| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:17
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | ik wilde een visjesposter invoegen, maar kopiëren en plakken lukt hier niet, wees eens lief, hoe doen jullie dat??  |
ja marjan; goede vraag; ik ben ook al een paar keer aan t tobben geweest....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:19
|
|
|
|
Was een beetje te groot
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 14 april 2010, 19:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMA136
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:19
|
|
|
|
Nou wij komen ook. Leuk! Leuk dat er zoveel al zich hebben aangemeld!!
Groeten Herma en Hans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:20
|
|
|
|
Welja,ik weer,meteen maar lifesize.........sorry 
Maar zo moet het dus wel Marianne,op Img klikken,link plakken en weer op Img klikken
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 14 april 2010, 19:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:21
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Welja,ik weer,meteen maar lifesize.........sorry  |
hahahahahahahahahaha je bent in elk geval verder gekomen dan ik ooit geweest ben, leanne.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:22
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hahahahahahahahahaha je bent in elk geval verder gekomen dan ik ooit geweest ben, leanne..... |
Als ik iets doe pak ik het meteen groots aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: |  |
[img]http://www.visjeposters.nl/plaatjes/poster/archief/poster_groot/vis118.jpg [/img]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:37
|
|
|
|
[img]http://www.visjeposters.nl/plaatjes/poster/archief/poster_groot/vis118.jpg [/img]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:38
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: |  |
Hmmm 
Das beter (er stond een spatie in Marianne) Trouwens,een beetje weet hebben van html is in zulke gevallen wel handig http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/lessenoverzicht.php
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 14 april 2010, 19:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:39
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | [img]http://www.visjeposters.nl/plaatjes/poster/archief/poster_groot/vis118.jpg [/img] |
Leanne, Help het lukt niet wat doe ik nu fout
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:44
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Leanne, Help het lukt niet wat doe ik nu fout  |
Je had de link gekopieerd met een spatie er achter,als je die wegneemt lukt het wel,probeer maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:49
|
|
|
|
[iHey maatje, is alles oke? Mag ik je iets vragen? Ik zit er best een beetje mee Dus ga ik het er toch op wagen.
Mag ik jouw ziel eens zien? Dan show ik jou die van mij en je krijgt er bovendien een beetje liefde bij.
Beloof je wel dat je voorzichtig zal zijn trek je geen wonden open van weleer Die doen soms nog steeds een beetje pijn Heb jij ook weleens oud zeer?
Voor de rest heb ik nog best veel liefde in mijn lijf Maar durf het niet zo goed te delen Als je soms wil dat ik bij je blijf kunnen we elkaar misschien een beetje liefde geven
Beloof je me dan wel dan je nooit weg zal gaan en me niet in de steek zal laten Dan durf ik het met jou wel aan en zal ik jou ook nooit verlaten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:20
|
|
|
|
|
[quote=LEANNE226]Je had de link gekopieerd met een spatie er achter,als je die wegneemt lukt het wel,probeer maar[/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:31
|
|
|
|
God is liefde. PLICHT zonder Liefde maakt verbeten
VERANTWOORDELIJKHEID zonder Liefde maakt meedogenloos
RECHTVAARDIGHEID zonder Liefde maakt hard
WAARHEID zonder Liefde maakt kritisch
SLIMHEID zonder Liefde maakt geslepen
VRIENDELIJKHEID zonder Liefde maakt huichelachtig
ORDE zonder Liefde maakt bekrompen
EER zonder Liefde maakt hoogmoedig
BEZIT zonder Liefde maakt gierig
GELOOF zonder Liefde maakt fanatiek
GODSDIENST zonder Liefde maakt verdoemelijk
LEVEN zonder Liefde is zinloos
vond ik zojuist op internet...ik dacht: 'k deel het 'maar' even...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:37
|
|
|
|
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op woensdag 14 april 2010, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:48
|
|
|
|
wat zouden jullie dr van vinden als je op cm een reaktie kon schrijven op iemand zn foto ? de persoon ziet een reaktie binnen komen op zn foto en kan dan toestemming geven of die reaktie geplaatst mag worden of niet hoe denken jullie hier over
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op woensdag 14 april 2010, 20:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:50
|
|
|
|
| SUNNY196 schreef: | heb meegelezen en wil er iets aan toevoegen, misschien helpt het ook als je vanuit je zelf praat. niet van het is zo. maar ik vind dat.....je kan van mening verschillen toch??? en misschien voelen mensen zich dan wat minder snel aangevallen. |
Ik lees hier een aantal reacties over de discussie die op slot is gezet (terecht). Wat ik me wel afvraag waarom de mensen die er nu van alles over vinden en dit achteraf melden dat niet in de discussie toen die gaande was gezegd hebben....... Eigenlijk een beetje jammer.....
Willemijn
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 14 april 2010, 21:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:16
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | wat zouden jullie dr van vinden als je op cm een reaktie kon schrijven op iemand zn foto ? de persoon ziet een reaktie binnen komen op zn foto en kan dan toestemming geven of die reaktie geplaatst mag worden of niet hoe denken jullie hier over |
eehmmm...dat kan behoorlijk confronterend en/of verwarrend zijn, lijkt mij zo! Als een soort '(vlees)keuring'.... Trouwens...? 'zoveel hoofden, zoveel zinnen', luidt het gezegde toch? 't Lijkt mij geen goed idee, sorry! Enne...je kan persoonlijk toch altijd iemand aanspreken, per mail of zo..als je iets wilt zeggen over zijn/haar foto? Heb je direct dat éérste (hopelijk gewenste)LEUKE contact!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:31
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Zou 't wel verantwoord en veilig genoeg zijn?  |
Geef mij een kaartje en het is verantwoord. Sorry......het is op zondag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:34
|
|
|
|
Woensdag 14 april:
GEEN DONKERE DAGEN!
Een stroom van licht en blijdschap gaat van dit huis uit. Het beìnvloedt allen, die hier komen. Denk niet, dat je hen moet trachten te helpen, heb hen allèèn maar lief. Heet ze welkom, overlaad hen met kleine attenties en bewijzen van liefde, dan kan het niet anders of zij zijn geholpen. Liefde is GOD, geef hun liefde en je geeft hun GOD. En laat HEM dan ZIJN werk doen. Heb allen lief - zelfs de bedelaars, zend niemand weg zonder een woord van bemoediging en laat hen het gevoel hebben, dat je met hen meeleeft,het kan zijn, dat IK in het hart van iemand, die wanhopig is, het verlangen heb gelegd om hier te komen. Denk je eens in ..... als je MIJ zou teleurstellen! Bovendien, keus heb je niet, je hebt MIJ gezegd, dat het MIJN huis was, IK zal het gebruiken, onthoud dit. Er zouden geen donkere winterdagen zijn als er liefde was in het hart van al MIJN kinderen. O, MIJN kinderen, maakt het je niet blij, dat je MIJ kent, MIj liefhebt en omgang met MIJ hebt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:35
|
|
|
|
| ARIENNEZ498 schreef: | eehmmm...dat kan behoorlijk confronterend en/of verwarrend zijn, lijkt mij zo! Als een soort '(vlees)keuring'.... Trouwens...? 'zoveel hoofden, zoveel zinnen', luidt het gezegde toch? 't Lijkt mij geen goed idee, sorry! Enne...je kan persoonlijk toch altijd iemand aanspreken, per mail of zo..als je iets wilt zeggen over zijn/haar foto? Heb je direct dat éérste (hopelijk gewenste)LEUKE contact! |
idd arienne.. ben het met je eens. ik had hier ooit een foto van mezelf opstaan en ik kreeg aardig wat kritiek over me heen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:35
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | http://wholesalechinaoilpainting.com/oil%20painting%2062853
(het plaatje lukt niet; voor de echte nieuwsgierigen: plakken en knippen en genieten!) |
Dat plakken en knippen lijkt wel kleuterschool, wel een tijd geleden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:38
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | ik kan veel hebben hoor heb toch wel een brede rug hoor... dus crosser  kump allemaal goe ergens denk ik zo enne wat VVV betreft die komen er ook wel ik blijf optimistisch |
He Relllllll volgend seizoen VVV tegen Veendam Lachen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:39
|
|
|
|
| ARIENNEZ498 schreef: | eehmmm...dat kan behoorlijk confronterend en/of verwarrend zijn, lijkt mij zo! Als een soort '(vlees)keuring'.... Trouwens...? 'zoveel hoofden, zoveel zinnen', luidt het gezegde toch? 't Lijkt mij geen goed idee, sorry! Enne...je kan persoonlijk toch altijd iemand aanspreken, per mail of zo..als je iets wilt zeggen over zijn/haar foto? Heb je direct dat éérste (hopelijk gewenste)LEUKE contact! |
amaai geen keuring hah maar je hebt zelf het recht of je het toestaat wat ze schrijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:44
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | idd arienne.. ben het met je eens. ik had hier ooit een foto van mezelf opstaan en ik kreeg aardig wat kritiek over me heen. |
mensen die een oordeel geven op iemand zn uiterlijk staat zo ie zo al niet netjes dus ze schade zich zelf dr ook mee maar je mag zelf de keuze maken of je het bericht toe laat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:46
|
|
|
|
| TOMTOM414 schreef: | Waarom hebben de Nederlanders de spaarpotten als spaarvarkens gemaakt?
antwoord:
Anders zouden de moslims deze stelen!
Hahaha  |
Hoort bij de moppentrommel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEANFRITS816
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:48
|
|
|
|
|
geen 2012 ihih
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:50
|
|
|
|
| BRAZEEVEL772 schreef: | | amaai geen keuring hah maar je hebt zelf het recht of je het toestaat wat ze schrijven |
ja, énig! álleen de positieve reaktie's plaatsen? niet erg realistisch lijkt mij! ik zou er om gaan lachen...of er verlegen van worden, en dan straks gaan 'meten' wie de meest positieve reaktie's bij zijn of haar foto heeft staan? leuk discussiepunt voor CM! Nee...sorry...'k blijf het nog steeds 'drie keer niks' vinden!
|
|
| Naar boven |
|
|