ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4131 4132 4133 4134 4135 4136 4137 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:13

JOSINA022 schreef:
Whahaha, geniaal dit... Clown smiley

vloeide maar zo uut de vingers Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:16

ERIKA129 schreef:
vloeide maar zo uut de vingers Clown smiley

Prachtig. Lachende smiley Ik denk dat Frank een traantje wegpinkt van ontroering Huilende smiley, smiley in tranen
O nee dan kijkt hij zo Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:16

ANNA415 schreef:
Ik heb direct aanstootgevend aangeklikt Clown smiley

Gelukkig dat deze leus voor de nederlandse dames wel goed van pas komt, maar in heel vele andere talen komt er dus wel wat anders uit, ondanks dat ben ik toch blij dat ik Nederlander ben, kan ik mij tenminste verstaanbaar maken met mijn medemensen hier Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:24

goed stuk shanita,zet me wel tot na denken met het woord plagen, bij pesten vermeld. zelf plaag ik ook nog wel es, meer voor de humor,maar met totaal geen bedoelingen die een pester doet. laat ook altijd wel merken dacht ik dat ik het niet echt meen. En denk dat de ander het ook als humor ziet, vraag me nu af, misschien in de beleving van de ander komt het wel als pesten over Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:30

na een stuk te hebben gelezen van shanita over pesten en plagen,wil ik hier even reageren,omdat ik hier nog wel es plaag, puur als humor en nu na het lezen van het stuk van shanita denk ik ehhhhhh misschien zagen anderen mensen het niet als humor,maar kwam het op hun anders over.dus bij deze me excuses,mocht ik daarmee mensen hebben gekwetst.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:46

PETRA944 schreef:
goed stuk shanita,zet me wel tot na denken met het woord plagen, bij pesten vermeld. zelf plaag ik ook nog wel es, meer voor de humor,maar met totaal geen bedoelingen die een pester doet. laat ook altijd wel merken dacht ik dat ik het niet echt meen. En denk dat de ander het ook als humor ziet, vraag me nu af, misschien in de beleving van de ander komt het wel als pesten over Smiley die vol vragen zit

Ja, het onderwerp kwam eventjes zomaar in me op. ik had denk ik ergens iets gelezen vandaag. maar ja, omdat velen hiermee te maken kunnen krijgen, of te maken hebben (gehad), dacht ik ik zet het hier even neer. wat informatie over pesten.

Als je zelf in je hart weet, Petra, dat het geen pesten is wat je doet, maar plagen, dan is het goed. Dat ziet God ook. en de meeste mensen zien dat ook. Dan kan je ook bijval krijgen omdat altijd wel iemand ziet dat je het zó niet bedoeld hebt. Dit is wat ik denk.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:53

PETRA944 schreef:

Petra, van al je postings hier op het forum heb ik nog nooit het idee gehad dat je aan het pesten was.

Ik vind je humor en je plaagjes zelfs heel goed. Soms kan het wel eens gebeuren dat een plaagje verkeerd of niet begrepen wordt maar met wat enige uitleg nadien wordt alles weer gladgestreken. Je moet dus geen zorgen maken over je plaagerijtjes. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:56

ANNA415 schreef:
Prachtig. Lachende smiley Ik denk dat Frank een traantje wegpinkt van ontroering Huilende smiley, smiley in tranen
O nee dan kijkt hij zo Boze smiley

Ik kijk haast nooit zo Boze smiley ...een enkel keertje misschien eens maar dat is dan per ongeluk... Engeltje smiley

Hoewel ik veel redenen heb om boos te kijken want het vrouwvolk heeft het wel op mij, lieve Belg, gemunt. Dat is heel duidelijk te merken... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HOPEFUL416

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:58

Bedankt allemaal Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:59

HOPEFUL416 schreef:
Bedankt allemaal Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley bedankt??? Voor wat dan?
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:00

Om op het www aan te geven hoe serieus iets bedoeld word zijn volgens mij de smiley geboren, maar ik denk dat het dan aan de lezer is hoe hij iets opvat. Niettemin is het een interresant onderwerp .
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:01

FRANKT627 schreef:
Ik kijk haast nooit zo Boze smiley ...een enkel keertje misschien eens maar dat is dan per ongeluk... Engeltje smiley

Hoewel ik veel redenen heb om boos te kijken want het vrouwvolk heeft het wel op mij, lieve Belg, gemunt. Dat is heel duidelijk te merken... Boze smiley

En leuk dat ie dat toch vindt...geef maar gewoon toe hoorSmiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 9 juli 2012, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:02

FRANKT627 schreef:
Petra, van al je postings hier op het forum heb ik nog nooit het idee gehad dat je aan het pesten was.

Ik vind je humor en je plaagjes zelfs heel goed. Soms kan het wel eens gebeuren dat een plaagje verkeerd of niet begrepen wordt maar met wat enige uitleg nadien wordt alles weer gladgestreken. Je moet dus geen zorgen maken over je plaagerijtjes. Knipoog smiley

Mijn idee ook hoor Petra!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:03

PETRA944 schreef:
na een stuk te hebben gelezen van shanita over pesten en plagen,wil ik hier even reageren,omdat ik hier nog wel es plaag, puur als humor en nu na het lezen van het stuk van shanita denk ik ehhhhhh misschien zagen anderen mensen het niet als humor,maar kwam het op hun anders over.dus bij deze me excuses,mocht ik daarmee mensen hebben gekwetst.

Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft.
Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics.
( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan)
Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze.
Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien.
En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn.
Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen.
Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor. Knipoog smiley

't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:04

ROELANDE345 schreef:
wanneer gaan we?

Nu pas komt de kat op de koord i

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:05

FRANKT627 schreef:

ha ha , jij begrijpt ze ook wel,(denk ik) en kan waanzinnig goed terug plagen, eerlijk gezegd maakt het me heel erg aan het lachen om met jou zo te communiceren, Je reageert zo leuk terug. toch maak ik me er zorgen over of het op anderen misschien wel minder overkwam,op een forum is het moeilijk,je ziet een ander niet, en na vandaag weer een communicatie te hebben gehad die me met vraagtekens achterlaat,zet het me tot denken...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:06

PETRA944 schreef:
ha ha , jij begrijpt ze ook wel,(denk ik) en kan waanzinnig goed terug plagen, eerlijk gezegd maakt het me heel erg aan het lachen om met jou zo te communiceren, Je reageert zo leuk terug. toch maak ik me er zorgen over of het op anderen misschien wel minder overkwam,op een forum is het moeilijk,je ziet een ander niet, en na vandaag weer een communicatie te hebben gehad die me met vraagtekens achterlaat,zet het me tot denken...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:06

ANNA415 schreef:
Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Vrouweforum ligt precies op zijn gat ? Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:08

Nee Petra...wat je schrijft zie ik niet als...PESTEN...
Overigens...dat vind ik een verkeerd woord..
Ik bedoel in die zin...kinderen kunnen elkaar pesten...
Maar noem je dat zo...als volwassenen onder elkaar???

Als er hier iets gebeurd...zie ik het als ""steken"" of kinderlijk gedrag...
Inderdaad soms gunnen mensen elkaar het licht in de ogen niet...

Soms willen mensen elkaar niet begrijpen...
Maar echt pesten??
Nee dat vind ik iets heel anders....
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:12

http://youtu.be/Bo1bjTOFbZA
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:12

FRANKT627 schreef:

Frank even een vraagje tussendoor..... Wanneer ga je aan die homocursus beginnen? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:15

maar een moeilijker onderwerp nog is het pesten. in mijn ogen is iemand hier structureel mensen aan het pesten, en wat doen we eraan? zie ik het verkeerd? Volgens mij niet, maar wat kun je er aan doen? Ik zou het antwoord niet weten, het beschadigt mensen, verziekt de sfeer hier.soms twijfel ik,zou die persoon het wel goed bedoelen,de persoon is slim, bestudeert de slachtoffers goed. krijgt het voor elkaar om de sfeer te verzieken, dat mensen er op in gaan. mensen zich terugtrekken van het forum.
of kan ik deze reactie maar beter verwijderen? heeft het nut, draagt het bij tot een olossing, want een oplossing weet ikniet, zelf ben ik ontmoedigd, is dit me laatste avond op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:15

PETRA944 schreef:

Jij en pesten?? Je hebt gewoon een dijk van een humor en ik lig geregeld in een deuk. Moet nog steeds vragen bij huishoudtopic of er ook een ontdeukapparaat bestaat.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 9 juli 2012, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:20

PETRA944 schreef:
maar een moeilijker onderwerp nog is het pesten. in mijn ogen is iemand hier structureel mensen aan het pesten, en wat doen we eraan? zie ik het verkeerd? Volgens mij niet, maar wat kun je er aan doen? Ik zou het antwoord niet weten, het beschadigt mensen, verziekt de sfeer hier.soms twijfel ik,zou die persoon het wel goed bedoelen,de persoon is slim, bestudeert de slachtoffers goed. krijgt het voor elkaar om de sfeer te verzieken, dat mensen er op in gaan. mensen zich terugtrekken van het forum.
of kan ik deze reactie maar beter verwijderen? heeft het nut, draagt het bij tot een olossing, want een oplossing weet ikniet, zelf ben ik ontmoedigd, is dit me laatste avond op het forum.

Dan zeg ik...NEGEREN!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:22

PETRA944 schreef:

ik reageer hier dus even
wanneer jij iets in je zinnen laat door schemeren over je twijfels over mijn aanwezigheid op het forum,dan moet je niet alleen op het antwoord letten..maar ook op je vraag denk ik.
verder heb ik zelf niets,waarom ik iets tegen jou zou hebben.
ik zou je eerder verdedigen niet weg te gaan

ik zelf zeg sneller wat ik niet aardig vindt.
en praat niet graag om de kern heen met..ze pesten.en er zijn..en sommigen...en volgus mij..
ik stap op de persoon af.en soms merkt iemand dat..ja jammer dan.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 9 juli 2012, 23:23
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:23

Wist u dat een lauw hart aan 5 kenmerken te herkennen is?

Kopie:

The lukewarm heart. Het lauw hart.-door Gary Wilkerson

What does a lukewarm heart look like? Hoe ziet een lauw hart eruit?

A heart that is no longer on fire for God, or perhaps never has been on fire for God, has distinctive characteristics. Een hart dat niet langer in vuur en vlam voor God is of misschien wel nooit in vuur en vlam voor God is geweest, heeft vijf (5) onderscheidende karakteristieken/kenmerken.

First, a lukewarm heart is a prayerless heart, one that has no desire to pray, no desire to come into the presence of God.

1. een lauw hart is een hart die niet bid, één die geen verlangen heeft om te bidden, geen verlangen om in de tegenwoordigheid van God te komen.

Second, a lukewarm heart is unawakened by anything in the Word. It finds parts of the Word interesting and sometimes emotionally moving but does not grasp the power of God’s Word to transform hearts.

2. een lauw hart is niet wakker te maken voor ook maar iets in het Woord van God. Het vindt delen in het Woord van God interessant and soms emotioneel gegrepen maar pakt de kracht van het Woord van God niet om het hart te veranderen.

Third, a lukewarm heart is disobedient to the Word. When the lukewarm heart begins to respond to the Word and the Holy Spirit breaks through and reveals a truth, this heart is like the man spoken of by James: “He is like a man who looks intently at his natural face in a mirror . . . and goes away and at once forgets what he was like” (James 1:23-24, ESV). The lukewarm heart is not a doer of the Word.

3.een lauw hart is ongehoorzaam aan het Woord van God. Wanneer het lauw hart begint te reageren op het Woord van God en de HG breekt door en een waarheid begint te openbaren dan is dit hart als die van de man in jakobus: "Want wie hoorder is van het woord en niet dader, die gelijkt op een man, die het gelaat, waarmede hij geboren is, in een spiegel beschouwt; 24 want hij heeft zich beschouwd, is heengegaan en heeft terstond vergeten, hoe hij er uitzag."(jakobus 1:23-24 nbg). Het lauw hart doet niet wat het Woord Gods zegt m.a.w. handelt niet naar het Woord van God.

Fourth, a lukewarm heart has little or no passion for souls, and little or no desire to pray for or reach out to the lost.

4. een lauw hart heeft weinig of geen passie voor zielen en weinig of geen verlangen om te bidden voor of uitreiken naar de verloren zielen.

Fifth, a lukewarm heart only comes to church when it’s convenient. Even though the Word speaks very clearly that we are not to neglect gathering together, the lukewarm heart just doesn’t feel that it is significant (see Hebrews 10:25).

5. een lauw hart gaat alleen naar de kerk wanneer het hem uitkomt. Ondanks dat het Woord erg duidelijk spreekt that we samenkomsten niet moeten missen, is het voor het lauw hart niet veel betekenend (zie hebr 10:25> Wij moeten onze eigen bijeenkomst niet verzuimen, zoals sommigen dat gewoon zijn, maar elkander aansporen, en dat des te meer, naarmate gij de dag ziet naderen. )

Sixth, the lukewarm heart has grown emotionally dull, it is unmoved. The lukewarm heart will read this message and hear this truth, yet will not care. It becomes emotionally dull to the things of the Spirit, to the Word, to prayer and to the lost.

6. een lauw hart is emotioneel stomp geworden, het is onbewogen. Het lauw hart zal deze boodschap lezen en deze waarheid horen, maar geeft er niet om. Het wordt/is emotioneel dood voor de dingen van de Geest, voor het Woord, voor gebed en voor de verlorene.

But there is good news for the lukewarm — Jesus is calling you out of your lukewarm state! He is saying, “Yes, I am knocking on the door of your house. I want to come in and have dinner with you and I want to see the fire of God once again brought into your heart and life.”

Maar er is goed nieuws voor het lauw hart.- Jezus roept het uit tot jouw lauw hart waar die zich bevindt. Hij zegt:"ja ,ik klop aan de deur van jouw huis. Ik wil binnen komen en warme maaltijd met je hebben en ik wil het vuur van God opnieuw zien branden en terug brengen in jouw hart en leven.

“Behold, I stand at the door and knock. If anyone hears my voice and opens the door, I will come in to him and eat with him, and he with me” (Revelation 3:20, ESV).

"Zie, Ik sta aan de deur en Ik klop. Indien iemand naar mijn stem hoort en de deur opent, Ik zal bij hem binnenkomen en maaltijd met hem houden en hij met Mij (openb 3:20)."

vertaling door: flowerful304

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op dinsdag 10 juli 2012, 15:42
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:23

Komt m'n zoon van middag thuis, zegt ie ; pap waarom heeft een varken twee rijen tepels ?

Hm , ik weet het niet

Wel ; zegt ie

Anders word het zoooooo'n lang varken
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:24

ZEELAND736 schreef:
Dan zeg ik...NEGEREN!!!!!!

klopt is wijs,maar dan zie je dat anderen gepest worden,of erg geirriteerd die niet kunnen negeren, want dat is best moeilijk en dan kijk je toe en laat een slachtoffer alleen ergens staan. En danben je weer geneigd omeffe flink de waarheid terug te zeggen tegen zo,n pester. of het wijs is helemaal negeren? toekijken hoe iemand maar doorgaat,vind het moeilijk...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:25

PETRA944 schreef:

Ik geloof niet dat dat een taak voor jou is maar meer een taak voor de redactie van CM.
Vorige week heeft CM een oproepje laten klinken om niet op de man te spelen , maar als er zijn die er toch mee blijven doorgaan , sja......... Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 9 juli 2012, 23:27
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:28

VISSER278 schreef:

Frank even een vraagje tussendoor..... Wanneer ga je aan die homocursus beginnen? Lachende smiley

Gefrustreerde smiley ...dat is verleden tijd, Visser...komt vooral door dat ene topic hier op het forum. Ik durf niet meer...ik blijf maar gewoon hetero...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4131 4132 4133 4134 4135 4136 4137 ... 6194 Volgende
Pagina 4134 van 6194