Lichamelijk genezen worden is tijdelijk, maar genezen zijn voor eeuwig is meer..... Om welke genezing vraag je om voor te bidden??? Kan ook beide zijn...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 7 februari 2012, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:10
|
|
|
Het vogeltje is gevlogen en hier voert men nog strijd Zonder mededogen een enkeling die er onder lijd Gelijk zal niemand krijgen eensgezindheid kent men niet Zo nu en dan zal de spanning stijgen achteraf tot vogeltjes verdriet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | daar heb ik het persoonlijk drukker mee, dan met het kijken naar andermans leven, mar.
hannah........ wie in zijn eigen tuintje wiedt.......... heeft geen tijd meer over dat-ie t onkruid bij een ander ziet |
Diegene welke het ontkruid ziet, is veroordeeld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, wat wil je, zeeland.........!! die kippen waren een kadootje van pieter649, he; dan kun je dat immers verwachten?  |
Onopgevoed bedoel je????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Onopgevoed bedoel je???? |
...en klaar voor de pot...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:35
|
|
|
De laatste acht bijdragen gaan al niet meer over het onderwerp. Deze ook niet maar wel met het voorstel om naar het topic terug te gaan.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 7 februari 2012, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:53
|
|
|
Voor iedereen die meegaat naar Domburg ..... Tel. nr. van visser want ie vond het teveel werk om iedereen persoonlijk te mailen.
Zo Hannah .... jij je zin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 21:53
|
|
|
Nog een leuke:
Eindelijk! Na drie maanden zinloos solliciteren ben ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Om 3 uur ’s middags, bij een onderwijsinstituut, voor een baantje als receptioniste. Ik ben de hele week al zenuwachtig, ken alle tips van m’n jobmatcher achterstevoren en binnenstebuiten. Op de dag zelf ren ik als een hyper hamstertje rond door m’n kamer, en denk “Oeps, ’t is net een date zo…” Want ik zit ten eerste al met de prangende vraag “Wat trek ik aan?”. Iets waardoor de ander gelooft dat ik volwassen en evenwichtig ben, in plaats van puberaal en heftig. Maar ja, wat? Mijn nette begrafenis/sollicitatie/receptie-blouse zit natuurlijk net onderin de wasmand bij mijn ouders. Mijn stijlvolle jasje met krijtstreep ruikt naar nasikruiden, want gister heb ik met mijn kring eten gekookt voor onze hele vereniging. En mijn kekke tweed colbertje mist een knoop, want die knoop wilde kennelijk een wereldreis maken. Ondertussen heb ik alweer veel te lang getreuzeld en moet over 3 en een halve minuut alweer naar de bus, en verlaat tenslotte het huis in dezelfde kleren waar ik de hele dag al in rond hopste: m’n “kleinkunst-jurkje” (want daarin lijk ik net een cabaretière ), met die blije sneeuwpopjes erop. Net zoals bij een date dus. Tot mijn grote dankbaarheid vormen de juiste plaats en de juiste tijd deze keer geen obstakel. Driewerf hoera voor die kaarten-app, en dan vooral dat blauwe bolletje, waardoor ik wist dat ik bij station Bijlmer de trein uit moest stommelen. Soms werkt de wereld namelijk meer tegen, of dat nu sollicitaties of dates zijn: bij een date wilde ik een keertje zo graag op tijd zijn, dat ik in een andere bus stapte waarvan ik dacht dat-ie eerder op de plaats van bestemming zou zijn, maar juist de andere kant op ging. Daar kwam ik pas 12 haltes te laat achter. Maar nu heb ik zelfs een half uur over…Hmm. Het is zo ijskoud. Had iets moeten eten, ben duizelig. Nee, geen tijd om iets te eten te halen. Duizeligheid merkt de ander niet, te laat zijn wel. Ik ben geïnteresseerd, dus ik verschijn op tijd. Precies zoals bij een date dus. Tien minuten later bereik ik helemaal bevroren het kantoor waar ik zijn moet en struikel bijna over de drempel, als een onderkoelde Elfstedentochtwinnaar. “Je kunt je gezicht in de dames-wc bijwerken” zegt de security-persoon, kijkend naar m’n verkouden hoofd. Dank u, nu voel ik me helemaal zelfverzekerd! Dan is het moment aangebroken voor het gesprek zelf, met de Human Resource dame en een docente. “Luisteren en niet kletsen” denk ik de hele tijd “zoals mijn jobmatcher zegt, ze hoeven niet alles te weten.” Maar net als ik denk dat ik volwassen en rustig overkom, en heel goed luister, vragen de dames me “Waarom is je CV zo sober?”. Daardoor begin ik meteen blij te ratelen over Zweedse les geven, m’n tijdschrift, alle crea cursusjes die ik heb gedaan, de kastanje-appel-ui-taart die ik voor m’n kring ga bakken...Pas na het gesprek weet ik precies wat ik wel had moeten zeggen. Weer zoals bij een date dus. Terwijl ik weer naar buiten loop, de ijzige kou in, gaat er tegelijkertijd een meisje van mijn leeftijd naar binnen. Ook een sollicitante, waarschijnlijk. Ziet er zoveel georganiseerder uit...Het verbaast me dan ook niks als ik drie dagen later een mailtje krijg met “we hebben besloten je niet uit te nodigen voor een tweede gesprek.” Twee seconden later krijg ik een sms-je van m’n huisgenootje “Sol, hoorde you-know-who net meisje uitnodigen voor ‘t gala, laat die Valentijnskaart maar.” Aaaaaaargh!!! Jongens en banen: er zijn altijd maar een paar leuke, en daarvoor moet je concurreren met driehonderd andere wijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:04
|
|
|
Dr. Nelson Glueck, één van de beroemste archeologen die in Israël heeft gewerkt, schrijft: “De Bijbel is zeker niet geschreven als een geschiedenisboek. Maar het is een onloochenbaar feit, dat er nooit één archeologische ontdekking is geweest die met de Bijbel in tegenspraak is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Onopgevoed bedoel je???? |
Das niet helemaal, hij is prima opgevoed, daar kunnen we zn moeder echt niet van betichten hoor. T is pas daarna misgegaan
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 7 februari 2012, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:05
|
|
|
Aanbidding vanwege volgende cm-mers op 2/2/2012: VOGUE, JOANNA, MARTHA, HERMAN, RODJER, BETTIE, MOPPIE, PARELTJE, LEONIE We gaan biddend tot God om God te eren om daarna onze gebedspunten voor te leggen: “Heer, we komen tot u, en nodigen U uit om dit uur in ons midden aanwezig te zijn zoals U iedere keer doet, als wij samenkomen in Uw Naam Heer, we loven en prijzen Uw grote naam Uw genade Heer, dank U bent zo liefdevol en vergevend Here, dank dat U mij kent dat U mijn Vader wil zijn dat U de honger naar meer van U in ons hart legt en mij draagt, dag aan dag nooit laat U ons los wij mogen altijd bij U komen Uw beschermende handen beschermend rondom mij
U zegt: zoekt eerst Mijn Koninkrijk en Mijn Gerechtigheid vergeef mij Heer voor die momenten dat ik je niet ken voorbijloop in mijn bezigheden dank Heer dat we bij jou mogen zijn U hebt alle tijd voor ons, en wacht geduldig op ons, steeds weer daar zijn wij U zo dankbaar voor dank Heer, dat U mij reinigt met Uw bloed zonder u zijn wij verloren Heer ik verhoog U! Heer ik aanbid U! Ik doorwroet Uw woord wil U kennen Here, Uw nabijheid proeven Ere en glorie aan U aan de allerhoogste Heer als wij zijn Koninkrijk zoeken, dan krijgen wij van U wat wij behoeven U ben mijn schuilplaats voor de gebrokene die ik ben
Here U vult ook mijn hart met Uw Geest Heer, wij aanbidden U Dank voor wie U bent want U bent alleen God We eren Uw machtige Naam Ik steun op U Here tot in eeuwigheid we lofprijzen en verheerlijken Uw grote naam wij prijzen Uw grote liefde dank Here voor wat U deed aan het kruis voor ieder van ons dank u dat U ons vormt naar Uw beeld en Uw liefde mogen die wij in ons hart mogen dragen en uitdelen Here groot is Uw naam te prijzen boven alle namen Niemand kan U evenaren in Uw schaduw staan Zo groot bent U
Het is zo rijk om U te kennen en met U te mogen wandelen dank Here dat U een nabije God bent Altijd mogen wij tot U komen dank u voor Uw wonderen en blijdschap en genezing U werkt zo diep in ons binnenste, vormt ons naar Uw beeld Wij verootmoedigen ons voor U grote God in Jezus naam Heer ik wil U danken voor uw liefde voor ons dank Here voor de vrede in mijn hart U gebruikt ons tot Uw eer Dank U voor de rust die we mogen ervaren voor Uw nabijheid Ik dank U voor elke dag die ik krijg voor de rust en vrede die U geeft aan mij ja, en voor Uw leiding voor vrienden En dat ik uw liefde mag uitdragen namens U voor Uw luisteren naar ons dank u dat u elke dag ons de weg wijst ja, dank U U zegt: kom maar gewoon! Dank U voor dit moment! voor deze gebedsroom dank U voor elke dag dat ik hier mag zijn en U mag dienen ja wij zo met elkaar u groot mag maken van samenzijn met U U bent groot en kent mij beter dan ik mijzelf ken Ik was lang ver van U verwijderd Heer maar U heeft mij weer met open armen ontvangen zoals de vader zijn verloren zoon wat heerlijk dat U het Internet en alle techniek tot Uw eer kunt gebruiken! Altijd vergeving... dank u dat wij alle zieke bij u mogen brengen dank U, voor Uw genade en vergeving U ontfermt zich over mij, onbegrijpelijk alle is bij u mogelijk dank u dat u mij hebt genezen dank u voor u liefde heer Lieve Heere Jezus, ik ben dankbaar en blij dat ik de mensen hier op CM heb mogen ontmoeten zodat ik over het geloof kan praten dank voor Uw liefde Uw zegeningen dank U, dat U onze Voorziener bent mijn gebroken hart maakt U heel dank U heer dat wij u mogen danken voor alles wat ook op de pad komt u bent er altijd Dankbaar dat ik elke zondag naar Uw huis mag gaan om U daar te loven Nooit zonder U Heer; een heerlijke gedachte en we kunnen U vertrouwen u bent altijd bij ons Uw liefde is zo groot dank u her dat u voor onze kinderen zorgt U bent een ontzagwekkend God Heer Jezus, we danken u voor het grpte offer aan het kruis op golgotha, dat we door Uw bloed zijn gered, gereinigd en vrijgekocht de enige God die bestaat
Doordat U Uw zoon hebt gegeven mogen wij leren dat er vergeving is van onze zonden en dat we ooit bij U mogen leven Dat offer was zo groot, dank U daarvoor! er zijn geen grenzen aan Jezus macht, dank Jezus , dank Aba Vader U alleen Zijn pijn, Zijn bloed waste alles schoon my Jesus, my Savior! God is Liefde genade zo groot die ik niet had verdiend Nooit meer zonder U nooit meer alleen vol ontzag buigen wij ons geweldig! en voelen ons erg klein U bent het Licht in mijn duisternis voor Uw heiligheid en majesteit - U, de grote Koning de Zon van mijn bestaan dank u dat wij een getuigen voor mag zijn mijn Jezus als een Lamp voor onze voet en een Licht op ons pad Al zien we niet altijd welk pad U voor ons in gedachten hebt ik heb vertrouwen in U Heer Dank U dat U het openbaart Hoe moeilijk dat ook is dank u dat we voor elkaar mogen zijn
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 7 februari 2012, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:07
|
|
|
ja,klopt,lichaamelijk is tijdelijk,geestelijk is eeuwig,ja welke genezing, is denk ik veschillend het is wat de persoon nodig heeft,en van waar die persoon van genezen wil worden. vrgr. vandam.
Laatst aangepast door
|
VANDAM845
|
op dinsdag 7 februari 2012, 22:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...jij vind dat leuk??? Pffff, die noordelingen zijn echt vreemde wezens...behalve eentje  |
Ga jij nu ook al puzzels maken?????? of is het gewoon anoniempje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De laatste acht bijdragen gaan al niet meer over het onderwerp. Deze ook niet maar wel met het voorstel om naar het topic terug te gaan.
Thomas. |
Een deelvan het onderwerp is er niet meer, en eigenlijk de belangrijkste. Wat je nu krijgt is het eeuwige touwtrekken wie er gelijk heeft of krijgt. Het onderwerp is al meermalen besproken geweest, en meningen zijn allang bekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 22:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voor iedereen die meegaat naar Domburg ..... Tel. nr. van visser want ie vond het teveel werk om iedereen persoonlijk te mailen.
Zo Hannah .... jij je zin?  |
Bedankt, maarre dit is toch wèl het nummer van de mobiel die je normaal niet gebruikt hè??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:02
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Een deelvan het onderwerp is er niet meer, en eigenlijk de belangrijkste. Wat je nu krijgt is het eeuwige touwtrekken wie er gelijk heeft of krijgt. Het onderwerp is al meermalen besproken geweest, en meningen zijn allang bekend. |
ik hoop ECHT dat haar abo afgelopen was.... ik hoop ECHT dat er geen farizeeer bij de redactie om haar vertrek heeft gevraagd.
ik VREES echter dat een of meer CHRISTELIJKE personen hypocriet geweest zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:14
|
|
|
MAR907 schreef: | Diegene welke het ontkruid ziet, is veroordeeld? |
Lezen Mar ...lezen...en wat te denken over het onderwerp onkruid ...of vergis ik me over Gods schepping???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hoop ECHT dat haar abo afgelopen was.... ik hoop ECHT dat er geen farizeeer bij de redactie om haar vertrek heeft gevraagd.
ik VREES echter dat een of meer CHRISTELIJKE personen hypocriet geweest zijn  |
Ze was proeflid en heeft mogelijk niet verlengd. Ze startte het topic op 4 februari en het is nu zeven. Maar het is een veeg teken dat ze niet even reageerde voor die tijd. En wat onze moderne farizeeers betreft hoop ik maar dat je geen gelijk hebt, net als jezelf waarschijnlijk. Soms schaam ik me voor mijn medechristenen. Geen wonder dat de mensen massaal het geloof loslaten, hoe jammer ook. Ik kan me overigens haast niet voorstellen dat CM haar zou hebben verwijderd.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 7 februari 2012, 23:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:46
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Bedankt, maarre dit is toch wèl het nummer van de mobiel die je normaal niet gebruikt hè??  |
ehhh cootje; ik ZIE geen nummer; ligt dat aan mn leeftijd of wordt ik nu echt een beetje hersen-arm?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:54
|
|
|
Een ieder van jullie, heel hartelijk dank voor de felicitaties mijn kant op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:55
|
|
|
Steen maakt plaats voor een eventueel derde "Anoniempje"........... Steen wil wel graag mee, maar kan het ff niet zo organiseren dat het ook mogelijk is, door allerlei factoren. Steen gaat dus niet mee . Volgende keer beter!!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 7 februari 2012, 23:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FINDMOI588
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:56
|
|
|
Wat vinden jullie van
Laatst aangepast door
|
FINDMOI588
|
op maandag 13 februari 2012, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 00:20
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ze was proeflid en heeft mogelijk niet verlengd. Ze startte het topic op 4 februari en het is nu zeven. Maar het is een veeg teken dat ze niet even reageerde voor die tijd. En wat onze moderne farizeeers betreft hoop ik maar dat je geen gelijk hebt, net als jezelf waarschijnlijk. Soms schaam ik me voor mijn medechristenen. Geen wonder dat de mensen massaal het geloof loslaten, hoe jammer ook. Ik kan me overigens haast niet voorstellen dat CM haar zou hebben verwijderd.
Thomas | Thomas, heb je bewijs dat mensen dat gedaan hebben? Of heb je maar meteen een oordeel klaar zonder dat je weet wat er gebeurd is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 05:52
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ga jij nu ook al puzzels maken?????? of is het gewoon anoniempje???  |
Er heerst hier een puzzelgekte op de topic, dus doe ik maar gewoon mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 05:54
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting "anonieme vriend(in) uit het noorden" van "anoniempje uit het noorden"
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud anoniempje uit het noorden mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an[/quote]
...dus Steentje wilt niet mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 06:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ehhh cootje; ik ZIE geen nummer; ligt dat aan mn leeftijd of wordt ik nu echt een beetje hersen-arm?  |
tja Hannah....dààr kan ik je natuurlijk geen antwoord op geven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 06:21
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting "anonieme vriend(in) uit het noorden" van "anoniempje uit het noorden"
Aangezien deze anoniem in het mannenlijstje staat mag die '(in)' wel weggelaten worden... tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting anoniempje uit het noorden
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an[/quote]
...dus Steentje wilt niet mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 07:23
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ze was proeflid en heeft mogelijk niet verlengd. Ze startte het topic op 4 februari en het is nu zeven. Maar het is een veeg teken dat ze niet even reageerde voor die tijd. En wat onze moderne farizeeers betreft hoop ik maar dat je geen gelijk hebt, net als jezelf waarschijnlijk. Soms schaam ik me voor mijn medechristenen. Geen wonder dat de mensen massaal het geloof loslaten, hoe jammer ook. Ik kan me overigens haast niet voorstellen dat CM haar zou hebben verwijderd.
Thomas |
Ze was proeflid, en heeft gewoon niet verlengd, daar zijn er zo veel van, en het is nogal een uitsprak farizeeers, laten we dan maar zwijgen over meelopers. Het kan ook zo zijn dat ze er geen hoogte van kreeg. door hypocriete mee lopers, die alles goedkeuren, wat in het verleden nog taboe was. En om dat nu te benoemen dat mensen massaal weglopen en het geloof loslaten, en dit onderwerp als argument alleen nemen, is wel heel kort door de bocht. Je kan ook het muntje eens omkeren, zou het niet zo zijn dat mensen steeds meer weglopen, om dat wij God in deze tijd zouden willen zien. Omdat Hij in onze ogen de wet voor ons wel zou willen aanpassen, aan deze tijd. Simpel voorbeeld is de islamitische beleving, die is nog steeds het zelfde als het jaar 0. maar die worden wel steeds groter. En dan bedoel ik wel alleen de normen en de waarden binnen de religie . Denken wij dan niet er te gemakkelijk over, onder het mom zo is het niet bedoeld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 08:10
|
|
|
't is toch wat, he frank; zit je de hele nacht te puzzelen, wie de anoniempjes kunnen zijn, weet je het 's morgens nóg niet,
je "medeleven" gaat wel erg ver, he?
puzzel jij nog maar een paar daagjes door, hoor! het schijnt een positieve uitwerking te hebben op "de grijze massa"!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 08:44
|
|
|
Je mag zijn zoals je bent om te worden wie je bent, maar nog niet kunt zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|