Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:25
|
|
|
LADY530 schreef: | Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd. Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven. Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen  |
Ik probeerde deze middag met iemand te chatten. Nooit eerder had ik haar gemaild of opgechat of in de chatroom een gesprek mee gehad. Ik had al een paar keer op hoor profiel gekeken en enkele schrijffoutjes ontdekt waar ik haar attent wilde op maken. Dus ik begon met 'Hoi' op de chat maar kreeg de melding dat ik geblokkeerd was. Dus is het voor sommige al genoeg dat je even op hun profiel komt kijken om dan de blokkade er op te werpen. Ik was dus echt geblokkeerd. Want je kan ook voor de optie kiezen om alleen leden toe te laten die op je vriendenlijstje staan. Tja, je hebt zo van die bekrompen angsthazen of van die veeleisende leden die voor het minste hun neus ophalen. Nou ja, niets aan te doen ik hoop echt dat Sliviavv233 niet alle mannen heeft geblokkeerd want ze zoekt echt iemand. Of ze wilt gevonden worden is weer een andere vraag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik probeerde deze middag met iemand te chatten. Nooit eerder had ik haar gemaild of opgechat of in de chatroom een gesprek mee gehad. Ik had al een paar keer op hoor profiel gekeken en enkele schrijffoutjes ontdekt waar ik haar attent wilde op maken. Dus ik begon met 'Hoi' op de chat maar kreeg de melding dat ik geblokkeerd was. Dus is het voor sommige al genoeg dat je even op hun profiel komt kijken om dan de blokkade er op te werpen. Ik was dus echt geblokkeerd. Want je kan ook voor de optie kiezen om alleen leden toe te laten die op je vriendenlijstje staan. Tja, je hebt zo van die bekrompen angsthazen of van die veeleisende leden die voor het minste hun neus ophalen. Nou ja, niets aan te doen ik hoop echt dat Sliviavv233 niet alle mannen heeft geblokkeerd want ze zoekt echt iemand. Of ze wilt gevonden worden is weer een andere vraag. |
van een iemand op CM weet ik dat ze geen 1 op 1 chat toestaat, bij mij iig... (ik zeg niet wie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:37
|
|
|
BART347 schreef: | 'een jochie' ... nee.
in dit topic is wel vrij veel aandacht voor de passerende mannen.
bovendien is er geen mannentopic actief.... |
Ik kan me heeeeeeeel goed indenken dat de vrouwen hier zoooooooooooooooo ver-schrik-ke-lijk moe van je worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:38
|
|
|
BART347 schreef: | van een iemand op CM weet ik dat ze geen 1 op 1 chat toestaat, bij mij iig... (ik zeg niet wie) |
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ik sta ook geen chat toe, simpel vanwege het feit dat het chatten mij te snel gaat en ik er geen lol van in zie.
Daarnaast moeten we ons ook ff realiseren dat de blokkeerknop vlak naast de camoufleerknop zit en dat het blokkeren ook wel eens per ongeluk kan gebeuren. Dit is mij nl ook wel eens overkomen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 17 juli 2012, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:41
|
|
|
Mensen die hier pas zijn, realiseren zich niet altijd goed wat blokkeren betekent en experimenteren er wat mee. Na een tijdje weten ze wel dat het normaal gesproken vrij grof is om te doen. Verder heb je hier ook electronische helden achter het scherm die er een soort machtsgevoel van krijgen. Bedenk dat er ook kwetsbare en angstige types op CM zitten die zich met een blokkade van een ander willen beschermen. De andere kant is dat sommigen zich in een chat naar anderen toe soms wel erg hufterig gedragen en dan helpt alleen blokkeren als signaal. Als je last hebt, zeg het en helpt dat niet dan kan (tijdelijk) blokkeren altijd nog. Het werkt dan een beetje als een voorwaardelijke straf en soms is dat goed. Een beetje te vergelijken met de ban van Herman: na een ban van een paar dagen snapte hij nog niet waarom en nu is hij wat langer weg. Het forum is er van opgeknapt want de ergernis was algemeen. Zo kan het soms met blokkeren van een chat dus ook gaan. Maar normaal gesproken blokkeer je niet en los je het volwassen op.
Thomas, niet zo geblokkeerd verder.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 17 juli 2012, 23:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:56
|
|
|
ik vraag me af wat al die mannen steeds op dat vrouwentopic doen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 23:58
|
|
|
Ik vind die bermmonumenten overbodig,je hebt vele manieren om te herdenken en te rouwen,als we op elke plaats waar iemand overleden is een gedenkteken neerzetten wordt het een trieste bedoening......... Maar goed,ik ben daar te nuchter in denk ik,zo vind ik ook dat je een levende plezier doet met bloemen,een dode niet.........misschien klinkt het heel hard,ik gun het mensen van harte als het ze troost maar ik weet,of tenminste hoop,dat ze op de juiste plek zijn,dat is mij troost genoeg.......maar ik ben ook slechts een mens en ook ik heb soms behoefte om iets te doen..........
Ik denk dat Chat meer het aanroepen van de doden bedoeld,of ze bij ons willen zijn in moeilijke tijden?Ik vind dat idee heel eng(1 alziend oog is genoeg ),ik houd me er niet mee bezig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 00:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af wat al die mannen steeds op dat vrouwentopic doen??? |
Goeie vraag... misschien moet er maar es een inlogcode komen voor dat topic om te kunnen reageren....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 18 juli 2012, 00:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 00:29
|
|
|
BART347 schreef: | je deed een IQ test, en dacht toen: hoera!, eindelijk een keer een tien!!!
???  |
Welnee joh...weet je...ik heb zelf al een zoon van 31.... En ook daarvan denk ik wel eens...verstand komt met de jaren... Maar wanneer dat dan komt...tja...dat stond niet op de gebruiksaanwijzing..dus ik blijf hopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 00:38
|
|
|
LADY530 schreef: | Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd. Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven. Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen  |
Prima toch joh??? Juist als je het al constateert als ...kort door de bocht... Wil je contact met een kort-door-de-bocht persoon???
Ik heb maar 1 persoon geblokkeerd...die mij behoorlijk veel schade heeft berokkend...en meerdere vrouwen...
En voor de rest???
Ben ik niet vlug met de blokkeerknop...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 18 juli 2012, 00:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
OASE395
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:08
|
|
|
Mag je ook gewoon achterop? Liefst wel bij een leuke natuurlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:15
|
|
|
Tja . Ik heb het een poosje geleden ook mee gemaakt, je krijgt daar, voor mijn gevoel, een soort van knauw van , ff een machteloos gevoel , vooral als het net lekker loopt voor jou gevoel. Wat ik gedaan heb is de boel ook geblokkeerd naar die ander toe en de hele santekraam opzij zetten. Ik zou zeggen kop op er zijn er meer dan kerktorens die wel oprecht in je geintresseerd zijn.
Succes .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik kan me heeeeeeeel goed indenken dat de vrouwen hier zoooooooooooooooo ver-schrik-ke-lijk moe van je worden.  |
nou, gelukkig mogen de vrouwen zich gelukkig prijzen met jouw bijdrage op dit topic...
niet gevist is ook nooit beet visser???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Welnee joh...weet je...ik heb zelf al een zoon van 31.... En ook daarvan denk ik wel eens...verstand komt met de jaren... Maar wanneer dat dan komt...tja...dat stond niet op de gebruiksaanwijzing..dus ik blijf hopen... |
hij heeft nu een IQ van 31 ????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik denk niet dat je mij bedoelt, (...) |
(dat is idd correct)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 01:34
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Het is niet dat ik om een motorclub of motormaatjes verlegen zit, maar het lijkt me (nog steeds) erg leuk om nieuwe CM-contacten op te doen. Omdat motorrijden een hobby van me is lijkt het me leuk om (als er meer enthousiastelingen zijn) een keer een rit 'ergens' in NL te gaan rijden. Gewoon voor de fun  |
En wanneer en waar had je ong in gedachten, ik ben m,n stoomfiets nog een beetje aan het opknappen, en heb een drukke tijd voor de boeg maar kan missch wel een gaatje maken.
Meerijden is geen punt alleen zit je wel met kleding,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 02:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Chat, ik heb het totaal niet gehad over gemeentes die wel of niets toestaan. Ik gaf een algemeen beeld van hoe ik denk. Een beeld dat ik mensen aanvaard die door zogenaamde liefdevolle christenen verstoten worden omdat ze als homo een partner hebben en die dezelfde zaken doen op gebied van liefde als een hetero-mens. Ik wil homoseksuele mensen niet op 1 lijn zetten met pedofielen. Homoseksualiteit is geen misdaad (in de beschaafde landen toch niet) terwijl pedo-activiteiten dat wel is. Ik merk meer en meer dat bepaalde christelijke strekkingen zich als liefdevol profileren maar dat hun tolerantie veel te wensen overlaat. Nogmaals zeg ik dat ik het woord discrimeren niet in de mond nam in mijn teksten. Ik denk dat ik erg tolerlant ben maar als ik alles zo lees zie inderdaad dat er erg gedicrimineerd wordt maar dan niet door mij. |
als je bedenkt dat God om redelijk vanzelfsprekende redenen relationeel en emotioneel het doel voor de mens gesteld heeft: 1 man + 1 vrouw. bv voor krijgen van kinderen, rolverdeling in gezin enz... zelfs voor een ongelijk span wordt gewaarschuuwd! zelfs christenen lijken te vergeten dat God de mens niet gemaakt heeft in de eerste plaats zichzelf te dienen maar Hem! een voorbeeld: van een homosexuele- als ook pedofiele 'relatie' wordt de aarde niet talrijk... en zijn allebei onnatuurlijk. Gods bedoeling lijkt me niet onredelijk, ook ten aanzien van polygamie, zal Hij toch ook wel willen dat we allemaal gelijke kansen krijgen!? je kan zeuren dat voor niet iedereen dat op dit moment heeft uitgewerkt... daarvoor zitten we ook op CM....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 02:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene. |
Sprookjes zijn occult, er wordt regelmatig in getoverd, is mij verteld in groepen.
Trouwens wist je dat sprookjes echte literaruur is eigenlijk geschreven voor volwassenen. elke sprookje heeft een of meerdere boodschappen en een moraal.
Er zijn hele mooi sprookjesboeken voor volwassenen, hoe ze oorspronkelijk zijn geschreven. voor kinderen zijn ze vereenvoudigd.
En ook hele mooi verfilmingen.
Zal morgen eens kijken, of overmorgen, of de dag daarna.

David Hand Though uncredited as director upon the film's initial release, veteran Disney animator David Hand has long been acknowledged as the head of a sizeable staff of artisans who worked on the studio's first feature-length film for three years. Hand directed dozens of shorts for Disney including Pluto's Judgement Day (1935) Mickey's Elephant (1936) and Little Hiawatha (1937). Following the success of Snow White and the Seven Dwarfs (1937), Disney entrusted Hand with the directing of Bambi (1942).
Kan je nagaan, deze film van Disney is gemaakt in 1937...
sneeuwitje en de 7 dwergen deel drie
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 18 juli 2012, 03:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 03:07
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 06:24
|
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:21 CHATULIEM619 schreef: Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene.
Ik zou wel graag willen weten wat buiten de geaardheid de andere verschillen zijn tussen homofilie en heterofilie. Komen die verschillen juist niet door het verschil in geaardheid? Je zegt dat de tegenstelling veel dieper en gecompliceerder ligt, zou je dat uit kunnen leggen?
Chat, ik had gisteren bovenstaand stukje geplaatst, misschien heb je het over het hoofd gezien, maar zou je nog kunnen uiteggen wat je bedoelde??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:32
|
|
|
BART347 schreef: | 'een jochie' ... nee.
in dit topic is wel vrij veel aandacht voor de passerende mannen.
bovendien is er geen mannentopic actief.... |
Volgens mij heeft Erika je pagina's terug al een hint gegeven een mannen topic e starten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als dat hielp ging ik spontaan koffie drinken Maar euh ga van koffie  |
Neem dan een bakje thee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af wat al die mannen steeds op dat vrouwentopic doen??? |
dat vraag ik me dus ook af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:36
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Tja . Ik heb het een poosje geleden ook mee gemaakt, je krijgt daar, voor mijn gevoel, een soort van knauw van , ff een machteloos gevoel , vooral als het net lekker loopt voor jou gevoel. Wat ik gedaan heb is de boel ook geblokkeerd naar die ander toe en de hele santekraam opzij zetten. Ik zou zeggen kop op er zijn er meer dan kerktorens die wel oprecht in je geintresseerd zijn.
Succes . |
Helemaal juist!!! Zo zou ik ook handelen...alhoewel ik wel begrijp dat het niet een fijn gevoel is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:41
|
|
|
BART347 schreef: | nou, gelukkig mogen de vrouwen zich gelukkig prijzen met jouw bijdrage op dit topic...
niet gevist is ook nooit beet visser???  |
31 en dan geen jochie??? Visser draait al wat langer mee...en we worden niet moe van hem... Dat zal de leeftijd wel zijn... Tsja...verschil moet er zijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:46
|
|
|
We kunnen klagen dat rozenstruiken doornen hebben, maar we kunnen ons er ook over verheugen dat er in doornenstruiken rozen groeien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 08:57
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O ja, dat bedoeld ie er natuurlijk mee, de geest van homofielie....(even los van het feit dat er niets mis is met homo's mijns inziens, denk ik, vind ik.)
Net als met roken, je hebt zelfs een geest van nicotine....
Ja, je hebt overal een geest voor...alle verantwoordelijkheid weg, tisde schuld van een geest....
Net als met mijn vader, die kon er niets aan doen, neehee, die had de geest van onreinheid...vandaar dat ik hem meteen moest vergeven....van de groepen. Lekker makkelijk, ja, ik had gelogen bedrogen, maar ja was de schuld van de leugen en bedrog geest... |
LEKKER makelijk!
Ja dat is makelijk even zeggen als je eigenlijk de INHOUD niet begrijp.
Want dat wat jou is overkomen , is niet makkelijk en dat zal nooit makkelijk worden ! dit is iets wat je je hele leven mee draag!
En dat wat jouw vader heeft, is ook niet ..Even ..makkelijk.
Dat is iets wat hij mee moet dragen. En verantwoording voor moet afleggen
Wel moet ik zeggen dat als iemand een ziekte heeft en GOD weet dat de persoon er niks aan kan doen , dat God je dat niet toekend!
Door dat mijn zoon autisme heeft heb ik dit gehoord! Wat mijn zoon persies nu had was niet bekend.
Alleen door dat wij afgelopen 2 weken ruzie hadden en ja mijn zoon nergens naar luisterde, Ben ik er achter gekomen dat hij wel ziet wat ik precies doet. Wat hij terug doet en dat een reaktie terug geeft natuurlijk Maar hij ddat niet kan plaatsen! Ik weet nu dat ik niet moet reageren en er later er gewoon over moet praten.
Geloof mij dat wij wat ruzie gehad hebben, omdat hij niet zijn reaktie die hij terug gaf , niet goed begrijp.... dit echt niet even makkelijk is geweest , 20 jaar lang........
Ik dit zelfde ziet in mijn Fam mijn Pa en zussen dit ook wel hebben.
Mij is verteld ....omdat zij er eigenlijk niks aan kunnen doen , het hun ook niet aan gerekend word.
Het was wel prettig geweest dit 50 jaar geleden te hebben geweten!
Wij waarschijnlijk veel beter met elkaar over weg gekund te hebben.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op woensdag 18 juli 2012, 09:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:05
|
|
|
JANS221 schreef: | Misverstand is de meest voorkomende vorm van communicatie! (Antoine de Saint-Exupéry) |
Helemaal waar, En Onbegrip.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:11
|
|
|
De zon schijnt en er is wat wind. Goed weer om de was te drogen maar ik heb geen was. Dus mag het eigenlijk wel regenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 09:17
|
|
|
Ook mij is het verschillende keren overkomen dat ik geblokkeerd werd.
Ik moet zeggen dat als je hier voor het eerst bent dat je wel vraag tekens heb! en dat wij niet de enige zijn met deze vraag tekens!
Wij maar ons niet druk moeten maken het komt vast goed.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|