ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4211 4212 4213 4214 4215 4216 4217 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:13

SHANITA130 schreef:
CANADIAN303 schreef:
Is dit ook te zeggen van de SGP die nu teruggefloten zijn dat hun standpunt over vrouwen niet kan in Europa? En wie gaat de TS hier terugfluiten vanwege overtreding van de Europese jurispredentie?

excuses geaccepteerd klaar ermee Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:15

Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 19:54

ERIKA129 schreef:
Volgens mij Shanita zoek maar eens maar hebben niet zolang geleden hier een heel topic over gehad! Misschien in die dan verder gaan??

Verwijderd, had de hele boel verkeerd ingezien mijn excuses!!!!! Verlegen lachende smiley Geschokte, onthutste smiley

Je bedoelde het als hint.......weet ik voor de volgend keer, dank voor de duidelijkheid!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:17

SHANITA130 schreef:
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 19:54

ERIKA129 schreef:
Volgens mij Shanita zoek maar eens maar hebben niet zolang geleden hier een heel topic over gehad! Misschien in die dan verder gaan??

Verwijderd, had de hele boel verkeerd ingezien mijn excuses!!!!! Verlegen lachende smiley Geschokte, onthutste smiley

Je bedoelde het als hint.......weet ik voor de volgend keer, dank voor de duidelijkheid!!!!!!

T'is goed Shanita!! Misverstanden zijn er om opgelost en uitgeproken te worden!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:24

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn allermooiste moment was toen ik wakker werd en dacht: Wauw... ik heb het gehaald!!!! Clown smiley
Toen kwam nog een mooier moment toen ik me realiseerde dat ik vandaag heerlijk met de benen omhoog kan gaan zitten kijkend naar mijn kruisje!
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley

( sorry Clown smiley , maar toch gefeliciteerd.)

Laatst aangepast door
CANADIAN073
op zondag 22 juli 2012, 17:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:34

ERIKA129 schreef:
T'is goed Shanita!! Misverstanden zijn er om opgelost en uitgeproken te worden!!! Knipoog smiley

Dank je Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:36

Weer eens lekker wezen rijden op de motor Coole smiley met zonnebril , ff lekker alles vergeten en dan staan er toch weer 200 km bij op het tellertje. Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:36

ERIKA129 schreef:
excuses geaccepteerd klaar ermee Lachende smiley

Dank, dank en nog eens dank Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:41

ZEELAND736 schreef:
Waarom huil je???

Inruilen doet pijn, want scheiden doet lijden, toch ?
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:45

ARENDINE325 schreef:
Een huwelijk wordt niet in de slaapkamer gesloten.

Gelijk heb je. Maar zonder houdt het ook geen stand !!! Verlegen lachende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:51

HANNAH810 schreef:
hmm werkt dat bij mensen ook zo?
kwestie van op een paar knopjes drukken en ik ben (weer) normaal; best hoopgevend nieuws............. Engeltje smiley Clown smiley

Verlegen lachende smiley Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

.

( sorry, ben nog al in een melige stemming)
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 19:32

veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 19:42

NICKY298 schreef:
Nou ik begrijp het heel goed.

En het moelijkst zijn ze aan te geven bij mensen die heel dicht bij je staan!

En soms moet je wel, dan is er teveel gebeurd,dan kan je wel blijven omgaan, omdat de ander anders verdrietig wordt(lees (onbewust?) manipulatie.)
en dan ga je eigenlijk dingen doen die je niet kan er is over een grens(grenzen) heengegaan, om de ander nog te behagen ook. en dat kost zoveel energie je komt dan nergens anders meer aan toe.

Dus ja is moeilijk en kan eigenlijk niet... Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 23 juli 2012, 19:11
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 19:58

SHANITA130 schreef:
Hai Chatuliem, nou tis niet zo bedoeld als litanie.
Meer zo van een gevoel van er klopt iets niet.

Ik kom er al jaren niet, omdat ik heb ondevonden de schade, bidden, bidden en bidden en niet genezen, en de beschuldiging dat me geloof niet groot genoeg was. en er zonde in me leven was anders zou ik wel genezen zijn....

Ik weet wel, in PKN kerken, doet men dat voor zieken bidden, dan komen ze bij iemand thuis. Daar is sprake van bidden dat de zieke de ziekte kan dragen en voor Gods vrede.

Wikipedia: Mei 2007 verklaarde Frank Huygen, hoofd van het Pijnbehandelcentrum Erasmus Medisch Centrum en behandelend geneesheer van Janneke Vlot, in de Volkskrant dat bij deze specifieke ziekte spontane genezingen regelmatig voorkomen.

Dus zelfs deze ene 'genezing' die opgetekend staat had ook spontaan uitzichzelf kunnen genezen. En dat is ook gebeurd, en daar mag God de eer voor krijgen, dat krijgt Hij ook als er in mijn leven iets goed gaat...

In 2010 liet de huisarts Dick Kruijthoff in dagblad Trouw optekenen dat hij, na een oproep daartoe, ervaringsverhalen toegezonden had gekregen en dat uit een aantal ervan bleek dat gebedsgenezer Jan Zijlstra verwachtingen wekt die niet uitkomen, wat volgens hem ertoe kan leiden dat mensen beschadigd raken.
Om met het laatste te beginnen: er worden nog steeds mensen genezen bij Jan Zijlstra, maar niet iedereen. Volgens mij pretendeert hij dat ook niet, maar daar kunnen we van mening in verschillen. In zijn predikingen wijst hij voortdurend naar Jezus en verkondigt hij gewoon het evangelie. Dat dat niet vlekkeloos gaat, wil niet meteen zeggen, dat hij geen kind van de Heer is en dat zijn bediening niet vanuit God is. Sinds ik zelf een gemeente begonnen ben, weet ik dat het heel gemakkelijk is, kritiek te leveren, maar dat het heel wat anders is om in de bediening te staan. En dat is ook mijn kritiek op sites zoals goedgelovig, ze uiten kritiek, niet vanuit een liefdevol karakter, maar vanuit een soort haat, die ik niet kan plaatsen. Objectief zijn ze in mijn ogen zeker niet, ze hebben van tevoren een houding aangenomen en van daaruit geven ze kritiek. En dat is heel gemakkelijk. Stel je bidt op een avond met 200 man. Hoe groot is de kans, dat er ook mensen zijn die daar negatief mee omgaan?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 20:02

SHANITA130 schreef:
En soms moet je wel, dan is er teveel gebeurd,dan kan je wel blijven omgaan, omdat de ander anders verdrietig wordt(lees (onbewust?) manipulatie.)
en dan ga je eigenlijk dingen doen die je niet kan er is over een grens(grenzen) heengegaan, om de ander nog te behagen ook. en dat kost zoveel energie je komt dan nergens anders meer aan toe.

Dus ja is moeilijk uiteindelijk lukt 't wel....

hmmm grenzen aangeven, ook moet je de grens bij de ander zien, die zie jij niet, verschillende keren gereageerd ik de mensen bij trin persoonlijk kan, je bleef linken over ze plaatsen,tot drie keer toe het volgens jouw leuke kuifje strip,gewoon walsend over de grenzen van anderen, tuurlijk mag iedereen zijn mening schrijven, maar op een gegeven moment heb je het toch wel gezegd? Was1 keer niet genoeg? Dus niet alleen je eigen grens stellen, ook een beetje rekening houden met anderen hun grenzen. bij mij is dit de grens geweest van het respectloos omgaan van sommigge hier met elkaar, zonder gevoel voor de ander. geen zin om op een forum te blijven waar steeds zulke kritiek word geloosd op mensen die ik graag mag. Een paar keer oke, maar er zijn grenzen.
en opbouwende kritiek is prima en leerzaam, maar eh de dingen die jijschrijft als zogenaamd dewaarheid.... de manier warop vind ik triest.

cristenen....was een leerzame ervaring tussen verschillende cristenen hier, respect voor elkaar? samen naar elkaars eenheid kijken inplaats van verschillen? eh en dan zwijg iknog over sommigge cristelijke mannen hoe die reageren omdat jeniet meteen met een man wilt daten zonder eerst iets meer te hebben gemaild ofzo. en ja wezijn allemaal mensjes,toch verwacht ik van cristenen iets meer, dat ze iets liever tegen over elkaar zijn
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 20:10

CHATULIEM619 schreef:
Om met het laatste te beginnen: er worden nog steeds mensen genezen bij Jan Zijlstra, maar niet iedereen. Volgens mij pretendeert hij dat ook niet, maar daar kunnen we van mening in verschillen. In zijn predikingen wijst hij voortdurend naar Jezus en verkondigt hij gewoon het evangelie. Dat dat niet vlekkeloos gaat, wil niet meteen zeggen, dat hij geen kind van de Heer is en dat zijn bediening niet vanuit God is. Sinds ik zelf een gemeente begonnen ben, weet ik dat het heel gemakkelijk is, kritiek te leveren, maar dat het heel wat anders is om in de bediening te staan. En dat is ook mijn kritiek op sites zoals goedgelovig, ze uiten kritiek, niet vanuit een liefdevol karakter, maar vanuit een soort haat, die ik niet kan plaatsen. Objectief zijn ze in mijn ogen zeker niet, ze hebben van tevoren een houding aangenomen en van daaruit geven ze kritiek. En dat is heel gemakkelijk. Stel je bidt op een avond met 200 man. Hoe groot is de kans, dat er ook mensen zijn die daar negatief mee omgaan?

goed gezegd.
Naar boven

Auteur Bericht
CAMERAAD542

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 20:24

HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181

harald940, 37 jaar, regio 038
......
......
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
flower753.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
CAMERAAD542

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 20:54

CAMERAAD542 schreef:

Sorry dames maar ik ga niet mee!

Heb iemand anders opgegeven maar sta er nu per ongelu
k zelf bij
Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
CAMERAAD542
op zondag 22 juli 2012, 20:58
Naar boven

Auteur Bericht
BLUEEYES500

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:04

Als je de behoefte voelt om meer achtergrond informatie over iemand in te winnen zijn er, naar mijn inziens, misschien twee dingen aan de hand:

1. je kunt niet goed met elkaar praten/ hebt nog niet gepraat (aan de manier van antwoorden, de woordkeuze en toon, kun je vaak ook veel aflezen)
2. je voelt aan je intuïtie al dat het niet helemaal goed zit, soms moet je die rode vlaggen (en je gevoel!) ook serieus nemen! En niet langer eerst bewijs zoeken, onderbuik gevoel is soms goud waard!

En bidden kan zeker geen kwaad!
Naar boven

Auteur Bericht
HENDRIKA148

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:16

[i]Ik belijd U,Heere,dat ik nog niet
weet
wat de tijd is en ik belijd tegelijk
aan U
dat ik dit in de tijd zeg,
dat ik al lang spreek over de tijd,
dat ik dit " lang" alleen op de tijd
moet betrekken.

Hoe weet ik dan wat tijd is,
als ik tegelijk niet begrijp
wat men onder "tijd"moet verstaan?
Of weet ik misschien niet
hoe ik moet verwoorden
wat ik weet?

Wee mij,dat ik niet eens kan
bedenken wat ik niet weet!
Zie ,mijn God, voor Uw aangezicht
betuig ik dat ik de waarheid spreek.

Zoals ik spreek,zo is mijn hart.
U zult mijn lamp doen lichten,
Heere, mijn God,
U zult mijn duisternis doen
opklaren.
U zij daarvoor de dank en de eer!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:25

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL)
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 juli 2012, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:40

[quote=NICKY298 sorry???? alle , dat is toch genoeg!
ben er geen vergeten.]

dit is echt droog... haha...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:44

Mark 6:53 Nadat ze waren overgestoken, kwamen ze bij Gennesaret aan land en daar legden ze aan. 54 Toen ze uit de boot stapten, werd hij meteen herkend. 55 In het hele gebied ontstond een druk komen en gaan van mensen, die zieken op draagbedden meenamen naar elke plaats waarvan ze hoorden dat hij daar was. 56 Overal waar hij kwam, in dorpen, steden en gehuchten, legden ze de zieken op het plein. Ze smeekten hem of ze ten minste de zoom van zijn kleed mochten aanraken. En iedereen die hem aanraakte, werd genezen.

hoezo geen genezingsdiensten?
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:47

CANADIAN073 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley

( sorry Clown smiley , maar toch gefeliciteerd.)

hebben ze geen 4daagse in Canada?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:55

ROELANDE345 schreef:
Mark 6:53 Nadat ze waren overgestoken, kwamen ze bij Gennesaret aan land en daar legden ze aan. 54 Toen ze uit de boot stapten, werd hij meteen herkend. 55 In het hele gebied ontstond een druk komen en gaan van mensen, die zieken op draagbedden meenamen naar elke plaats waarvan ze hoorden dat hij daar was. 56 Overal waar hij kwam, in dorpen, steden en gehuchten, legden ze de zieken op het plein. Ze smeekten hem of ze ten minste de zoom van zijn kleed mochten aanraken. En iedereen die hem aanraakte, werd genezen.

hoezo geen genezingsdiensten?

Het verschil is in de eerste plaats al dat je geen machtigingskaart op je stoel vind.......en je hoeft niet van tevoren de Bijbel aan te schaffen om genezen te worden......
Als je Jezus vergelijkt met een voorganger in een genezingsdienst???????????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 22 juli 2012, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 22:01

Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 17:36

Ik zal maar vast even beginnen.

Waar heeft de bijbel het over 'Genezingsdiensten'?, is de vraag die mij oa bezighoudt?

Laatst aangepast door
SHANITA130

ik reageer hier op

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 22 juli 2012, 22:05
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 22:04

WILLEMIJN232 schreef:
Het verschil is in de eerste plaats al dat je geen machtigingskaart op je stoel vind.......en je hoeft niet van tevoren de Bijbel aan te schaffen om genezen te worden......

Heb trouwens aardig wat genezingsdiensten meegemaakt, waarin je geen Bijbel hoefde te hebben en er lagen ook geen machtigingskaarten op de stoel

laten we de vergelijking andersom doen per slot begon Hij er mee
l
Lachende smiley

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 22 juli 2012, 22:05
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 22:36

WILLEMIJN232 schreef:
Jammer dat je dat zo vreselijk versmalt, ik kan me nog herinneren dat je onder de indruk was van de dienst. Vanmorgen in een gewone kerkdienst geweest, daar lagen ook machtigingskaarten klaar, moet ik dan ook maar zeggen, dat zij op geld uit zijn?
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 22:53

PETRA944 schreef:
veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst. Lachende smiley

Bedankt Petra en voor jou veel geluk en succes en een www hug Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:01

CHATULIEM619 schreef:
Jammer dat je dat zo vreselijk versmalt, ik kan me nog herinneren dat je onder de indruk was van de dienst. Vanmorgen in een gewone kerkdienst geweest, daar lagen ook machtigingskaarten klaar, moet ik dan ook maar zeggen, dat zij op geld uit zijn?

Ik was niet onder de indruk van het genezen...ik was onder de indruk hoe iemand het publiek bespeelt en hoe mensen daarin meegaan.......
Waar ik wel van onder de indruk was dat de goede man doorging tot de laatste mens aan de beurt was geweest en dat was een uur of half één 's nachts....toen was ik trouwens allang weer thuis....
In jouw ogen versmal ik het......maar ik heb wat tegen het commerciële van zo'n dienst......en dat is nooit anders geweest..... Een oplossing van een ziekte kan nooit liggen in een beter geloof waardoor je genezen wordt....en dat is net wat ik er op tegen heb......En zieke mensen verlangen zo ontzettend naar het wonder van de genezing dat ze alles aangrijpen om maar beter te worden.....
Ik geloof best in genezingen door God maar absoluut niet op zo'n manier......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 juli 2012, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 23:05

Als ik niet verleng,dan ga ik weg zo ik gekomen ben.
afscheid nemen,ik ben er geen ster in,en ook al was ik een ster..dan is't nog steeds moeilijk denk ik.

sorry, ik dacht even hard op.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zondag 22 juli 2012, 23:40
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4211 4212 4213 4214 4215 4216 4217 ... 6194 Volgende
Pagina 4214 van 6194