Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:13
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Chatuliem, de hele discussie was tot nu toe serieus met verschillen van mening - maar die werden veelal wel gerespecteerd. Wat jij schijft is niet ironisch, ook niet sarcastisch maar zelfs cynisch. Cynisme leidt tot niets, dat is nog nooit anders geweest. Mensen met andere standpunten dan jij hoor je niet zo in de hoek te zetten. Ik vind de slotzin werkelijk bij de beesten af, ook als ik rekening hou met jouw mij wel bekende stijl van schrijven. De Bijbel is ook heilig voor andere mensen dan jij. Hoe durf je zo misprijzend over andersdenkenden te spreken? Bespaar ons deze gevoelloze spot. Je hebt met serieuze christenen te maken die het Woord van God misschien anders lezen maar deze karikatuur niet verdienen. Indertijd nam je wel een standpunt in waat ik het vaak mee oneens was maar had je een fatsoenlijke onderbouwing. Dan gaat het ergens over. Dat ontbreekt hier totaal. Zeg je dit soort dingen ook werkelijk in de rol van voorganger?
Thomas, reageert doorgaans gematigd maar hier wordt wel een erg denigrerend beeld geschapen. |
Ontzettend mooi geschreven!!!!! waardevo!! om le lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen, ik bedoel net dat ze bij Visser wat anders leert vissen dan alleen kwallen boven te halen... |
Frank , gedraag je ..... zo durft Petra helemaal niet meer naar de pn te komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hé Marianne, ik lees net dat ze alleen op kwallen viste. Misschien moet ze toch maar bij Visser in de leer gaan. Dan 'vangt' ze zeker paling in groen, zure haring, kibbelingen en dergelijke toestanden... (bij de visboer) |
maar frank jij woont niet zo ver van zeeland toch,warom ga jij niet een avond strand vissen met visser is echt reuze leuk. zoiets moet je gewoon een keer gedaan hebben. of ben je bang voor krabben? of zou dat te gevaarlijk zijn visser? frank is natuurlijk een belg.... een belg bij de zee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en aangezien je me helemaal niet lief meer vind wind ik er maar geen doekjes meer om...ik doe niets liefs meer voor jullie... |
das mooi; gaan we het weer over 4 augustus hebben? ik kan namelijk de picknick bijdragen bijna niet meer terugvinden, joh!
oke, oke, ik kom ook niet vaak genoeg langs misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:21
|
|
|
Is ze ook, zij heeft Alzheimer gekregen en daar heeft haar man een prachtig boek over geschreven.....kom zo gauw niet op de naam van die man....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | das mooi; gaan we het weer over 4 augustus hebben? ik kan namelijk de picknick bijdragen bijna niet meer terugvinden, joh!
oke, oke, ik kom ook niet vaak genoeg langs misschien? |
Iedereen klets er maar door, Hannah...om moedeloos van te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:23
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , gedraag je ..... zo durft Petra helemaal niet meer naar de pn te komen.  |
Ach ja, valium kan ook tegengesteld werken hè, wordt het alleen maar erger van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
PETRA944 schreef: | maar frank jij woont niet zo ver van zeeland toch,warom ga jij niet een avond strand vissen met visser is echt reuze leuk. zoiets moet je gewoon een keer gedaan hebben. of ben je bang voor krabben? of zou dat te gevaarlijk zijn visser? frank is natuurlijk een belg.... een belg bij de zee... |
Frank heeft daar geen geduld voor , is mijn bescheiden mening.
En een vrouw aan de waterkant , ja , dat heeft wel wat. Is bijna iets bijzonders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je doet wel weer aardig moeite om onrust te kweken dan......en ik wil je adviseren, vul niet zo in wat de ander bedoelt en als je twijfelt mail diegene dan even......je vult nu voor jezelf en anderen in wat ik bedoel......onnodig en het schept alleen maar wrevel....over respect gesproken.... Als je op ieder schrijfsel commentaar krijgt of mensen het wel goed bedoelen kan je je ook niet vrij voelen om te schrijven! |
sommigge dingen heb je gelijk in, zal de volgende keer mailen,das een goeie tip.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is ze ook, zij heeft Alzheimer gekregen en daar heeft haar man een prachtig boek over geschreven.....kom zo gauw niet op de naam van die man.... |
John Bayley
Ja, ik heb de link van Wikipedia er even ingezet, ja , ik ben gek op alles wat te lezen is en goed is en ook verfilmingen en films!
Ja, ik ga om met een verzamelaar van oude en goede nieuwe films, meeste nieuwe films is crap, uitzonderingen daar...en goede oude en nieuwe boeken...
Dus ja, die interesse is op mij overgekomen 
Dat is echt ongelofelijk, ja die man is boekhandelaar die weet echt elke titel, uitgeverij, auteur etc. uit zijn hoofd. Ook hetzelfde bij films, alle regisseurs, acteurs, actrices, spelers, producenten etc.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 juli 2012, 00:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Iedereen klets er maar door, Hannah...om moedeloos van te worden  |
Jaja , steek de schuld maar op een ander. Wie had het zo druk vandaag met de onlieve vrouwen dattie vergat om er iemand bij op de lijst te zetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank heeft daar geen geduld voor , is mijn bescheiden mening.
En een vrouw aan de waterkant , ja , dat heeft wel wat. Is bijna iets bijzonders.  |
Zo heb ik het nooit bekeken, ha ha meeste zijn inderdaad mannen. kwam ook altijd een stel samen vissen,waren al jaren getrouwd en zij kon goed vissen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik weet niet of het ligt aan mijn schrijven of aan jouw lezen. Ik zal het dan nog maar eens duidelijk maken. Net als jij zie en behandel ik elk mens als mens, en dan in zijn geheel, met zijn voors en zijn tegens.... Ik weet niet waar je die rare gedachte vandaan haalt dat ik ze apart behandel of dat ik ze afreken op één aspect van hun leven. En idd, de bijbel is duidelijk wat betreft homofilie, en dat vind ik nog altijd het belangrijkste om mijn mening ergens over te bepalen. Persoonlijk vind ik het uiterst zwak om alleen het ene gedeelte van de bijbel centraal te stellen wat ons toevallig uitkomt en het andere af te doen met, dat is niet juist. Bij sommige mensen vraag ik me echt af wat voor betekenis de bijbel heeft.... |
MET DEZE WOORDEN BEN IK HET HEEL ERG EENS!!! IK DEEL JE MENING CHAT!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:50
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 23:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is ze ook, zij heeft Alzheimer gekregen en daar heeft haar man een prachtig boek over geschreven.....kom zo gauw niet op de naam van die man.... |
John Bayley De bezige bij
En een engelstalige link uit Wikipedia over John Bayley
Ja, er zijn zoveel goede boeken en films die kan je nooit allemaal zien en lezen in één leven
Je zal een keus moeten maken
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 juli 2012, 00:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:00
|
|
|
Zondag 15 Juli, Psalm 85: 10-14; Met een kus.
Romantisch beeld! Als twee verliefden gaan ze innig gearmd: trouw en waarheid. Die twee hebben iets met elkaar. Die twee houden van elkaar. Trouw – andere vertalingen hebben hier ‘genade’of ‘vriendschap’. En de geliefde heet ‘waarheid’ of ‘waarachtigheid’. Een prachtig stel, die twee! Dat geldt trouwens ook van het volgende koppel. ‘Recht’, zo heet de een. ‘Vrede’, zo heet de ander. Een kind kan zien dat die twee onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Ze begroeten elkaar liefdevol: met een kus. Voor tijd een eeuwigheid zijn die twee met elkaar vergroeid: gerechtigheid en vrede. Waar de een niet is, kan de ander niet wonen. Waarom dit romantische plaatje ons in de psalm wordt voorgehouden? Omdat de dichter van de psalm dat voor zich ziet. Dankzij Gods vergevende barmhartigheid ziet hij een nieuw begin: voor Israël en zo ook voor zichzelf. Dat opent perspectieven! Een groots perspectief! Een wereld vol sjaloom. Een wereld die niet langer wordt geregeerd door ontrouw en leugen, maar door trouw en waarheid. Een wereld die niet langer wordt beheerst door onrecht en oorlog, maar door gerechtigheid en vrede. Hemel een aarde begroeten elkaar, ze schenken elkaar het mooiste en het beste – en dat betekent overvloed, vruchtbaarheid, velden om te oogsten. Misschien is het geen gek idee nu al zo te leven dat die twee maal geliefden zich op deze aarde een beetje kunnen thuis voelen…
Bij wie Hem vrezen is zijn heil geplant. Zijn heerlijkheid zal wonen in dit land, Het heilig land waar goedheid trouw ontmoet, het recht de vrede met een kus begroet; de trouw die uit de aarde opwaarts schiet, het recht dat uit de hemel nederziet. De velden deelt Hij van zijn overvloed, de Here die ons zegent met zijn goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:22
|
|
|
enfin ik ga naar bed, vast dromen over zeeland en heb me voorgenomen alleen nog maar in het weekend op cm te gaan, want zit eigenlijk nooit op internet veel, maar sinds 2 kinderen weg zijn gegaan, nog eentje op vakantie, lijkt het wel of ik de leegte vul met op cm zitten. het voelt alsof ik niet compleet zonder hun ben, 1 been mis ofzoiets, ha ha. terwijl ik er nog 4 thuis heb....maar ja in ieder geval alle forumschrijvers fijne week toegewenst en dat de liefde van jezus op dit forum mag overheersen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:28
|
|
|
JOL252 schreef: | Naast alles wat er al is gezegd en gereageerd... vraag ik me af of je homofilie wel gelijk kunt stellen aan of vergelijken met psychische klachten en psychiatrie... het zou dus zo moeten zijn volgens jou dat je het evenals depressie etc. kunt behandelen met therapie en medicatie...??
In sommige gevallen kan er sprake zijn van gebeurtenissen in het verleden die invloed hebben op relaties... en ben ik het met je eens dat hier met goede en deskundige hulp men tot zijn eigen oorspronkelijke geaardheid komt... |
Ja, in sommige gevallen...maar dan moet je wel zo diep gaan, en dan moet degene dat ook willen en aankunnen. en bepaalde dingen onder ogen moeten kunnen zien die te pijnlijk kunnen zijn.
En dan zou je jong met die therapie moeten beginnen mijns inziens, want die therapie kan járen duren.
Ja, en dit gaat dus, mijns inziens voor sommigen gevallen op....Net wat jij ook zegt....
Bijvoorbeeld: Een jongen die in zijn jeugd ziet hoe zijn zusje stelselmatig wordt mishandeld, ja die kan Homo worden als een soort afweer, heb ik weleens gelezen...
Die therapieen zijn zo duur en zo tijdrovend, dat de hulpverlenig er niet meer aan begint. Even los ervan, dat bijna niemand die homo is dat zo ziet al zou dat zo zijn.
Iig, ik vind hoe dan ook, of het nu aangeboren is of iets psyschisch is, kan beide mijns inziens. en ja, ik zie het niet (meer) als zonde.
Net wat Willemijn zegt: Altijd hebben zaken uit je verleden gevolg en invloed op je relaties dat is niet specifiek bij homofilie denk ik.......Dat maakt wie je bent en vormt je ook in wie je gaat worden......
En ik zou er nog aan toe willen voegen, niet alleen passief hebben zaken van het verleden invloed, je kan zelf ook actief kiezen voor andere dingen. ja, sommigen dingen blijven nu eenmaal onbewuste reakties uit een verleden.
Gaat mij erom, ik kan het zelf niet uit bijbelteksten halen....Zie het derhalve niet als zonde.
En mijns inziens zijn dat uitzonderingen, bijna alle homo's zijn zo geboren..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 15 juli 2012, 00:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:40
|
|
|
PETRA944 schreef: | enfin ik ga naar bed, vast dromen over zeeland en heb me voorgenomen alleen nog maar in het weekend op cm te gaan, want zit eigenlijk nooit op internet veel, maar sinds 2 kinderen weg zijn gegaan, nog eentje op vakantie, lijkt het wel of ik de leegte vul met op cm zitten. het voelt alsof ik niet compleet zonder hun ben, 1 been mis ofzoiets, ha ha. terwijl ik er nog 4 thuis heb....maar ja in ieder geval alle forumschrijvers fijne week toegewenst en dat de liefde van jezus op dit forum mag overheersen  |
Ik herken het...en begrijp je helemaal!!! Daarom ben ik weer begonnen om mijn hobby op te pakken...en het werkt!!! Even prive met iemand mailen is soms net zo fijn...toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:42
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wie alle zaken los laat kan zijn handen vouwen! |
dank je, tess
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:46
|
|
|
Elke dag een keer luisteren...en je voelt weer de grootheid en goedheid van God...
Ik tenminste wel!!! Stormen blijft het toch af en toe... Daar ontkomt vrijwel niemand aan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 00:53
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Haha dat was mn zoon ook vergeten met zijn nieuwe machine. Dan is dat ding echt niet te houden  |
(als toch weer even mag :P) ik had ook problemen met mijn eigen wasmachine van onbekend merk (en geen vrouw om me te helpen/uitlachen) ,deze wasmachiene was niet even te repareren... zelf openmaken: de aandrijfband was er afgelopen. helaas gebeurde dat telkens met herhaling, grrr... nieuwe/andere snaar was geen optie, uiteindelijk met een slim truukje vrijwel kosteloos opgelost, en werkt nu nog steeds!
oke, waar blijven de vrouwen nu!!?
(nee, ik heb geen paard of ferari....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 06:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , steek de schuld maar op een ander. Wie had het zo druk vandaag met de onlieve vrouwen dattie vergat om er iemand bij op de lijst te zetten?  |
Zo zie je maar hoe enkele onschattige vrouwen de boel overhoop kunnen zetten.
In het vervolg lees ik maar niets meer wat van vrouwen komt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 06:05
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 06:47
|
|
|
Het regent eens niet...hoe kan dat nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 06:51
|
|
|
TINK100 schreef: | wakker worden en alweer regen horen..... mijn nieuwe plantjes hoef ik zo geen water te geven. Ik ga er nog wel druiven in planten......de grond is goed nat, dus geen water geven...... |
Ik twijfelde om dit jaar bloemetjes te kopen. Vorig jaar is er ook veel kapot geregend...ik heb geen bloemetjes dit jaar wat me weer veel geld en ergernis uitspaarde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 08:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | MET DEZE WOORDEN BEN IK HET HEEL ERG EENS!!! IK DEEL JE MENING CHAT!!! |
Dan ben je samen met Chat wel een beetje hoogmoedig om zelfs al te suggereren dat de Bijbel voor anderen minder betekent dan voor jullie......... En als je een andere mening bent toegedaan dit dus inhoudt dat anderen minder christen zijn......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 09:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik herken het...en begrijp je helemaal!!! Daarom ben ik weer begonnen om mijn hobby op te pakken...en het werkt!!! Even prive met iemand mailen is soms net zo fijn...toch???
 |
ha ha, en ben wakker en dacht effe kijken of iknog mail had. daar zat ik ook al aan te denken, meer piano gaan spelen op de lege momenten, misschien helpt dat. een week me computer uit laten, want lijk wel verslaafd aan internet. en nog bedankt voor je leuke gesprek gisteren
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|