ChristianMatch

Forum

Alleen voor de MANNEN!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4220 4221 4222 4223 4224 4225 4226 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:36

HEIDE115 schreef:
Ik heb dit bericht bericht gelezen
maar laten dan mijn berichten dan maar liever vaag genoemd blijven.
Je hebt nooit in een van mijn geplaatste topic's gereageerd
en ga nu een mogelijkheid via de man tallguy zoeken om je zegje doen
mischien durf je met de man tallguy nu mee te komen..houden zo!

ik hou het hierbij,ook ik heb jou namelijk wat gevolgd in je uitingen.
Ook weer zo vaag. Ik ben geen Tall Guy, ik begrijp ook niet waarom je tot die conclusie komt. En ga nou niet in de slachtofferrol zitten, doe er eens wat mee.
Waarom durf je gewoon niet te laten zien wie je bent? Schaam je je ervoor ofzo?

Algemene opmerkingen

Als mensen eens weer echt hier wil laten zien wie ze zijn, dan kan het forum een heel goed fenomeen worden. Ik ben echt zat van dat flauwe liefachtige gedoe hier. Ik wil gewoon eens een normaal gesprek met een normaal topic hebben. Maar voor sommigen schijnt dat teveel gevraagd te zijn.

Ik ben nu bijna vijf jaar lid van deze site. En als ik zeg dat het niveau echt naar beneden gegaan is, heeft dat alles te maken met het lieve gedoe hier. In de kern van de zaak is dat gewoon angst. Angst om de ander pijn te doen, angst om jezelf te laten zien. Het gevolg hiervan is echter, dat niemand meer iets zinnigs zet hieer op het forum. En als er eens een keer een poging gedaan wordt om eens zinvol met elkaar te praten werd dat snel de kop ingedrukt.

Ik wil een vrouw hebben die kan nadenken. Die ook gewoon eens ergens anders over denkt dan ik. Maar die vooral wil denken, met wie ik kan bomen. Vanmiddag met mn dochter gepraat over WOII. Zoiets wil ik. Dat ik een zin zeg, en dat mn vrouw al precies weet wat ik bedoel en het zelfs kan overnemen...

En als ik kijk naar de bijdrages die ik hier op het forum lees, vind ik het af en toe om te janken. En eigenlijk is dat de meest gehoorde klacht van oud cm'ers, er wordt niet meer over iets gepraat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:38

SHANITA130 schreef:
Tallguy:

Onder het kopje 'psyche' van je link staat dit boek, ik denk dat ik je anders inschat nu, dan ik eerst deed....een van mijn eerste boeken van mijn studie....

En nu weet ik hoe je een plaatje maakt waar je op kan klikken ;)

Jahaaa!
Weer wat geleerd Knipoog smiley
Heb je soms psychologie gestudeerd? Overigens lovenswaardig dat dit een studieboek betrof want er zijn onnoemelijk veel slachtoffers van narcistische mensen, maar hulpverleners die zich hierin hebben toegelegd zijn zeer sporadisch. Moeilijke mensen is het ook waard om eens door te nemen. Ik heb die dingen wel eens getoetst en best leuk om te doen, alleen narcisten zijn vaak zeer bij de tijd, en ze hebben het gauw door als je ze belazerd. Maar voor het moment was het leuk en afhankelijk als de situatie zich nog eens voordoet zal ik ze graag nogmaals ter hand nemen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:40

CHATULIEM619 schreef:
Ook weer zo vaag. Ik ben geen Tall Guy, ik begrijp ook niet waarom je tot die conclusie komt. En ga nou niet in de slachtofferrol zitten, doe er eens wat mee.
Waarom durf je gewoon niet te laten zien wie je bent? Schaam je je ervoor ofzo?

Algemene opmerkingen

Als mensen eens weer echt hier wil laten zien wie ze zijn, dan kan het forum een heel goed fenomeen worden. Ik ben echt zat van dat flauwe liefachtige gedoe hier. Ik wil gewoon eens een normaal gesprek met een normaal topic hebben. Maar voor sommigen schijnt dat teveel gevraagd te zijn.

Ik ben nu bijna vijf jaar lid van deze site. En als ik zeg dat het niveau echt naar beneden gegaan is, heeft dat alles te maken met het lieve gedoe hier. In de kern van de zaak is dat gewoon angst. Angst om de ander pijn te doen, angst om jezelf te laten zien. Het gevolg hiervan is echter, dat niemand meer iets zinnigs zet hieer op het forum. En als er eens een keer een poging gedaan wordt om eens zinvol met elkaar te praten werd dat snel de kop ingedrukt.

Ik wil een vrouw hebben die kan nadenken. Die ook gewoon eens ergens anders over denkt dan ik. Maar die vooral wil denken, met wie ik kan bomen. Vanmiddag met mn dochter gepraat over WOII. Zoiets wil ik. Dat ik een zin zeg, en dat mn vrouw al precies weet wat ik bedoel en het zelfs kan overnemen...

En als ik kijk naar de bijdrages die ik hier op het forum lees, vind ik het af en toe om te janken. En eigenlijk is dat de meest gehoorde klacht van oud cm'ers, er wordt niet meer over iets gepraat.

Als je had willen communiceren..had je eerder ergens kunnen reageren in een ander onderwerp..maar niet in deze weg Chatuliem..dit zegt teveel over jou namelijk.
Het gaat je goed hier op cm.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op woensdag 25 juli 2012, 00:46
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:46

HEIDE115 schreef:
Als je had willen communiceren..had je eerder ergens kunnen reageren..maar niet in deze weg Chatuliem..dit zegt teveel over jou namelijk.
Het gaat je goed hier op cm.
Ik kan overal reageren waar ik wil. Het is jammer dat je niet inhoudelijk op mijn bijdrages durft in te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:50

TALLGUY817 schreef:
Whatever.. weet je toch dat het humor is en dat niet iedereen daar van gespeend is. Ik heb me laten vertellen dat je voor humor eigenlijk best wel intelligent moet zijn. Verlegen lachende smiley
O ja, ik vind die bijdrages van jou wel leuk hier. En ik hou wel van je anarchistische humor. Ik was ook altijd een grote fan van Koot en Bie, met name Jacobse en Van Es. Ik lach me kapot om Youp van het Hek. en ik zie die humor van jou wel in dit rijtje staan. Ik hoop dat het je lukt, dat mensen wat meer uit hun schulp durven te komen. Het is hier een hele angstige meute heb ik het gevoel. Trek je niets aan van die azijnp...., want die heb je overal.
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:53

ROELANDE345 schreef:
nee ik nog nooit?
Vertel eens
Cornsugar is net als aspartaam een zoetmiddel, het betreft fructose... is lekker goedkoop en wordt dus daadwerkelijk door alles gemengd van ijs tot gebak maar bijvoorbeeld ook door soepen.

Het nadelige aspect is dat je lever voor de gek wordt gehouden. Als je pak 'm beet 4500 Kcal hebt gegeten zou je eigenlijk stampvol moeten zijn. Alsof je vijf kilo (of meer?) aardappels hebt gegeten, maar wanneer cornsugar (dat is de algemene benaming internationaal) is gebruikt, dan kun je er gemakkelijk nog zo'n hoeveelheid achteraan eten.

Maar het gebruik van cornsugar is zó slecht dat het meer schade oplevert als iemand die zwaar alcoholist is. Er bestond destijds een hele mooie site suiker.nl waar heel veel van deze informatie opstond.

Zoals de E-nummers ook gigantisch schadelijk is voor wie ze consumeren, want de consumentenbond heeft zo'n lijst op de site staan, maar benoemt niet de stoffen en ook niet wat de stoffen voor uitwerking in je lichaam hebben. En nu vernam ik kortgeleden dat het geen nut meer heeft om aan dat boekje te komen, want ze gaan de ingrediënten binnenkort niet meer vermelden op de verpakking.

Het wordt hoe langer hoe erger en er is er maar een mee gemoeid. Gelijk als het moedwillig manipuleren van het weer, aardbevingen en wat er allemaal meer zij.. zoals het manipuleren van de geest. Er is immers al software op de markt waarmee je door te denken een computer kunt aansturen... en chips zijn zo klein geworden dat ze als een stofje zijn op je wijsvinger en toch maar liefst 128Kb kan bevatten, dat is de hoeveelheid geheugen die de computer na de Commodore 64, de Commodore 128 kon bevatten. Ik heb zo'n ding ook nog gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:56

SHANITA130 schreef:
Klinkt aardig het begin, doe het later verder luisteren, ja, moet nu 't eea doen.
Vertel... had je nog een boekje van 1 of andere reeks :P
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:03

ROELANDE345 schreef:
Zou best kunnen Tallguy maar misschien ook omdat dit een date site is.
Geen bijbelstudiesite. Het is (meestal) fijn om met elkaar van gedachten te wisselen,maar als ik bijbelstudie wil doen heb ik zo mn eigen bronnen
Daar moet ik je gelijk in geven, dat is bij mij idem-dito!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:12

Za'k je even verwennen?

Koot & Bie 1
Koot & Bie 2
Koot & Bie 3
Koot & Bie 4
Koot & Bie 5
Koot & Bie 6
Koot & Bie 7 Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 01:13
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:30

[quote=TALLGUY817]Hebben jullie ook zo'n problemen met die vrouwen,(nee!), je weet nooit wanneer ja nou ja is en nee, nee. (Als ik dat wel zou weten zou ik het oersaai vinden, vrouwen!) Volgens mij doen die vrouwen dat expres, om de indruk te wekken dat ze slim zijn,(Ik denk dat ze dat inderdaad expres doen! Om de indruk te wekken dat ze slim zijn! En dat wij dan heel bewust door hen op het verkeerde been worden gezet worden, zodat wij denken dat we slimmer zijn dan hen! Best slim van ze!!) maar vergeten dat God eerst de man maakte, maar omdat deze nogal eens niet de juiste sokken aantrok, alsof ons dat een ruk(jammer dat “ruk” had ook bv steek kunnen staan maar das mijn persoonlijke menig) kan schelen, laat staan of het witte of rode sokken zijn, nam hij een rib van de man - dat is spreekwoordelijk natuurlijk..(Zeker niet!!! Vind dit zelfs te ver gaan ook al zou dit als grap bedoeld zijn door jou! Dan nog!!!!) want het kost een vermogen om een vrouw te onderhouden,,( Ik dacht uit je verhaal op te maken dat God de vrouw gemaakt had om ons te helpen met onze sokken ed!! wie onderhoud nou wie!!!????? maar ja alle “hobby’s kosten geld! En bij de meeste daarvan is het weggegooid geld, vrouwen zijn inderdaad denk ik erg duur(zaam)!! Er zitten er tussen die zijn onbetaalbaar!!!!!!) en smeerde daar wat bulten enzo aan, waardoor dus toch het verschil kon worden gemaakt wie of je voor je had. Dat komt omdat staat geschreven: "God is geen man". Dus blijkt Hij een vrouw te zijn!" Kun je nagaan dat God ook gestrest van die wezens werd, dat Hij Zijn eigen identiteit verwarde met die van de vrouw... Hij moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad.(Ik ga er ff van uit dat je dit in en vlaag van verstandsverbijstering geschreven hebt!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat God wel van humor houd!! Als God geen humor zou hebben had hij oa mij niet bedacht en gemaakt!!! Maar Ik vind dit geen humor meer !!!! sterker nog………………………………..[/quote]

Yes (niet vrouwonvriendelijk)
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:30

Maar wel goed kauwen hé?
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:34

TALLGUY817 schreef:
Er zijn hier kinderen in overvloed, waarom zou je klagelijk wenen dat de man zijn zaad in een fragment spuit en de vrouw al het zware werk moet verrichten. Als je dan toch graag bevalt, doe dan meisjes, want in China komen ze daarvan tekort!

dat werkt ook echt goed in de praktijk....

(niet)
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:36

Leer kwoten!!

Trek je niets aan van die azijnp...., want die heb je overal.

Clown smiley

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 01:36
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:41

humeur.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
BART347
op maandag 30 juli 2012, 23:37
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:51

Demoversie
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:53

bzzzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:08
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:53

TALLGUY817 schreef:
Demoversie

dit heeft niets met CM te maken.....?
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:54

TALLGUY817 schreef:
Leer kwoten!!

Trek je niets aan van die azijnp...., want die heb je overal.

Clown smiley

Ok !!

Oops heb ik daar woorden weggelaten of toegevoegd doe je niet schreef??

ik wil graag van je leren hoe ik moet Quoten !!!!

Geef me dat dan even duidelijk aan waar en wat ik iets te leren heb wil je dat voor mr doen??

Ik ga naar bed 1:53 uur !

ik lees het hier morgenvroeg wel okay?

Yes (nooit te oud om wat(van je) te leren)
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:56

BART347 schreef:
dit heeft niets met CM te maken.....?
Sorry Bartje... ik ben toch écht een hetero, dus wil je van m'n rug afgaan?
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:56

TALLGUY817 schreef:
Laat me raden, Bart... jij houdt wel van een lekkere flamewar, is 't niet? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

is dat mmoprg gelinkt?

(dan iig niet)
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 01:58

TALLGUY817 schreef:
Sorry Bartje... ik ben toch écht een hetero, dus wil je van m'n rug afgaan?

dit heeft niets met CM noch met mij te maken....
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:00

BART347: Pinksterblom...

Waarom verbaast me dat nou niks?

1Co 3:1 En ik, broeders, kon tot u niet spreken als tot geestelijken, maar als tot vleselijken, als tot jonge kinderen in Christus.
1Co 3:2 Ik heb u met melk gevoed, en niet met vaste spijs; want gij vermocht toen nog niet; ja, gij vermoogt ook nu nog niet.
1Co 3:3 Want gij zijt nog vleselijk; want dewijl onder u nijd is, en twist, en tweedracht, zijt gij niet vleselijk, en wandelt gij niet naar den mens?
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:04

bzzzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:08
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:04

TALLGUY817 schreef:
BART347: Pinksterblom...

Waarom verbaast me dat nou niks?

1Co 3:1 En ik, broeders, kon tot u niet spreken als tot geestelijken, maar als tot vleselijken, als tot jonge kinderen in Christus.
1Co 3:2 Ik heb u met melk gevoed, en niet met vaste spijs; want gij vermocht toen nog niet; ja, gij vermoogt ook nu nog niet.
1Co 3:3 Want gij zijt nog vleselijk; want dewijl onder u nijd is, en twist, en tweedracht, zijt gij niet vleselijk, en wandelt gij niet naar den mens?

sorry, offtopic...!
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:07

TALLGUY817 schreef:
massively multiplayer online role-playing game (MMORPG)

mmoprg weet ik, flamewar: nooit van gehoord.

heeft alweer niets met CM te maken...
en is behoorlijk offtopic...
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:17

Gaither Vocal Band - Rumormill

Zing... dan doe je tenminste iets nuttigs!!
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:21

En als je het liedje niet kent, dan kun je het leren:

Er is voor mij geen reden
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:31

Bij welke tegenslag dan ook in je leven ken ik maar een heel goed medicijn en dat is het bestuderen van de Bijbel, zodat het Woord expansie maakt in je hoofd en dan juist al die nare dingen worden vervangen door het goede.

God doet immers alles medewerken ten goede!!

En om dan een tippie op te lichten... ja ik weet heel goed wat het is als je aan het eind van je latijn bent en dat, omdat je het zo spuug en spuugzat bent in staat bent om je leven te beëindigen. Maar ook daaruit heb ik geleerd dat Hij je niet boven vermogen zal laten verzoeken noch dat Hij je boven je vermogen zal beproeven. Knoop die goed in je oren. Velen van mijn vrienden zijn er niet meer omdat zeven van hun zelfmoord hebben gepleegd.. en ik zal niet in detail gaan hoe of ze zich hebben omgebracht, want dan zul je hier veel teiltjes nodig hebben. Om maar te zwijgen wat ik over mijn netvlies heb zien gaan dat jonge kinderen tot snot werden gereden op de autoweg, of dat de autobahn bezaaid lag met torso's, ledematen en hoofden.
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 02:41

BART347 schreef:
nee,... toch maar liever een vrouw.................................................. Coole smiley met zonnebril
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 04:28

TALLGUY817 schreef:
Weer wat geleerd Knipoog smiley
Heb je soms psychologie gestudeerd? Overigens lovenswaardig dat dit een studieboek betrof want er zijn onnoemelijk veel slachtoffers van narcistische mensen, maar hulpverleners die zich hierin hebben toegelegd zijn zeer sporadisch. Moeilijke mensen is het ook waard om eens door te nemen. Ik heb die dingen wel eens getoetst en best leuk om te doen, alleen narcisten zijn vaak zeer bij de tijd, en ze hebben het gauw door als je ze belazerd. Maar voor het moment was het leuk en afhankelijk als de situatie zich nog eens voordoet zal ik ze graag nogmaals ter hand nemen. Lachende smiley

De link 'moeilijke mensen' zal ik ook even lezen ;) Ik heb net even het begin gelezen, ik heb 't helemaal niet op Diekstra, die heeft wat jaartjes terug plagiaat gepleegd. en, het was mijn schrijver niet.
Maar, ik zal als ik even tijd vind toch het geheel even lezen :)

Quote:
Ik heb die dingen wel eens getoetst en best leuk om te doen, alleen narcisten zijn vaak zeer bij de tijd, en ze hebben het gauw door als je ze belazerd.

Waarom zou ik, wie dan ook, moeten belazeren?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 25 juli 2012, 04:35
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4220 4221 4222 4223 4224 4225 4226 ... 6194 Volgende
Pagina 4223 van 6194