Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 22:19
|
|
|
Hallo Allemaal
Even een vraag is er iets bekent over de zendelinge Roneela Want er is al een tijd niets meer overgehoord en ik vraag elke dag aan onze VADER om haar vast te houden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 22:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Had de kachel aan meneer zeg toch constructie fout Niks bevroren leidingen  | Huh?? nu pas??? of heb je nu pas voor het eerst je kachel ècht aangezet...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 22:36
|
|
|
Toch weer lekker 1.5 uur geschaatst vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 22:43
|
|
|
MARIO216 schreef: | Toch weer lekker 1.5 uur geschaatst vanavond |
Geen benen gebroken mario??? Ook niets Lek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 23:18
|
|
|
De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren en getogen. Hij heeft mijn licht ontstoken in de nacht, gaf mij een levend hart en nieuwe ogen, Zo komt Hij steeds met stille overmacht en zo neemt Hij voor lief mijn onvermogen.
Morgenavond om 20 u. zien de cm-mers elkaar weer in de gebedsroom om samen te bidden voor vrijzettiing van onze zorgen, verandering en bevrijding van gebondenheid. Dat Gods genezende kracht ons mag sterken en Zijn liefde mag doorwerken ook op CM.
We bidden voor herstel, genezing en heelmaking. Iedereen kan zijn gebedspunt biddend delen in alle vrijheid. Ook mogen de stille bidders gerust meedoen.
Wij nemen gebed serieus, en U ?
http://youtu.be/pcex2dwVYf4
Tot morgen,
herman, bettie, vandamme, vogue, martha, mopie, rodjer
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 8 februari 2012, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 23:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bij nader inzien en goed overleg met Floshke acht ik het raadzaam om mijn sacraal lichaam maar in Hoeven te laten...  |
Frank , ik zal het even verklaren want je denkt vast dat ik je voor de gek houd. Vroeger moest je vanuit Domburg richting de A58 altijd via Vlissingen. Dan kwam je langs de afslag naar de veerboot die naar Engeland voer. Die boot vaart al vele jaren niet meer maar dat bord naar Engeland staat er nog wel steeds. Maar tegenwoordig ligt er een nieuwe weg , dus nu hoef je niet meer via Vlissingen. Duidelijk? Zo ja, , dan kan je dat moeilijke -woord-lichaam gewoon meenemen naar Domburg as. vrijdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 23:38
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, ZONDER overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting frank627, 47 jaar, regio 076, MET overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting anoniempje uit het noorden MET overnachting charles730, 60 jaar, regio 0255 MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud anoniempje uit het noorden mirjam111, 36 jaar, regio 010, MET overnachting marian976, 52 jaar, regio 010, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 10:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 06:10
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Pas op hè Frank..... Bordjes Antwerpen of Keulen zijn overigens ook niet goed, dus bellen dàn maar weer......  |
...ik kom wel met de trein...Engeland, Keulen, Antwerpen, Groningen...ik vertrouw het hele zaakje niet meer...nou ja, de Nederlandse treinen zijn ook eigenlijk niet te vertrouwen...
Ik geraak er wel, tis amper 100 km dat moet te doen zijn...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 9 februari 2012, 09:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 07:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gewoon zorg dat er een constructiefout in je hoofdleiding zit en dat tie knapt dan heb je je huis onder water staan dan moet je dweilen als een gek en tja dan wordt je vloer wel schoon  |
Dus door die constructiefout in de hoofdleiding en door het feit dat je kachel niet aanstond was alles bevroren wat je een nachtelijke dweilpartij bezorgde...pffff, en je wilde zo graag dat het sneeuwde...
Hier is koud maar droog waardoor ik niet de ruiten moest krabben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 07:59
|
|
|
Ik ben de aardappelen beu...ik word er veel te dik van
Dus beschuitjes en radijsjes dan maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 08:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben de aardappelen beu...ik word er veel te dik van
Dus beschuitjes en radijsjes dan maar... |
En daar wordt je nu juist dik van, eerst jezelf uithongeren met radijs en beschuit, dus bij de volgende aardappel denkt jou lichaam: hamsteren!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 08:45
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En daar wordt je nu juist dik van, eerst jezelf uithongeren met radijs en beschuit, dus bij de volgende aardappel denkt jou lichaam: hamsteren!!!!!!! |
...ik honger me echt niet uit hoor...denk ik...maar ik heb de eigenschap om zelfs van een glas water dik te worden...
pffff, ik stal straks wel aardappelen dan maar...ik heb nog spinazie en vis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 08:50
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik zal het in het frysk proberen te zeggen tegen je Thomas... ji kinsst et vergaitte  |
Deze mannen l*lden er tenminste geen centimeters bij.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 08:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik honger me echt niet uit hoor...denk ik...maar ik heb de eigenschap om zelfs van een glas water dik te worden...
pffff, ik stal straks wel aardappelen dan maar...ik heb nog spinazie en vis...  |
Roomspinazie en vette vis? Vette vis is goed voor je hersenen,niet voor je derriere........
Dat wordt flink schaatsen Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 09:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Roomspinazie en vette vis? Vette vis is goed voor je hersenen,niet voor je derriere........
Dat wordt flink schaatsen Frank!  |
...waar doe ik nog goed mee??? Het is geen vis gebakken in vettig spul hoor...
...ik kan niet schaatsen...een poging tot zou zeker niet goed zijn voor mijn derrière...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 09:09
|
|
|
nog wat antwoorden op vragen die ik in mijn mailbox tegenkom;
- er zijn twee verzamelmomenten; 6 uur en 8 uur - bij aankomst is er een eenvoudige warme hap - alle maaltijden worden verzorgt, en er is koffie in overvloed, voor de overige drankjes worst slechts 1 euro in rekening gebracht. - beddengoed en handdoeken hoef je niet mee te nemen. - de financien worden verzorgt door "barman007" - in het hotel is er geen zwembad, er is echter wel een zwembad met sauna dicht in de buurt. http://www.roompotzwemparadijs.nl/vrijetijdscentra/domburg
schrijf onderstaande gegevens nog even op voor de zekerheid;
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle beschikbaar tel nr; 06 25315992 .
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 9 februari 2012, 09:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waar doe ik nog goed mee??? Het is geen vis gebakken in vettig spul hoor...
...ik kan niet schaatsen...een poging tot zou zeker niet goed zijn voor mijn derrière... |
Gewoon blijven eten,dan blijft je motortje draaien en niet te druk maken om een enkel kilootje,gezondheid is belangrijker toch?
Schaatsen kun je leren hoor,ik ga vanmiddag naar een tocht kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik honger me echt niet uit hoor...denk ik...maar ik heb de eigenschap om zelfs van een glas water dik te worden...
pffff, ik stal straks wel aardappelen dan maar...ik heb nog spinazie en vis...  |
Uithongeren kan op meerdere manieren Frank. Een mogelijkheid is te weinig eten, dan komt er niet genoeg binnen. Andere mogelijkheid is genoeg of teveel eten, maar met te weinig bouwstoffen voor je lichaam. Weet je dat veel mensen met morbide obestitas eigenlijk ondervoed zijn? Niet door te weinig eten, maar door verkeerd eten, er komt een overvloed aan vet en suiker binnen, maar veel te weinig stofjes die je hard nodig hebt, zoals eiwitten en vitamines.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Uithongeren kan op meerdere manieren Frank. Een mogelijkheid is te weinig eten, dan komt er niet genoeg binnen. Andere mogelijkheid is genoeg of teveel eten, maar met te weinig bouwstoffen voor je lichaam. Weet je dat veel mensen met morbide obestitas eigenlijk ondervoed zijn? Niet door te weinig eten, maar door verkeerd eten, er komt een overvloed aan vet en suiker binnen, maar veel te weinig stofjes die je hard nodig hebt, zoals eiwitten en vitamines. |
Dacht dat het hier over wat eten we voor lekkers vandaag ging en niet over obetias etc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:15
|
|
|
Waar zijn de poetsers die nog echt schoonmaken??? Mijn moeder(ze is 88) heeft thuiszorg voor 21 euro per uur(grotendeels vergoed).......óf dat poetsmens is aan het vergaderen óf ze zit te koffiedrinken óf ze maakt er een potje van Klagen wil mijn moeder niet want ze vindt haar zo aardig en zielig........
Gevolg is wel dat ik er op mn vrije dag kan gaan soppen want mevrouw denkt dat ze deze week niet meer aan mijn moeder toe komt want ze moet rapporten schrijven.......tssss wat een verbeelding
Dus......stamppot in de tas,schort voor en soppen maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:18
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Dacht dat het hier over wat eten we voor lekkers vandaag ging en niet over obetias etc  |
Dit is een topic waarin men praat over eten. Dus men kan recepten uitwisselen. Praten over gezond eten. Dus kan men het ook hebben over afvallen en hoe men dat doet. En die recepten plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:20
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Dacht dat het hier over wat eten we voor lekkers vandaag ging en niet over obetias etc  |
Gezond eten kan ook erg lekker zijn hoor, lekkerder dan beschuitjes met radijs zelfs 
Wij eten vanavond zoervleisch oet limburg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Waar zijn de poetsers die nog echt schoonmaken??? Mijn moeder(ze is 88) heeft thuiszorg voor 21 euro per uur(grotendeels vergoed).......óf dat poetsmens is aan het vergaderen óf ze zit te koffiedrinken óf ze maakt er een potje van Klagen wil mijn moeder niet want ze vindt haar zo aardig en zielig........
Gevolg is wel dat ik er op mn vrije dag kan gaan soppen want mevrouw denkt dat ze deze week niet meer aan mijn moeder toe komt want ze moet rapporten schrijven.......tssss wat een verbeelding
Dus......stamppot in de tas,schort voor en soppen maar  |
Sinds wanneer schrijven poetsvrouwen rapporten? En waar gaan die rapporten over, hoeveel druppels allesreiniger er gebruikt zijn on de keuken te soppen?
Jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb een superpoetser, stuk voordeliger en elke vrijdag als ik thuiskom is mn huis heerlijk schoon!Ze schrijft er enkel geen rapporten over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOSJE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:30
|
|
|
HERMAN968 schreef: | De Heer heeft mij gezien en onverwacht ben ik opnieuw geboren en getogen. Hij heeft mijn licht ontstoken in de nacht, gaf mij een levend hart en nieuwe ogen, Zo komt Hij steeds met stille overmacht en zo neemt Hij voor lief mijn onvermogen.
Morgenavond om 20 u. zien de cm-mers elkaar weer in de gebedsroom om samen te bidden voor vrijzettiing van onze zorgen, verandering en bevrijding van gebondenheid. Dat Gods genezende kracht ons mag sterken en Zijn liefde mag doorwerken ook op CM.
We bidden voor herstel, genezing en heelmaking. Iedereen kan zijn gebedspunt biddend delen in alle vrijheid. Ook mogen de stille bidders gerust meedoen.
Wij nemen gebed serieus, en U ?
http://youtu.be/pcex2dwVYf4
Tot morgen,
herman, bettie, vandamme, vogue, martha, mopie, rodjer  |
dag Herman en anderen, ik ben vanavond graag van de partij! Groeten Roosje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Chatuliem, ik mag je graag dat vooropgesteld.....maar vind je nu echt niet dat je zo'n meisje als Jasmijn ontzettend tekort doet? Zij zoekt ook de liefde alleen de liefde van een vrouw, jij bent daar op tegen dat is bekend maar moet je er nu allemaal van dat soort verlengdes bij halen? Dat is bijna zondig in mijn ogen.....Het gaat bij haar om liefde voor een vrouw en zoals ik het lees welgemeend en niets vulgairs erbij..... Dat probeer jij nu een beetje te verkrachten met je kritieken.....Probeer er eens met wat meer liefde en begrip naar te kijken en vooral......laat de ander heel....... Homofilie is iets wat -gelukkig- in Nederland kan, je kan zelfs trouwen in stadhuis en in de kerk....en dan kom jij met jouw soort vergelijkingen die kant noch wal raken en zelfs erg kwetsend zijn...... Je kan er op tegen zijn prima.....maar doe dan niet dit soort kwetsende uitspraken.....die zijn echt grensoverschrijdend..... |
Ze heeft duidelijk over " sterker nog, ik denk dat God mij homoseksueel geschapen heeft". Antw: het gaat idd om HOMOSEKSUALITEIT, God heeft ons niet zo geschapen.
"Maar wat houdt je tegen; Wanneer jij een gelijkwaardige relatie opbouwt, gebasseert op liefde en trouw en samen in deze relatie en met deze relatie God wil dienen?" antw: Als iemand God wil dienen, zal men eerst moeten weten wat de wil van God is...... Zonde kan daarom niet in het Koninkrijk van God zijn. Niet eerst jezelf en dan God!!!... Precies anders om: "eerst God en dan jezelf" Daarvanuit de keuzes maken in je leven.
God liefhebben boven alles, en je naaste als jezelf,
God zegt niet, dat iemand als Zijn Kind verloren gaat en het eewigleven niet meer heeft. Het heeft alleen met Zijn Konikrijk te maken welke iemand dan niet beerft. God dienen, begint met een innerlijke proces waardoor juist deze dingen (vleselijk denken) steeds meer en meer verdwijnt tussen de oren, steeds meer en meer kennis van de Waarheid leert. Christus is de Waarheid toch?
Wat wordt een christen zegger dan? Rom_15:16 Opdat jij een dienaar van Jezus Christus zij onder de heidenen, het Evangelie van God bedienende, opdat de offerande der heidenen aangenaam worde, geheiligd door den Heiligen Geest.
Met andere woorden er zijn arbeiders te kort hier in (christelijk)Nederland. De paden in de "christelijke religie" zijn krom gegaan in de afgelopen 2000 jaar en menen dat God zich aan de "kerkelijke religie leer" aanpast.
Luk 3:4 Gelijk geschreven is in het boek der woorden van Jesaja, den profeet, zeggende: De stem des roependen in de woestijn: Bereidt den weg des Heeren, maakt Zijn paden recht! Luk 3:5 Alle dal zal gevuld worden, en alle berg en heuvel zal vernederd worden, en de kromme wegen zullen tot een rechten weg worden, en de oneffen tot effen wegen.
Wat krom is wordt nog krommer dat is de moderne religie. Dat is hetgeen waar Chat over heeft.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 9 februari 2012, 11:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Sinds wanneer schrijven poetsvrouwen rapporten? En waar gaan die rapporten over, hoeveel druppels allesreiniger er gebruikt zijn on de keuken te soppen?
Jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb een superpoetser, stuk voordeliger en elke vrijdag als ik thuiskom is mn huis heerlijk schoon!Ze schrijft er enkel geen rapporten over  |
Sinds die dames aangestuurd worden door een verpleeghuis moeten ze rapporteren over wat ze doen........en dan krijg je dus dat je clienten "zelf nog even moeten dweilen hoor" Mijn moeder redt zich wel maar het is gemeenschapsgeld wat verkwanseld wordt,logisch dat de zorg onbetaalbaar wordt. (en nee,die vrouw krijgt geen 21 euro,dat weet ik ook wel)
Leanne,heeft respect voor (echte )schoonmakers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Chatuliem, ik mag je graag dat vooropgesteld.....maar vind je nu echt niet dat je zo'n meisje als Jasmijn ontzettend tekort doet? Zij zoekt ook de liefde alleen de liefde van een vrouw, jij bent daar op tegen dat is bekend maar moet je er nu allemaal van dat soort verlengdes bij halen? Dat is bijna zondig in mijn ogen.....Het gaat bij haar om liefde voor een vrouw en zoals ik het lees welgemeend en niets vulgairs erbij..... Dat probeer jij nu een beetje te verkrachten met je kritieken.....Probeer er eens met wat meer liefde en begrip naar te kijken en vooral......laat de ander heel....... Homofilie is iets wat -gelukkig- in Nederland kan, je kan zelfs trouwen in stadhuis en in de kerk....en dan kom jij met jouw soort vergelijkingen die kant noch wal raken en zelfs erg kwetsend zijn...... Je kan er op tegen zijn prima.....maar doe dan niet dit soort kwetsende uitspraken.....die zijn echt grensoverschrijdend..... | Je moet me maar eens duidelijk maken wie ik kwets. Ik waarschuw alleen maar, dat als we het ene accepteren, de weg naar acceptatie van het andere volgt. Laten we eens een analogie leggen naar de abortus wetgeving. Doordat we dat hebben geaccepteerd, werd euthanasie opeens ook bespreekbaar. En we gaan de kant op, dat het zo geaccepteerd gaat worden, dat de sociale druk op ouderen toe gaat nemen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:58
|
|
|
MAR907 schreef: | Een vraagje. Wordt je al genezen of wil genezen worden? Lichamelijk genezen worden is tijdelijk, maar genezen zijn voor eeuwig is meer..... Om welke genezing vraag je om voor te bidden??? Kan ook beide zijn... |
Ik wil lichamelijk genezen worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 11:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je moet me maar eens duidelijk maken wie ik kwets. Ik waarschuw alleen maar, dat als we het ene accepteren, de weg naar acceptatie van het andere volgt. Laten we eens een analogie leggen naar de abortus wetgeving. Doordat we dat hebben geaccepteerd, werd euthanasie opeens ook bespreekbaar. En we gaan de kant op, dat het zo geaccepteerd gaat worden, dat de sociale druk op ouderen toe gaat nemen.... |
Je bent dus bang dat allerlei vormen van relaties toegestaan wordt? Zolang de mensheid bestaat zijn die vormen er al. Alleen de laatste 50 jaar word er meer openheid van zaken gegeven. Zolang je lid bent van een politieke partij die pro abortus is en pro euthanasie en pro homohuwelijk zullen die dingen plaats vinden. Als je tegen al die zaken bent , moet je die partijen ook geen steun geven met verkiezingen.
Gelukkig zijn de meeste politieke partijen tegen pedorelaties. Gelukkig zit de pvvd niet in de 2de kamer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 11:10
|
|
|
nog vier slaapplaatsen vrij...............
(ik voel me net de dominee..........haha)
ER IS NOG PLAATS.................en je bent welkom.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|