ChristianMatch

Forum

Strandwandeling met eventuele overnachting.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3624 3625 3626 3627 3628 3629 3630 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:52

ach als men er als cm-er zelf voor kiest.... moet kunnen....aan de andere kant als men het beide wil kn je ook via bijv...msn gaan cammen

was ook maar een gedachte hoor....dat webcammen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:53

De fiets van dochterlief niet meer te repareren is....(of we moeten 200 euro neertellen)
Dat doen we dus maar niet meer...
Dus...kijken voor een 2e hands....
Naar boven

Auteur Bericht
PAULUS636

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:54

MARISKA601 schreef:
Ik zie op de site van stichting opwekking dat ze muziekcassettes hebben.

Thanx Mariska,

ik denk echter wel dat ze niet meer vanaf nr. 1 beschikbaar zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 11:55

Broccoli met aardappels en een beenhammetje....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:27

Boze smiley ...mijn kastje van de digitenne is stuk...tv kijken kan dus niet meer...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:33

Nieuw nieuw nieuw

Javaanse kip met rijst

Ik ben benieuwd of die lekker is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:33

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...mijn kastje van de digitenne is stuk...tv kijken kan dus niet meer...

van kpn zeker Smiley die vol vragen zit schadevergoeding vragen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:43

HERMAN388 schreef:
van kpn zeker Smiley die vol vragen zit schadevergoeding vragen Knipoog smiley

Ja, het is van KPN maar het heeft niets met die hack-dinges te maken..;
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:46

FRANKT627 schreef:

Ohoh, heeft Floshke hem weer als warmhoudplaatje gebruikt? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:46

FRANKT627 schreef:

die krengen scheien er na een jaar of 4-5 gewoon mee uit. dat noemen ze klantenbinding...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 14:49

GERRIT084 schreef:
Hoeft ook helemaal niet hoor, je eigen te bewijzen aan mij Smiley die vol vragen zit deze ezel stoot zich niet aan een steen Zieke smiley

Was ik ook al niet van plan. Knipoog smiley Maar soms kun je veronderstellingen beter voor zijn, heeft de ervaring op CM inmiddels wel geleerd, vandaar! Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 15:06

HERMAN388 schreef:
Nieuw nieuw nieuw

Javaanse kip met rijst

Ik ben benieuwd of die lekker is Lachende smiley

Moet je anders eens aan Annette vragen. Zij houdt zich nu bezig met kipologie... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 16:22

HENKEMAN399 schreef:
ach als men er als cm-er zelf voor kiest.... moet kunnen....aan de andere kant als men het beide wil kn je ook via bijv...msn gaan cammen

was ook maar een gedachte hoor....dat webcammen

Hmm,lijkt me een slecht advies,ik denk dat meerdere vrouwen hier mijn ervaring delen met mannen die dan "even wat moois willen laten zien" Zieke smiley
Koffiedrinken in een leuk restaurant is een veeeeeeeeeel beter idee Knipoog smiley(daar komen de mannen zonder bretels moeilijker aan hun trekken)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 16:34

FRANKT627 schreef:
Moet je anders eens aan Annette vragen. Zij houdt zich nu bezig met kipologie... Knipoog smiley

Hey, mijn kippies worden niet opgegeten he! Ik eet enkel andermans kip Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 16:59

LEANNE226 schreef:
Hmm,lijkt me een slecht advies,ik denk dat meerdere vrouwen hier mijn ervaring delen met mannen die dan "even wat moois willen laten zien" Zieke smiley
Koffiedrinken in een leuk restaurant is een veeeeeeeeeel beter idee Knipoog smiley(daar komen de mannen zonder bretels moeilijker aan hun trekken)

"het" laten zien ben ik ook niet zovoor, maar cammen als je elkaar al kent en de afstand om ff langste gaan nou net te groot is bijv.

Maare koffie drinken in een leuk restaurant heeft ook mijn voorkeur hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 17:02

LEANNE226 schreef:

Helemaal met je eens....!!!
Slechte ervaringen mee......
Restaurant daarentegen....veeeeeel beter!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PAULUS636

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 17:27

Kennen jullie het begrip ¨soaking¨.

er is niet echt een goed NL woord voor. Het betekent zoiets als opnemen, opdrinken en vasthouden, zoals bijv. een spons kan doen
Dit is een manier om door middel van rustgevende, doorgaans instrumentale, muziek vanuit de christelijk kerken tot rust te kunnen komen. Ik heb er zelf meerdere cd´s als Mp3 op mijn I-Pod staan.
Ik vind vooral de ¨soaking¨cd Unveilig super goed.
Op deze cd hoor je een vrouw die je vraagt om naar Jezus toe te gaan, en te vragen of we bij de Vader op schoot mogen kruipen. Maar ook vraagt de vrouw ons om aan God te vragen waarom Hij ons heeft gewilld heeft op deze aarde en waarom we onze naam hebben gekregen en waarom we zijn geplaatst waar we nu zijn.

Ik zal een dezer dagen een aantal ¨soaking¨ cd tiltels hier plaatsen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 17:41

GRIFFIN748 schreef:
die krengen scheien er na een jaar of 4-5 gewoon mee uit. dat noemen ze klantenbinding...

ik heb dat ding sinds februari 2007, het kan dus wel kloppen...nu moet ik eerst de klantendienst bellen, een uur naar één of ander klassiek orkest luisteren, dan een heel verhaal doen en doorgeschakeld worden terug het verhaal doen om dan een vervolgens een werkweek te wachten op nieuw kastje want dat sturen ze op...

Het was veel gemakkelijker geweest indien ze in de KPN-winkel zulke kastjes hadden...of zou ik die ergens anders kunnen kopen?
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 17:48

FRANKT627 schreef:
Het was veel gemakkelijker geweest indien ze in de KPN-winkel zulke kastjes hadden...of zou ik die ergens anders kunnen kopen?

bij Primafoon kan je gewoon een nieuw kassie (met nieuwe kaart) kopen. misschien ook wel bij electrozaken als BCC, Block e.d.

appeltje-eitje.

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 13 februari 2012, 17:49
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 17:52

Wat mij betreft hoeft dat niet Paulus, omdat dit niks meer met geloof te maken heeft. Het is in mijn ogen een combinatie van TM met een christelijk sausje. Je zoekt een ervaring, een goed gevoel, maar je zoekt God niet...Het gaat meer om jouw ervaring, dan om God.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:03

GRIFFIN748 schreef:
bij Primafoon kan je gewoon een nieuw kassie (met nieuwe kaart) kopen. misschien ook wel bij electrozaken als BCC, Block e.d.

appeltje-eitje.

Ik lees net op het internet dat de primafoonwinkels bij de KPN-winkels zitten...

Ik huur dit kastje dus heb ik recht op een ander maar heel het gedoe om eerst dit kastje op te sturen en dan nog eens te wachten tot zij een nieuw sturen maakt dat ik meer dan een week geen tv kan kijken. Ondertussen betaal ik wel de huur...

Ik vind nergens hoeveel een kastje kost en of ik het zomaar kan kopen. In de KPN-winkel van Etten Leur hadden ze die kastjes niet...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:19

FRANKT627 schreef:
ik heb dat ding sinds februari 2007, het kan dus wel kloppen...nu moet ik eerst de klantendienst bellen, een uur naar één of ander klassiek orkest luisteren, dan een heel verhaal doen en doorgeschakeld worden terug het verhaal doen om dan een vervolgens een werkweek te wachten op nieuw kastje want dat sturen ze op...

Frank gewoon naar KPN bellen krijg je gratis een nieuwe als je weer een jaarabonnement neemt heb ik ook gedaan Knipoog smiley

Oke je moet even aan de foon hangen maar scheelt je wel een hoop want een nieuwe digitenne kast kost je snel 50€ maar de KPN winkel heeft ze ook hoor kost je dus alleen meer geld!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:42

STEENTJE178 schreef:
Was ik ook al niet van plan. Knipoog smiley Maar soms kun je veronderstellingen beter voor zijn, heeft de ervaring op CM inmiddels wel geleerd, vandaar! Engeltje smiley Knipoog smiley

Tja uwe grijze materie is nog niet aangetast, de mijne vertoont door zwaar gebruik al enige schroei vlekjes Verlegen lachende smiley
Door haperingen in mijn systeem, kunnen wel eens wat volkse letteren verschijnen, die dan weer een correctie krijgen van 1 lid van het moderatie team Gefrustreerde smiley die danwel weer niet van volkse etens houd.
Dus laat staan van volkse spreekwoordelijke gezegdes als wat de boer(in) niet kent vreet hij/ze niet Twijfelende smiley vandaag dan ook eigen gemaakte boeren groentesoep. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 18:59

MARIO216 schreef:
Toch nog een paar km gepakt het ijs was nog prima!

Nou Mario , als het schaatsen dan voorbij is ..... misschien is dit een alternatief???

http://www.youtube.com/watch?v=i2D2fP6yBzU
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 19:26

FRANKT627 schreef:
Wij hebben hier geen sneeuw gezien zoals in sommige delen van het land.

Vandaag is het opmerkelijk minder koud en zodoende staat de verwarming niet aan. Wat weer euro's scheelt, denk ik... Lachende smiley

Het heeft hier gisteren wel gesneeuwt vandaag regen gehad en volgens de radar krijgen we zo weer sneeuw Twijfelende smiley

Heb het nu juist kouder in huis omdat hij minder aanslaat!!
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 19:57

ZEELAND736 schreef:
Helemaal met je eens....!!!
Slechte ervaringen mee......
Restaurant daarentegen....veeeeeel beter!!!

terrasje in de zomer?
bootje in de zomer
fietsen het hele jaar rond?
mogelijkheden zat
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 20:57

TINK100 schreef:
terrasje in de zomer?
bootje in de zomer
fietsen het hele jaar rond?
mogelijkheden zat

Tja, voor diegene die goed in de markt liggen...of die in een regio wonen waar leden zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 20:59

Goed on topic aub. Het was een leuk avondje mensen, heb heel erg genoten. Vooral van de waterkering in de Oosterschelde.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 21:12

MARIAN519 schreef:
Het is een interessante gedachtengang en ik zal hem niet als kolder afwimpelen, temeer omdat er in de Bijbel wel aangehaald wordt uit het boek Henoch en ook uitspraken/profetieën van Henoch worden weergegeven ( zie Judas 2 vers 14 en 15 ), maar in de Bijbel lees ik verder niets over wat jij hier opschrijft en als het boek gelezen werd en het klopt wat je zegt, zou dat zeker in de Bijbel geplaatst zijn.
Er zijn meer criteria om opgenomen te worden in de Bijbel. En aan alle criteria voldoet dit boek niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 13 februari 2012, 21:13

VISSER278 schreef:
Nou Mario , als het schaatsen dan voorbij is ..... misschien is dit een alternatief???

http://www.youtube.com/watch?v=i2D2fP6yBzU

Hallo Visser
Zo snel had ik nog niet op de klok gezet
Sjalom.
Martin
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3624 3625 3626 3627 3628 3629 3630 ... 6194 Volgende
Pagina 3627 van 6194