Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd durf ik ook nog wel een stap verder te gaan. Want waar krijg je sowieso mee te maken als je een relatie krijgt? Je moet weer helemaal opnieuw met een ander een bestaan opbouwen. Dat is hier voor de meeste mensen al te veel gevraagd. En je kunt je ook afvragen of het haalbaar is. Vaak vereist dat al heel veel moeite om dat voor elkaar te krijgen. Dan heb je nog kwesties als werk wonen en kids. (in mijn ogen de juiste volgorde). Waar men zich op verkijkt is, dat het heel best zou kunnen, dat de kids een minder groot probleem is, dan de afstand. Kids kunnen zich aanpassen, afstanden niet. |
Zelfs al woon je in hetzelfde dorp, 1 zal zijn of haar "nestje"op moeten geven als je wilt trouwen..... Liefde is een vreemd iets. Mijn lief en ik "latten"( de afstand is 50km) en mijn kinderen zijn geweldig blij voor mij en hem. En ja, ze hebben nog een sleutel, en ja, de vriezer is soms leeg, en ja, het is moeilijk om compromissen te sluiten na ruim 12 jaar alleen zijn. En nee, het is geen droomprins maar wel een nuchtere, betrouwbare, eerlijke vent. En Petra, reken er maar op dat je weer tot in je kleine teen verliefd kan zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: |  |
Niet happen, Erika........... hooguit in je pasta
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 3 augustus 2012, 21:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:33
|
|
|
vandaag las ik dat iemand een woestijperiode beschreef als een rusp waar een cocon om heen is geweven, in de cocon is het donker en eenzaam. maar op een dag komt er uit die cocon een mooie vlinder. vond het een mooie vergelijking, dacht ik schrijf het hier maar effe bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:35
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee dat scheerapparaat is voor harige Vissers.  |
Ooooooowwwwww, je wilt Visser zo glad als een aal maken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee steen jij mag niet Jureren jij zit in de doelgroep Ik zal wel jureren dan  |
Daarom kan ik juist hééééééééééél goed jureren over die doelgroep. Weten wat er leeft, wat er in de smaak valt, wat ............. Ach......behoeft het nog verder uitleg???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:38
|
|
|
INGE721 schreef: | Zelfs al woon je in hetzelfde dorp, 1 zal zijn of haar "nestje"op moeten geven als je wilt trouwen..... Liefde is een vreemd iets. Mijn lief en ik "latten"( de afstand is 50km) en mijn kinderen zijn geweldig blij voor mij en hem. En ja, ze hebben nog een sleutel, en ja, de vriezer is soms leeg, en ja, het is moeilijk om compromissen te sluiten na ruim 12 jaar alleen zijn. En nee, het is geen droomprins maar wel een nuchtere, betrouwbare, eerlijke vent. En Petra, reken er maar op dat je weer tot in je kleine teen verliefd kan zijn  |
ha ha leuk zoals je schrijft mijn lief. klinkt erg verliefd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:42
|
|
|
PETRA944 schreef: | echte liefde kom je ook weinig tegen. soms denk ik dat veel mensen maar met een tweede keuze verdergaan omdat ze niet alleen kunnen zijn. en die kinderen nemen ze er dan ook maar bij, klik of niet een klik met de kinderen, dan blijf ik liever alleen. |
Wijs. Je kunt beter alleen zijn dan met zijn tweeen alleen.
Thomas, natuurlijk is er echte liefde.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 3 augustus 2012, 21:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:45
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wijs. Je kunt beter alleen zijn dan met zijn tweeen alleen.
Thomas, natuurlijk is er echte liefde. |
Daar ben ik het helemaal mee eens,
Inge, proeft de liefde weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Daarom kan ik juist hééééééééééél goed jureren over die doelgroep. Weten wat er leeft, wat er in de smaak valt, wat ............. Ach......behoeft het nog verder uitleg???  |
Jazeker jij zit in de doelgroep dus tja Moet ik nog meer uitleggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoezo slaap je bij visser dan  |
Nee, veels te grote omweg om bij de picknick te komen.....
ERIKA129 schreef: | en harald zorgt voor het vlees das mooi makkelijk  |
Helaas, ut mag niet van Qsje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:59
|
|
|
Siroka gaf via de chat aan dat hij helaas niet kon morgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWER776
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 (waarschijnlijk met nog iemand ) Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... ..... |
Laatst aangepast door
|
FLOWER776
|
op vrijdag 3 augustus 2012, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:06
|
|
|
PETRA944 schreef: | echte liefde kom je ook weinig tegen. soms denk ik dat veel mensen maar met een tweede keuze verdergaan omdat ze niet alleen kunnen zijn. en die kinderen nemen ze er dan ook maar bij, klik of niet een klik met de kinderen, dan blijf ik liever alleen. |
Ik blijf liever alleen dan dat ik met een tweede keus verder zou gaan!
Jans, gaat alleen voor goud!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:18
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ach Jans, we hebben allerlei criteria maar de ware is niet degene die er aan voldoet maar voor wie je ze opgeeft.
Het is niet juist om te denken dat liefde ontstaat uit lange kameraadschap en aanhoudende hofmakerij. Liefde is het resultaat van spirituele affiniteit en deze affiniteit kan alleen in een oogwenk ontstaan, ze zal anders in geen jaren of zelfs generaties voorkomen.'
Kahlil Gibran
Thomas. |
De ware is niet degene die voldoet aan al je criteria, maar voor wie je ze opgeeft. (Thomas). Als je hem zelf bedacht hebt, zullen we voortaan je naam er bij zetten, als we hem gebruiken! (of moeten we dan eerst toestemming van je hebben?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:23
|
|
|
Zouden jullie voor Oma willen bidden Ze is vanochtend met spoed na ziekenhuis gegaan Vanwege pijn in haar zij haar nieren werken misschien niet goed
Heb vanavond moeder gebeld en heb te horen gekregen dat haar schildklier niet goed zouden functioneren daar doen hun onderzoek na Verder heeft oma ontstekingen in het lichaam daar krijgt ze nu een andere antibiotica voor hopelijk dat ze daar wel tegen kan. Oma had hele dag pijn in haar voet de rechter voet was warmer dan de ander voet daar heeft ze vanavond een paracetamol voor gekregen.
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:37
|
|
|
Doe ik hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:43
|
|
|
INGE721 schreef: | Zelfs al woon je in hetzelfde dorp, 1 zal zijn of haar "nestje"op moeten geven als je wilt trouwen..... Liefde is een vreemd iets. Mijn lief en ik "latten"( de afstand is 50km) en mijn kinderen zijn geweldig blij voor mij en hem. En ja, ze hebben nog een sleutel, en ja, de vriezer is soms leeg, en ja, het is moeilijk om compromissen te sluiten na ruim 12 jaar alleen zijn. En nee, het is geen droomprins maar wel een nuchtere, betrouwbare, eerlijke vent. En Petra, reken er maar op dat je weer tot in je kleine teen verliefd kan zijn  | Van die afstand raak ik echt niet onder de indruk, het bevestigt meer mijn stelling, dat het veel houdbaarder is, dan een relatie op grotere afstand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:51
|
|
|
HARALD940 schreef: | Je kunt anders ook even langs komen om de sfeer te proeven, bijvoorbeeld voor een uurtje, of 2, als het je bevalt kun je altijd langer blijven en/of bij de volgende picknick er langer blijven als je wilt. |
Is ook een idee :) Maar ik kom gewoon op tijd, dan val ik niet in mn upje een hele groep binnen had ik bedacht ;)
Thnks voor t meedenken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:52
|
|
|
ik neem een vriend en n vriendin mee en mijn hond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, channah; als je verlegen wordt, dan mag je mijn handje vasthouden; deal?  |
DEAL Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 22:56
|
|
|
JANS221 schreef: | De ware is niet degene die voldoet aan al je criteria, maar voor wie je ze opgeeft. (Thomas).Als je hem zelf bedacht hebt, zullen we voortaan je naam er bij zetten, als we hem gebruiken! (of moeten we dan eerst toestemming van je hebben?) |
Nee, ik heb hem volgens mij ook in een een of andere variant gelezen. Ik bedenk wel eens wat zelf maar deze niet geloof ik.
Thomas, die wel vindt dat het zo is.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 3 augustus 2012, 23:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:01
|
|
|
Ik heb er zin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:06
|
|
|
Een leuke en gezellige pn toegewenst en ik kijk uit naar de verhalen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Carmen zijn er al aanmeldingen?  |
Ja Steen heeft zich aangemeld alleen durft ze het niet zo te zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BIANCABB146
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:14
|
|
|
Ik lees momenteel een boek over " de ware" en over daten in/binnen de kerk. Het heet" single in de kerk" Goed boek. Vandaag las ik over dat de ware niet bestaat. Want als die bestaat kan je geen relatie opbouwen. De ware is perfect, maar is er maar 1 man die je kan begrijpen en je onvoorwaardelijk lief kan hebben en lief heeft en dat is Jezus. Niemand anders kan dat. Dus als je de ware zou vinden, zou alles perfect zijn, maar dan heb je niets om op te bouwen. Het woord ware is gecreerd door de maatschappij. De meeste mensen boven de 25/30+ zoeken na een aantal jaren alleen, of een aantal relaties nu toch echt diegene waarmee ze hun verdere leven willen delen. Maar de ware is een beeld van de perfecte partner, maar voordat je relatie perfect is zul je toch echt moeten erkennen dat er maar 1 ware is, en dat is Jezus, Hij is de basis van de relatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:24
|
|
|
HARALD940 schreef: | [size=7]Deal!
Mijn slachtmessen liggen al klaar  |
Je lammetjuh ligt ook klaar Harald. Eet zmakelijk morgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:26
|
|
|
wens jullie een heel fijne dag morgen
Roelande zal het werk wel weer doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:29
|
|
|
Volgens mij gaat dit topic over "christelijk daten". In de bijbel staat dat een man zijn vader en moeder zal verlaten en zijn vrouw zal aanhangen.
Dus hoe christelijk is het dan om vast te roesten in je omgeving / familie en die niet te willen verlaten vanwege je vrouw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:31
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Volgens mij gaat dit topic over "christelijk daten". In de bijbel staat dat een man zijn vader en moeder zal verlaten en zijn vrouw zal aanhangen.
Dus hoe christelijk is het dan om vast te roesten in je omgeving / familie en die niet te willen verlaten vanwege je vrouw?
 |
dat gaat over een kind die opgroeit bij zijn ,haar ouders, niet over iemand die al een huwelijk heeft gehad,en kinderen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:33