Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:05
|
|
|
ik vraag me af of Inge nog nooit van sokken heeft gehoord? Dan hoeft ze op het vrouwentopic niet vragen om iets dat haar voeten warm houdt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Willemien...ze heeft het zelf getikt ergens op het forum...ik vond Willemien eerst wel erg lief maar nu niet zo erg meer...  |
Ik heb nog wel een mattenklopper, maar gebruik hem alleen nog voor plaaggeesten. Maar Frank ik laat hem wel achterin de auto voor alle zekerheid, meer voor zelfverdediging zeg maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:08
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Ik heb nog wel een mattenklopper, maar gebruik hem alleen nog voor plaaggeesten. Maar Frank ik laat hem wel achterin de auto voor alle zekerheid, meer voor zelfverdediging zeg maar. |
Doe maar...ik ben er toch niet... ik mag toch niet naast Yes zitten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:10
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Ik heb nog wel een mattenklopper, maar gebruik hem alleen nog voor plaaggeesten. Maar Frank ik laat hem wel achterin de auto voor alle zekerheid, meer voor zelfverdediging zeg maar. |
Eigenlijk ben ik zo lief dat je duivelstuig helemaal niet hoeft mee te brengen maar ja, je wilt me niet geloven...welnu dan kom ik maar liever niet. Klop Visser maar mat dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:12
|
|
|
...ik verveel me...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:12
|
|
|
Joh, je bent koninklijk geworden......uwes worden in meervoud aangesproken. Hannah kan heeeeeeeel goed kloppen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik verveel me...  |
Ik ook......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af of Inge nog nooit van sokken heeft gehoord? Dan hoeft ze op het vrouwentopic niet vragen om iets dat haar voeten warm houdt  |
HOho, ik vroeg ook iets om mijn voeten warm te krijgen
Ik waardeer je bezorgdheid...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:18
|
|
|
INGE721 schreef: | HOho, ik vroeg ook iets om mijn voeten warm te krijgen
Ik waardeer je bezorgdheid........... |
Je hebt toch een liefje??? Wel dan moet hij je voetjes maar warmen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:20
|
|
|
de pn's worden alsmaar gevaarlijker...
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar,regio 070
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb heide115 45jaar,regio 070 (ov)
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
aha, het lijstje groeit nog steeds...er zijn iets meer mensen dan vrouwen maar dat is niet zo'n erg...nou ja, er zijn wel 2 vrouwen (wiens naam ik niet meer mag vernoemen) die er nog graag wat mannen willen bij hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:22
|
|
|
Herman van Veen heeft er een mooi lied over: Vandaag.
Zelf denk ik vaak met een glimlach terug aan mijn ouders, denk wel eens:hoe zouden jullie dit of dat gevonden hebben??? Ik droom ook nog regelmatig over ze....maar ik ga nagenoeg nooit naar hun graf, ik vind er niets..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt toch een liefje??? Wel dan moet hij je voetjes maar warmen...  |
Dat mag hij nog niet (elke) dag oentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Eigenlijk ben ik zo lief dat je duivelstuig helemaal niet hoeft mee te brengen maar ja, je wilt me niet geloven...welnu dan kom ik maar liever niet. Klop Visser maar mat dan...  |
Misschien schaakt iemand jou wel mat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:25
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat mag hij nog niet (elke) dag oentje  |
...je mag toch voetjes warmen voor het huwelijk. Of staat ergens in de Bijbel dat dat ook niet mag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:26
|
|
|
INGE721 schreef: | Misschien schaakt iemand jou wel mat  |
...nu kom ik zeker niet meer...trouwens dan ben ik toch al geen lid meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:28
|
|
|
INGE721 schreef: | Wie o wie heeft een adequate oplossing om voeten warm te krijgen/houden????????? |
ja ik!!
bij mij in bed kruipen... maar dat hoeven jullie niet te weten, alleen de jonge dames.
alleen die lezen dit toch niet, en op dit topic hoor ik niet te zijn...
als er nou een topic was vraag en antwoord?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:33
|
|
|
Ik vraag me af of Bart wel een man is want hij of zij zit steeds in het vrouwentopic? Misschien is het wel een vrouw met een foto van haar broer op haar forum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:35
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar,regio 070
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb heide115 45jaar,regio 070 (ov)
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
Zijn er soms leden met wie Shanita130 uit Dordrecht kan meerijden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:37
|
|
|
Donderdag 19 Juli, Psalm 87; Al onze fonteinen.
Vrede. Kom daar nu maar eens om, in Jeruzalem. Stad van sjaloom, stad van vrede. Uitgerekend in Jeruzalem is de vrede ver te zoeken. Schermutselingen, vijandigheden, spanning tussen Israëli’s en Arabieren, tussen Joden en moslims. Ja, je kunt er de talen van tal van nationaliteiten horen. Tussen het wapengekletter krioelt het er van toeristen. Maar die zijn er maar even. Vandaag komen ze, morgen gaan ze. Wie wil er in Jeruzalem? Een enkele fanatiekeling, maar verder toch geen mens? Het is een van de gevaarlijkste steden ter wereld! Psalm 87 zingt een ander lied. Psalm 87 kijkt over de waan van de dag heen. Het is een loflied op Jeruzalem, de stad waar God zijn woning heeft. De stad van de tempel. Royaal worden de volken tot haar kinderen gerekend. Hier staat, hoog als een berg: moedertje Sion! En zie, wonder boven wonder: Rahab (Egypte, goedbeschouwd) en Babel, nota bene twee aartsvijanden, ook zij behoren tot de grote kinderschaar van moedertje Jeruzalem. Ze worden door de God van Abraham niet afgeschreven, maar op de rol bijgeschreven! Filistea, Tyrus, Nubië, de volken van de kustlanden, tot in Afrika toe, ze mogen meedoen. Ze worden niet opgeslokt, niet ingepalm, maar welwillend beschouwd als kinderen van die ene Vader, die in Jeruzalem zijn moederstad heeft. Laat ze maar dansen, laat ze maar in lange rijen door de straten en over de pleinen zwieren, laat ze maar zingen: ‘In u, stad van God, zijn de bronnen van wat waarachtig leven heet!’
Met dit vooruitzicht is en blijft Jeruzalem: stad van vrede, stad van de sjaloom die verschijnen zal, wanneer het rijk van de Eeuwige is gekomen.
Zij zullen saam, de groten met de kleinen, dansend de harpen en cymbalen slaan, en onder fluitspel in het ronde gaan, zingend: ‘in U zijn al onze fonteinen.’
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je mag toch voetjes warmen voor het huwelijk. Of staat ergens in de Bijbel dat dat ook niet mag? |
Mijn tenen zijn net niet lang genoeg om ze elke dag te warmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:53
|
|
|
BART347 schreef: | ja ik!!
bij mij in bed kruipen... maar dat hoeven jullie niet te weten, alleen de jonge dames.
alleen die lezen dit toch niet, en op dit topic hoor ik niet te zijn...
als er nou een topic was vraag en antwoord? |
Heb jij dan een elektrische deken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 21:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi Tjok, ik ga niet naar de pn. Het is te slecht weer dan. En Willemien heeft me eens bedreigd om me met de mattenklopper te bewerken...en ik ben nog zo lief en braaf
En dan heb je enkele vrouwen die persé naast Yes willen zitten en ik had graag naast Yes gezeten...dus heb ik genoeg redenen om niet te gaan... |
AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH sorry frank!!!
Ja wat die meiden willen is aan hen!!!
Maar als dat je reden is om niet naar de PN te komen. Kan ik je gerust stellen!!!
Stel dat "die" twee meiden naast me willen zitten!
Dan mag jij wel op mn knieën zitten hoor !!!!!! Mag je uithuilen bij me!!!!
Yes ( nog steeds) geen homoseksueel het tegendeel!) Dus voel je vrij Frank!!! (waarom krijg ik sterk het gevoel dat je smoesjes zit ye verzinnen? )
Ps: Er blijft hier een zeer hardnekkig vrouwelijk virus rondwaren op dit topic!!!!!!
Het OV achter mn naam is weer zomaar weg in de lijst. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okay Ik zal heel duidelijk zijn waar onmogelijk onduidelijkheid over kan bestaan!!! En het hardnekkige vrouwelijke virus zeker zal stoppen!!!!!
Ik kom naar de PN ZB maar dan niet OV(=openbaar vervoer) Nou duidelijker kan ik niet zijn.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 19 juli 2012, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 21:39
|
|
|
frank, wat zou ZB betekenen, denk je; heb jij enig idee??
(zo duidelijk mogelijk asjeblieffies!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 21:43
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | weer ff een nieuwe update
Vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Mijn bloed laten testen en naar de arts geweest. Mijn bloed is nu schoon dus dat was goed nieuws. Wel blijft mijn knie dik en pijnlijk en kraakt flink. Volgens de arts is het niet vreemd dat hij zo dik blijft als je in twee weken tijd drie keer geopereerd word. Volgens hem gaat herstel nog maanden duren en als het weer zover hersteld is moet ik nog minimaal 1 operatie ondergaan. Ook is het nu afwachten hoeveel kraakbeen er nog over is. Over 6 weken moet ik weer terug komen.
Gr Ernst |
klinkt als een lange weg, maar geweldig dat je bloed schoon is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 21:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | frank, wat zou ZB betekenen, denk je; heb jij enig idee??
(zo duidelijk mogelijk asjeblieffies!!)  |
euh...Zonder Benen?
of...Zonodig Bloot...
...Zonder Brood...
pfff nu slaap ik zeker niet vannacht
...Zonder Bietensla...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 19 juli 2012, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:11
|
|
|
INGE721 schreef: | Wie o wie heeft een adequate oplossing om voeten warm te krijgen/houden????????? |
Als ik koude voeten heb doe ik van die slibsokken aan lekker warm en je ken nie uitglijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KROX372
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:11
|
|
|
Wie weet er een website wat je hoort te verdienen? ik werk voor een uitzendbureau. die vragen dan aan je: wat is je salarisindicatie? en in de meeste gevallen krijgen die uitzendbureaus veel meer per uur voor jou, dan jij krijgt. maar welk salaris hoort er nu bij een bepaald beroep?, en waarom zijn uitzendbureaus niet verplicht zich aan een door de regering gestelde norm te houden eigenlijk? Ik heb zelf niet zo een zin om te discussieren, als ik een paar websites weet, dan is het mij goed genoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:14
|
|
|
KROX372 schreef: | Wie weet er een website wat je hoort te verdienen? ik werk voor een uitzendbureau. die vragen dan aan je: wat is je salarisindicatie? en in de meeste gevallen krijgen die uitzendbureaus veel meer per uur voor jou, dan jij krijgt. maar welk salaris hoort er nu bij een bepaald beroep?, en waarom zijn uitzendbureaus niet verplicht zich aan een door de regering gestelde norm te houden eigenlijk? Ik heb zelf niet zo een zin om te discussieren, als ik een paar websites weet, dan is het mij goed genoeg. |
Effe googlen op cao van je beroepsgroep en klaar is kees
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | euh...Zonder Benen?
of...Zonodig Bloot...
...Zonder Brood...
pfff nu slaap ik zeker niet vannacht
...Zonder Bietensla... |
Effe voor de duidelijkheid he!! Frank heeft besloten dat ik kom en Frank heeft besloten waar ik zit ikke nie hoor
enne ik zit als ik kom op mijn eigen achterwerk op een plekkie dat ik wil Dus Frank het plekkie is eventueel beschikbaar
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 19 juli 2012, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 22:17
|
|
|
Ik zet hier mijn mening en ja, ik wil opletten dat ik niet zeg van iets ís zo, als ik beter kan zeggen van ik denk dat iets zo is.
Want anders is het geen mening meer, en denk ik hier eventjes de waarheid te kunnen vertellen, wat de bedoeling niet is.
Iedereen mag op een nette manier zijn mening geven.
De een denkt dat iets nog wel zo is de ander niet.
Wat mij betreft, ik heb niet iets tegen iemand die over iets anders denkt dan ik.
He Shanita ik ook niet hoor.
Wat ik alleen wel lastig vind dat er hier toch aardig wat mensen jou een andere ,beter kant van de genoemde groepen Trin/Jan Zijlstra en Frank Ouweneel laten zien. Ik doel niet op de oranisaties tuurlijk zitten daar veel integere christenen in, mi. Trouwens 'integere christenen' kan niet mi, da's net zoiets als 'nat water'. Feit dat iemand christen is, impliceert al dat ie niet de boel bedonderd mi. vertellen dat ze deze mensen persoonlijk kennen Ja, dat ken ik, sommigen als ze met degene in dezelfde kerk zaten of enkele keren met degenen hebben gesproken, daar bedoelen ze al dat ze degenen goed kennen, en misschien is dat ook wel zo, wie ben ik om te zeggen dat dat niet zo is. weten dat deze mensen dat wat ze doen voor God willen doen. En jij toch steeds hetzelfde blijft zeggen. Klopt ik blijf hetzelfde zeggen, Zijlstra bedonderd de boel met oa dvd's waar zogenaamde genezingen te zien zijn, verder onderzoek wees uit dat al die mensen op die dvd's weer doodziek waren, maar ondertussen werden die dvd's nog wel verkocht. Gezien op actualiteiten programma van de EO met Tijs van de Brink, Andries Knevel...!!! Ik zoek de link van het programma later op. Nu ff te weinig tijd.Dat het alleen om geld gaat en dat Frank alles uit zn duim zuigt. Beide dingen zijn niet waar.Frank zuigt wel alles over de eindtijd uit zijn duim, en ik denk wel dat het om geld gaat zoals zoveel groepen. Nouhou, mensen doen veel voor de Mammon...maar ja jij kent 'Frank en Willem' veel beter dan mij...Zo ook broer Willem loog over zogenaamde genezen blinde kindertjes Natuurlijk zullen ze geld verdienen en blijkbaar zijn een aantal bronnen van Frank Ouweneel op zn minst twijfelachtig. En ik begrijp dat jij iemand bent die ernstige schade in haar leven heeft opgelopen dus voor jou zullen deze dingen misschien erger zijn. Maar nogmaals gooi niet het kind met het badwater weg Nou dit heeft daar niets mee te maken, omdat ik schade heb opgelopen zou ik mij dit meer aantrekken, om je heel eerlijk te zijn, het hele gebeuren interesseert me geen barst, ik wil pas gelovigen waarschuwen dat ze niet zelfde fout maken als ik....Dát interesseert me...En het is zelf zo, ik zie helemaal geen kind, alleen veel leugens, als je een beetje algemene ontwikkleling hebt kan je al zien dat dingen niet kloppen, zoals dat informatie wordt verzonden naar telescopen. die dingen worden gebruikt om het heelal te bestuderen en zijn geen ontvangers......
En dan zijn dit nog dingen die 'toevallig' aan het licht zijn gekomen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 20 juli 2012, 09:48
|
|
Naar boven |
|
|
|
|