ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4202 4203 4204 4205 4206 4207 4208 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:32

Wat een meeleven Frank!!!
Dat moet je haast wel goed doen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:36

VISSER278 schreef:
Kom ik vanochtend beneden , kijk ik uit het raam , en jawel hoor .......... staat er heel parmantig zo'n smerige reiger bij m'n vijver Woedende smiley . Tussen de middag even een sms-je naar mn zoon.....zitten er nog vissen in de vijver? Nou pa , ze zaten allemaal in het diepe gedeelte , ik telde er vier Huilende smiley, smiley in tranen .
O nee he , hopelijk dat ie verkeerd geteld heeft want dat zou inhouden dat 4/5 leeggevist is Zieke smiley . Gelukkig vanavond toen ik thuis kwam en de vissen hun baasje weer een beetje vertrouwden en om eten durfden te komen..... even tellen .... ik mis er maar eentje gelukkig. Verraste, verbaasde smiley

Tsja...neem het die reiger eens kwalijk...
Hij vist op vis...en jij ook!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:41

TINK100 schreef:
en stoppen ook?? Knipoog smiley

Haha, ja, en dan ook nog naar binnengaan Knipoog smiley Maar idd, Frank, is sluit mij aan bij de vorige spreeksters...een bezoek aan de huisarts lijkt ook mij wenselijk!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:48

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...spreek me niet over die heg...ik wil effe niet de tegenslagen opnoemen maar het ligt niet aan mijn wilskracht hoor maar wel aan die kettingzaag en dat is geen uitvlucht. Ik ben echt nog niet klaar met die verkoper.

Tevens ben ik de laatste week echt niet lekker. De hoest en de af en aan koorst duidt op iets meer dan maar een gewone verkoudheid...

Frank, vertel het maar;
Hoe lang heb je koorts?
wat is je temperatuur?
wat voor soort hoest heb je?
4d2pcm (4 daags 2 paracetamol) nemen, veel drinken (nee, geen alcohol),
als het niet over is, mag je me maandag weer mailen!
Voor jou is dit online consult gratis Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:49

LEANNE226 schreef:
Even langs bij de dokter?

Ja zal ik volgende week doen...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:49

ZEELAND736 schreef:
Tsja...neem het die reiger eens kwalijk...
Hij vist op vis...en jij ook!!!

Dus.........als ik die vogel haat , haat een ander mij ook? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:50

ROELANDE345 schreef:
ja dat klinkt of je naar de huisarts moet

Ja, ga ik ook maar eens doen...

Ik vind nog steeds dat je mooi haar hebt... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:51

ZEELAND736 schreef:
Wat een meeleven Frank!!!
Dat moet je haast wel goed doen!!!

Ja, ik begrijp het ook niet Zeeland...normaal plagen ze altijd... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:53

Mooie deal kunnen maken volgende week een andere auto Lachende smiley

Heeeeeeeeel blij hiermee Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:55

FRANKT627 schreef:
Neen dan gaat het zeker niet over zijn maar ik zal wel veel geruster zijn... Lachende smiley

Dus Visser, als jij dan af en toe het pn-topic bijhoudt doe je een werk van barmhartigheid en mag je van die plakdinges meebrengen naar de pn... Knipoog smiley

Vraag het maar aan Erika of aan Willemien als je durft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:08

YES356 schreef:
Hoi Jans

Ik weet wie hier mensen naast elkaar heeft gezet en er zonder hun toestemming op de lijst heeft gezet Boze smiley (dat is nl duidelijk op diit forum te lezen!) hahaha

Dat die mensen evt zouden gaan doen wat diegene (die zulke ” bizarre “dingen bedenkt!), mogelijk ook gaan doen, zegt evt ook iets over die mensen!! Haha.

1 heeft dat al gedaan dat “volgen”van een daad van diegene die deze dingen bedacht. dat is duidelijk op dit forum op te maken!!

Trouwens er zijn 2 dingen in je 2 zinnen die je schrijft waarvan je er 1 zelf in de hand hebt!!
Die zit in zin 2!!!!

In je eerste zin ben jeovergeleverd aan het lef van diegene!! Of hij durft te komen na zijn uitspraken hier op dit topic .

Dus dat zal de 4e blijken! Op de PN. (wat betekend eigenlijk PN??? Ik dacht altijd picknick) maar dat kan dus ook iets heel anders betekenen. Maar ik snap je BN of IL helemaal!!!

Maar daar gng het me allemaa helemaal niet om!!! Ik wilde het VROUWENVIRUS STOPPEN DOOR DUIDELIJKHEID TE GEVEN DOOR MN OV (DIE ENKELE MALEN OP ONVEKLAARBARE WIJZE VERDWEEN ACHTER MN NAAM! )OM TE ZETTEN IN MN ZB!!!!!

Ik schreef al eerder : “Okay Ik zal heel duidelijk zijn waar onmogelijk onduidelijkheid over kan bestaan!!! En het hardnekkige vrouwelijke virus zeker zal stoppen!!!!!

Ik kom naar de PN ZB maar dan niet OV(=openbaar vervoer)
Nou duidelijker kan ik niet zijn.”

Eindelijk iemand die me begrijpt! Clown smiley
Yes, tot zien op de PN ZB en niet OV, ik kom en BN en ook IL

Sorry Hannah en Frank, we maken wel een rommeltje van het PN-topic.
Maar het komt wel goed!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:19

Boze smiley

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL)
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 (...uit Dordrecht zou ook graag naar de pn gaan. Is er iemand met wie Shanita kan meerijden?)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 (OV met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 j, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:21

VISSER278 schreef:
Joh , ze was toch op vakantie in Zeeland? Smiley die vol vragen zit

Visser! Ik heb vier dagen door weer en wind gesjouwd en dan meldt je dat ik op vakantie in Zeeland was??????? Ja, in augustus en dan loop ik alleen wat nodig is!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:24

WILLEMIJN232 schreef:
Visser! Ik heb vier dagen door weer en wind gesjouwd en dan meldt je dat ik op vakantie in Zeeland was??????? Ja, in augustus en dan loop ik alleen wat nodig is!

nee , ik meldde het niet , ik vraagde het .

maar welkom terug hoor , je merkt wel dat we je gemist hebben. Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:25

WILLEMIJN232 schreef:

Maar nu weten we nog niet hoe het was Willemijn!!
Naar boven

Auteur Bericht
FORTKNOX004

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:29

Frostwire heeft veel software onder zijn hoede die veel troep met zich mee brengen.
Ik raad je aan om een een kijkje te nemen op vuze.com.
Dit programma werkt voor mij als een trein.
Enige wat je moet doen in het begin is even wat zogenoemde 'templates' in te stellen, zodat je voldoende "hits" hebt op je zoekcriteria.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:30

ROELANDE345 schreef:
Oh stoer inderdaad! Heb je hem uitgelopen Willemijn?
En hoeveel blaren

Momentje, ik ben ze aan het tellen... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:36

VISSER278 schreef:
Vraag het maar aan Erika of aan Willemien als je durft. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Aan Erika die taak overlaten zou...euh tot ongelukken lijken...en aan Willemien nog iets vragen durf ik niet meer...ze heeft zo'n ding waarmee ze te graag klopt... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:36

ERIKA129 schreef:
Maar nu weten we nog niet hoe het was Willemijn!!

Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen.......
Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten
Knipoog smiley

En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk.....
En bij de intocht stond de tweeling........ Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:40

WILLEMIJN232 schreef:
En een week alleen maar bezig zijn met wandelen

Geweldig dat je hem hebt uitgelopen Willemijn!
Congrats
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:42

PETRA944 schreef:
en hier lees je over heen, zo verdiept in het onkruid, dat je het koren mee wegtrekt.

enfin succes met je topic verder....

Shanita mag hier toch wel haar zorg en ongerustheid uiten? Het is niet jouw mening en niet jouw visie maar om dan gelijk haar maar te veroordelen???????
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:48

siroka is weer lid, frank; wil jij er nog even de regio bij zetten voor me? (regio 050)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 juli 2012, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN303

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:48

WILLEMIJN232 schreef:
Shanita mag hier toch wel haar zorg en ongerustheid uiten? Het is niet jouw mening en niet jouw visie maar om dan gelijk haar maar te veroordelen???????

Hopelijk mag er inderdaad van gedachten gewisseld worden zonder directe veroordeling. Het is tenslotte een christelijke site en christen zijn staat volgens mij ook voor respect naar elkaar en dus voor elkaars meningen. Goed om dat nog eens naar voren te halen, Willemijn!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:51

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL)
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 (...uit Dordrecht zou ook graag naar de pn gaan. Is er iemand met wie Shanita kan meerijden?)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (OV met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 j, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:53

VISSER278 schreef:

Geen idee...ik niet in ieder geval...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 21:11

PETRA944 schreef:
vind de poppetjes erbij geplaatst niet van respect getuigen shanita, tegen over andere cristenen die dit forum lezen, misschien zelf veel naar ouweneel zijn geweest en het nu misschien moeilijk hebben als ze al jouw kritiek lezen

Hoe moeilijk moeten ze het dan niet hebben als ze de kranten lezen.

Ik ben maar een eenvoudig forumlid.

Ik vind liegen en bedriegen niet van respect getuigen.

Daar kunnen de meningen dan over verschillen doch ik blijf dit vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 21:17

Vrijdag 20 Juli, Psalm 88: 1-9; Mijn redder.

Hartje zomer kan het midwinter zijn. De zon kan vrolijk schijnen, de vogels kunnen heerlijk fluiten, maar in jouw ziel is alles zo donker als de nacht. Je kunt op vakantie zijn, ergens op een waddeneiland zitten of kamperen in Frankrijk – soms is niets en niemand ter wereld in staat een glimlach op je gezicht te toveren. Alles is even grijs en grauw. Het wil niet meer, je voelt je beroerd, stuk, kapot. Zo ongeveer is de situatie van de man die in de psalm van vandaag aan het woord is. Zijn lied is bepaald geen loflied. Deze psalm is de donkerste van alle psalmen. Een treurig lied. Een klaaglied. Wat er precies aan de hand is? Dat word je weer eens niet gewaar, zoals wel vaker bij deze oudere liederen van Israël. Maar dat het goed mis is, dat wordt wel duidelijk. De dood nadert. Een graf is al gedolven. Het leven is een ramp geworden. En dit alles ervaart de dichter als een straf van God. Het is de toorn van de Allerhoogste die hem plaagt. Zelfs in de nacht roept de dichter nog om hulp. Om verlichting in zijn ellende.
Ik weet niet goed wat ik aan moet zo’n psalm. Er zit geen glimpje licht in. Niets wijst op vergeving, bevrijding, uitredding. Het is een en al kommer en kwel wat hier de klok slaat. Het enige, maar dan ook volstrekt enige waar je je in dit lied aan kunt vasthouden, is dat God ‘mijn redder’ wordt genoemd. Hoe pikzwart ook de nacht, de dichter blijft zelfs in de bitterste ellende God ‘mijn redder’ noemen. En je mag hopen – ja, dat mag je zeker hopen! – dat God uiteindelijk alleen al daarom dan ook werkelijk een redder zal zijn.

Heer, die mijn heil, mijn helper zijt,
des daags roep ik om mededogen,
des nachts leg ik mij voor uw ogen.
Hoor naar mijn gebed voor U verschijnen
en niet in duisternis verdwijnen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 21:50

SHANITA130 schreef:
Hoe moeilijk moeten ze het dan niet hebben als ze de kranten lezen.

Ik ben maar een eenvoudig forumlid.

Ik vind liegen en bedriegen niet van respect getuigen.

Daar kunnen de meningen dan over verschillen doch ik blijf dit vinden.

dat zullen sommigge mensen denk ik ook best moeilijk vinden als ze zulke krantenartikelen lezen, darom schrijf zo iets met iets meer respect en niet effe drie van die poppetjes erbij plaatsen.
wat betreft vrijheid van mening schrijven zonder te oordelen, er worden in dit topic mensen veroordeeld op basis van linken zonder zelf de personen te kennen, als mensen reageren ik ken die mensen persoonlijk,word er gereageerd met nog meer linken plaatsen en Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , dat je nog meer linken plaatst met de bedoeling om mensen te waarschuwen omdat jij die linken allemaal klakkeloos aanneemt,oke maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt nee, dan maak ik zelftoch ook een oordeel terug, op een topic waar niets anders als geoordeeld, veroordeelt word, want niet alle linken in dit topic zijn de waarheid.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 21:57

VISSER278 schreef:

Misschien was het wel een vliegende vis...dat is ook eigenaardig in deze streek Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:04

PETRA944 schreef:
dat zullen sommigge mensen denk ik ook best moeilijk vinden als ze zulke krantenartikelen lezen, darom schrijf zo iets met iets meer respect en niet effe drie van die poppetjes erbij plaatsen.
wat betreft vrijheid van mening schrijven zonder te oordelen, er worden in dit topic mensen veroordeeld op basis van linken zonder zelf de personen te kennen, als mensen reageren ik ken die mensen persoonlijk,word er gereageerd met nog meer linken plaatsen en Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , dat je nog meer linken plaatst met de bedoeling om mensen te waarschuwen omdat jij die linken allemaal klakkeloos aanneemt,oke maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt nee, dan maak ik zelftoch ook een oordeel terug, op een topic waar niets anders als geoordeeld, veroordeelt word, want niet alle linken in dit topic zijn de waarheid.

Is net hoe je het bekijkt Petra, ik ben ook wel eens bij zo'n genezingsdienst van Jan Zijlstra geweest en ik vond het een grote geldklopperij......Maar als jij dat anders beleefd, dat kan...maar dat zou dan inhouden dat ik mijn ervaring niet hier op het forum mag zetten omdat jij die goede man kent en er anders over denkt?????
Weet je, ik zit op yoga en daar zijn ook veel mensen op tegen, die vinden dat occult en die zetten dan ook allemaal linken neer die over yoga en occultheid gaan......Die lees ik en trek mijn eigen conclusies eruit......
En zo mag het toch ook bij deze mannen?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 20 juli 2012, 22:07
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4202 4203 4204 4205 4206 4207 4208 ... 6194 Volgende
Pagina 4205 van 6194