Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 11:56
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Wie zoekt, die vindt |
vindt u het niet......dan is het zoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 11:57
|
|
|
FRANK...... Misschien helemaal geen belangrijke vraag.... Maar ik vind de foto van je kat zo geweldig!!!!
Volgens mij is dat beestje zo NEERGEZET...of doet hij dit uit zichzelf...??? In ieder geval leverde het een geweldig plaatje op...
Het getuigt in ieder geval van een goed kosthuis!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 11:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee moet nog tot minstens mijn 67ste als ik mazzel heb en ze het niet opschroeven naar 70  |
loop ik daar met mijn rollator achter de bewoners aan......die even oud zijn als ik......pfff.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:02
|
|
|
Wat er vandaag op mijn bord zal liggen ...is nog een verrassing.. Spannend dus...
Vandaag weer...mijnbenenbijeenanderonderdetafelgenoegen... Zal niet buiten worden...het spettert hier de hele morgen al...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:05
|
|
|
ik weet het nog niet....voor 2, naar 3 of 4 of zelfs 5 personen uit te breiden is meestal hier aan de orde...... zal wel macaroni worden dan of rijst...met roerbak en vis......jammie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:05
|
|
|
Ik vind je er niet minder aardig om hoor shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:07
|
|
|
TINK100 schreef: | loop ik daar met mijn rollator achter de bewoners aan......die even oud zijn als ik......pfff....... |
Dat bedoel ik dus En ben er soms wel bang voor dat we daar naar toe gaan maar goed geen zorgen voor de dag van morgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:08
|
|
|
PETRA944 schreef: | Ik vind je er niet minder aardig om hoor shanita |
Gelukkig, ik jou ook niet, is gewoon een verschil van mening, gelukkig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | HOE VINDEN JULLIE DEZE?????????
Hangt bij mij op...in de kamer...
Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij, Ik ben de tuinman, ik hou het netjes bij. Geloof me : Heel dit rader werk staat stil, wanneer mijn moeie arm eens niet meer wil.
Ik ben gepromoveerd in de Psychologie. Gewoon aan huis kreeg ik de Theorie, Soms is het mij alsof ik droom , want ik ben ook nog Pedagoog en Econoom.
Ik ben de schouder om op uit te huilen Ik ben de keeper , ik vang alles op. En alle misser vallen op mijn kop. Ik ben de Gezinshulp in mijn eigen huis, Ik ben de all- round Verpleegster zonder kruis.
Ik ben de strijkmachien en de poestmachien en de naaimachine, ik ben de Zoek-es - op -ik -zie het - niet -machien Ook ben ik kok en kook met variatie Maar niemand vindt dit eigenlijk een prestatie
Je staat verbaasd, waar een mens nog tijd voor vindt. Want ik kreeg zo nu en dan ook nog een kind En paste weer in het programma in, Want ik werd babysitter en de Min.
Ik ben de huiswerkbegeleider (onbetaald) Dus heb ik al mijn talen opgehaald. En soms moet ik een vlotte spreekbeurt maken, dat zijn dan meer de insteressante taken.
U hoort het wel : ik ben me goed bewust van de unieke verantwoordelijkheid die op mij rust. Ik ben " uniek" , meneer en nimmer te vervangen, achter BEROEP vul ik dus voortaan in keurig netjes "MANAGER van een GEZIN' in plaats van 'ZONDER' om me nek te hangen. |
PRACHTIG ZEELAND!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:10
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Wel eens aan een ander matras gedacht . Het kan ook van uit je rug komen , of misschien een verstelbare bodem ?
 |
Ik heb een speciaal en niet bepaald goedkoop matras sindsdien beduidend minder rugpijn maar mn nek blijft een probleem! Maar het grootste probleem is ik heb een goed kussen waar ik lekker op slaap maar dat ding is 20 jaar oud en een bietje op aan het gaan En helaas kan ik zo'n soort kussen tot op heden niet vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vrouw zijn Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op
Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen!
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral
Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn
Uiteraard laten we ze in de waan Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:
Mannen zijn eigenlijk nog een kind Dat spelen met auto's het einde vindt,
Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen: ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN!
 |
LEUK ERICA!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat bedoel ik dus En ben er soms wel bang voor dat we daar naar toe gaan maar goed geen zorgen voor de dag van morgen  |
Ik maak me er ook wel best zorgen om...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:20
|
|
|
YES356 schreef: |
Ik ben een man en dat is een geluk Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan' Kan zonder depressie van de weegschaal af gaan Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel En als iets kapot is dan maak ik het heel Parkeren is easy; gewoon in 1 keer En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer
Ik ben een man en denk logisch na Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla Als ik ergens heen loop weet ik de weg terug Ik maak van een olifant in no time een mug Als ik zeg dat ik klaar ben dan kunnen we gaan! En tijdens het plassen kan ik blijven staan!
Ik ben een man ja, dat doet me plezier Ik wordt niet dronken van 10 glazen bier Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul want voetbal is passie en de scheids is een kul Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit He,ik kan het vangen als iemand iets gooit En ik hoef niet te baren dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN !!! |
Begin toch stilaan te twijfelen aan men gender  buiten voetbal ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik maak me er ook wel best zorgen om... |
Er zijn heel wat beroepen waar het toch echt niet kan hoor! Zie je al een zuster van die leeftijd iemand wassen, tillen , draaien?? Of een stratenmaker op zijn knieen liggen op die leeftijd maar goed wat doen we eraan he! Maar ja heeft niks met huishouden te maken behalve dat we dan echt te moe zijn om ons huishouden nog te doen
Waar blijft Yes nu met zijn verhaal?? Hij hedde het belooft he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:48
|
|
|
ach ja, blijkbaar is het toch allemaal best moeilijk voor mij zo,n datingsite. ha ha leuk om t praten ,maar daten? 1ste date was flop,waar ik over zwijg, twede date eh toch maar niet gedaan. elkaar halverwege tegemoet rijden, ben ik zo ouderwets? weet niet beter dan dat mannen maar achter mij aan moeten rennen. ze hun best doen voor mij, nog nooit niet een voorstel gehad van een man,of ik een stuk naar hem wou reizen. komt vast doordat ik ouder word dan rennen ze niet meer zo hard voor je.denk ik. over ouder worden gesproken, in de straat, ja ze komen steeds dichter bij, nu aan de overkant,binnenkort bij mij op de stoep. mannen... ha ha stoere bouwvakkers of hoe het heet, die de stoep openbreken, voor veel actie in de straat zorgen. dus zat net met me dochter te kijken,door de luxeflex, leuk wij zien hun wel, hun ons niet. ghe ghe' maar eh op je 47ste nog na bouwvakkers kijken? 7 jaar geleden maakte ik nog grapjes tegen bouwvakkers, van geef es een showtje en dan lagen we in een duek als ze hun trui uitdeden. oke ik houd me nu in, kan zoiets niet meer maken op me 47ste, dan denken ze vast...eh oude vrouw.... dat onschuldigge op een grappigge manier met mannen flirten mis ik soms, vroeger woonde ik vlak bij een kazerne met commando,s en racde tegen mannen met dubbele uitlaat bij het stoplicht,tot het volgende. ha ha wat was dat lachen vaak. ik won trouwens ook nog vaak, maar volgens anderen lieten ze me winnen,omdat ze het zo grappig vonden. hmm nog steeds denk ik, ik won gewoon hoor. maar soms heb ik nog steeds de neiging,voor de lol op straat op mannen te reageren en denk dan, neeee neee houd je in, je bent een oudere vrouw. pfffffffffffffffffffffffffffff hebben jullie dat nou ook? misschien moet ik het nog alleen maar op oudere mannnen doen? oke een bouwvakker van 60, stiekemis fluiten uit het raam en snel bukken. ha ha of lekkerding roepen na een man van 60 zo,n bouwvakker die net bukt met zo,n afgezakte broek....ehhh ha ha laat het voortaan wel aan me dochters over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:55
|
|
|
Hallo chat,
Je uitleg en reactie over die psam zat helemaal niet in mijn hoofd en heb ik ook nooit zo in mijn hoofd gehad!
Hoe ik deze plalm atijd in mijn hoofd had en heb,en waarom ik hem plaatste was om de rust en onderlinge liefde op dat topic ff weer terug te krijgen.
Misschien maakt een citaat uit een stuk dat ik toen las het nog duidelijker hoe en waarom ik er over denk en de intentie om die daar te plaatsen
citaat: In Psalm 133 wordt ons op een ontroerende wijze de grote betekenis van de broederliefde aangeprezen. Deze psalm is – om zo te zeggen – de blikvanger van wat altijd wordt genoemd: de gemeenschap der heiligen. Ziet…Let er goed op. Zo begint dit lied. Het is geen kleine zaak: die broederliefde. Het is goed en liefelijk. Einde citaat
Ik plaatste die Psalm om de onderlinge rust te hervinden! Met als uiteindelijke Hoop en verwachting op misschien wel onderlinge “de gemeenschap der heiligen.” En wie weet war God er mee doet!?
Wat de reden was en dat had ik daar al uitgelegt aan je (nav van jou toen als actief niet lid aan een actief cmm r vroeg om voor jou een reactie te plaatsen op het nu inmiddels gesloten topic “Cristenlijke homo´s.)
Omdat jij deze plalm daar ongepast vond, ik lees een beetje uit je reactie dat jij er nog zo over denkt . Maar dat kan ik verkeerd inviullen omdat ik je antwoord niet concreet en duidelijk GENOEG ontvang.
Dus is het handig en constructief misschien om dat gedeelte wat ik daar geschreven heb even hier te herhalen.
Met de uitdrukkelijke wens en hoop van mijn kant dat het niet de uitwerking heeft. Dat het ruzie uitlokt of veroordaakt!!hier nu!!!!!
Ok…. Ik las op DAT topic veel en vaak (hand in mijn eigen boezem) geen broederlijke sfeer juist het tegenovergestelde!!
Meer dat er ge@#$$%^&**^^%$# werd! Dat was voor mij de aanleiding om die psalm er neer te zetten! Om als broeders /zusters samen op CM dingen delen!!!!!
DUS MET BROEDERS BOEDOELDE IK NIET 2 HOMOS DIE LEKKER SAMEN WONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toen plaatste ik dit stuk! YES schreef:
Ik las de geschreven pagina’s vanmorgen door. En miste hier en daar de (onderlinge) LIEFDE.(inleving vermogen) naar onze homosexuele christenen (dat geeft misschien de link naar dit onderwerp en de psalm) als well hen die hier schrijven als voor hen die mee lezen . en misschien betrokken zijn als vader ,moeder,oma ,opa, broes ,zus, van de mensen die er mee worstelen,
Ik schreef al “ik weet niet waarom ik dit schrijf” Misschien zijn er meer mensen die hem gekluisterd hebben> of aan alleen de tekst genoeg hadden en er voor kozen om niet te ontleden of analyseren zijn gegaan
maar er hun en het voordeel voor een ander en zelf in mogen hebben ervaren Ik luisterde die psalm en Ik voelde weer DE LIEFDE wie in deze verzen beschreven en bezongen zijn door David en de grote beloning(en) die er op staat te wachten dast, niet meer zeker ook niet minder. Alleen DE LIEFDE
Voor mij was het alles na dat ik meegezongen had/ )met in mn achterhoofd te teksten die hier te lezen zijn. Pag1 t/m 22
De LIEDE van God ergens ff missen weer in mn hart krijgen door deze psalm te zingen, en weer met frisse ogen naar de postings kijken
Dus gewoon ff zingen en voelen
Psalm 133 Vers 1 Ai ziet, hoe goed, hoe lief'lijk is 't, dat zonen Van 't zelfde huis, als broeders, samen wonen, Daar 't liefdevuur niet wordt verdoofd; 't Is als de zalf op 's Hogepriesters hoofd, De zalf, waarmee hij is aan God gewijd, Die door haar reuk het hart verblijdt.
Vers 3 Waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen: Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen, En 't leven tot in eeuwigheid. Einde van wat ik toen plaatste!
De reacties die ik daar op kreeg waren oa Oa reacties op het forum:
Blijft dit zo doorgeven bro..ik kon niet laten dit toch nog even te plaatsen..
Thanks!
hele mooie bijdrage
mooi……………..
Erg mooi!!!
Erg mooi
vond het ook al geweldig mooi geschreven,ha ha zal hem effe nog een keer queten
Ontroerend Yes! Prachtig! een mooi tegenwicht voor de veroordeling die niet uit God is!!!
de liefde bovenal.....gelijk heb je Yes!!! Hoe waar is dit... we hebben al genoeg te doen als het gaat om God lief te hebben bovenal en je naaste -vul maar in-......
als jezelf...
( ik het ongepast hier stukjes pv mails te knippen plakken die ik kreeg, dus dat doe ik niet)
Ik plaats deze reacties ook niet om de indruk te wekken zo van klop klop op mijn eigenborst!!! Kijk eens ff jochie dat heb je goed gedaan!!!!!! Maar om inzicht proberen te geven hoe andere cmm rs het gelezen hebben!!!!!!!
Misschien zijn er nog wel meer zulke reacties maar dat heb ik nu de zin en de tijd niet voor om dat ui te pluizen hoeft ook niet denk ik
ik hoop dat dit duidelijk genoeg is voor je? schiet me anders prive maar aan
Belangrijker vind ik het dat we op de inhoud hier door kunnen gaan
bv vragen die ik stelde in mijn reactie op jou!!!
Hoe een voorganger omgaat met die christenen (maar die vragen staan duidelijk even terrug opgeschreven
De morgen is nu om. Dat is jammer voor mij maar ik lees het wel een keer.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op vrijdag 13 juli 2012, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 13:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geef mijn portie ook maar aan fikkie  |
eet jij maar een lekkere frikadel en een tros frieten...lekker gezond en je vermagerd er vast van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 13:32
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo chat,
I Je uitleg en reactie over die pslam zat helemaal niet in mijn hoofd en heb ik ook nooit zo in mijn hoofd gehad!
Hoe ik deze plalm atijd in mijn hoofd had en heb,en waarom ik hem plaatste wass om de rust en onderlinge liefde ff weer terug te krijgen.
Misschien maakt een citaat uit een stuk dat ik toen las het nog duidelijker hoe en waarom ik er over denk en de intentie om die daar te plaatsen
citaat: In Psalm 133 wordt ons op een ontroerende wijze de grote betekenis van de broederliefde aangeprezen. Deze psalm is – om zo te zeggen – de blikvanger van wat altijd wordt genoemd: de gemeenschap der heiligen. Ziet…Let er goed op. Zo begint dit lied. Het is geen kleine zaak: die broederliefde. Het is goed en liefelijk. Einde citaat
Dus ik plaatste die Psalm om de onderlinge rust te hervinden! Met al uiteindelijke Hoop en verwachting dat er misschien wel onderlinge “de gemeenschap der heiligen.” En wie weet war God enr mee doet!?
Wat de reden was en dat had ik daar al uitgelegt aan je (nav van jou toen als actief niet lid aan een actief cmm r vroeg om voor jou een reactie te plaatsen op het nu inmiddels gesloten topic “Cristenlijke homo´s.) Omdat jij deze plalm daar ongepast vond, ik lees een beetje uit je reactie dat jij er nog zo over denkt . Maar dat kan ik verkeerd inviullen omdat ik je antwoord niet concreet en duidelijk GENOEG ontvang.
Dus is het handig en constructief misschien om dat gedeelte wat iK daar geschreven heb even te herhalen.
Met de uitdrukkelijke wens en hoop van mijn kant dat het niet de uitwerking heeft. Dat het ruzie uitlokt of veroordaakt!!hier nu!!!!!
Ok…. Ik las op DAT topic veel en vaak (hand in mijn eigen boezem) geen broederlijke sfeer juist het tegenovergestelde!! Meer dat er ge@#$$%^&**^^%$# werd! Dat was voor mij de aanleiding om die psalm er neer te zetten! Om als broeders /zusters samen op CM dingen delen!!!!!
DUS MET BROEDERS BOEDOELDE IK NIET 2 HOMOS DIE LEKKER SAMEN WONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toen plaatste ik dit stuk! YES schreef:
Ik las de geschreven pagina’s vanmorgen door. En miste hier en daar de (onderlinge) LIEFDE.(inleving vermogen) naar onze homosexuele christenen (dat geeft misschien de link naar dit onderwerp en de psalm) als well hen die hier schrijven als voor hen die mee lezen . en misschien betrokken zijn als vader ,moeder,oma ,opa, broes ,zus, van de mensen die er mee worstelen,
Ik schreef al “ik weet niet waarom ik dit schrijf” Misschien zijn er meer mensen die hem gekluisterd hebben> of aan alleen de tekst genoeg hadden en er voor kozen om niet te ontleden of analyseren zijn gegaan
maar er hun en het voordeel voor een ander en zelf in mogen hebben ervaren Ik luisterde die psalm en Ik voelde weer DE LIEFDE wie in deze verzen beschreven en bezongen zijn door David en de grote beloning(en) die er op staat te wachten dast, niet meer zeker ook niet minder. Alleen DE LIEFDE
Voor mij was het alles na dat ik meegezongen had/ )met in mn achterhoofd te teksten die hier te lezen zijn. Pag1 t/m 22
De LIEDE van God ergens ff missen weer in mn hart krijgen door deze psalm te zingen, en weer met frisse ogen naar de postings kijken
Dus gewoon ff zingen en voelen | Je weet dat deze tekst in die context een hele andere waarde krijgt. En ik heb het gelezen dat je daarmee homofilie wilde goedkeuren. En dan steiger ik, want dat ervaar ik als een enorme belediging. Een belediging van Gods Woord. Waar ik verder moeite mee heb, is dat liefde voor de ander meteen hetzelfde is als het goedkeuren van het gedrag van die ander. In mijn ogen kunnen ze naast elkaar bestaan. Mijn dochter is op weg naar volwassenheid en ze maakt keuzes, waarvan ze weet dat ik daar niet blij mee ben. Maar hoewel ze ( in mijn ogen) verkeerde keuzes maakt, blijf ik nog steeds van haar houden. Je kunt nl. wel de persoon accepteren en toch duidelijk maken dat je het niet eens bent met bepaald gedrag. En geef mij dan eens vanuit de bijbel aan dat ik dan verkeerd bezig ben? En geef me dan eens aan waar ik mensen veroordeel in mijn houding? En geef me dan eens aan waar ik volgens jou tekort schiet in het uitwerken van het evangelie? Of (dit is voor Mieke) waar stel ik me met deze houding boven Christus?
Ik veroordeel homoseksueel gedrag. En dat doe ik ten stelligste, omdat de Bijbel dit gedrag veroordeelt. De Bijbel noemt het tegennatuurlijk gedrag, verwerpelijk en ontucht. Het wordt zelfs gezien als een teken van God afgedwaald te zijn. Dat zijn geen misselijke uitspraken, en het is absoluut niet alleen voor die tijd. Ook in deze tijd merk ik nog steeds het antichristelijke karakter van de homobeweging. In mijn ogen wordt niemand volmaakt geboren. En iedereen heeft zijn strijd en zijn problemen. En leg mij eens uit waarom ik meer aandacht aan homo's zou moeten besteden dan aan problemen van de ander.
Wat is erger homofilie of een kind opvoeden met autisme? Wat is erger homofilie of moeten verwerken dat je een partner verloren hebt? Wat is erger homofilie of slachtoffer zijn van incest? En vul zelf maar verder in. Als je met mensen te maken krijgt, dan zie je dat iedereen wel zijn strijd en ellende meemaakt. En ik mag en ik kan geen keuzes maken in wat ik erger vind. Dus iemand met homoseksuele gevoelens verkeert in een strijd. Nou en, word je groot flink en sterk van. En denk je nu echt, dat als ik mijn goedkeuring aan zijn gedrag zal geven, de strijd over is? Zelf denk ik dat zijn strijd verhevigd kan worden....( overvloedig te vermelden: volgens onze grammatica is het geoorloofd hij te schrijven in situaties waarin het geslacht niet duidelijk te bepalen is).
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 13 juli 2012, 13:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 13:40
|
|
|
PETRA944 schreef: | doe ik, gelijk effe bij jou gekeken. ha ha | Knappe jongen ben ik he...daten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 13:56
|
|
|
VERTROUW937 schreef: | Op zaterdag 18 augustus organiseer een Dagje GIETHOORN
Aanvang tussen 10.00 en 10.30 uur.
We gaan de hele dag varen met fluisterbootjes.
De tocht gaat van Dwarsgracht, door de schitterend natuur, en rustig omgeving naar Giethoorn. Onderweg gaan we gebruik maken van de door zelf meegebrachte picknick. Hiervoor gaan we aan land.
In Giethoorn aangekomen, meren we ergens af, om een kortere of langere wandeling te maken door Giethoorn. Dit is geheel afhankelijk van wat de deelnemers prettig vinden.
We vervolgen onze route naar Noord en kunnen daar aan land gaan voor een verfrissing.
Daarna varen we terug naar Dwarsgracht.
We zijn om ongeveer 16.30 uur weer terug.
Na afloop is het mogelijk om gezamelijk te gaan eten. Maar iedereen is hier vrij in.
De kosten van deze dag voor de huur van de fluisterbootjes zijn ongeveer 17.50 euro. Maar dat is geheel afhankelijk van het aantal deelnemers. En het aantal deelnemers per boot (gewicht is daarbij doorslag gevend) Dit geld ook voor de maaltijd.
Van ieder wordt verwacht om iets lekkers mee te nemen voor de picknick. Zoals een taart, broodje, frisdrank (liever geen alcohol)
Bij aanmelding graag opgeven wat je meeneemt voor de picknick. En of je na afloop belangstelling hebt om gezamelijk te gaan eten.
Bij slecht weer wordt deze activiteit verplaatst naar een andere datum. De beslissing doorover neem ik uiterlijk 15 augustus in overleg met de deelnemers.
Tot ziens op 18 augustus in Giethoorn
Aanmelden liefst voor 10 augustus i.v.m. reservering e.d. | je vergeet te vermelden wie dit organiseert. Ik veronderstel niet dat dit een idee van jezelf is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:00
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Alles in hoge dosis dodelijk is misschien wat overdreven haha. Maar alles waar te voor staat is niet goed zei mn vader vroeger al, behalve voor te-vreden  | Mag ik dan met je concluderen dat de titel van dit topic te hoogdravend is, buiten-proportioneel en suggestief?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:08
|
|
|
net als Chat zie ik niet dat ps. 133 een "loflied"zou zijn op de homo..... Eerder zijn uitleg dat de familiebanden zo zijn dat men onder 1 dak kan wonen....( 3 generatiegezin?) en idd dat in die dagen de rijkdom binnen de familie blijft en vergroot kon worden ( kijk naar de gelijkenis van de verloren zoon.... wat voor een impact dat heeft gehad op de rekening van de vader...bij leven het geld geven, zijn hele investering komt ingevaar en dat voor alle mensen die afhankelijk van hem waren......los van het feit Wie de Vader is)...... broeders...maar ook zusters......in dat geval heb je bijvoorbeeld ook geen kinderopvang meer nodig, maar dat terzijde.....
psalm 133 roept op tot broederliefde, of zusterliefde, binnen de familiaire banden.....niet tot homosexuele gevoelens.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:10
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Als je de FDA uit America moet geloven wel. Er bestaat een lijst van 92 bijwerkingen van de E951die daar al zo'n 10 jaar erkent is. Volgens sommigen is het het meest dodelijke additief ter wereld. Zelf denk ik dat bij matig gebruik het zo'n vaart niet zal lopen. We kunnen natuurlijk heel lang welles nietus hier over doen. Maar als je het echt wilt weten: gebruik het eens 2 maanden niet en je zult denk ik verrast zijn over het resultaat |
waarom dan niet vervangen door natuurlijk fruitsuiker?? of....er is een plantje dat heet honigkruid..met dezelfde kenmerken als suiker...het zoet iets, net waar je het ingooit...thee bijvoorbeeld.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Knappe jongen ben ik he...daten??? |
SOWEEEEEEH...die durft...zoiets zou ik niet durven zeggen van mijzelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Er zijn heel wat beroepen waar het toch echt niet kan hoor! Zie je al een zuster van die leeftijd iemand wassen, tillen , draaien?? Of een stratenmaker op zijn knieen liggen op die leeftijd maar goed wat doen we eraan he! Maar ja heeft niks met huishouden te maken behalve dat we dan echt te moe zijn om ons huishouden nog te doen
Waar blijft Yes nu met zijn verhaal?? Hij hedde het belooft he  |
valt ons beroep niet onder de zware beroepen?? dan mogen we toch stoppen met ons 67ste???......
lijkt me wel wat.....vertroeteld te worden door iemand achter een rollator, met een catheter en inco om.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | SOWEEEEEEH...die durft...zoiets zou ik niet durven zeggen van mijzelf  |
maar je mag dat wel zeggen hoor......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...tuurlijk betekent OV openbaar vervoer...wat dacht je dan. Dat het Onnozele Visser betekende... |
dat spreekt voor zich, toch, frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:14
|
|
|
Met deze uitleg...ben ik het(was het al) eens...
Zo heb ik ook altijd gezien...begrepen
Ik kom uit een groot gezin...moeder had het erg druk... En ja...kinderen onder elkaar??? We maakten nogal eens ruzie... Moeder kon deze psalm niet met droge ogen zingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:26
|
|
|
Hai Petra,
Weet je wat het ook is?
Nou een paar jaar geleden was er een site met een forum, dat précies leek op dit forum. Het heette OneWay en is al enkele jaren uit de lucht.
Daar waren ook Onderwerpen zoals hier, 'Vriendschap en relaties', 'Christelijk leven' etc. Maahaar er was ook een "kopje" ' Nieuws en Actualiteiten'. Daar kon je dus berichten uit de krant en sites, neerzetten en erover discussiëren. Nu kan dat ook, maar dan moet je het onder een ander kopje zetten. Maar ja, dit is natuurlijk ook een datingsite...en dat was dat andere niet. ja, en om heel eerlijk te zijn, mijn hoofd staat nu op dit moment ff niet naar daten wel naar schrijven. Kan veranderen hoor, na enkele maanden ofzo. Komt bij, er zitten hier al enkelen tussen met wie ik best wel zou willen daten hoor, maar ja, tis al zo chaotisch in mijn hoofd nu en dan.... Dus, ja, dan kies ik iig nu ff voor de Rust...
Ik vind het heerlijk om gedachten en meningen op papier te zetten, juist ómdat het hier christelijk is.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 13 juli 2012, 15:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:39
|
|
|
pslam 133
Broederlijke gemeenschap 133 1 Een bedevaartslied. Van David.
Ziet, hoe goed en hoe liefelijk is het, als broeders ook tezamen wonen. 2 Het is als de kostelijke olie op het hoofd, nedervloeiende op de baard, de baard van Aäron, die nedergolft op de zoom van zijn klederen. 3 Het is als dauw van de Hermon, die nederdaalt op de bergen van Sion. Want daar gebiedt de HERE de zegen, leven tot in eeuwigheid.
Een heerlijke mooi psalm, slaat ook vaak op als je tezamen op een forum zit is mijn ervaring...Er is ook een opwekkingslied van...
Hoe kan iemand nou denken dat iemand anders denkt dat er homofielie mee kan worden bedoeld. Het slaat ook niet op een hetero relatie.
Het slaat op christenen die tezamen zijn, ook al zijn het er 2.
Net zoals de tekst, 'als 2 of meer in Mijn naam tezamen zijn ben Ik in Hun midden....'.
S. Die denkt dat homorelaties ook kunnen voor God net als hetero relaties als men maar trouw is aan elkaar. 
'Een ieder die gelooft is behouden', staat in de bijbel, dus óók degenen in een homo-relatie.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 13 juli 2012, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
|
|