Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:42
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ja Steen heeft zich aangemeld alleen durft ze het niet zo te zeggen.  |
hahahahahahahaha, aangemeld voor de JURY idd......... Kandidatuur zit er vooralsnog niet in......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 23:43
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Volgens mij gaat dit topic over "christelijk daten". In de bijbel staat dat een man zijn vader en moeder zal verlaten en zijn vrouw zal aanhangen.
Dus hoe christelijk is het dan om vast te roesten in je omgeving / familie en die niet te willen verlaten vanwege je vrouw?
 | Kijk, om al die toestanden te voorkomen, kies ik dus voor iemand in mijn regio....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 00:16
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Vanaf heden inschrijving geopend voor de audities voor:
BARTJE ZOEKT HET GELUK
Dames tussen de 25 en 35 kunnen zich nu inschrijven met vermelding van:
* nickname * energiebehoefte * incasseringsvermogen * technische vaardigheden * rekenkundige vaardigheden * acteer ervaring
De inschrijving sluit zodra er voldoende deelnemers zijn
 |
veel succes, die lezen (reageren) vrijwel niet het CM forum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 00:23
|
|
|
BART347 schreef: | veel succes, die lezen (reageren) vrijwel niet het CM forum...  |
Nou, de aanmeldingen strooomen anders binnen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 00:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | leest liever geen platvloerse moppen; - carmen - roelande - hannah - diana - marieke - José
|
ERIKA129 schreef: | Nah het mag dus duidelijk zijn dat er liever niet zulke moppen hier geschreven worden lijstje niet nodig lijkt me!!
Erika die ze liever ook niet leest maar lijstje overbodig vind
|
geeft niet Erika, dan zet ik je er op....
leest liever geen platvloerse moppen; - carmen - roelande - hannah - diana - marieke - José - Erika - Bart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 00:30
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Nou, de aanmeldingen strooomen anders binnen hoor!  |
ja, wel tussen de 20 en 35 he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 00:33
|
|
|
DIANA556 schreef: | sterker nog.....alle 3 de mannentopics zijn al in de vergetelheid geraakt.. |
er waren zeker geen vrouwen genoeg..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 01:25
|
|
|
Je staat in de gang van een huis. Op de zolder hangt een lamp en je kunt vanaf de gang niet zien of hij brandt. In de gang zijn 3 schakelaars. 1 daarvan is van de lamp op zolder. Hoe kom je erachter welke van de 3 schakelaars dat is, als je maar 1 keer naar boven mag lopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 02:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | ja bijna de p.n wat leuk hannah dat je dat allemaal organiseert en wens ook iedereen een leuke dag toe  |
Doe ik dan ook maar , bij deze .
Vissertje gaat dat morgen echt niet kraken.
En hier loopt nog een zoon rond ..... Pa , gaan we morgen weer naar Domburg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 02:44
|
|
|
PETRA944 schreef: | Ik zie jou met je zoon niet staan bij die cam hoor... |
O sorry , ik had het veel te druk , vergeten om aan te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ooooooowwwwww, je wilt Visser zo glad als een aal maken???  |
Mmmm en dan roken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kijk, om al die toestanden te voorkomen, kies ik dus voor iemand in mijn regio.... |
Zeg je daarmee dat je eigen 'dingetjes' (familie, hobby, huis enz) belangrijker zijn dan je aanstaande?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:15
|
|
|
Henk: "Ik kan toveren."
Piet: "Hoezo?"
Henk: "Als ik 's avonds met de hond uitga...
... kom ik 's morgens met een kater thuis!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:17
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | hahahahahahahaha, aangemeld voor de JURY idd......... Kandidatuur zit er vooralsnog niet in......  |
Hup Steen niet terug krabbelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:20
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Je staat in de gang van een huis. Op de zolder hangt een lamp en je kunt vanaf de gang niet zien of hij brandt. In de gang zijn 3 schakelaars. 1 daarvan is van de lamp op zolder. Hoe kom je erachter welke van de 3 schakelaars dat is, als je maar 1 keer naar boven mag lopen? |
Wat jij 's nacht verzint zeg. Had je te veel ge dronken en dacht je hoe kom ik zonder brokken op zolder?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:22
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Je staat in de gang van een huis. Op de zolder hangt een lamp en je kunt vanaf de gang niet zien of hij brandt. In de gang zijn 3 schakelaars. 1 daarvan is van de lamp op zolder. Hoe kom je erachter welke van de 3 schakelaars dat is, als je maar 1 keer naar boven mag lopen? |
Je doet schakelaar 1 aan en wacht 10 a 15 minuten dan doe je schakelaar 1 uit en 2 aan je loopt naar boven is het licht aan dan is het schakelaar 2 is het licht uit en de lamp warm, schakelaar 1 is het licht uit en de lamp koud, schakelaar 3
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:23
|
|
|
QSJE546 schreef: | ik neem morgen een bbq mee en houtskool Had ik al eerder aangegeven maar stond niet bij t lijstje  |
goed om te weten, qsjes, dank je. (maar volgende keer even roepen, hoor, als ik "slaap")
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter (6) qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar, regio 070 Shanita130, 40 jaar, regio 078 zoekt vervoer flower753, 49 jaar, regio 030 joelle246, 54 jaar, regio 015 Lies774, 57 jaar, regio 0162 mamalou463, 39 jaar, regio 0522 met twee zoons
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio 0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 Willem618, 43 jaar, regio 344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3) Bram548, 48 jaar, regio 0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB) Ludovis278, 55 jaar, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, (ov) heide115, 45 jaar,regio 070 anton834, 36 jaar, regio 033 valveman463, 47 jaar, regio 078 Johan 37 jaar, regio 0418
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; - Leo in samenwerking met Leonard - heide115 .....
BBQ wordt meegenomen door; - Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) - flower753 - qsjes .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 - qsjes ..... ..... |
nog een laatste keer de lijst met de mensen die we vandaag verwachten, want flower, er komen er meer dan je denkt!! daarnaast geeft niet altijd iedereen zich op.
iemand nog enig idee of "meneer " ook nog komt met floske en prikkie? volgens mij is de A59 weer vrij toegankelijk, hoor, visser! he Yes; ZB, he? (ga je me straks EINDELIJK een keer vertellen wat je daarmee bedoelde? kan ik weer slapen, zie je!!)
ik ga maar eens opschieten, hier; tot straks, allemaal!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 4 augustus 2012, 08:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | Mmmm en dan roken  |
dat is niet nodig, anna; daar zorgt hij zelf dagelijks voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nog een laatste keer de lijst met de mensen die we vandaag verwachten, want flower, er komen er meer dan je denkt!! daarnaast geeft niet altijd iedereen zich op.
iemand nog enig idee of "meneer " ook nog komt met floske en prikkie? volgens mij is de A59 weer vrij toegankelijk, hoor, visser! he Yes; ZB, he? (ga je me straks EINDELIJK een keer vertellen wat je daarmee bedoelde? kan ik weer slapen, zie je!!)
ik ga maar eens opschieten, hier; tot straks, allemaal!! |
Hey Hannah, meneer komt misschien, maar dan wel zonder Floshke en Prikkie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 08:55
|
|
|
PETRA944 schreef: | xabia, deze man denkt dat hij zelf jezus is, citeert hele bijbelteksten,kent de bijbel goed, maar zijn vruchten zijn niet van jezus. |
welnee, petra; het lijkt vroom, maar hij kletst een beetje uit zijn nek. denken bijbelkennis te hebben is nog even iets héél anders dan ook daadwerkelijk kennis van de Bijbel en God te hébben, he?
kennis van de bijbel is niet bedoelt om de duivel te ontlopen. in efeze staat bij de wapenrusting wel, dat je met het schild (de Bijbel) zijn pijlen kunt blussen. de enige manier om de duivel te laten vluchten is de Heere Jezus lief te hebben en Zijn eigendom te zijn. (en die naam wordt verrassend genoeg alweer niet door de schrijver genoemd, in tegenstelling van die andere, duistere naam die ergerlijk vaak naar voren komt)
overigens hoef je niet bang te worden van de dreigementen, want God zegt een vurige muur te zijn rond degenen die hem Liefhebben. stukjes van zijn gebazel copieren lijkt me TE veel eer; laten we ons concentreren op de opbouwende stukjes die er worden geschreven.
hannah.........voelt nog niet zo de neiging op de vlucht te slaan......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 4 augustus 2012, 09:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:23
|
|
|
Haha, Heb 't forum ontdekt hoor! En die Bart weet 't toch aardig lang de aandacht voor elkaar te krijgen als man hier, haha!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:31
|
|
|
in ede is het prachtig, rustig, bewolkt weer;..............lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:34
|
|
|
Hopelijk gaan er ook nog wat meer vrouwen mee...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:34
|
|
|
Ik heb een relatie v een jr gehad met een Fries, iedere twee wkn erheen, 2u rijden. Op zich niet zo erg als je denkt dat je relatie toekomst heeft, had 't er wel voor over ook!
En wilde als de kids groter waren daarheen verhuizen, leek me prima. Opnieuw beginnen? Avontuur! Maar ik begin dr niet meer aan... Veel te veel gedoe, teveel energie enzenz...
Je kunt ook niet ff zo op een vrije avond in de auto stappen voor ff een gezellig avondje samen... Nee hoor, voor mij niet meer! Maar... tis echt geen ramp om 'opnieuw te beginnen' als je echt de liefde v je leven zou hebben gevonden denk ik
Grz Channah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:39
|
|
|
....
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op woensdag 3 oktober 2012, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:41
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je doet schakelaar 1 aan en wacht 10 a 15 minuten dan doe je schakelaar 1 uit en 2 aan je loopt naar boven is het licht aan dan is het schakelaar 2 is het licht uit en de lamp warm, schakelaar 1 is het licht uit en de lamp koud, schakelaar 3
 |
In 2 minuten! Jij bent znel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 09:46
|
|
|
CHANNAH042 schreef: | Haha, Heb 't forum ontdekt hoor! En die Bart weet 't toch aardig lang de aandacht voor elkaar te krijgen als man hier, haha! |
Aanmelding 2 is binnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 10:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | in ede is het prachtig, rustig, bewolkt weer;..............lekker! |
Ehhhhhhh Ede is Zonnig momenteel en wordt zo te zien ook steeds zonniger
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |