| Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 00:07
|
|
|
|
| MAR907 schreef: |  |
Adoe....zo zielig voor Ruud, ja.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 00:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Misschien vind je mij naief, maar ik heb nooit de illusie gehad dat we hier wetenschappelijk bezig zijn. Dat is ook niet mijn intentie. Ik geloof ook niet dat dat de weg is. Mijn geloof is mijn richtsnoer. Het diepgaande geloof, dat God bevrijdt van alle zonden en ongerechtigheid. En dat de weg ook uit homoseksualiteit bestaat. En deze weg wil ik niet dichttimmeren. Wat betreft suggestief, je laatste opmerking vind ik enorm suggestief, want dan zet je me neer als iemand die alleen maar op één ding gefixeerd is. En die opmerking vind ik niet bij je passen. Ik dacht dat je me wat dat betreft wat beter kende. Het is dus niet suggestief, het valt me gewoon op dat je de laatste tijd erg veel over onderwerpen als sexualiteit en misbruik praat. Gewoon een constatering, van mijn kant.
http://www.chris.nl/index.php?pagina_id=5342 Leuke pagina, maar dit is slechts één voorbeeld, van wat mogelijkerwijs zou kunnen gebeuren.
http://www.home60515.com/3.html | De Nederlandse versie van de link die je gaf. Let wel op het vraagteken..... Seksueel misbruik: een belangrijke oorzaak van homoseksualiteit? Het is een goed gedocumenteerd feit dat heel veel homo's seksueel werden misbruikt op jonge leeftijd. (Dit document wordt afgesloten met een lijst van enkele boeken die deze verklaring te ondersteunen.) Met andere woorden, er is een overvloed aan bewijs dat heel veel homo's zijn hetero geboren, maar waren gedesoriënteerd door seksueel misbruik.
Inderdaad, er zijn veel meer gevallen van seksueel misbruik is dan zijn er gevallen van homoseksualiteit. Als een grote studie besproken in 1997 een kwestie van de Publicatieblad van de American Medical Association gevonden, gemiddeld 12,8% van de vrouwen en 4,3% van de mannen terugroepen seksueel misbruikt zijn.1 (Hoeveel niet te roepen?)
Volgens dr. James E. Soukup, auteur van een boek dat handelt over verschillende onderwerpen met inbegrip van seksueel misbruik te voorkomen: "In een nationale studie in 1985, 27 procent van de ondervraagde vrouwen en 16 procent van de mannen naar verluidt seksueel zijn misbruikt als kind . Andere studies wijzen uit dat deze cijfers te laag zijn. Gesuggereerd wordt dat tachtig procent van alle seksuele misbruik niet wordt gemeld. "2
De Associated Press opgemerkt in eind 1998 dat, volgens een analyse van 166 studies over de jaren 1985-97: "Zoals velen als een op de vijf jongens seksueel misbruikt is .... Het is [ook] tot de conclusie dat seksueel misbruik van jongens is onderrapportage en onderbehandeld .... Eerdere studies hebben aangetoond dat 25 procent tot 35 procent van de meisjes seksueel misbruikt zijn. "3
(Volgens een JAMA review van de literatuur opnieuw het seksueel misbruik van jongens, slechts 10% -33% van de mannelijke slachtoffers van mishandeling nooit iemand vertellen over dat misbruik.4 Het onderzoek is ook gebleken dat: "misbruikt [mannelijke] adolescenten, met name die slachtoffer zijn van mannen, waren tot 7 keer meer kans om zichzelf identificeren als homo of bi dan leeftijdgenoten die niet misbruikt was."5 En wat betreft vrouwelijke slachtoffers van mishandeling, een studie is gebleken dat 38% van de volwassen vrouwen die seksueel leeftijden 18-31 werden misbruikt als jonge [tussen de leeftijd van 10 maanden tot 12 jaar] kon zich niet herinneren dat ze seksueel misbruikt werden als ze jong.6)
Ongeacht de werkelijke percentages van mannelijke en vrouwelijke slachtoffers van seksueel misbruik, gelet op hoe hoog de voorgestelde / gerapporteerde cijfers worden vergeleken met het percentage van de bevolking dat is homoseksueel (slechts 1% -2%), kunnen we dat seksueel misbruik kan zien theoretisch account voor iedere geval van homoseksualiteit.
Ook is er momenteel nog geen definitief bewijs dat iemand homoseksueel is geboren. Verschillende studies van homoseksuele onderzoekers voerden enkele mogelijke biologische basis van homoseksualiteit te vinden. Maar andere wetenschappers gemakkelijk gewezen op de tekortkomingen in deze studies, en de resultaten van deze studies moeten nog worden gekopieerd door anderen. In de woorden van pro-homoseksuele Newsweek magazine: "In het begin van de jaren '90, drie studies met veel publiciteit leek te suggereren dat homoseksualiteit de roots van genetische waren .... Meer dan vijf jaar later de gegevens zijn nooit gerepliceerd."7 (Dit feit is bijna volledig genegeerd door de partijdige, onbetrouwbare, dominante liberale media.) En in de mei / juni 2008 nummer van Psychology Today hebben we dit: "Niemand heeft nog niet geïdentificeerd een bepaald gen gay .... Er is geen all-inclusive verklaring voor de variatie in seksuele geaardheid, in ieder geval geen met bewijsmateriaal ....[ T] hier zijn veel verschillende mechanismen [waarbij zowel de natuur en op te voeden], niet tot een enkele, voor het produceren van homoseksualiteit. "8
(En zelfs als er ooit een 'homoseksuele gen, "aangezien de meeste zo niet alle homoseksuelen niet vader nakomelingen, zou je denken dat homoseksuele genen zou verdwijnen of sterven uit.)
Dus hoe kan iemand beweren, in goed geweten, dat homoseksuelen op die manier geboren en hebben geen andere keuze? Als iemand zegt dat hij homoseksueel bent, moet onze eerste reactie om te proberen en te zien of hij / zij was seksueel misbruikt en, zo ja, om vervolgens de dader te straffen. Onze volgende reactie moet zijn om de therapie te bieden aan homoseksuelen om hen te helpen omgaan met hun problemen.
Degenen die druk op de Born-line homoseksuele daadwerkelijk negeren van het seksueel misbruik van kinderen. Wat voor soort "mensen" willen laten pedofielen wegkomen met seksueel misbruik van kleine kinderen?
(Als seksueel misbruik gebeurt er met een jaar of twee jaar oud kind, kan hij of zij niet herinneren dat er later in het leven omdat het gebeurde op zo'n jonge leeftijd. Echter, het trauma kan de rest van het leven van het slachtoffer te regelen. Sommige homoseksuelen zullen zweren dat ze nooit seksueel misbruikt, maar ze hebben geen manier om te weten zeker.)
Ervaren psychologen en psychiaters, zoals Masters en Johnson, Charles Socarides, Joseph Nicolosi, Benjamin Kaufman, Elizabeth Moberly, Jeffrey Satinover, en Gerard van den Aardweg, hebben veel succes in de veranderende homoseksuelen hetero's. (Ze zijn succesvol omdat de meeste, zo niet alle homoseksuelen waren waarschijnlijk heteroseksuele geboren.)
Dr Reuben Fine, directeur van de New York Centrum voor Psychoanalyse Opleiding: "Het is paradoxaal dat, hoewel de politiek actieve homoseksuele groep [s] ontkent de mogelijkheid van verandering, alle onderzoeken uit Schrenk-Notzing op positieve effecten hebben, vond vrijwel ongeacht van de soort behandeling gebruikt .... Als de homoseksuele patiënten werden gemotiveerd, welke procedure [dat wil zeggen, de behandeling] is vastgesteld, kan een groot percentage zal geven hun homoseksualiteit. "9
Degenen die zich verzetten tegen gebruik van therapie om homoseksuelen te veranderen in hetero zijn, in feite, in een poging om homoseksuelen opgesloten in homoseksualiteit te houden. Degenen die zich verzetten tegen een dergelijke therapie niet wilt dat homoseksuelen tot een keuze, een uitweg van homoseksualiteit hebben. Dat is on-Amerikaans, onmenselijk, onverdraagzaam, en gemeen drukkend.
Bovendien, gelet op alle solide wetenschappelijk bewijs dat homoseksuelen geestelijk gestoord zijn om een diploma of een ander als gevolg van seksueel misbruik (of disfunctionele ouders of andere negatieve invloeden ontwikkelingsstoornissen veel homoseksuelen ervaren), is het duidelijk dat die psychiaters en psychologen die zeggen dat homoseksualiteit moet NIET op de officieel goedgekeurde lijst van geestesziekten zijn schijnbaar malpractitioners incompetent. Ze lijken meer geïnteresseerd in het 'politiek correct' dan in de waarheid. Incompetente malpractitioners moeten hun vergunningen ingetrokken van hun beroepen ply.
(Een boek geschreven door Dr Ronald Bayer, een pro-homoseksuele psychiater, getiteld Homoseksualiteit en de Amerikaanse Psychiatrie: The Politics of Diagnose, Legt uit hoe de beslissing om homoseksualiteit uit de officieel goedgekeurde lijst van geestesziekten was gebaseerd op machtspolitiek en intimidatie door groepen homoseksuele geen wetenschap.)
Een laatste opmerking: Homoseksuelen niet wil dat je weet dat veel van hen seksueel werden misbruikt als jonge, omdat veel mensen die zo werden misbruikt door naar anderen molesteer. En homoseksuelen niet wil dat je weet dat ze meer kans om molesteer kinderen dan heteroseksuelen zijn.10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 09:44
|
|
|
|
Degenen die zich verzetten tegen gebruik van therapie om homoseksuelen te veranderen in hetero zijn, in feite, in een poging om homoseksuelen opgesloten in homoseksualiteit te houden. Degenen die zich verzetten tegen een dergelijke therapie niet wilt dat homoseksuelen tot een keuze, een uitweg van homoseksualiteit hebben. Dat is on-Amerikaans, onmenselijk, onverdraagzaam, en gemeen drukkend.
We kunnen de homo's beter helpen door naar ze te luisteren, ipv ze om te turnen naar hetero zijn. Het lijkt erop alsof homo zijn een ziekte is. In mijn ogen is het geen ziekte. Maak je een homo gelukkiger als ie veranderd in een hetero?
Ik blijf ook bij mijn standpunt dat homofilie iets aangeboren is. En ja ook door seksueel misbruik, kan je seksuele voorkeur veranderen.
Dan rijst bij mij nog de vraag, als homofilie onstaat door seksueel misbruik, dan zou iedereen die seksueel misbruikt is homo moeten zijn? Waarom is dan niet iedereen die misbruikt is homo?
Wat heel gewaagd is om te zeggen, is dat het seksueel misbruik alleen plaatsvind door pedofielen. Er zijn pedofielen die vallen op jonge jongens en op jonge meisjes. Sommigen hebben alleen meisjes als slachtoffer. Anderen weer hebben jongens als slachtoffers. En de 3de catgorie heeft beiden als slachtoffer.
En ik blijf zeggen, niet ieder misbruikt kind word later homofiel. En niet ieder kind dat misbruikt is word later pedofiel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 09:45
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik doelde op het topic "scheppingsdoel"... vond dat ff niet meer opbouwend...  |
Ik begrijp je!
Ik heb me ooit voorgenomen dat topic niet meer te lezen en er al helemaal niet meer te reageren, maar dan doe ik het helaas toch weer. 'n Tekort aan zelfsdiscipline misschien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 09:46
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik was inderdaad wat bozig over je interpretatie van mijn woorden maar mijn reactie is toch wat harder aangekomen dan ik wilde, denk ik. Dat gun ik je niet en daar vind ik je ook te aardig voor. Ik had wat minder ijzig kunnen en moeten reageren. Sorry dat je je ontdaan voelde en we handelen het verder maar per mail af.
Thomas. |
Bedankt voor je reactie! 'k Heb je inmiddels gemaild.
Marijan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 10:28
|
|
|
|
Het kabinet gaat maatregelen nemen om de SGP zo ver te krijgen dat de partij haar kandidatenlijsten openstelt voor vrouwen. De SGP overweegt tegen het arrest van de Hoge Raad beroep in te stellen bij het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.
http://www.refdag.nl/artikel/1471480/Staat+komt+in+actie+tegen+SGP.html
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 10:45
|
|
|
|
|
Prettig weekend iedereen !!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 10:46
|
|
|
|
Ik snap eigenlijk niet waar mensen, die geen banden met het SGP hebben, zich mee bemoeien. Bijna alle SGP-vrouwen accepteren dit standpunt, dus waar maken anderen dan zo druk om? Er zijn genoeg andere partijen, waar je als vrouw terecht kunt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 11:28
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Ik snap eigenlijk niet waar mensen, die geen banden met het SGP hebben, zich mee bemoeien. Bijna alle SGP-vrouwen accepteren dit standpunt, dus waar maken anderen dan zo druk om? Er zijn genoeg andere partijen, waar je als vrouw terecht kunt. |
Dit vind ik nu eens een goede reactie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 11:59
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Dit vind ik nu eens een goede reactie  |
En dat van een vrouw, die zichzelf best wel geëmancipeerd vindt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 12:25
|
|
|
|
|
goed weer om te tuinieren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 12:27
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | En dat van een vrouw, die zichzelf best wel geëmancipeerd vindt.  |
Wij kunnen nog eens praten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 12:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | goed weer om te tuinieren. |
Dat heb ik van de week al gedaan... en mijn ramen, boven en beneden, van binnen en van buiten, zijn al schoon....  Oja... en mijn gordijnen hebben ook al buiten gewapperd...
Voor mijn doen is dat echt een hele prestatie... aangezien ik het huishouden meer als noodzaak zie dan als plezierige bezigheid...
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op zaterdag 10 april 2010, 12:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 12:36
|
|
|
|
Heb de was naar buiten op het balkon gedaan, nu draait er weer een was .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 12:57
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Heb de was naar buiten op het balkon gedaan, nu draait er weer een was . |
Ik moet nog helemaal op gang komen vandaag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 13:01
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Ik snap eigenlijk niet waar mensen, die geen banden met het SGP hebben, zich mee bemoeien. Bijna alle SGP-vrouwen accepteren dit standpunt, dus waar maken anderen dan zo druk om? Er zijn genoeg andere partijen, waar je als vrouw terecht kunt. |
Ik vraag me af, waarom de SGP hier zo star aan vasthoudt, na een eeuw lang van vrouwelijke staatshoofden, kamerleden, ministers en vrouwelijke burgemeesters. Ik vind het bijna een Taliban-achtig standpunt. De baarden ontbreken nog bij de SGP-mannen.
Imre, die vindt dat SGP-mannen niet principieel zijn, maar bang.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 13:12
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
Ik zie het zo:
De mens is zondig van aard, en doet dus zonde. Ook de geboorte van kinderen met een of andere afwijking is een gevolg van de zonde. En God vraagt ons om er voor te zorgen, dat het kind opgroeit in liefde en geborgenheid. Helaas zijn er ouders die hier in falen, waardoor het kind van het rechte pad afwijkt. Kinderen die met het genderdysforie rondlopen, komt niet door aangeleerd gedrag, maar is er mee geboren waardoor ze later in een crisis komen. Ze zijn van buiten gezien een jongen, maar ze voelen zich een meisje.
Ik heb 2 nichtjes die geboren zijn met het downsyndroom, ligt de schuld daarvan bij de ouders? Nee die kinderen zijn zo geboren, omdat God er een bedoeling mee heeft. En zo heeft God met ieder mens een bedoeling. homo, hetero, bi... genderdysfoor.. downsyndroom enz...
aanvulling:
Interseksuelen zijn mensen van wie de uiterlijke geslachtskenmerken bij de geboorte onduidelijk waren. Ze worden vaak gedwongen om zich als meisje, soms als jongen, te ontwikkelen. Meestal heeft dus de omgeving, vanuit de overtuiging dat iemand óf man óf vrouw kan zijn, een keus gemaakt hoe ze zich zouden moeten ontwikkelen. Interseksuelen kunnen op latere leeftijd daar erg mee in de knoop komen. De meesten beschouwen interseksualiteit als een medisch probleem en wijzen de coalitie resoluut af. |
De mens is zondig van aard, en doet dus zonde. Ook de geboorte van kinderen met een of andere afwijking is een gevolg van de zonde.
Ik weet het niet, ik denk dat "erfzonde" waar jij denk ik op doelt, niet een exuus mag zijn.
Ik bekijk het van twee kanten. Er zijn mensen welke geboren worden met lichaamelijke (zichtbare) afwijkingen en mensen met een innerlijke (ontzichtbare) afwijken. Kinderen met ontzichtbare afwijkingen worden vaak verkeerd opgevoed omdat men ervan uitgaat dat het kind normaal is. Daardoor raakt het kind in frustratie en vind zijn waardering elders in de maatschappij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 13:31
|
|
|
|
Daden zijn keuzes die men maakt. De daden zoals homofilie is ook een keuze, netzoals stelen. Je bent niet eerder een dief wannner je gestolen hebt. De daad bepaald het, ook voor God. Een daad kun je weigeren om te doen en je kunt iemand daarop wijzen om het niet te doen. Het zit puur tussen de oortjes uiteindelijk.
Aangeboren afwijking is heeeeel wat anders.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zaterdag 10 april 2010, 13:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 13:31
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik moet nog helemaal op gang komen vandaag...  |
t doe je uiteindelijk helemaal zelf[quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 13:33
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik vraag me af, waarom de SGP hier zo star aan vasthoudt, na een eeuw lang van vrouwelijke staatshoofden, kamerleden, ministers en vrouwelijke burgemeesters. Ik vind het bijna een Taliban-achtig standpunt. De baarden ontbreken nog bij de SGP-mannen.
Imre, die vindt dat SGP-mannen niet principieel zijn, maar bang. |
Bang voor wat, dat ze een pak slaag krijgen ofzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 13:50
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik vraag me af, waarom de SGP hier zo star aan vasthoudt, na een eeuw lang van vrouwelijke staatshoofden, kamerleden, ministers en vrouwelijke burgemeesters. Ik vind het bijna een Taliban-achtig standpunt. De baarden ontbreken nog bij de SGP-mannen.
Imre, die vindt dat SGP-mannen niet principieel zijn, maar bang. |
| Quote: | | Eerst werken en dan pas spelen | . Als je net heb gezegd dat je nu pas op gang bent gekomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 14:24
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | goed weer om te tuinieren. |
op een balkon ? ja kan... haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 14:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | . Als je net heb gezegd dat je nu pas op gang bent gekomen. |
Dit is werk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 14:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Bang voor wat, dat ze een pak slaag krijgen ofzo |
Bang voor vrouwen die ook in de politiek de broek aan hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 14:32
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | op een balkon ? ja kan... haha |
Sussannah (met de mooie ogen): je hebt sinds het begin van dit off-topic topic de 1000e bijdrage hier geleverd aan het weergaloze succes van dit topic dat eigenlijk nergens over gaat, maar toch heel boeiend is!
Gefeliciteerd! Als ik de paus was, dan zegende ik je!
En ook alle anderen: heel hartelijk dank voor alle off topic bijdragen!
Imre, die heel blij is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 14:36
|
|
|
|
[quote=MARIO216]t doe je uiteindelijk helemaal zelf
Joh, ga ff ergens anders off topic zeuren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 15:28
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Daden zijn keuzes die men maakt. De daden zoals homofilie is ook een keuze, netzoals stelen. Je bent niet eerder een dief wannner je gestolen hebt. De daad bepaald het, ook voor God. Een daad kun je weigeren om te doen en je kunt iemand daarop wijzen om het niet te doen. Het zit puur tussen de oortjes uiteindelijk.
Aangeboren afwijking is heeeeel wat anders. |
Homofile geaardheid is geen keuze. Net zoals heteroseksuele geaardheid. Ik heb het dan nog geen eens over het praktizeren ervan.
Jij beweert dat mensen die een homofiele zoon/dochter hebben, die verkeerd opgevoed is waardoor hij/zij die gevoelens heeft?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 16:09
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Homofile geaardheid is geen keuze. Net zoals heteroseksuele geaardheid. Ik heb het dan nog geen eens over het praktizeren ervan.
Jij beweert dat mensen die een homofiele zoon/dochter hebben, die verkeerd opgevoed is waardoor hij/zij die gevoelens heeft? |
Ik denk dat jij mij niet begrijpt.
Geaardheid kan er zijn maar om het te negeren is een keuze. Mijn geaardheid is mijn kinderen te slaan als ze niet luisteren, maar kies ervoor om het niet te doen. Ik stel de bijbel boven de wetenschap, dat is omgekeerde van jou.
Bovendien als je een `christen` bent luister je toch naar wat God zegt inplaats van `wetenschap`. Dat is ook een keuze.
Psalm 139 zegt heeeel veel.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zaterdag 10 april 2010, 23:55
|
|
| Naar boven |
|
|
|