| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:29
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja hoor zet die bloemen er maar in de zomer komt er aan |
Ik heb me wat dat betreft niet zo gestoord aan het weer... Ook al wist ik niet wat er zou komen...DIE BLOEMEN MOESTEN ER GEWOON KOMEN....ZIJN!!! Daar wordt ik compleet...vreselijk...onwijs... blij van!!!
Straks haal ik de eerste bonen uit de tuin!!!! Een volledig maal zal het misschien niet voor ons tweeën zijn maar...so what???
(Nee tomaatjes...jullie moeten blijven hangen...groen ben je niet lekker!!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ow das wel lief Maar durf ik wel zo dicht in de buurt van visser te komen  |
Zit nog 15 km tussen.... We kunnen natuurlijk ook een bak koffie gaan halen....(vertel hem dan gelijk dat ik geen mannen eet, maar een maaltje vis gaat er wel in) Moet kunnen toch???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 19 juli 2012, 12:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 13:28
|
|
|
|
Dit “lied” wilde ik ff delen hier.
Ik Dacht druk te zijn met van alles en nog wat…. Haalde ff snel een patatje! Dacht ik heb ff geen tijd om dadelijk uit de bijbel te lezen!!
Misschien zijn er meer die dat nu ff denken, ff geen tijd voor de bijbel.
Ik klikte dit onder het eten aan!!!!
http://youtu.be/qYUv3JqxdII
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 13:32
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Oh Ja daar had ik niet aan gedacht, vind het behoorlijk onbeleefd als dat zo is. Kun je op zn minst ff zeggen dat je verder gaat met andere chat |
inderdaad, roelande, dat vind ik ook; dat is dan een verschil in sociale waarden tussen twee personen, denk ik dan maar.
het kan ook zo zijn dat iemand op een mobiele telefoon ingelogd is, en dus jouw chat niet ontvangt, maar dat is niet het geval wanneer die persoon zelf een chat opent en "hallo" roept.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 19 juli 2012, 13:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 13:42
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja hoe zou die persoon dat moeten vragen? Per mail of zo? |
ik voel me niet verplicht om eerst toestemming te vragen eerlijk gezegt; ik mail of chat gewoon en ik zie wel hoe er gereageerd wordt; eigenlijk meestal wel positief, maar ik begin dan ook meestal gewoon een "praatje-pot" en geen "relatie-gericht sollicitatie-gesprek".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 14:22
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Volgens mij kun je niet de ene keer geen christen zijn en de andere keer wel. Ik ben een christen en ik heb wel eens gelogen/lieg wel eens. Is niet goed maar het gebeurt
sterker nog ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die helemaal nooit liegen. Liegen is gewoon een zonde das waar maar zonder zonde zijn we helaas nog niet |
Ik zeg het ook verkeerd, mijn excuses. Het had moeten zijn: "volgens mij istie geen christen". Denk ik, vind ik, mijns inziens.
Ik heb ook wel eens een keertje een leugentje om bestwil gehad. Moet ik wel heel lang nadenken hoor, kan er nu niet zo snel een bedenken
Maar ja een hele eindtijd studie uit je duim zuigen...dát vind ik eventjes iets anders, mijns inziens, denk ik, vind ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 19 juli 2012, 14:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 14:31
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Och...en zo zijn er zovelen... Wat denken we van egoïsme??( dat niet alleen hoor...) We struikelen dagelijks in vele.... En als er iemand is die zegt...Ik leef geheel volgens de regels... Dan vind ik dat moeilijk te geloven... Maar kijk...daar moeten we natuurlijk niet in berusten....en heerlijk in meegaan...(sorry zeggen en vervolgens weer op de oude voet doorgaan...) En...wie van U zonder zonde is...werpt de eerste steen.... De discipelen dropen beschaamd af...toen Jezus deze woorden sprak... Het ware nota bene discipelen!!!! (maar wel mensen van gelijke bewegingen als jij en ik) Als Jezus het tegen mij zou zeggen...droop ik ook af... Dus die steen....MAG ik niet gooien...en ZOU ik niet gooien... Niet KUNNEN gooien.... |
zo is het zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 14:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een lieve vriendin (grappig...ik heb ze leren kennen op een datingsite!!!) heeft me gevraagd een lang weekeind te komen!!!!
Het Binnenhof weleens gezien??? (Nee ik niet) Hou je ook zo van Scheveningen??( Oke...ik ook...doen we!!)
En haar lieve puberdochter staat spontaan haar kamer af aan mij!!! Wat lief allemaal.... |
Wat leuk voor je
Ja, zo zie je maar hoeveel wegen er zijn om vrienden te maken...
Ben blij voor je !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 14:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Alleen, hier op het forum ken je de mensen niet, en is het ook niet een geschikte plek je kwetsbaar op te stellen. Ik lees nog te vaak, dat mensen dit een vertrouwde omgeving vinden om je verhaal kwijt te kunnen. Maar hoe vertrouwd is het eigenlijk? Ik schat dat niemand van ons de 2300 andere leden kent. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die zonder lidmaatschap kunnen meelezen. Ik geloof verder niet zo in virtuele vriendschappen. Als je vrienden wilt maken, moet je ze gewoon in het echt zien. Want het zou best kunnen dat je iemand mag als hij op de site is, terwijl als je hem in het echt ziet, hij een etter is met een irritante manier van lachen... |
Ik vind toch wel een verschil tussen dit forum en andere fora.
Kijk, dit is eigenlijk een datingsite, met iets meer dan 2300! leden.
Misschien zit daarvan 1%-3% zoiets op het forum, waarvan 1/2% echt regelmatig.
Nou, als je niet alleen gaat daten maar ook stukjes schrijft en reageert op anderen op het forum, op dingen die vaak niets met daten te maken hebben. Ja, sommigen wel, maar overgrote deel van de reacties heeft niet direkt iets met daten van doen.
Ja, dan kan ik er wel vanuit gaan dat er serieuze mensen en christenen op zitten. Heel iets anders dan wereldse fora, die niet ook een datingsite zijn.
Nou ja, en dan zei ik weleens iets wat wel prive is, maar, than again, ik ben niet wat mij overkomen is.
En, komt ook nog bij, tis wel zo, dat na tig keer hier iets verteld te hebben, nu en dan, maar dan wel over een tijdspanne van 2 jaar, dat ik wel zoiets begin te krijgen van, ja, ik wil het er nu eignlijk niet wéér over hebben. Maar ja, dan hou ik wel rekening met iemand die hier korter is dan mij, en wellicht niet weet dát ik er al zoveel over heb geschreven als ik er een reactie over krijg. Dus dan kan het zijn dat ik weer mijn mening geef wat ik zelf eigenlijk teveel vind, maar dat ik dat dan doe, omdat iemand ergens iets gelezen heeft over mij, en daar dan over reageert, en het wel belangrijk vind.
Zo iets.
En de mensen niet kennen, nou als je zoals ik 40 bent, dan heb je toch al wel het een en ander aan levenservaring, dat je wel ongeveer kan inschatten door de postings die je leest hoe iemand ongeveer is.
...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 19 juli 2012, 15:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 15:37
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik zeg het ook verkeerd, mijn excuses. Het had moeten zijn: "volgens mij istie geen christen". Denk ik, vind ik, mijns inziens.
Ik heb ook wel eens een keertje een leugentje om bestwil gehad. Moet ik wel heel lang nadenken hoor, kan er nu niet zo snel een bedenken
Maar ja een hele eindtijd studie uit je duim zuigen...dát vind ik eventjes iets anders, mijns inziens, denk ik, vind ik. |
Zucht! Dat blijf je zeggen he. Nou misschien moet God even aan Shanita vragen of iemand wel een christen is. Voor dat Hij hem /haar tot Zijn kinderen rekent. Jij weet dat blijkbaar het beste jouws insziens
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op donderdag 19 juli 2012, 15:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 16:03
|
|
|
|
SHANITA130 schreef: Ik zeg het ook verkeerd, mijn excuses. Het had moeten zijn: "volgens mij istie geen christen". Denk ik, vind ik, mijns inziens.
Maar ja een hele eindtijd studie uit je duim zuigen...dát vind ik eventjes iets anders, mijns inziens, denk ik, vind ik.
ROELANDE345 schreef:
Zucht! Dat blijf je zeggen he. Nou misschien moet God even aan Shanita vragen of iemand wel een christen is. Voor dat Hij hem /haar tot Zijn kinderen rekent. Jij weet dat blijkbaar het beste jouws insziens
Er is een groot verschil denk ik, in zeggen van iemand ís geen christen want dit en dat, óf "ik vínd dat iemand geen christen is want dit en dat".
In het tweede zegt iemand zijn mening, in het eerste voorbeeld zegt iemand iets als een voldongen feit.
Roelande: Nou misschien moet God even aan Shanita vragen of iemand wel een christen is. Voor dat Hij hem /haar tot Zijn kinderen rekent. Jij weet dat blijkbaar het beste jouws insziens
Ik zet hier mijn mening en ja, ik wil opletten dat ik niet zeg van iets ís zo, als ik beter kan zeggen van ik denk dat iets zo is.
Want anders is het geen mening meer, en denk ik hier eventjes de waarheid te kunnen vertellen, wat de bedoeling niet is.
Iedereen mag op een nette manier zijn mening geven.
De een denkt dat iets nog wel zo is de ander niet.
Wat mij betreft, ik heb niet iets tegen iemand die over iets anders denkt dan ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 19 juli 2012, 16:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 17:42
|
|
|
|
Ik ben gewoon ontzettend verontwaardigt, een eindtijdbijbelstudie gebaseerd op leugens, die overal door heel het land wordt gegeven.
Waar boeken en dvd's van worden verkocht even los ervan wat mensen die het wat breed hebben wel niet in enveloppies doen en in collectes.
Da's iets heel anders dan een leugentje om bestwil, van dat je even zegt dat je hoofdpijn hebt, omdat je niet naar de tandarts durft, zoiets. Daar worden geen honderdduidzenden euries mee verdiend....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:02
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Volgens mij kun je niet de ene keer geen christen zijn en de andere keer wel. Ik ben een christen en ik heb wel eens gelogen/lieg wel eens. Is niet goed maar het gebeurt
sterker nog ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die helemaal nooit liegen. Liegen is gewoon een zonde das waar maar zonder zonde zijn we helaas nog niet |
Ik vind dat je mooi haar hebt en dan lieg ik niet...heb er al dikwijls naar gekeken gisteren en vandaag...
Verder ben ik iemand die echt voor geen meter deugd...je zit dus nu dat ik ook wel eens lieg...
Moet er over de eindtijd wel een studie gemaakt worden? Natuurlijk heb je mensen die een studie maken maar die het goed kunnen onderbouwen. Dat deed F Ouweneel dus niet. Zo blijkt uit de links die Shanita op dit topic heeft gezet. Sommige (dwaal-)leraren willen nu eenmaal inspelen op een publiek dat erg beinvloedbaar is. Dat lukt hen nog gedeeltelijk ook. Enige kritiek of vragenstellerij wat betreft hun 'stuidie' of overtuiging wimpelen ze meestal af. Bij hen gaat het meer om het verkondigen, opdringen van kromme gedachten. In Matteüs 24 staat toch mooi beschreven wat de eindtijd inhoud en hoe die aangekondigd wordt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:19
|
|
|
|
Zeg Frank, ik kijk maar steeds of ik jouw naam weer in het lijstje zie staan... maar nee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:22
|
|
|
|
| TJOKLAT313 schreef: | Zeg Frank, ik kijk maar steeds of ik jouw naam weer in het lijstje zie staan... maar nee...  |
Hoi Tjok, ik ga niet naar de pn. Het is te slecht weer dan. En Willemien heeft me eens bedreigd om me met de mattenklopper te bewerken...en ik ben nog zo lief en braaf
En dan heb je enkele vrouwen die persé naast Yes willen zitten en ik had graag naast Yes gezeten...dus heb ik genoeg redenen om niet te gaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:36
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Misschien wist je het nog niet maar mensen hebben elkaar nodig . In de Bijbel staat al dat je elkaar tot een hand en een voet moet zijn....en ook dat geen enkel onderdeel van het lichaam minder is. Alles is nodig om goed te functioneren  |
hoera!! ik ben de domme kr7!!!
sorry, ik bedoelde natuurlijk: kr8
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ow das wel lief Maar durf ik wel zo dicht in de buurt van visser te komen  |
Ga jij maar naar Zeeland hoor . Maar let op ..... op die dag staat er wel 30 km. file Zeeland in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af (uit bezorgdheid, wel te verstaan) wat voor een probleem Erika heeft en wat ze niet kan bespreken op het vrouwentopic.
Ik ben niet zoals Yes, Bart, Visser... die zomaar steeds op dat vrouwentopic wat kribbelen tenzij dan eens per ongeluk
Zou het weer 'migraine' zijn??? Gehaktballen-tijd??? |
Heb ik 1 ( één) keer een vermaninkje geschreven op dat topic , en wat denk je, ........ steeds, steeds , steeds , krijg je dan te horen. Tssssssssssssssssss.
Il ga wel vissen met Petra , vind ze vast veel leuker dan een heg snoeien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 18:51
|
|
|
|
Ik zet hier mijn mening en ja, ik wil opletten dat ik niet zeg van iets ís zo, als ik beter kan zeggen van ik denk dat iets zo is.
Want anders is het geen mening meer, en denk ik hier eventjes de waarheid te kunnen vertellen, wat de bedoeling niet is.
Iedereen mag op een nette manier zijn mening geven.
De een denkt dat iets nog wel zo is de ander niet.
Wat mij betreft, ik heb niet iets tegen iemand die over iets anders denkt dan ik.[/quote]
He Shanita ik ook niet hoor.
Wat ik alleen wel lastig vind dat er hier toch aardig wat mensen jou een andere ,beter kant van de genoemde groepen Trin/Jan Zijlstra en Frank Ouweneel laten zien. vertellen dat ze deze mensen persoonlijk kennen. weten dat deze mensen dat wat ze doen voor God willen doen. En jij toch steeds hetzelfde blijft zeggen. Dat het alleen om geld gaat en dat Frank alles uit zn duim zuigt. Beide dingen zijn niet waar. Natuurlijk zullen ze geld verdienen en blijkbaar zijn een aantal bronnen van Frank Ouweneel op zn minst twijfelachtig. En ik begrijp dat jij iemand bent die ernstige schade in haar leven heeft opgelopen dus voor jou zullen deze dingen misschien erger zijn. Maar nogmaals gooi niet het kind met het badwater weg
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op donderdag 19 juli 2012, 19:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik vind dat je mooi haar hebt en dan lieg ik niet...heb er al dikwijls naar gekeken gisteren en vandaag...
dank je
Verder ben ik iemand die echt voor geen meter deugd...je zit dus nu dat ik ook wel eens lieg...
jokkebrok (natuurlijk deug jij wel)
Moet er over de eindtijd wel een studie gemaakt worden? Natuurlijk heb je mensen die een studie maken maar die het goed kunnen onderbouwen. Dat deed F Ouweneel dus niet. Zo blijkt uit de links die Shanita op dit topic heeft gezet. Sommige (dwaal-)leraren willen nu eenmaal inspelen op een publiek dat erg beinvloedbaar is. Dat lukt hen nog gedeeltelijk ook. Enige kritiek of vragenstellerij wat betreft hun 'stuidie' of overtuiging wimpelen ze meestal af. Bij hen gaat het meer om het verkondigen, opdringen van kromme gedachten. In Matteüs 24 staat toch mooi beschreven wat de eindtijd inhoud en hoe die aangekondigd wordt. |
ik denk dat er in de bijbel nog wel meer over de eindtijd te vinden is dan dat wat in Matheus 24 staat. Ook in de brieven van Paulus en Petrus en Openbaringen natuurlijk zijn hier interessante dingen over te vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hoi Tjok, ik ga niet naar de pn. Het is te slecht weer dan. En Willemien heeft me eens bedreigd om me met de mattenklopper te bewerken...en ik ben nog zo lief en braaf
En dan heb je enkele vrouwen die persé naast Yes willen zitten en ik had graag naast Yes gezeten...dus heb ik genoeg redenen om niet te gaan... |
Wat een flauwe...maar toch dringende zaken om NIET te gaan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:46
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Wat een flauwe...maar toch dringende zaken om NIET te gaan!!!
 |
...zo flauw vind ik dat niet hoor...als ze al met een mattenklopper afkomen kan het evengoed een deegrol zijn...ik vertrouw die vrouwen 'van over het water' niet meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VRIJGEZEL390
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:47
|
|
|
|
weer ff een nieuwe update
Vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Mijn bloed laten testen en naar de arts geweest. Mijn bloed is nu schoon dus dat was goed nieuws. Wel blijft mijn knie dik en pijnlijk en kraakt flink. Volgens de arts is het niet vreemd dat hij zo dik blijft als je in twee weken tijd drie keer geopereerd word. Volgens hem gaat herstel nog maanden duren en als het weer zover hersteld is moet ik nog minimaal 1 operatie ondergaan. Ook is het nu afwachten hoeveel kraakbeen er nog over is. Over 6 weken moet ik weer terug komen.
Gr Ernst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...zo flauw vind ik dat niet hoor...als ze al met een mattenklopper afkomen kan het evengoed een deegrol zijn...ik vertrouw die vrouwen 'van over het water' niet meer... |
Ze komen AF met een mattenklopper????
Wie heeft er nog een mattenklopper
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 19:59
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Ze komen AF met een mattenklopper????
Wie heeft er nog een mattenklopper  |
Willemien...ze heeft het zelf getikt ergens op het forum...ik vond Willemien eerst wel erg lief maar nu niet zo erg meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:00
|
|
|
|
|
Wie o wie heeft een adequate oplossing om voeten warm te krijgen/houden?????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:00
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Ze komen AF met een mattenklopper????
Wie heeft er nog een mattenklopper  |
je mag de mijne wel even lenen voor dit "goede doel", hoor, inge!! (mag ik er dan wel van meegenieten???)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | je mag de mijne wel even lenen voor dit "goede doel", hoor, inge!! (mag ik er dan wel van meegenieten???)  |
Je mag zelfs kloppen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:04
|
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar,regio 070
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb heide115 45jaar,regio 070 (ov)
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
...het lijstje groeit nog steeds...er zijn iets meer mensen dan vrouwen maar dat is niet zo'n erg...nou ja, er zijn wel 2 vrouwen (wiens naam ik niet meer mag vernoemen) die er nog graag wat mannen willen bij hebben...
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |