ChristianMatch

Forum

"ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4170 4171 4172 4173 4174 4175 4176 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 01:58

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat ik voldoende richting gegeven in mijn houding tegenover homoseksuelen. En hoe dat in de praktijk er uit zou zien, kun je je nu toch een goede voorstelling van maken?

Waar ik persoonlijk moeite mee heb is het plakken van etiketjes. Hierin vind ik dat Xabia een hele zinvolle aanvulling geeft. Je moet dus nooit een mens afrekenen op één van de karakteristieken. Een persoon is meer dan zn geaardheid, en het verengt de discussie op een vreselijke manier. Een homo kan net zo goed een rotzak zijn als een hetero. En in het benaderen van de mensen kijk ik altijd naar het geheel.

Jij hebt gezegd hoe jij erover denkt......Het is gelukkig jouw visie en niet die van veel anderen.....ben blij dat er ook kerken zijn die homo huwelijken goedkeuren., ook op Bijbelse gronden maar anders dan jij ze leest...
Een mens is inderdaad meer dan zijn geaardheid, maar zijn geaardheid is toch wel heel bepalend he? het zit in de genen......
Als ik iemand ontmoet maakt het mij niet uit of iemand homo is of niet, ik kijk dus ook zeker verder dan zijn geaardheid. Volgens mij maak jij van die geaardheid juist een punt.....en plakt er een etiketje op......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 02:00

FRANKT627 schreef:
Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is.

Hoe pak jij dat dan aan Frank, daten????? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 03:02

HANNAH810 schreef:
slakken kiezen het zwakke blad op, tink;
dus mocht je dier-lievend zijn; gooi dan in het najaar alle blad achter in een hoekje van je tuin;
daar kunnen de beestjes dan nestelen, en de slakken hebben hun maagje vol zodat ze je bladplanten met rust laten. (ze zorgen zelf wel voor een kraamkliniek van hoge kwaliteit; zelfs daar hoef je niets voor te doen. Engeltje smiley )

maar ik wil helemaal geen kramkamer van naaktslakken Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 04:02

WILLEMIJN232 schreef:
Hoe pak jij dat dan aan Frank, daten????? Knipoog smiley

Boze smiley ...plaaghormoon...spreek me niet meer over daten...het afgelopen jaar heb ik echt wat over me heen gehad.

Toch kan iets wat eerst negatiefs lijkt nog een positieve wending krijgen. Dus gewoon rustig aan doen, verkennen, en vooral blijven geloven in het goede.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 04:06

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...plaaghormoon...spreek me niet meer over daten...het afgelopen jaar heb ik echt wat over me heen gehad.

Toch kan iets wat eerst negatiefs lijkt nog een positieve wending krijgen. Dus gewoon rustig aan doen, verkennen, en vooral blijven geloven in het goede.

das de juiste instelling frank!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 04:26

ZEELAND736 schreef:
FRANK......
Misschien helemaal geen belangrijke vraag....
Maar ik vind de foto van je kat zo geweldig!!!!

Volgens mij is dat beestje zo NEERGEZET...of doet hij dit uit zichzelf...???
In ieder geval leverde het een geweldig plaatje op...

Het getuigt in ieder geval van een goed kosthuis!!!

Neen hoor Zeeland, ik heb Floshke zeker niet zo neergezet. Dat zou hij zeker niet laten doen. Hij was net wakker en toen zat hij zo...daarna ging hij zijn staart wassen... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 05:54

Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
YES356
op zaterdag 14 juli 2012, 05:56
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 06:28

Quote:
De Bijbel noemt het tegennatuurlijk gedrag, verwerpelijk en ontucht. Het wordt zelfs gezien als een teken van God afgedwaald te zijn. Dat zijn geen misselijke uitspraken, en het is absoluut niet alleen voor die tijd.

(Zo ff lekker doorgeslapen..)

Daar zijn de meningen over verdeeld, denk ik, vind ik. Nee, niet over het doorslapen, over je stukje...

Want...hoe kan een jongen uit een liefdevol gezin die homo is, zeker niet van God afgedwaald, van bijvoorbeeld 14 jaar nou die nare eigenschappen uit romeinen hebben?
Ik bedoel, sommigen zeggen dat ze het al op hun 10 of zelfs 9de wisten..dan ben je nog een kind hoe kan je dan van God afgedwaald zijn.

En dan, heb ik op EO-Jong gezien een hele tijd terug, maar ook niet zó lang, paar jaartjes ofzo. Daar waren puber meisjes en jongens in een verkeerd lichaam geboren, maar ja, omdat ze nog zo jong waren kon dat veel gemakkelijker met hormonen enzo, dus dat waren meisjes en jongens en eerst dus jongens en meisjes. Dit is wel iets anders, maar ook weer niet. Want zouden ze die operaties en die hormonen niet hebben gehad, zouden enkelen wel homo kunnen worden uit compensatie.

Wat heeft oa iets uit compensatie doen, waar je je medemens niet mee schaad nou te maken met afdwalen.

Ik blijf het moeilijk vinden, dacht jaren ook zo.

Maar ja, als ik heel diep nadenk, vraag ik me zelf af, en ook en enkele homo's die ik ken. die zijn niet afgedwaald.

Dit hieronder zou dan volgens enkelen/velen staan in Romeinen over homo's, zelfs over kinderen die er net achter zijn dat ze zo zijn, kinderen van zelfs 9 á 10 jaar, en van 14 jaar.

Rom 1

29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid. 32 Immers, hoewel zij de rechtseis van God kenden, namelijk, dat zij, die zulke dingen bedrijven, de dood verdienen, doen zij ze niet alleen zelf, maar schenken ook nog hun bijval aan wie ze bedrijven.

Nou, ik ken en kon dus kinderen in de Pubertijd(wat een rotwoord vond ik dat vroeger :(, maar ik weet geen andere aanduiding. Nou, ik ken dus kinderen in de pubertijd die zo echt niet zijn hun ouders ook niet. zoals hierboven.
Oke, het is niet natuurlijk, ja, zover was ik ook al. Maar dan nog, voor hun voelt het als natuurlijk, Er is zoveel niet natuurlijk..Dat veel van ons in een flatje wonen, en degene die in een vrijstaand huis wonen, hebben een dik alarm erop. die dingen zijn ook niet 'natuurlijk'.

Ik blijf er moeite mee hebben dat ik mensen ken als zijnde heel lief(maar die nu eenmaal homo zijn), die bovenstaande eigenschappen krijgen toegewezen uit Romeinen. en dat je kruis dragen en je hele leven celibatair blijven, nou dat lukt één enkeling hoor.

Ja, dit was gewoon even mijn gedachtengang, gewoon onbevooroordeeld en logisch.

Trouwens, hoe kan je van iemand houden voor wie die is, en hem dan al die nare eigenschappen toeschrijven zie hierboven in romeinen?

Die tekst slaat mijns inziens op groepseks: romeinen 24 Daarom heeft God hen in hun hartstochten overgegeven aan onreinheid, zodat bij hen het lichaam onteerd wordt. 25 Zij immers hadden de waarheid Gods vervangen door de leugen en het schepsel vereerd en gediend boven de Schepper, die te prijzen is tot in eeuwigheid. Amen. 26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 14 juli 2012, 06:36
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 06:32

WILLEMIJN232 schreef:
Jij hebt gezegd hoe jij erover denkt......Het is gelukkig jouw visie en niet die van veel anderen.....ben blij dat er ook kerken zijn die homo huwelijken goedkeuren., ook op Bijbelse gronden maar anders dan jij ze leest...
Een mens is inderdaad meer dan zijn geaardheid, maar zijn geaardheid is toch wel heel bepalend he? het zit in de genen......
Als ik iemand ontmoet maakt het mij niet uit of iemand homo is of niet, ik kijk dus ook zeker verder dan zijn geaardheid. Volgens mij maak jij van die geaardheid juist een punt.....en plakt er een etiketje op......

Ik ben het ook met Willemijn eens, en met enkele anderen die hier ook al weleens hun mening gaven.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 06:53

PETRA944 schreef:
grenzen aangeven shanita. uitleg en grenzen aangeven en als het echt vrienden van je zijn moeten ze dat accepteren zoals je bent.

Ik ben genezen van posttraumatische stress, toen ik het had,had ik ook graag tijd voormezelf,rust. had genoeg aan me gezin verzorgen en mezelf.
na de zoveelste verhuizing, weer opnieuw beginnende in een nieuwe woonplaats heb ik echt heel lang behoefte gehad om geen nieuwe vriendschappen op tebouwen. dus lees wel wat herkening in je schrijven.
heb nu inmiddels 2 lieve vriendinnen, sinds kort een derde, ze zijn fijn, zelf hebben ze ook een druk leven dus soms zien we elkaar,soms niet en als ik geen zin heb, zeg ik het gewoon dat ik te moe ben. en dat accepteren ze. is heel fijn.
wanneer iemand me gaat claimen en iedere week wil ik tijd voor die persoon maak, nee das niks voor mij.

Hai Petra!

Bedankt voor je reactie. Wel een reactie gehad, maar gelijk van een hele goede en een hele goede!

Quote:
wanneer iemand me gaat claimen en iedere week wil ik tijd voor die persoon maak, nee das niks voor mij.

Ja, inderdaad...ja, en ik héb wel een tijdje terug gezegd van 'we' kunnen elkaar wel elke week zien, 2 avonden', maar ja ben daar op terug gekomen.
Dat moet mijns inziens kunnen hoor. Mensen veranderen nu eenmaal. tis geen werk, waar je gewoon maar heb te verschijnen. Ja, en het kan zijn dat ik degene kwets. Maar dan niet expres hoor, jeetje, ik heb er ook niet om gevraagd hoor, om ptss.

Maar ja, anders loop ik er straks bij als een automaat. Als ik ga doen wat die wil en die ook.

Ja, en wat ik ook heb, ik kán júist erg goed alleen zijn, en zeker op deze momenten.

Ja, en als ik me dan heel erg goed voel, bijna in een roes, kan ik zeggen van 'we kunnen elkaar wel elke week 2 avonden zien'.
Maar ja, ik kwam er nu net dus achter dat ik dat nú even niet wil en hoelang dát duurt weet ik niet van te voren hoor, ben niet helderziend.
Het gaat ook om de kwaliteit en niet kwantiteit.

S. die graag onder de mensen is, maar nu eventjes een tijd alleen wil zijn.
En ze weet niet hoelang dat duurt.

Bedankt Petra, voor je reactie doet me goed, juist van jou!!!!
Knipoog smiley

Nb: mensen moeten, of ik zou het fijn vinden als, ze begrijpen dat ik het nu en dan erg moeilijk kan hebben, dat ik dat niet van te voren aan voel komen, dus als ik ineens even verander, en die tijd alleen echt nodig heb, dan is dat zo. en hoelang, weet ik niet van te voren.

Ik ga wel eventjes naar mijn behandelaar zo spoedig mogelijk, maak gelijk maandag een afspraak. Knipoog smiley

Ik voel me gelijk stukken beter, door je reactie, gewoon dat er iemand is die me precies aanvoelt!! Bedankt!! Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 14 juli 2012, 07:37
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:08

HANNAH810 schreef:
ahhhhh jans; ga nou geen sorry roepen, joh!!

ik dacht dat we heerlijk samenzweerderig samen Om Vreselijk grote Onze-Visser-problemen vroegen, en nu haak jij af!!

Overmoedige Visser komt echt wel vanuit bollussen-land Om Vreselijk lekkere en OVerheerlijke bolussen te brengen, hoor!!
daar ben ik nu Onbeschaamt Van OVertuigd, als ik het even ongegeneerd OVer hem mag hebben terwijl hij meeleest.

enneh.......frank?
"vragen om problemen" is voor sommige mensen standaard gedrag; plagen en hannah is vrijwel synoniem, he? Knipoog smiley

(visser; echt; twee dozen bolussen en ik ben AL tevreden)

Hannah, ik ken Visser niet, maar misschien is hij wel zo Ontzettend Verlegen Verlegen lachende smiley dat hij niet meer durft te komen, vandaar het sorry.

en Frank, kan je die door jou 2 toegevoegde zinnen boven de picknick-oproep weghalen? Zo komt er natuurlijk niemand meer op af! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:16

Quote:
HARALD940In de topic's over homo's en homofilie heeft niemand er over dat homo's zielig zijn, en dat je meer rekening met hen moet houden dan anderen, maar je moet wel met ze erover praten, maar niet in de trant dat er maar 1 weg mogelijk is, terwijl die weg niet 100% duidelijk is vanuit de bijbel.

Helemaal mee eens. wordt blij van jou reactie en ga nu even lekker een bakkie koffie maken. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:20

ZEELAND736 schreef:
FRANK......
Misschien helemaal geen belangrijke vraag....
Maar ik vind de foto van je kat zo geweldig!!!!

Volgens mij is dat beestje zo NEERGEZET...of doet hij dit uit zichzelf...???
In ieder geval leverde het een geweldig plaatje op...

Het getuigt in ieder geval van een goed kosthuis!!!

Jammer Frank, die zin ``ik vind de foto van je kat zo geweldig``. daar had moeten staan: ``ik vind de foto van jou zo geweldig``!! jammer joh... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:27

HEIDE115 schreef:
Ja..
Mijn grootste zeepbel was heeeel groot
ik stikte wel half..maar groot dat die was.

Deze gedachte bracht mij op de zeepbellen van het leven.
hoe vaak zijn we aan het blazen,om een mooie grote zeepbel te maken,
doe ik nu af van,dat je niet mag streven naar mooie dingen?

Maar als ik naar mij zelf, en om mij heen kijkt..
zie ik zo veel mooie zeepbellen,die meegedreven worden in de stroom van voor en tegenspoed..en ergens weer klappen.(scheidingen ect.)
Het maakt me soms verdrietig,en dat mag ik zijn..ook al is dit niet de mooiste zeepbel..misschien een zeepbel van tranen.

Wat,wanneer al mijn blazen van een mooie zeepbel ophoudt,
Dan komt er ruimte om weer omhoog te kijken,
nee,niet starend naar een mooie zeepbel door mij zelf geblazen.
maar naar Hem,die ondanks mij mooi opgeblazen zeepbel..
weer laat zien..ik kastijd niet tot plagen..maar deed alles tot mijn eer,
zodat je je eens verwonderen gaat...

Herken je dat?

Ik denk dat mijn zeepbel is dat ik eventjes dacht dat ik wel vaak kon afspreken, en ja, die periodes heb ik zeker.

Maar nu eventjes niet. en ben niet ongelukkig ofzo, juist niet, ben gewoon wat dingen aan het verwerken en aan andere dingen aan het werken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:28

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik krijg nooit mailtjes van leuke mannen...ja, Visser en Yes mailen me wel eens... Verlegen lachende smiley Lachende smiley

Don't worry. Ik krijg ook geen mailtjes van leuke mannen Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:30

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...werkt dat niet op je darmpjes met alle nare gevolgen vandien? Zieke smiley

ik merk nog niets Engeltje smiley

Ik denk dat ik zo een broodje ga eten met gebakken eitje Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:37

ZEELAND736 schreef:
Dus...ik ben een beetje gemeen als ik ze vang...met een ingegraven bierflesje...met een laagje bier???

Knipoog smiley

Nee hoor, maar je krijgt dan wel last van geluidsoverlast als ze stom dronken naaktslakliedjes zitten te zingen (of liggen ze?) Clown smiley

Laatst aangepast door
ANNA415
op zaterdag 14 juli 2012, 07:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:45

Slakken kunnen niet zingen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:48

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb net vandaag gezonde zoetjes gekocht, zonder aspartaam........wel een stuk duurder en ik proef geen fluit verschil.....dus zo makkelijk beïnvloedbaar ben ik..... Boze smiley

Naaajaaa, hoe kan dat dan?

Zoetjes met aspartaam zijn juist de duurste...Die hebben juist niet die nare bittere nasmaak.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 14 juli 2012, 07:49
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:49

INGE721 schreef:
doe mij maar een ferrari Clown smiley

Dan een Lotus Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:49

zaterdagmorgenontbijtje: warm broodje, eitje, jus d`orange, koffie, muziekje en krant. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:51

CHATULIEM619 schreef:
Geef me dan aan waarom een homofiel in jouw ogen een zwaardere strijd heeft dan iemand die vecht tegen depressies en zelfmoordgedachten? Je kunt niet zeggen, dat de ene strijd zwaarder is dan de andere, want dat wordt door de persoon in kwestie niet zo beleefd...

Bovendien zou hij die strijd ook hebben als hij geen christen was. Omdat het gewoon tegennatuurlijk is. In hoeverre vind je dan dat christenen zijn strijd verzwaren? Of denk je dat zijn strijd lichter zou zijn als er geen christenen in de buurt waren.

Veroordeling is ook beleving hoor. Het kan zijn dat hij zich veroordeeld voelt, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn.

Naast alles wat er al is gezegd en gereageerd... vraag ik me af of je homofilie wel gelijk kunt stellen aan of vergelijken met psychische klachten en psychiatrie... het zou dus zo moeten zijn volgens jou dat je het evenals depressie etc. kunt behandelen met therapie en medicatie...??

In sommige gevallen kan er sprake zijn van gebeurtenissen in het verleden die invloed hebben op relaties... en ben ik het met je eens dat hier met goede en deskundige hulp men tot zijn eigen oorspronkelijke geaardheid komt...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:52

SHANITA130 schreef:
Slakken kunnen niet zingen.

Owwwwwwwwwwww Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:52

THOMAS968 schreef:
Daar ben ik geen liefhebber van maar: alle tussendoortjes laten staan, geen ballastvoer, vet wat mijden en niet elke avond wijn. Ik wandelde vrij veel maar met dit slechte weer minder. Wel regelmatig zo'n slabakmaaltijd van AH, meer vis en minder (vet) vlees. Het is wat gedoe maar zalm in folie uit de oven is best te pruimen.

Thomas nog vijf kilo en dan ben ik op een gezond gewicht.

Ik tien klilo, of twaalf...

Zalm in folie uit de oven lijkt me ook lekker...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:54

JANS221 schreef:
Jammer Frank, die zin ``ik vind de foto van je kat zo geweldig``. daar had moeten staan: ``ik vind de foto van jou zo geweldig``!! jammer joh... Knipoog smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Misschien is er een reden dat er nooit een foto van hem zelf als profielfoto gebruikt wordt Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:22

JOL252 schreef:
Naast alles wat er al is gezegd en gereageerd... vraag ik me af of je homofilie wel gelijk kunt stellen aan of vergelijken met psychische klachten en psychiatrie... het zou dus zo moeten zijn volgens jou dat je het evenals depressie etc. kunt behandelen met therapie en medicatie...??

In sommige gevallen kan er sprake zijn van gebeurtenissen in het verleden die invloed hebben op relaties... en ben ik het met je eens dat hier met goede en deskundige hulp men tot zijn eigen oorspronkelijke geaardheid komt...

Chatuliem vind homofilie iets tegennatuurlijks....dat is wat anders dan dat het ook zo is.....
Altijd hebben zaken uit je verleden gevolg en invloed op je relaties dat is niet specifiek bij homofilie denk ik.......Dat maakt wie je bent en vormt je ook in wie je gaat worden......
Ik wordt er een beetje naar van als ik lees over behandelmethoden over homofilie, men komt daar-gelukkig- ook steeds weer van terug......want wie doe je nu eigenlijk kwaad als je homo bent??????
En dan dat flauwe je mag het wel zijn maar niet praktiseren....dat is toch flauwekul?????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 14 juli 2012, 08:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:24

Ik heb dat filmpje net gezien, schokkend wat een leugens.

Ik zal 't eens aan een nichtje van mijn ex vragen die heeft veel gestudeerd en gewerkt bij de Nasa.

Ik had er gisteren nog eventjes met mijn ex over, de énige die ik echt voor 100% vertrouw van de iets oudere mannen in de christelijke wereld dat is Andries Knevel.(ja, de enige die nu eventjes in me opkomt bedoel ik dan)
Gewoon hoe die man doet, kijkt enzo....58% communicatie is via gezichtsuitdrukking, 37% via de toon van de stem, en maar 7% via de woorden zelf.

Waar staat dat ook alweer: zeer weinigen zullen ingaan..?

Eigenlijk goed, ook voor Ouweneel dat dat is uitgekomen, kan tie zich nog bekeren..

En vandaag, ga ik maar es aan mijn eigen zondes denken, wat ik daaraan ga doen.. alhoewel dat zijn meer zwakheden, maar toch...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 14 juli 2012, 08:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:34

- Het vliegtuig waar Ouweneel het over heeft, zou volgens hem informatie doorsturen naar een grote antenne in de VS. De radiotelescoop in Green Bank ontvangt geen enkele informatie van vliegtuigen, aldus de onderzoekers. De telescoop kan gereserveerd worden door astronomen en bekijkt objecten in het heelal. Het doel van de telescoop bevat onder andere het onderzoeken naar water op de maan, zwaartekracht golven van pulsars, de structuur van ons melkwegstelsel.
De telescoop heeft niets met vliegtuigen te maken.

Ja, mijn nichtje heeft gewerkt met die telescopen van de Nasa, om sterren te bestuderen...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:36

De kaart die Ouweneel gebruikt om te laten zien hoe radioactief de zee is (na metingen van het vliegtuig), is in werkelijkheid een kaart waar het zoutgehalte van de zee zichtbaar wordt.

Dit is toch om te huilen, hoe ver ben je dan...een zoutkaart!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 08:40

Ik hou erover op....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4170 4171 4172 4173 4174 4175 4176 ... 6194 Volgende
Pagina 4173 van 6194