Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:09
|
|
|
CHARLES730 schreef: | zij in HIJ ....mijn lief
1) Ik heb haar gevonden genezing van mijn wonden ik kon alleen maar van haar dromen nu is zij toch gekomen
2) diep dal in een berg dat gaat door been en merg diep in mij een vreugdelied omdat zij steeds opnieuw mij ziet
3) zij heeft werkelijk een prachtig hart zij is heling voor al mijn smart zij heeft echt de mooiste wangen eeuwige gezangen
4) ik kan het nog niet geloven van haar nu onderste boven zij is echt wat ik altijd al wist maar ik heb haar wel heel erg lang gemist
5) zij is een veld vol met bloemen echt ze is om steeds te zoenen een eindeloze oceaan echt geloof en geen spoortje waan
6) zij is zo puur en echt nu gaat het nooit meer slecht ik draag haar nu op handen geef haar wat wij alreeds verlangden
(7) Echt de zevende hemel bestaat het is waar HIJ dwars voor gaat het is alleen in Zijn eeuwige woning waar je ontvangt de beloning[/size][/color]
binnenkort ga ik van CM, ik heb mijn bruid gevonden het was geen vergissing  |
En ...........wie mag het zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:14
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik vind dit een heel raar onderwerp. Dit slaat hier nergens op. Je kunt beter lezen bij topic: sex voor het huwelijk we kunnen niet zomaar voor de lol. | Raar onderwerp, maar wel grappig... Vooral als je die reacties loskrijgt van andere mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Tinkieeeeeeeeeeee.............gefeliciteerd he. |
dank je visser!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:48
|
|
|
TINK100 schreef: | dank je visser!! |
Zal nog eens een mooie erneer zetten bedankt ze alleen visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:54
|
|
|
Zeeland en Tink, van harte gefeliciteerd en een goed nieuw jaar gewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:55
|
|
|
Mooi plaatje Mario, zal vàst ZH zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 19:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zal nog eens een mooie erneer zetten bedankt ze alleen visser  |
en jij óók dank je wel voor je reacties en lieve mailtjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 20:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey meis, het ga je goed! Eind deze maand verleng ik ook niet gaan we ons samen even bezinnen en rust nemen! Ik zeg maar tot ziens  | Of je nu hier zit òf op FB of op H...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 20:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik vind dit een heel raar onderwerp. Dit slaat hier nergens op. Je kunt beter lezen bij topic: sex voor het huwelijk we kunnen niet zomaar voor de lol. |
Wat heeft sex met huwelijk te maken dan? Dat jij daar een mening over hebt, prima, maar dring die niet aan iedereen op. Christendom is geen islam. Islam is onderwerping, christendom is keuze. Dus nogmaals: iedereen maakt dat zelf wel uit.
Ik denk persoonlijk dat sex een hele goede cardio-training is waardoor heel wat calorietjes verbrand worden, dus ja, sex is gezond (en leuker dan fietsen op een hometrainer)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 20:11
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Of je nu hier zit òf op FB of op H...  |
sttttttttttttttttttttt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 20:11
|
|
|
JOL252 schreef: | God ziet je hart.. Hij kijkt achter ons soms zo gebrekkige handelen en ziet een hart vol verlangen en verwachting. Hij ziet ons aan in onze identiteit, onze persoonlijkheid "in Christus". Blij toe... |
Sa is't mar krekt, oftewel zo is het.
Alle 4 zoons zijn bewust belijdend christen, en mijn leus was en is dat nu nog "Alle ere komt toe aan de Here". We hebben de kids wel naar christelijke school laten gaan en pas toen de oudste 4 jaar werd kwam ik weer in de kerk, omdat pa toch als hij zoonlief naar zondagsschool wil hebben, zelf wel het goede voorbeeld moest geven.
De jongste op zijn twaalfde, ik kon hem eerst niet feliciteren, maar nadat de dominee 2 x met hem op pad was geweest en daarna ook nog 2 ouderlingen zeiden dat het met hem goed zat heb ik hem vanharte kunne feliciteren. Je mag gerust weten dat ik wel een beetje trots was.
Bij de andere 3 was het ook speciaal, want die zijn als enigsten (van onze hele kerkhistorie) in het Ijsselmeer gedoopt omdat er geen doopfont ter beschikking was. De ene zoon als eerste met zijn neef en een tijdje later de andere 2.
Daarom had ik het over Petrus, soms doe ik dingen waarvan ik later denk dat had anders gekund, maar door dit soort gebeurtenissen voel ik mij gelijk in de clip, dat Jezus me optilt en vaak ook troost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 20:59
|
|
|
Maandag 16 April, Psalm 45: 1-10; Schoner dan een mensenkind.
Een liefdeslied! Hoor hoe ze zingt, de geliefde, de bruid: ‘U bent de mooiste van alle mensen!’ Wat een man, wat een vorst, wat een Koninklijke gestalte! Met geen pen te beschrijven – dus zing dan maar een lied, een liefdeslied. Zal de prinses één van velen zijn, behoren tot een harem? Het zij zo. Als ze maar de zijne is en zich bij tijd en wijle in zijn nabijheid verheugen mag! ‘U bent de mooiste.’ Is dat nu wat wij tegenwoordig ‘geflirt’ noemen, verliefdheid van een mooi meisje dat nog maar nauwelijks de puberteit vaarwel heeft gezegd? In deze psalm krijgt dit alles een diepere lading. Hier is meer aan de hand dan een oosterse vorst die een nieuw vrouw begroet. Hier heeft Israël haar Heer aan de hand! Hier is sprake van een heilig huwelijk, hier trouwt God met zijn volk! Toegegeven, dat lees je in deze psalm niet met zoveel woorden. Maar je voelt het wel, je proeft het aan de woorden, het straalt gewoon uit dit lied. Geen wonder dat menigeen het er zo in gelezen heeft. ‘De mooiste van alle mensen…’ Zou dat de Christus niet zijn, die Messiaanse Man, die schoner is dan alle mensenkinderen? Deze psalm bezingt de Koning van alle koningen, de Heer der kerk, de Bruidegom die naar zijn bruid heeft omgezien. Lees maar, zing maar, geloof maar – deze psalm is meer dan een liefdesliedje. Dat is het misschien óók, maar het is meer geworden, het is een Hooglied geworden, een lied over Hem die in eigen persoon de Liefde is!
Met luider stem breng ik de koning hulde omdat zijn beeld mijn hart en ziel vervulde, mijn tong rept als een snel bestuurde pen van hem wiens gratie ik niet waardig ben! Als gij, o koning, spreekt, is dat verhoring, de woorden van uw mond zijn vol bekoring, voor eeuwig en altoos door God bemind, zij gij veel schoner dan een mensenkind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 21:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Valt me mee dat je toch nog heeeeeeeel af en toe tijd heb om nog wat op het forum te plaatsen.  |
Met de tweeling op schoot zit ze op cm, multi-tasken noemen ze dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 21:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | sttttttttttttttttttttt  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 21:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zal nog eens een mooie erneer zetten bedankt ze alleen visser  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNIKA155
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 22:13
|
|
|
Ik begreep dat mijn 'gezocht' niet zo er vanaf gehaald kan worden. Dus dan maar ff zo. Ik wil even laten weten dat ik, dankzij jullie bereidwilligheid, voorzien ben. Dus bedankt! En 'gezocht' kan 'uit'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 22:28
|
|
|
net voor Pasen naar een conferentie geweest van wilkin vandekamp... de 7 wonderen van het kruis. voor mij een uitzonderlijke mooie beleving zo opbouwend naar Pasen toe. echt een aanrader Dat wonder is trouwens voor elke dag van belang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 22:34
|
|
|
Een wit hoeslaken dat oranje-achtig uit het wasmachine kwam. Wèl leuk voor as. koninginnedag . Maar het gezicht van oudste zoon die morgen z'n oranje shirt wil sprak boekdelen . Z'n shirt is nl. ietsiepietsie wijder geworden Hoe of dat nou gekomen is????????? Ach ja , wasmachines........... het blijven aparte dinges.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 22:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een wit hoeslaken dat oranje-achtig uit het wasmachine kwam. Wèl leuk voor as. koninginnedag . Maar het gezicht van oudste zoon die morgen z'n oranje shirt wil sprak boekdelen . Z'n shirt is nl. ietsiepietsie wijder geworden Hoe of dat nou gekomen is????????? Ach ja , wasmachines........... het blijven aparte dinges. |
Ja wit en oranje kan je niet samen wassen.... en wat dat wijder worden betreft.. ik weet het niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een wit hoeslaken dat oranje-achtig uit het wasmachine kwam. Wèl leuk voor as. koninginnedag . Maar het gezicht van oudste zoon die morgen z'n oranje shirt wil sprak boekdelen . Z'n shirt is nl. ietsiepietsie wijder geworden Hoe of dat nou gekomen is????????? Ach ja , wasmachines........... het blijven aparte dinges. |
Zou het aan die wasmachines liggen???
Kan het ook aan de mensen liggen die de knopjes bedienen...???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:08
|
|
|
we zouden m bijna vergeten in het feestgedruis van Tink en Zeeland...
maar de PAUS, Benedictus XVI is ook jarig vandaag
gefeliciteerd Joseph Ratzinger met je 85e verjaardag!!
rk = ok
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op maandag 16 april 2012, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:26
|
|
|
en het bezoekers aantal stijgt explosief hahahah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:30
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | Dat seks lekker is wist je al. Dat seks goed is voor je gemoedstoestand wist je ook, maar wist je dat seks ook ontzettend gezond is voor je lichaam?
Nog niet zo lang geleden werden jongeren bang gemaakt met uitspraken als ‘van masturberen krijg je puistjes’! Ook nu nog leven in landen als India mensen die denken dat het ‘verliezen’ van sperma slecht is voor het lichaam. Gelukkig weten we tegenwoordig wel beter. Seks is niet slecht, seks is goed! |
Dat weet ik al zo lang! Dus...das allemaal oud nieuws!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:33
|
|
|
en weet je ook wat er tegen hoofdpijn helpt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:33
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | en het bezoekers aantal stijgt explosief hahahah |
Heb je daarom dit onderwerp aangesneden...om veel bezoekers te krijgen??? Dan zou ik maar even met je blokkendoos verder gaan spelen...want dat is wel een erg flauwe reden!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:35
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb je daarom dit onderwerp aangesneden...om veel bezoekers te krijgen??? Dan zou ik maar even met je blokkendoos verder gaan spelen...want dat is wel een erg flauwe reden!!! |
nee geen gebrek aan kijkers maar speel sinds een jaar met duplo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:35
|
|
|
foutje
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 16 april 2012, 23:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:38
|
|
|
Docent Engels weer es blij gemaakt met een stoot huiswerk opdrachten. Pfff... wat is zelfdiscipline soms moeilijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:45
|
|
|
Ik ga iedereen even heel hartelijk danken voor alle felicitaties...via mail...chatbox...de brievenbus...enz...vanwege mijn verjaardag...
Bovendien ben ik hier thuis ook verwend...door de kinderen en de familie!!! Kortom ik heb een hele fijne dag gehad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUSSER904
|
|
Geplaatst: maandag 16 april 2012, 23:50
|
|
|
Bij vrouwen wordt het hormoon noradrenaline aangemaakt, dit zorgt voor een fijn gevoel. Bovendien zorgt endorfine ervoor dat de pijndrempel twee keer zo hoog wordt! Hoe dat kan? Endorfine werkt pijnstillend, volgens sommige onderzoeken net zo effectief als twee paracetamolletjes. Die endorfinen kunnen flink helpen tegen hoofdpijn!
|
|
Naar boven |
|
|