Auteur |
Bericht |
|
SANDERZ282
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:49
|
|
|
SYBREN542 schreef: | beste mensen
we willen met een groep gaan bowlen en daarna lekker uit eten het gaat allemaal gebeuren in dordrecht wie heeft er zin om mee te gaan en er een super leuke gezellig avond van te maken nieuwe mensen leren kennen maar ook veel lol hebben een datum moeten we even uit komen maar zal vast lukken ik heb er heel veel zin in hoop jullie ook ik kijk er naar uit |
Ja is een leuk idee! Laat de datum maar horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:51
|
|
|
nee,... toch maar liever een vrouw..................................................
(en ook om je mannentopic..)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:53
|
|
|
zzz
Laatst aangepast door
|
TALLGUY817
|
op woensdag 25 juli 2012, 02:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:55
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Met welk hoofd denk jij? |
(niet die van jou)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDERZ282
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:58
|
|
|
BART347 schreef: | .....welke profielen lees jij.........  |
Blijkbaar de verkeerde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:59
|
|
|
BART347 schreef: | nee,... toch maar liever een vrouw..................................................
(en ook om je mannentopic..)  |
eh jullie weten van de bloemetjes en de bijtjes? Dat je een vrouw nodig hebt om een kind te krijgen? Of moeten we ff een oudere cm man het uit laten leggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:00
|
|
|
De meeste mensen gooien meestal met 1 Korinthe 13 als ze het over liefde hebben... maar 'hoor' eens wat liefde is.. is het Eros, philio of agapé?
Liefde 1 Liefde 2 Liefde 3 Liefde 4
't Zou mij overigens niet bevreemden als de meeste mensen de studie niet totaal beluisteren, omdat men kittelachtig is van gehoor en zich liever eigen leraars opgaderen naar hun eigen begeerte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:04
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | eh jullie weten van de bloemetjes en de bijtjes? Dat je een vrouw nodig hebt om een kind te krijgen? Of moeten we ff een oudere cm man het uit laten leggen  |
(jammer, je snapt m niet...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:04
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | eh jullie weten van de bloemetjes en de bijtjes? Dat je een vrouw nodig hebt om een kind te krijgen? Of moeten we ff een oudere cm man het uit laten leggen  | Er zijn hier kinderen in overvloed, waarom zou je klagelijk wenen dat de man zijn zaad in een fragment spuit en de vrouw al het zware werk moet verrichten. Als je dan toch graag bevalt, doe dan meisjes, want in China komen ze daarvan tekort!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:05
|
|
|
HEIDE115 schreef: | als je wijs bent,laat je de ander eerst een beetje uitpraten. hoe kan je een ander gelijk begrijpen als je hem of haar niet niet de zin laat afmaken? je hebt me duidelijk gevolgd merk ik,en dat is goed..geen moeite mee en als je via deze man tallguy je zegje wil doen naar me..ga gerust je gang hier.,Chatuliem.. | heb ik Tallguy niet nodig om mijn zegje te doen. Ik begrijp ook niet goed waarom je dat denkt.
Even ingaan op het eerste gedeelte: wat is het verschil tussen wijsheid en vaagheid vraag ik me af. Misschien begrijp je niet goed hoe zo'n forum werkt. Op deze site zul je altijd mensen hebben die je niet begrijpen of die je onbewust kwetst. En zolang dat onbedoeld is, is het niet erg. Weet je trouwens, dat als mensen praten over hun kind naar school brengen, dat dat al heel kwetsend voor mij kan zijn? Je moet nooit bang zijn je eigen mening te geven, want daar is het forum toch voor? En iemand met jouw klasse heeft waarschijnlijk hele goede ideeën. En als iemand het niet met je eens is, is het toch ook goed. Je hebt het over meningen, niet over personen... Je moet eens weten hoe vruchtbaar discussies kunnen zijn als je eens een mening durft te geven. Met de angst om anderen pijn te doen doe je jezelf tekort. Bovendien, vrouwen houden van mannen die een mening durven te hebben. Mannen die alleen maar meepraten vinden ze vaak watjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:06
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Jezus Christus is gisteren en heden Dezelfde en in der eeuwigheid (Hebr. 13: ). Maar als lichamelijke genezing inderdaad kenmerkend is voor Gods werk in deze tijd, dan blijft er maar één verklaring over voor alle ziekte, pijn en nood, waaraan verloste zondaars in onze dagen lijden en dat is onvergefelijk en flagrant ongeloof. Nee, meer nog, niet alleen ziekten en lichamelijke kwalen waren aan Zijn Woord onderworpen, maar zelfs de dood vlood voor Zijn aangezicht. Als wij er ons op beroepen, dat Hij Dezelfde is, dan mogen wij in onze dagen ook dezelfde resultaten verwachten. Waarom dan in onze tijd ook geen doden opgewekt, zoals eens Lazarus en het dochtertje van Jairus? De vraag stellen is haar beantwoorden, want geen enkele "geloofsgenezer", welke richting hij overigens ook is toegedaan, blijkt bij machte, om ook maar één enkel persoon uit de doden op te wekken. |
Hai, ondanks dat ik het niet met alle linken eens ben die je zette vanavond, kan ik me hier wel in vinden. Dit leren ze toch ook in de traditionele kerken? Ik zal de hele link deze week eens doorlezen, want ik ga het erg druk hebben, dus ik moet er wel ff tijd voor vrijmaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:07
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | De meeste mensen gooien meestal met 1 Korinthe 13 als ze het over liefde hebben... maar 'hoor' eens wat liefde is.. is het Eros, philio of agapé?
Liefde 1 Liefde 2 Liefde 3 Liefde 4
't Zou mij overigens niet bevreemden als de meeste mensen de studie niet totaal beluisteren, omdat men kittelachtig is van gehoor en zich liever eigen leraars opgaderen naar hun eigen begeerte. |
Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is. Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:09
|
|
|
Quote: | Petra: godszegen toegewenst, ook voorjou shanita, waar ik al effe mee in onenigheid ben door verschillende meningen, me storend aan de negatieve linken en zo die je schrijft. dat god jemag zegenen en je wijsheid mag geven en je wonden mag helen die gemaakt zijn door sommigge cristenen. |
U2!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 25 juli 2012, 00:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:10
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is. Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen | Tjonge, heb je wel eens naar het hoofdtopic gekeken? Bijbel en Bijbelstudie. Alsjeblieft zeg, als je hier geen bijbelstudies mag neerzetten, wat mag dan wel zeg. Eerlijk gezegd mis ik de geestelijke diepgang hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:10
|
|
|
[quote]Alleen voor de MANNEN!!
LEUK !!!!! is mn eerte reactie!
Ik ga ff goed lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ALs je niet normaal kan reageren he hou dan je aub dank je wel!!! | Och ben je om dit al gekwetst.. ik wist niet dat je zo teerhartig was.
Luister eens naar Hans Teeuwen.. kun je wat van leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:15
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Die vage opmerkingen zoals jij ze noemt... heten humor... lichtelijk iemand de kast opjagen kan best leuk zijn, maar treffend is dat hen die geen humor hebben... veelal ook geen geloof blijken te hebben, want Christus is de Zoon des mensen, en naar Lev. 25:25 heeft Hij de straf opgenomen die voor mij en ook jou bestemd was. Hij is onze Losser, zoals Boaz dit was voor Ruth.
En als dit evenzo als vaag wordt bestempeld, dan wordt het misschien eens tijd dat je de Heer vraagt om wijsheid om te verstaan die staat geschreven. | Mijn opmerkingen waren niet naar jou toe gericht, maar naar Heide...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | heb ik Tallguy niet nodig om mijn zegje te doen. Ik begrijp ook niet goed waarom je dat denkt.
Even ingaan op het eerste gedeelte: wat is het verschil tussen wijsheid en vaagheid vraag ik me af. Misschien begrijp je niet goed hoe zo'n forum werkt. Op deze site zul je altijd mensen hebben die je niet begrijpen of die je onbewust kwetst. En zolang dat onbedoeld is, is het niet erg. Weet je trouwens, dat als mensen praten over hun kind naar school brengen, dat dat al heel kwetsend voor mij kan zijn? Je moet nooit bang zijn je eigen mening te geven, want daar is het forum toch voor? En iemand met jouw klasse heeft waarschijnlijk hele goede ideeën. En als iemand het niet met je eens is, is het toch ook goed. Je hebt het over meningen, niet over personen... Je moet eens weten hoe vruchtbaar discussies kunnen zijn als je eens een mening durft te geven. Met de angst om anderen pijn te doen doe je jezelf tekort. Bovendien, vrouwen houden van mannen die een mening durven te hebben. Mannen die alleen maar meepraten vinden ze vaak watjes. |
Ik heb dit berichtje gelezen. maar laten dan mijn berichten dan maar liever vaag genoemd blijven. Je hebt nooit in een van mijn geplaatste topic's gereageerd en ga nu een mogelijkheid via de man tallguy zoeken om je zegje doen, mischien durf je met de man tallguy nu mee te komen..houden zo!
ik hou het hierbij,ook ik heb jou namelijk wat gevolgd in je uitingen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 25 juli 2012, 00:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge, heb je wel eens naar het hoofdtopic gekeken? Bijbel en Bijbelstudie. Alsjeblieft zeg, als je hier geen bijbelstudies mag neerzetten, wat mag dan wel zeg. Eerlijk gezegd mis ik de geestelijke diepgang hier.... |
Heb ik niet gezegd hoor dat je geen bijbelstudies neer mag zetten. Zou niet durven Ik reageer alleen op de verzuchting van Tallguy dat we het waarschijnlijk toch niet gaan lezen. Ik heb geen behoefte aan 101 bijbelstudie linken, maar das inderdaad mijn persoonlijke mening
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:18
|
|
|
Tallguy:

Onder het kopje 'psyche' van je link staat dit boek, ik denk dat ik je anders inschat nu, dan ik eerst deed....een van mijn eerste boeken van mijn studie....
En nu weet ik hoe je een plaatje maakt waar je op kan klikken ;)
Jahaaa!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 25 juli 2012, 00:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:21
|
|
|
BART347 schreef: | (jammer, je snapt m niet...) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:22
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Er zijn hier kinderen in overvloed, waarom zou je klagelijk wenen dat de man zijn zaad in een fragment spuit en de vrouw al het zware werk moet verrichten. Als je dan toch graag bevalt, doe dan meisjes, want in China komen ze daarvan tekort! |
mm ik was niet van plan om naar china te gaan en ik heb er al 8 6 zonen en 2 dochters gebaard dus lijkt me meer dan genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mijn opmerkingen waren niet naar jou toe gericht, maar naar Heide... | Whatever.. weet je toch dat het humor is en dat niet iedereen daar van gespeend is. Ik heb me laten vertellen dat je voor humor eigenlijk best wel intelligent moet zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:25
|
|
|
na een uurtje werken met de hoge druk spuit, mijn bruine modderbenen in de zon laten drogen ........schijnt goed te zijn voor je huid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:27
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm ik was niet van plan om naar china te gaan en ik heb er al 8 6 zonen en 2 dochters gebaard dus lijkt me meer dan genoeg |
En nu in de veronderstelling zijnde dat je gebeiteld zit voor je oude dag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:27
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | En nu in de veronderstelling zijnde dat je gebeiteld zit voor je oude dag?  |
ja wat dacht jij dan, daar was het om begonnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:29
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | gehele dag geslapen ga tenslotte vanavond rond kwart over 22 weer naar me werk voor mijn 3nachtdienst. tja leuke uitspraak je doet het pas goed als je overdag niet werk en snacht niet werk en toch rijk wordt. kan alleen zeggen dat dit een grote fabel is |
ja dat lijkt mij ook lientje. hoop dat je een fijne nachtdienst hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja wat dacht jij dan, daar was het om begonnen  |
Hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:31
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Wel eens van 'çornsugar' gehoord? | nee ik nog nooit? Vertel eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:31
|
|
|
Je hebt gelijk Shanita, in jouw geval lijkt het mij beter om in ieder geval het contact voorlopig even op nul te zetten. Even afstand nemen, omdat je dat gewoonweg zelf nodig hebt. Ik weet, dat is lastig, maar volgens mij beter.
|
|
Naar boven |
|
|