Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 18:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Mensen kunnen door God hun werk mogen doen,dus blijft God de maker van de daad hier. | Ik vind dat nogal wat. Dus, omdat iemand het niet met je eens is, of uit zich op een extreme manier, is hij dan meteen van de duivel? Dan ben je toch net zo bezig als hij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 18:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mag een pedofiel, antisemiet en een stalker op een christelijke datingsite zitten????  | Het is wel duidelijk dat je de ironie van zn web site niet begrijpt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 18:49
|
|
|
JOL252 schreef: | Gelijk heb je Petra. Ik verbaas me echt dat er niet ingegrepen is tot nu toe en hoe mensen hem niet door kunnen hebben. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen, normaliter stel je zo iemand onder behandeling en medicatie. Hier mag hij zijn manie botvieren door het hele forum te bevuilen en over te nemen. Het is obsessief compulsief wat er hier gebeurd en ik snap het werkelijk niet dat diverse stoornissen worden aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan..  |
Hai, even voor degene die het niet weten wat obsessief compulsief is, klik hier En hier Ja, ik zet deze linken hierin omdat het mi vaker voorkomt, in mildere vorm, maar toch...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 26 juli 2012, 18:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vind dat nogal wat. Dus, omdat iemand het niet met je eens is, of uit zich op een extreme manier, is hij dan meteen van de duivel? Dan ben je toch net zo bezig als hij.... | Jij vond hem nog niet zo verkeerd he????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vind dat nogal wat. Dus, omdat iemand het niet met je eens is, of uit zich op een extreme manier, is hij dan meteen van de duivel? Dan ben je toch net zo bezig als hij.... |
bericht hier verwijderd,heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 09:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Klopt...ik ben een mens met fouten en gebreken...heb je helemaal gelijk in.... We blijven mens he??? |
Is makkelijk gezegd en daar kom je bij mij niet mee weg! Je veroordeelt anderen maar zelf ben je ook niet altijd even fijngevoelig.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:18
|
|
|
JOL252 schreef: | aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan..  | Dit was dus een sneer/hint naar mijn richting. Aanleiding om van repliek te dienen, nietwaar? Het eerste wat me van het hart moet, is dat ik vind dat een heleboel mensen heel erg primair gereageerd hebben. Terwijl je op je klompen kunt aanvoelen, dat als je reageert, je ook een heftiger reactie kunt terug verwachten. En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht. Het tweede wat mij ook van het hart moet, is dat er blijkbaar geen plaats is op deze site voor mensen die zich wat anders opstellen dan de ander. Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen?? Het derde wat ik nog zeggen wil, is dat er geen gevaarlijker gif is dan roddel. En op de web sites wordt me wat af geroddeld. Men heeft mij verwezen naar bepaalde sites, en het enige wat ik daar terug vind, zijn verhalen over hem. Niets gestaafd met bewijzen en alles eenzijdig. Geen wonder dat zijn eigen site eigenlijk vol staat met ironische opmerkingen. Opmerkingen die over hem gemaakt zijn en eigenlijk te belachelijk voor woorden. En dan die zinspelingen over het feit dat hij een middel is van satan. Ik zou me doodschamen om zo over iemand anders te spreken. Ik durf te wedden dat er hier mensen op de site zitten, die misschien niet zo uitgesproken zijn, maar van wie hun hart veel zondiger is dan zijn hart. En Jol, ik begrijp je niet, echt niet. Aan de ene kant zeg je dat ie van alles mankeert, en aan de andere kant veroordeel je hem ook even lief....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 26 juli 2012, 23:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:19
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Je ontvangst is heeel slecht,ik weet nie waar je woont?
Hee'Chatuliem wil jij in de deze cm generatie je toch enigzins gaan aanpassen. Het kan allemaal veel leuker,als je maar gelooft in een nieuwe leden jaartal;) Ik zie allemaal leuke mensen lid worden. Jongeren die topic's openen Jongeren die meer kwijt willen op cm Leuke mannen,leuke vrouwen.leuke jongeren kortom de moeite waard om je wat aan te passen toch chatuliem? Je wilt gewoon boef spelen dat ist. |
Doe niet zo belerend Heide.....het forum gaat een stuk achteruit en dat vind niet alleen Chatuliem........ En wat jij leuk vind vind een ander misschien niets aan.....? Heb je dat weleens bedacht? Er was een tijd op CM dat je nog een normale discussie kon voeren zonder dat anderen er zich weer mee gingen bemoeien of er van alles van vonden.....Er werd gewoon gediscussieerd en niet altijd werd er wat slechts achter gezocht...... En in ieder geval werd er niet zo kleinerend als jij nu doet tegen Chatuliem gesproken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:24
|
|
|
Is dat niet van het drama van het begaafde kind???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Doe niet zo belerend Heide.....het forum gaat een stuk achteruit en dat vind niet alleen Chatuliem........ En wat jij leuk vind vind een ander misschien niets aan.....? Heb je dat weleens bedacht? Er was een tijd op CM dat je nog een normale discussie kon voeren zonder dat anderen er zich weer mee gingen bemoeien of er van alles van vonden.....Er werd gewoon gediscussieerd en niet altijd werd er wat slechts achter gezocht...... En in ieder geval werd er niet zo kleinerend als jij nu doet tegen Chatuliem gesproken...... |
Jij hebt misschien gemist hoe hij mij probeerde te benaderen de manier waarop enzo..dus geef ik wat tegengas zoals je al weet Willemijn? en discussies behoeven niet gelijk een betere sfeer te geven. misschien voor jou wel persoonlijk,maar dan hebben we het meer over persoonlijk vindt ik....blablabla...
weetje..we krijgen de kans niet voor discussies denk daar even over na. open jij dan een topic,als je zo flink bent ..ja dit wou ik zegge.. wat wat doe jij om een discussie op gang te brengen..persoonlijk..nu in 2012?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 juli 2012, 19:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Jij hebt misschien gemist hoe hij mij probeerde te benaderen de manier waarop enzo..dus geef ik wat tegengas zoals je al weet Willemijn? en discussies behoeven niet gelijk een betere sfeer te geven. misschien voor jou wel persoonlijk,maar dan hebben we het meer over persoonlijk vindt ik....blablabla... |
Vind je dat je tegengas geeft? Misschien versta ik daar wat anders onder dan jij dat doet......en hou jij meer van blablabla........ Je geeft vage reacties en dat is wat anders dan tegengas.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vind je dat je tegengas geeft? Misschien versta ik daar wat anders onder dan jij dat doet......en hou jij meer van blablabla........ Je geeft vage reacties en dat is wat anders dan tegengas..... |
bericht hier verwijderd ,heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 09:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:37
|
|
|
JOL252 schreef: | tja... en ik ben benieuwd naar zijn antwoord of hij bewust en met opzet deze tekst naar mij toe heeft geplaatst. Zo ja, dan is volgens Chatuliem een excuus op zijn plek. | Fijn dat je mij in jullie ruzie betrekt, maar goed. Iemand voor een hoer uitmaken is idd een brug te ver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:38
|
|
|
kijk dan is't even stil? ik hoor je dan zeggen..tja maar moet ik wat gaan doen hier? Ja jij mag ook iets moois inbrengen,in plaats van alleen af te geven op van alles.
anders ist wat toekijken hoe snel cm veranderd..pfff
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 juli 2012, 19:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, daar zat ik vanmiddag buiten aan te denken. als een geliefde dood is, vind je het dan erg voor hem dat ie er niet meer is, of erger voor jezelf dat je hem moet missen?
Ja, ik heb ook eens iemand verloren...Gelukkig geloof ik in de Hemel....
Ja, en nu dingen doen :(, laterz! | Een boeiende vraag, je mist iemand omdat het je eigen bloed is. En wat daar het grondmotief van is, weet ik eigenlijk niet. Misschien zouden de psychologen onder ons daar een wijs antwoord op weten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jij vond hem nog niet zo verkeerd he???? | Nou, dat is het niet, Zeeland. Ik ben echt geschrokken van de reacties van anderen op zijn bijdrages. Als iedereen hem nu gewoon eens gelaten had, dan was het heel anders gelopen. Ik heb wel wat met bijzondere mensen. En bij ieder mens is wel wat moois te vinden denk ik. Als ik zo naar mn vriendenkring kijk, zie ik daar ook alleen maar bijzondere mensen. Een alcoholist of iemand die een hersenbeschadiging heeft om maar twee voorbeelden te noemen. Ik kan daar vaak meer mee, dan zgn. normale mensen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:45
|
|
|
Er schuilt meer eenvoud in een man die in een opwelling kaviaar eet, dan in een man die uit principe droge biscuits eet. (Chesterton)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 19:51
|
|
|
HEIDE115 schreef: | en verder nog een antwoordt op de laatste regels? of ben je al offline.. |
Iedereen lezen mee hè Vanmorgen opende hij als lopende band nieuwe topics. Dat irriteer me verschrikkelijk. Als je door hem benadert wilt worden, kan je beter prive mailen. Vorig deed iemand hetzelfde als hij en werd door CM per direct verwijderd. Het was de bron van ergenis. Ik zit hier meer dan 3 jaar op CM en paar leden, die langer dan 3 jaar op CM zitten, zijn voor mij goede bekende.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:05
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Je ontvangst is heeel slecht,ik weet nie waar je woont?
Hee'Chatuliem wil jij in de deze cm generatie je toch enigzins gaan aanpassen. Het kan allemaal veel leuker,als je maar gelooft in een nieuwe leden jaartal;) Ik zie allemaal leuke mensen lid worden. Jongeren die topic's openen Jongeren die meer kwijt willen op cm Leuke mannen,leuke vrouwen.leuke jongeren kortom de moeite waard om je wat aan te passen toch chatuliem? Je wilt gewoon boef spelen dat ist. | Het is zo opvallend dat je op geen enkele opmerking in gaat. Je wil me in een hoekje drukken, je zegt zelfs in de mail: jouw tijd is geweest... en nu weer zo badinerend doen.
De bijbel zegt: Wie denkt dat hij iets is terwijl hij niets is, bedriegt zichzelf (Gal 6:3).
Daar doet me deze houding aan denken. Wie ben jij eigenlijk dat je aan anderen durft voor te schrijven hoe ze moeten reageren hier? Geen wonder dat niemand meer iets durft te zeggen. De sfeer waar wij naar referen was er één van openheid eerlijkheid en wederzijds respect. Voor respect heb je beide andere dingen nodig. Ik kan niet zeggen, dat ik op dit moment die openheid zie. Ik zie dat men zijn best doet om vooral de goede kant van zichzelf te laten zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is zo opvallend dat je op geen enkele opmerking in gaat. Je wil me in een hoekje drukken, je zegt zelfs in de mail: jouw tijd is geweest... en nu weer zo badinerend doen.
De bijbel zegt: Wie denkt dat hij iets is terwijl hij niets is, bedriegt zichzelf (Gal 6:3).
Daar doet me deze houding aan denken. Wie ben jij eigenlijk dat je aan anderen durft voor te schrijven hoe ze moeten reageren hier? Geen wonder dat niemand meer iets durft te zeggen. De sfeer waar wij naar referen was er één van openheid eerlijkheid en wederzijds respect. Voor respect heb je beide andere dingen nodig. Ik kan niet zeggen, dat ik op dit moment die openheid zie. Ik zie dat men zijn best doet om vooral de goede kant van zichzelf te laten zien. |
bericht hier verwijderd, heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:16
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou heel cm heeft kunnen volgen dat jij via tallguy mij een soort van hak wilde geven daar begon het,en zeg maar als dit niet zo was. denk je dat ik daar ff over heen stapt?
nee man..slapen doen we s'nachts. is dit wat je met de oude cm sfeer bedoelde? misschien wordt jij wat opzij geschoven nu en dat zit jou dwars..begrijpelijk hoor
ik heb alle rede om mij uit te spreken over zo iemand hier en trouwens CM heeft zijn goed keuring er in laten zien wil jij mij in de zelfde weg dwars gaan liggen. dan zal het recht zege vieren..jaja..
zeker al offline..en dan alleen op het forum mee kijken. maak je niet zo belachelijk man. |
Gaat het wel goed met jou Heide????? Enne als je verwacht dat mensen vriendelijk tegen je doen kan je er misschien zelf mee beginnen?????? En ja, ik ga zo offline.....van het mooie weer genieten, zonde om lang op CM te zitten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gaat het wel goed met jou Heide????? Enne als je verwacht dat mensen vriendelijk tegen je doen kan je er misschien zelf mee beginnen?????? En ja, ik ga zo offline.....van het mooie weer genieten, zonde om lang op CM te zitten.... |
Dag willemijn,fijne avond! ik verwacht niks,iig niet hoe jij dat ingevuld had willen zien.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 juli 2012, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:25
|
|
|
BART347 schreef: | jah.. en nu alleen voor de echte mannen!!!
(en vrouwen)  |
eindelijk rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:34
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou heel cm heeft kunnen volgen dat jij via tallguy mij een soort van hak wilde geven daar begon het,en zeg maar als dit niet zo was. denk je dat ik daar ff over heen stapt?{/quote] Eerlijk gezegd begrijp ik nog steeds niet wat je bedoelt met Tallguy er bij te betrekken. eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je hiermee bedoelt. Ik heb het niet over slapen gehad. Je denkt echt dat je heel wat bent hier? Een geheimpje van mijn kant: ik heb me nooit druk gemaakt over mijn populariteit hier op de site. Ik ben gewoon mezelf en iedereen weet wat ze aan me hebben. Ik vind het nogal wat als je iemand uitmaakt voor instrument van de duivel. Dat zou ik niet zo snel durven te zeggen. Weer zo'n vreemde opmerking over off line. en laat ik je dingen besparen,wat ik hier en daar van je weet. ik heb me grenzen nog. | Je weet hoe ik denk over roddel. Een van de dingen die me duidelijk zijn geworden is wel, dat er enorm snel gelogen wordt. Hetzij bewust hetzij onbewust.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je weet hoe ik denk over roddel. Een van de dingen die me duidelijk zijn geworden is wel, dat er enorm snel gelogen wordt. Hetzij bewust hetzij onbewust. |
luister Chatuliem, ik praat niet over linker of rechter hand. Ik wil normaal in contact met je komen. Ik ben nergens op uit tegen over jou..oke' jij liet zien wie ik was tegenover jou viavia en dat mag...(niet)
maar wat verwacht jij dan ..hoe verder met zo'n houding al hebbend naar mij?..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 juli 2012, 20:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:40
|
|
|
Donderdag 26 Juli, Psalm 90: 1-10; Gaan en komen.
De oudejaarsavondpsalm! Mijn vader las die psalm, elk jaar weer, als het oudejaarsavond was. Voordat de kostbare offers aan de heidense kalendergoden werden ontstoken en in de straat voor ons huis het gejoel losbarstte, las hij die psalm. Op zulke momenten is het stiller dan anders. Het is de stilte voor de grote ontsteking, de stilte die zevenklappers, voetzoekers en gillende keukenmeiden moet aankondigen. Het is de stilte die je doet beseffen dat er weer een jaar voorbij is en dat deze en gene, in dat jaar gestorven, nooit meer terugkomen zal. In die stilte klonken dan – zij het in een andere vertaling – die oude woorden, dat eeuwenoude credo van Israël: ‘Heer, u bent ons een toevlucht geweest van geslacht op geslacht.’ Deze psalm helpt mij om te beseffen dat een mens niet zoveel voorstelt. Dat zal in de oren van psychologen en psychiaters wel een grote vloek zijn, maar ik vind het zo’n verschrikkelijke gedachte nog niet. Van al die pogingen om tot een acceptabel groot gevoel van eigenwaarde te komen, word je soms zo moe, zo vreselijk moe. Ik vind rust in de overtuiging dat bij de Schepper van hemel een aarde duizend jaren zijn als één dag. Zijn klok tikt anders dan mijn horloge. Een mens moest zich maar niet al te veel verbeelden. Zo ben je er, zo ben je ook weer verdwenen, weggevaagd als een schaduw door de zon. Wat weet ik nu eigenlijk van de weg die de Eeuwige met zijn wereld gaat? Niets toch? Ik weet alleen dit: dat Hij onze toevlucht is. Dat was Hij voor hen die mij voorgingen, dat zal ook zijn voor onze kinderen en kleinkinderen, voor alle generaties die nog komen. Dat te geloven geeft rust.
Gij zijt geweest, o Heer, en Gij zult wezen De zekerheid van allen die U vrezen. Geslachten gaan, geslachten zullen komen: wij zijn in uw ontferming opgenomen. Wij mogen bouwen op de vaste grond van uw beloften en van uw verbond.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 27 juli 2012, 19:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 20:44
|
|
|
Onthoud, er zijn 2 woorden die veel deuren voor je openen in het leven: Duwen en Trekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:16
|
|
|
Hier is spuit 11 (kom net binnenvallen maar heb me ff ingelezen op het forum...)
t Lijkt me duidelijk dat deze man een probleem heeft en problemen veroorzaakt. Veroordelen heeft geen zin. En in gesprek gaan heeft niet geholpen.
De Enige met wie je veilig van gedachten kunt wisselen over een ander is altijd beschikbaar. Mss doen we er goed aan om deze man in onze gebeden te gedenken. Kwaad met goed vergelden is een bijbels principe. Daarbij is hij wellicht voor God wel bereikbaar.
Grz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een boeiende vraag, je mist iemand omdat het je eigen bloed is. En wat daar het grondmotief van is, weet ik eigenlijk niet. Misschien zouden de psychologen onder ons daar een wijs antwoord op weten... |
Daar hoef je toch geen psycholoog voor te zijn, dat is gewoon logisch.
Zelfde met een vriend die doodgaat/naar de hemel gaat, maar die geen bloedverwant is, je bent gehecht, je hebt samen een gechiedenis. Je kent elkaar bent naar elkaar toegegroeit.
Daarom is beeïndigen van relatie of vriendschap omdat dat op de lange termijn gewoon veel beter is. toch wel pijnlijk.
Ja, uitzonderingen, waar het iemand niet uitmaak, onverschillig laat zelf, maar than again dat zijn uitzonderingen.
En hoe verder, ff enkele dagen verdiet, rustig aandoen, dan dingen weer oppakken. Kijk, het kan dan gevoelsmatig moeilijk zijn, maar omdat je weet dat het verstandiger is, om verschillende redenen kan dat zijn die ik hier nu ff niet noem vanwege privacy.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 26 juli 2012, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|