Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:25
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Het gaat in dit topic toch ook over andere verslavingen? Wie heeft een verslaving ergens aan, het hoeft niets ernstigs te zijn bv een chocola verslaving, koffie verslaving, voor vrouwen een schoenentice
Om voor mezelf de spits af te bijten, uhm ik heb een schoenentic, oftewel verslaving tis maar hoe je het noemen wilt  |
Heb ik ook last van... maar ze kunnen toch ook zooo mooi zijn. zie het niet als verslaving, gewoon oog voor creaties
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:26
|
|
|
DJAB697 schreef: | @ carmen.
vind weinig onderbouwing in je reactie en veel menselijke interpretatie. Maar goed, dat was er op sommige plaatsen in de quotes uit mijn commentaren ook.
Nee dat staat er nergen dat ze gered waren. zie ook het commentaar wat ik er bij zette.
Kan er nu niet uitgebreid op reageren door tijdgebrek, maar kom er nog op terug morgen, deo volente.
Maar als we nadat we wedergeboren nog de redding kunnen verliezen, zeg ik: schiet me dan nu maar dood. |
Djab,
Kijk ik schreef eerder het is eigen keuze als je niet meer gelooft.
Ik kan me je reactie wel voorstellen, van schiet me dan maar dood, ben je eindelijk gelovig, dood heeft geen prikkle meer, uitzicht op eeuwig leven, kan je nog bang zijn dat je dat verliest...
Een prediker zei eens: 'eens gered altijd gered'. Was ik het mee eens nu niet meer.
Dus ik denk eigen keuze: Joh 10 27 Mijn schapen horen naar mijn stem en Ik ken ze en zij volgen Mij, 28 en Ik geef hun eeuwig leven en zij zullen voorzeker niet verloren gaan in eeuwigheid en niemand zal ze uit mijn hand roven.
Kijk, hier staat duidelijk dat Jezus zegt dat we eeuwig leven hebben, en niet verloren gaan, en niemand een van ons uit de hand van Jezus kan roven. Dit betreft mensen die er voor kiezen en ervoor blijven gaan, voor het geloof.
Nu een andere tekst: Hebr 3 12 Ziet toe, broeders, dat bij niemand uwer een boos, ongelovig hart zij, door af te vallen van de levende God, 13 maar vermaant elkander dagelijks, zolang men nog van een heden kan spreken, opdat niemand van u zich verharde door de misleiding der zonde; 14 want wij hebben deel gekregen aan Christus, mits wij het begin van onze verzekerdheid tot het einde onverwrikt vasthouden.
Dus ja, dit is één van de vele teksten waaruit blijkt dat iemand er voor kan kiezen zich af te keren van God, ook al was hij eens fanatiek gelovig.
Want er staat: wij hebben deel gekregen aan christus, mits(als) wij het begin van onze verzekerdheid onverwrikt(onverschrokken) vasthouden tot het einde.
Dus met andere woorden als wij vast blijven staan, standvastig in het geloof. En dus niet er gewoon weer op los leven, en dingen doen die misschien wel wereldse winst opleveren, maar gewoon letterlijk zondes zijn, zoals ook beschreven in Galaten 5. zoals liegen, geldgierig en in toorn leven.
En tuurlijk, een keertje onterecht boos worden kan, een keertje extra overdreven op je geld letten kan, een keertje een leugentje om bestwil kan.
Dat is iets heel anders als boosaardig door het leven gaan, op iedere cent staan; bijna ziekelijk(ja, die mensen heb je, ken er een...maar die zie ik niet meer), of gewoon liegen als tweede natuur hebben, door het wereldse voordeel dat dat oplevert...macht, geld, aanzien etc.
Ja, en deze mensen hebben keuzevrijheid....
Dus mi is hoeft er geen angst te zijn om behoudenis te verliezen, want God ziet het hart aan!!!!
En nu boodschappen doen
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:38
|
|
|
Met dit weer lukt het me gewoon niet om te eten...maar heb vanavond een megabak met fruit naar binnen gewerkt...en moet zeggen...het was heerlijk...(en dat voor een slechte fruiteter) Misschien vanavond nog een bak yoghurt...en voel ik me daar beter bij als met warm eten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik mn plan vanmiddag uitgevoerd wat ik eigenlijk elke dag van plan was in de vakantie............ fietsen. Eerst buienradar geraadpleegd natuurlijk, prima om 16.00 uur begint het te regenen. Goed zo , zorgen we dat we om 16.00 thuis zijn. Maar nog steeds zon. Kijk ik nu op buienradar , wordt het pas een uur of 9 vanavond voordat de regen er aan komt. Sjonge , als ik dat geweten had , had ik mooi nog meer stof er af kunnen fietsen. Kom je onderweg een ijskraam tegen ...... portemonnee vergeten , stom stom stom. En die had ik écht wel verdiend.  | Altijd een paar urries meenemen....al was het alleen maar voor het ijs
(ik tenminste...want ijskramen roepen gewoon naar mij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:49
|
|
|
Heel erg...maar waar...SOFTIJS... Alhoewel ik ook moet zeggen...dat heb ik niet in huis...ik ga er ook savonds niet om...maar als ik het zie...VERKOCHT... En ja...natuurlijk zijn waterijsjes beter...maar...(DIE VIND ZE NIET ZO LEKKER)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:51
|
|
|
sorry shanita, ik vind er te weinig bewijs voor in de Bijbel. ik zie nergen wedergeboren christenen, dus die in Christus zijn. Die nog hun redding verliezen. Wel kunnen ze getuchtigd worden( hebr 12 ) en 1 kor 3:
13 ieders werk zal aan het licht komen. Want de dag zal het doen blijken, omdat hij met vuur verschijnt, en hoedanig ieders werk is, dat zal het vuur uitmaken. 14 Indien het werk, dat hij erop gebouwd heeft, standhoudt, zal hij loon ontvangen, 15 maar indien iemands werk verbrandt, zal hij schade lijden, doch hij zelf zal gered worden, maar als door vuur heen.
Maar mensen die zich van God afkeren, waren volgens 1 joh 2 nooit echt van de Heer. De Christen heeft in het vlees hier op aarde nog een strijd, de geest is gewillig maar het vlees is zwak. Paulus vraagt niet voor niks de christenen in korinthe om hunzelf te onderzoeken of ze in het geloof zijn, of ze wel in Chistus zijn. Je wilt geen mensen met een valse veiligheid naar de hel sturen als ze naam-christen zijn en niet wedergeboren.
Maar deze leer, dat je als je eenmaal in Christus bent, wedergeboren, een nieuwe schepping (2 cor 5: 17) dat je dat kan verliezen, leidt tot redding door goede werken. of mensen die op hun sterfbed doodsangsten uitstaan. Ik ben een vergeven zondaar, als mijn redding van mezelf afhang, wee mij!
ik vind het een gruwlijke leer van mensen, net als de prosperity leer. dan zeg ik met koning david:
2 sam 24 : 14 Toen zeide David tot Gad: Het is mij zeer bang te moede; laat ons toch vallen in de hand des HEREN, want zijn barmhartigheid is groot; maar laat mij niet vallen in de hand der mensen
Laatst aangepast door
|
DJAB697
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 18:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 18:58
|
|
|
lekkere loempia en als toetje een ijsje. Leven kan zo heerlijk simpel zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:02
|
|
|
horen dat je uitstel voor aangifte doen bijna voorbij is. RACE race, waar zijn mijn spullen gebleven na de interne verhuizing I don't know.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:08
|
|
|
JANS221 schreef: | Goed dat je dat zegt: rollators kunnen ook mee! |
En goed plakken met kukident, anders rollen er nog kunstgebitten overboord!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:09
|
|
|
Ow zie dat mn menu was/is veranderd gebakken krieltje, verse sperziebonen met gebakken spekjes,champignons en uitje en kipkrokant schnitzel. Toetje verse aardbeien Het leven is zo slecht nog niet en dat allemaal door mezelf klaargemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow zie dat mn menu was/is veranderd gebakken krieltje, verse sperziebonen met gebakken spekjes,champignons en uitje en kipkrokant schnitzel. Toetje verse aardbeien Het leven is zo slecht nog niet en dat allemaal door mezelf klaargemaakt  |
krijg honger nu wrom moet een mens ook in de vakantie werken, kunnen we niet massaal tegelijk vakantie nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:13
|
|
|
Ik heb een boek gekocht en inderdaad, ik had al een boek.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:16
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik heb een boek gekocht en inderdaad, ik had al een boek.
Thomas |
Als het niet dezelfde zijn is het geen probleem toch. Als het wel dezelfde zijn, kun je stereolezen, ook grappig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KROX372
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:28
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | volgens mij moet de ac een jood zijn,want zullen de joden een niet jood aavaarden als de messias |
De rabbijnen zeggen: 'iedereen kan de messias zijn'. Dat is (denk ik) gebaseerd op dat wie de tempelbouw mogelijk maakt, eigenlijk verlossing brengt. Maar dat laatste denk ik alleen maar, dat kun je natuurlijk ook vragen, (ik heb wel zin om dat eens te vragen) waarom ze zeggen iedereen kan de messias zijn. Dus zullen ze ook mijns inziens een heiden accepteren.
Laatst aangepast door
|
KROX372
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heel erg...maar waar...SOFTIJS... Alhoewel ik ook moet zeggen...dat heb ik niet in huis...ik ga er ook savonds niet om...maar als ik het zie...VERKOCHT... En ja...natuurlijk zijn waterijsjes beter...maar...(DIE VIND ZE NIET ZO LEKKER) |
Op mooie zomeravonden nog even richting Katwijk sjezen waar die oooooh zo waanzinnig lekkere Italiaanse ijs op de boulevard te vinden is.... hmmmm en dan slenterend hiermee richting strand en tegen strandhuisje nog even de laatste zonnestralen opvangen...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 19:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:32
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Als het niet dezelfde zijn is het geen probleem toch. Als het wel dezelfde zijn, kun je stereolezen, ook grappig  |
Ik moet in alle stilte erkennen dat ik steeds vaker een een ebook lees, hetzij op de computer dan wel op de ipad. Je neemt zo'n ding mee en er kan echt veel op hoor. Ik heb laatst een dvd in handen gekregen met 4500 boeken en daar zit altijd wel wat bij. De nieuwste ipad heeft een veel mooier, lees scherper beeld en dan leest het echt heel lekker. Mijn boekenkast is stiekem wel een beetje mijn trots maar ik vraag me wel eens af hoe dat in de toekomst zal gaan. Je kunt als je een stel bent elk met je eigen ipad wel hetzelfde boek lezen: In het verleden zullen weinig mensen twee van dezelfde boeken gekocht hebben omdat ze door allebei zo snel mogelijk gelezen moesten zijn.
Het was een boek over de naoorlgse geschiedenis en nogal een pil, gelukkig hebben we nog even vakantie.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:34
|
|
|
DJAB697 schreef: | Maar mensen die zich van God afkeren, waren volgens 1 joh 2 nooit echt van de Heer. |
Sja, zo lust ik er nog wel een paar. Als iemand dus afvalt van het geloof dan kun je achteraf zeg: Hij of zij was toch al nooit echt van de Heer...
Hoe kunnen we nu dan weten of we werkelijk wel of niet van de Heer zijn?
Ik vind jouw opvatting een stuk gruwelijker en helemaal niet bijbels. Ervanuit gaande dat we pas in de hemel erachter komen of we daadwerkelijk al die tijd echt van de Heer waren; zonder dat we daar nu iets aan kunnen doen of over te weten kunnen komen (we kunnen nu immers niet even een kijkje nemen in het boek des levens) klinkt in mijn oren nogal fatalistisch.
Ik vind wel dat jij je erg makkelijk 'afmaakt' van bijbelteksten die overduidelijk andere dingen beweren. Het feit dat mensen (theologen) heel veel omhaal van woorden nodig hebben om te kunnen 'bewijzen' dat een bijbeltekst het tegenovergestelde bedoelt dan wat er staat zegt mij genoeg. Het verbaast mij dat er mensen zijn die dat dan geloven.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 19:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:40
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik moet in alle stilte erkennen dat ik steeds vaker een een ebook lees, hetzij op de computer dan wel op de ipad. Je neemt zo'n ding meer en er kan echt veel op hoor. Ik heb laatst een dvd in handen gekregen met 4500 boeken en daar zit altijd wel wat bij. De nieuwste ipad heeft een veel mooier, lees scherper beeld en dan leest het echt heel lekker. Mijn boekenkast is stiekem wel een beetje mijn trots maar ik vraag me wel eens af hoe dat in de toekomst zal gaan. Je kunt als je een stel bent elk met je eigen ipad wel hetzelfde boek lezen, in het verleden zullen weinig mensen twee van dezelfde boeken gekocht hebben omdat je ze allebei zo snel mogelijk gelezen wilde hebben.
Het was een boek over de naoorlgse geschiedenis en nogal een pil, gelukkig hebben we nog even vakantie.
Thomas |
Ja die nieuwe snufjes van tegenwoordig, ipadje, iphonetje, alles is tegenwoordig i. hoest met de smurfjes op je ipad leven ze nog??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:41
|
|
|
Xabia794 schreef:
Heb ik ook last van... maar ze kunnen toch ook zooo mooi zijn. zie het niet als verslaving, gewoon oog voor creaties
Gelukkig, ik krijg bijval, jij weet wat ik bedoel, oog voor creatie en detail kijk, net die mooie pump of laars of slippertje maken je kleding af Ik kan daar zo blij van worden Maar, ik kan me beheersen hoor, vanmiddag nog, stond heel gelukzalig met een echt beauty van een slippertje in de winkel, ik keek ernaar, aaide het slippertje en zag me er al helemaal op weglopen met een mooie strandjurk eronder, mooi lopen te flaneren over de boulevard De prijs viel reuzemee daar lag het niet aan, maar ik wilde mezelf eens testen of ik dit slippertje daar kon laten liggen, wachten op een andere voet die hem mag dragen..... En ik heb hem laten liggen! Maar oooo wat was dat slippertje mooi Met van die mooie strasssteentjes erop, jaaa nep natuurlijk maar dat maakt niet uit, is niet alles goud wat er blinkt. Neehoor, gekheid zo erg is het niet met me, maartoch, toch dat slippertje kon ik echt goed gebruiken onder veel dingen zag ik net in mijn kast, zucht......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:41
|
|
|
JOL252 schreef: | Op mooie zomeravonden nog even richting Katwijk sjezen waar die oooooh zo waanzinnig lekkere Italiaanse ijs op de boulevard te vinden is.... hmmmm en dan slenterend hiermee richting strand en tegen strandhuisje nog even de laatste zonnestralen opvangen... |
Als ik kom...bezondig ik me...(lopend of zittend aan het strand)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:46
|
|
|
Naar mijn geboorteplaats geweest...wat heerlijk om dat weer allemaal te zien...te mijmeren over vroeger... Moest helaas op een begraafplaats wezen, maar ondanks dat met familie een ""goede"" dag gehad... Wel bij elkaar 3 uur in de auto gezeten, maar de drukte op de weg was minimaal. Heerlijk wanneer je een fijne en lieve familie hebt...zowel in vreugde als verdriet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:47
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Sja, zo lust ik er nog wel een paar. Als iemand dus afvalt van het geloof dan kun je achteraf zeg: Hij of zij was toch al nooit echt van de Heer...
Hoe kunnen we nu dan weten of we werkelijk wel of niet van de Heer zijn?
Ik vind jouw opvatting een stuk gruwelijker en helemaal niet bijbels. Ervanuit gaande dat we pas in de hemel erachter komen of we daadwerkelijk al die tijd echt van de Heer waren; zonder dat we daar nu iets aan kunnen doen of over te weten kunnen komen (we kunnen nu immers niet even een kijkje nemen in het boek des levens) klinkt in mijn oren nogal fatalistisch.
Ik vind wel dat jij je erg makkelijk 'afmaakt' van bijbelteksten die overduidelijk andere dingen beweren. Het feit dat mensen (theologen) heel veel omhaal van woorden nodig hebben om te kunnen verklaren dat een bijbeltekst iets anders betekent dan wat er staat zegt mij genoeg. Het verbaast mij dat er mensen zijn die dat dan geloven. |
Als er ergens mensen zijn die veel omhaal van woorden gebruiken, zijn dat wel de dominees in de hele behoudende kerken. Lees de behoudende refoforums maar. Daarmee scheppen ze in die kringen wel nog enige ruimte voor nuance. En het feit dat een theoloog tijd nodig heeft voor een uitleg met een opbouw, maakt zijn standpunt nog niet ongeloofwaardig. Alles letterlijk nemen is ook interpretatie hoor en doet vaak geen recht aan wat er bedoeld wordt. Wie leest, interpreteert. Altijd.We kunnen alleen maar als mensen van beneden over Boven spreken. Dat maakt dat zowel de gewoonten in de Gergem als die in de charismatische gemeenten keuzes en interpretaties zijn. Het gaat over de zelfde God maar het beeld dat mensen van God hebben, is vaak heel verschillend.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 20:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:55
|
|
|
Carmen073 schreef: 1 van de meest herhaalde beloftes volgens mij is het: "Terugdringen van de bureaucratie!"
Als ik me niet vergis is deze alleen nog maar toegenomen. X op X.
Ons partijprogrammapunt wordt niet 'terugdringen' maar Afschaffen!
Hoe; dat weet ik nog niet. We vormen een denktank! Wie wil hierin zitting nemen?
De denktank gaat bij elkaar komen in een creativiteitsbevorderende omgeving. Whatever that may be. Dat moeten we dus eerst onderzoeken. Wie wil er in de onderzoekscommissie voor de Creativiteitsbevorderende Denktank Omgeving? (CDO)
Zodra de onderzoekscie een uitspraak heeft gedaan wordt er passend onderkomen gebouwd. Dat mag natuurlijk niet te duur worden; wil iemand aub uitrekenen voor welk budget dit het meest efficient kan?
Dan zoeken we nog iemand voor de fondsenwerving, een technisch team voor de benodigde communicatiemiddelen en een A-team (administratief team). Ik zal iemand zoeken die e.e.a. kan coordineren en iemand die een beetje over(ge)wicht heeft om de boel aan te sturen. Wellicht kunnen we wat besparen door de secretaresse ook alle notulen te laten maken.
Spijkers met Koppen!
GR
Phoehee Carmen jij hebt je huiswerk goed gedaan ik wil me wel nuttig maken als secretaresse en alles notuleren en wellicht het een en ander aan administratief werk Dus dan hebben we nog mensen nodig voor de fondsenwerving, een technisch team, een accountant om een en ander uit te rekenen, en mensen die plaats willen nemen in het denktank team, en Carmen, jij acht ik heulll geschikt om alles aan te sturen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:03
|
|
|
Voor de jongens een zelfgemaakte hamkaas quiche en voor mezelf een shake
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:15
|
|
|
Jajoh Bart, wij vrouwen hier op dit topic zijn allemaal aan het samenzweren over jou
Want want we zijn nu pies en piesnijdig
Vrouwen en samenzweren? Vrouwen doen nooit samenzweren, weet niet eens wat het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:20
|
|
|
Trouwens, dit topic is alleen voor de vrouwen ( anders zeuren de mannen weer)
Of worden ze pies en pies nijdig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:23
|
|
|
CARMEN073 schreef: | 'kook.
Volgens Bart worden er samenzweringen gesmeed. Ik maak me nu toch wel ongerust.
Over Bart...  |
Misschien te veel soaps en Gooische vrouwen gekeken... sommige mensen leven zo mee met deze series ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:25
|
|
|
Even tussen door, heel raar.....er is een boek, weet ongeveer hoe het heet, namelijk: prijst niet de Heer, zoiets in die geest is de titel.
Het is een boek, aan de grote en dikke kant, geel, schrijver weet ik niet meer.
Er zijn al enkelen die ik ken, fanatieke gelovigen, echt ongelovig geworden door het lezen van dat boek....
Ik ben benieuwd wat er in staat dat dat dát teweeg kan brengen...
Misschien weet iemand over welk boek ik het heb?
En anders hoop ik dat ik nog een email adres heb van iemand die dat las en ongelovig werd. Anders heb ik pech....heb al gegoogled etc. Ik kan ook degene ff opzoeken....als ik toch in de stad moet zijn....en het ff vragen....
Iig, Djab, ik bedoelde me post naar jou anders dat je 'm opvatte, dacht ik te kunnen zien aan je reactie....dus ik reageer later nog es. En Jol, jou zou ik ook nog antwoorden...
Dat doe ik later....ja ff gewoon geen tijd...ja, je hebt wel van die dagen dat je het druk hebt....
Laterz!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 20:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KROX372
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 20:26
|
|
|
De afsluitdijk doorsteken, kunnen de haringen weer naar binnen zwemmen. Veel goedkoper dan uitvaren. Krox for president
Laatst aangepast door
|
KROX372
|
op dinsdag 14 augustus 2012, 22:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |