Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:19
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ach, mocht Visser niet komen, dan heb ik zin aan de picknick.
En mocht Visser wel komen dan heb ik zeker zin aan de picknick.
 |
Nee hoor , m'n besluit staat vast.........Het is een Overbodige Visser. Daar ben ik nu wel achter.
En Frank......Mag ik nu aub. zo snel mogelijk weer een update van de lijst met personen die meegaan. Doe je plicht , wat moet Hannah hier wel weer van denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , m'n besluit staat vast.........Het is een Overbodige Visser. Daar ben ik nu wel achter.
En Frank......Mag ik nu aub. zo snel mogelijk weer een update van de lijst met personen die meegaan. Doe je plicht , wat moet Hannah hier wel weer van denken. |
sorry Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind zo'n klokje maar stom...ik doe het weer weg... |
Ik snap het ........ zo'n klok die niet slaat is geen klok.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:27
|
|
|
JANS221 schreef: | sorry Visser  |
't is goed hoor Jans.
En nu een update Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:44
|
|
|
Ik weet zeker dat er nog leuke mannen zijn die willen meegaan omwille van Willemien en Jans...dus aarzel niet om je op de lijst te plaatsen...
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:45
|
|
|
PETRA944 schreef: | soms word ik er onzeker van, je merkt dat er veel mensen kijken op je pro en die laten dan geen berichtje achter en dan denk ik wel es, bekeken en afgekeurd ha ha vervolgens word ik soms nieuwsgierig wie er allemaal kijkt en kijk ik terug en laat ook maar meestal geen berichtje achter, niet dat ik ze afkeur maar wel als ze ook geen bericht bij mij plaatsen dan denk ik daar wachten ze vast niet op ha ha maf eigenlijk dat kijken |
Profielen zijn er toch om bekeken te worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:51
|
|
|
ahhhhh jans; ga nou geen sorry roepen, joh!!
ik dacht dat we heerlijk samenzweerderig samen Om Vreselijk grote Onze-Visser-problemen vroegen, en nu haak jij af!!
Overmoedige Visser komt echt wel vanuit bollussen-land Om Vreselijk lekkere en OVerheerlijke bolussen te brengen, hoor!! daar ben ik nu Onbeschaamt Van OVertuigd, als ik het even ongegeneerd OVer hem mag hebben terwijl hij meeleest.
enneh.......frank? "vragen om problemen" is voor sommige mensen standaard gedrag; plagen en hannah is vrijwel synoniem, he?
(visser; echt; twee dozen bolussen en ik ben AL tevreden)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ahhhhh jans; ga nou geen sorry roepen, joh!!
ik dacht dat we heerlijk samenzweerderig samen Om Vreselijk grote Onze-Visser-problemen vroegen, en nu haak jij af!!
Overmoedige Visser komt echt wel vanuit bollussen-land Om Vreselijk lekkere en OVerheerlijke bolussen te brengen, hoor!! daar ben ik nu Onbeschaamt Van OVertuigd, als ik het even ongegeneerd OVer hem mag hebben terwijl hij meeleest.
enneh.......frank? "vragen om problemen" is voor sommige mensen standaard gedrag; plagen en hannah is vrijwel synoniem, he?
(visser; echt; twee dozen bolussen en ik ben AL tevreden) |
Deze reactie is er duidelijk één die geschikt is voor de niet ok-knop.
Sjonge, denk je dat ze op vakantie is , komt ze met zo'n reactie aanzetten. Ongelooflijk Vermoeiend.
Afijn , vissertje gaat de bakker morgen ff bellen dat ie dus niet op vakantie hoeft op 4 aug. Vissertje blijft toch thuis.
Ede.... toedeledoe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:04
|
|
|
.........of de kat er met de klok vandoor is gegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je weet dat deze tekst in die context een hele andere waarde krijgt. En ik heb het gelezen dat je daarmee homofilie wilde goedkeuren. En dan steiger ik, want dat ervaar ik als een enorme belediging. Een belediging van Gods Woord. Waar ik verder moeite mee heb, is dat liefde voor de ander meteen hetzelfde is als het goedkeuren van het gedrag van die ander. In mijn ogen kunnen ze naast elkaar bestaan. Mijn dochter is op weg naar volwassenheid en ze maakt keuzes, waarvan ze weet dat ik daar niet blij mee ben. Maar hoewel ze ( in mijn ogen) verkeerde keuzes maakt, blijf ik nog steeds van haar houden. Je kunt nl. wel de persoon accepteren en toch duidelijk maken dat je het niet eens bent met bepaald gedrag. En geef mij dan eens vanuit de bijbel aan dat ik dan verkeerd bezig ben? En geef me dan eens aan waar ik mensen veroordeel in mijn houding? En geef me dan eens aan waar ik volgens jou tekort schiet in het uitwerken van het evangelie? Of (dit is voor Mieke) waar stel ik me met deze houding boven Christus?
Ik veroordeel homoseksueel gedrag. En dat doe ik ten stelligste, omdat de Bijbel dit gedrag veroordeelt. De Bijbel noemt het tegennatuurlijk gedrag, verwerpelijk en ontucht. Het wordt zelfs gezien als een teken van God afgedwaald te zijn. Dat zijn geen misselijke uitspraken, en het is absoluut niet alleen voor die tijd. Ook in deze tijd merk ik nog steeds het antichristelijke karakter van de homobeweging. In mijn ogen wordt niemand volmaakt geboren. En iedereen heeft zijn strijd en zijn problemen. En leg mij eens uit waarom ik meer aandacht aan homo's zou moeten besteden dan aan problemen van de ander.
Wat is erger homofilie of een kind opvoeden met autisme? Wat is erger homofilie of moeten verwerken dat je een partner verloren hebt? Wat is erger homofilie of slachtoffer zijn van incest? En vul zelf maar verder in. Als je met mensen te maken krijgt, dan zie je dat iedereen wel zijn strijd en ellende meemaakt. En ik mag en ik kan geen keuzes maken in wat ik erger vind. Dus iemand met homoseksuele gevoelens verkeert in een strijd. Nou en, word je groot flink en sterk van. En denk je nu echt, dat als ik mijn goedkeuring aan zijn gedrag zal geven, de strijd over is? Zelf denk ik dat zijn strijd verhevigd kan worden....( overvloedig te vermelden: volgens onze grammatica is het geoorloofd hij te schrijven in situaties waarin het geslacht niet duidelijk te bepalen is). |
zoist ook..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 14 juli 2012, 00:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Deze reactie is er duidelijk één die geschikt is voor de niet ok-knop.
Sjonge, denk je dat ze op vakantie is , komt ze met zo'n reactie aanzetten. Ongelooflijk Vermoeiend.
Afijn , vissertje gaat de bakker morgen ff bellen dat ie dus niet op vakantie hoeft op 4 aug. Vissertje blijft toch thuis.
Ede.... toedeledoe  |
ik zit ook op vakantie, met drie slapende kids in mijn tentje......... dus ik heb alle tijd, zittend op mijn kont, met de lap op een tentzeiltje, me heerlijk te vermaken met me "niet oke" te gedragen jegens Ons Vissertje........grijzzzzz
je hoeft niet op vakantie visser; haha; t is heerlijk hier (zonder jou......)
toedeledoe tot ede, he?
(goed gedaan, frank; t lijst je heb je goed verzorgt!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:13
|
|
|
Ik heb wat geleerd vandaag........als er in de gebruiksaanwijzing staat dat je ABSOLUUT VOOR GEBRUIK van je nieuwe wasmachine de borgknoppen MOET verwijderen dan moet je dat ook echt doen.......anders gaat je nieuwe machine op de loop met je droger en hangen er 2 gillende mannen aan die niet het benul hebben die machine UIT te zetten..........
was eigenlijk best geinig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als het al een hele ochtend 'spettert' moet je vandaag maar niet te veel eten...een beschuitje en wat thee is genoeg...  |
Nee Frank...dat spetteren wat jij bedoeld is het niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is. |
Ik heb eigenlijk geen echt slechte ervaringen,de mannen waren over het algemeen beleefd en niet opdringerig.........ik wilde altijd liever een activiteit doen,heb wel eens met iemand gegeten maar als er dan stiltes vallen wordt het erg akelig...... Niet teveel piekeren over wat er zou kunnen gebeuren maar eens de sprong wagen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb wat geleerd vandaag........als er in de gebruiksaanwijzing staat dat je ABSOLUUT VOOR GEBRUIK van je nieuwe wasmachine de borgknoppen MOET verwijderen dan moet je dat ook echt doen.......anders gaat je nieuwe machine op de loop met je droger en hangen er 2 gillende mannen aan die niet het benul hebben die machine UIT te zetten..........
was eigenlijk best geinig......  |
Foto gemaakt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:22
|
|
|
ik geloof het gelijk!!
er zijn best wel heel veel "handige mannen" op de wereld die je graag een handje (van je nieuwe wasmachine af-)helpen hoor!!
echt; de wereld is nog niet zo slecht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:24
|
|
|
frank; kun jij ronald047 ook even toevoegen aan t lijstje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Foto gemaakt??? |
Nee......hij is nog niet klaar met het verven van mijn huis .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Profielen zijn er toch om bekeken te worden?  |
ha ha doe ik dus ook inmiddels,leuk profiel visser. zeevissen bij het strand,dat heb ik ook gedaan,met paar man bij het water in de nacht en lantaarns erg gaaf,geweldig,heb nooit wat gevangen,maar alleen de sfeer.Wij visten dan op het strand vlak bij de deltabrug. ha ha en dan in de zomer gingen er altijd wat mannen en die liepen in de avond met een net door de zee, sommigge met hun nek in het water en dan sleepten ze er een lading vis uit. niet bij die plek,maar bij de vuurtoren. best heavy zwaar voor die mannen met zo,n net. was een oude traditie die ze in stand hielden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:48
|
|
|
Als ik een date had...nooit op een stille plaats ontmoeten.... Ben vaak met de trein geweest...(slecht wegzoeker...zelfs nog met een tomtom) Ook ik vond het dan fijn om ergens heen te gaan...wandelen...samen eten... (Stilte viel er zelden...dat kan mijn mond niet aan..).en nogmaals.. meestal was er al mailverkeer en telefoon geweest.. Heb toen eens een hele dag rond de grachten in Utrecht gelopen en gezeten...Daten die verder geen vervolg hadden, maar wel heel gezellig waren...Maar daaraan vooraf was er meestal toch wel een tijdje mailverkeer geweest of bellen... Direct gehoor geven aan een ontmoeting...durfde ik nooit!!! Vervelende ervaringen...heb ik weinig gehad....ja 1x.... Voor nop 3 kwartier staan wachten....waarbij het heerschap niet op kwam dagen...Dat was voor mij toen ook een bevestiging voor de twijfel die ik er toch al een beetje over had... Want deze keer had ik wel een vriendin er over ingelicht...daar ben ik naderhand naar toe gegaan(ik voelde me echt bedrogen)...en hebben maar hartelijk gelachen over het hele gebeuren...
Of die keer dat anderen wel dachten dat het een leuke man voor mij was....Vooruit al wetend...dat het niets zou worden???
Gemeen??? Ook daar heb ik om gelachen naderhand...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 14 juli 2012, 00:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee......hij is nog niet klaar met het verven van mijn huis .......  | Nee van die dansende wasmachine natuurlijk!!! Of zit je te wachten dat er 1 van de ladder valt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:57
|
|
|
slakken kiezen het zwakke blad op, tink; dus mocht je dier-lievend zijn; gooi dan in het najaar alle blad achter in een hoekje van je tuin; daar kunnen de beestjes dan nestelen, en de slakken hebben hun maagje vol zodat ze je bladplanten met rust laten. (ze zorgen zelf wel voor een kraamkliniek van hoge kwaliteit; zelfs daar hoef je niets voor te doen. )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier kan ik wat mee.
'k was al van plan mn abo op te zeggen , W- tje.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden.  |
Niet aan storen...gewoon laten praten...(zegt de zeeuwse zeeland) Overigens....ik werk in een bakkerij...DEAL???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 14 juli 2012, 01:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | slakken kiezen het zwakke blad op, tink; dus mocht je dier-lievend zijn; gooi dan in het najaar alle blad achter in een hoekje van je tuin; daar kunnen de beestjes dan nestelen, en de slakken hebben hun maagje vol zodat ze je bladplanten met rust laten. (ze zorgen zelf wel voor een kraamkliniek van hoge kwaliteit; zelfs daar hoef je niets voor te doen. ) |
Dus...ik ben een beetje gemeen als ik ze vang...met een ingegraven bierflesje...met een laagje bier???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee van die dansende wasmachine natuurlijk!!! Of zit je te wachten dat er 1 van de ladder valt??  |
Nee alsjeblieft niet zeg.......ik wacht tot hij klaar is,tot hij zover is poets ik trouw zn huis.........ik heb zo'n vaag vermoeden dat die verfklus tot in de eeuwigheid gaat duren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dus...ik ben een beetje gemeen als ik ze vang...met een ingegraven bierflesje...met een laagje bier???
 |
tja, je moet het zelf weten, zeeland; maar dan mis je wel je slakken-kraamkamer, hoor!! 
hannah..........biologisch tuinieren heeft toch duidelijk mijn voorkeur!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 14 juli 2012, 01:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:22
|
|
|
O...maar ik breng wel spinnen en lieveheersbeestjes naar buiten.... Kraamkamers zie ik graag bij de konijntjes....de vissen en de cavia....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee alsjeblieft niet zeg.......ik wacht tot hij klaar is,tot hij zover is poets ik trouw zn huis.........ik heb zo'n vaag vermoeden dat die verfklus tot in de eeuwigheid gaat duren  |
DAH KLINK WEER NIE LIEF HE!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | DAH KLINK WEER NIE LIEF HE!!!!!!!!! |
Misschien wil ik wel dat die klus zolang duurt.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:33
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dat ik voldoende richting gegeven in mijn houding tegenover homoseksuelen. En hoe dat in de praktijk er uit zou zien, kun je je nu toch een goede voorstelling van maken?
Waar ik persoonlijk moeite mee heb is het plakken van etiketjes. Hierin vind ik dat Xabia een hele zinvolle aanvulling geeft. Je moet dus nooit een mens afrekenen op één van de karakteristieken. Een persoon is meer dan zn geaardheid, en het verengt de discussie op een vreselijke manier. Een homo kan net zo goed een rotzak zijn als een hetero. En in het benaderen van de mensen kijk ik altijd naar het geheel. |
Okay Mooi duidelijk stuk!! helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|