ChristianMatch

Forum

Donker-roze shawl
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4435 4436 4437 4438 4439 4440 4441 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
ANITA412

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 18:23

Poehee,dat moet zwaar voor je zijn.
Je zit nog midden in het rouwproces
Wens je veel sterkte met dit verlies.
Vijfendertig is véél te jong...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 18:44

PETRA944 schreef:
roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.

Ik heb nu bijna een jaar ervaring met mijn lief(ahum) en volgens zijn profiel was hij een doenerig type en zocht ik niet iemand die samen op de bank wilde zitten. Heeeeeeele diepe zucht..........Het is domweg zo heerlijk om samen op de bank te zitten Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
En ja, hij heeft een buiktasje (alleen in de vakantie) maar het hoort bij hem.
Helaas ben ik zelf perfect Kotsende smiley Kotsende smiley maar echt hoor, liefde veranderd je.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 18:47

ANNA415 schreef:
Clown smiley
Lekker met zo'n zeem erin
Staat geweldig Coole smiley met zonnebril

Als het dan toch regende, kon je meteen de ramen even zemen

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 18:55

PETRA944 schreef:
roelande sereius, zon man die verwacht dat je iedere avond met hem op de bank zit zijn hand vast te houden? vind je dat leuk?iedere avond he... eh geen tijd meer voor effe piano spelen of zoiets. en samen na de hema gaan en allebei de zelfde regenjas kopen.... Twijfelende smiley natuurlijk eentje van twee halen , 1 betalen.... , eh krijg er toch een heel benauwd gevoel van, kan best een avond op de bank hangen maar 7 dagen in de week, en wat ik eigenlijk vooral bedoel, zo,n tipe, die contenu aandacht vraagt, als een soort groot kind, die zelf geen hobbies heeft ofzo en jij bent er om hem te vermaken, en cadootje een regenjas.... of ben ik nou zo anders, niet anders gewoon dan toen ik getrowuwd was me man twee derde van de maand weg was voor werk en altijd natuurlijk best zelfstandig. het idee van 7 dagen per week op een bank zitten de hele avond met een man, krijg ik het echt benauwd van, beter hij zit op de bank dan maar en ik doe tussendoor van alles en plof wel effe bij hem neer.

Troost je; ben ook zo. Moet er niet aan denken zo'n afhankelijk type. Never again... zei ze stoer voordat ze verliefd werd op de meest zaaie man op de wereldbol Geschokte, onthutste smiley

Ga vanaaf uit en doe mn oogkleppen wel op Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:00

BERT168 schreef:
kennlijk ben ik vaak te mild in mij reactie's op anderen,want meestal reageren er niet zo heel veel,nu wel dus! Lachende smiley Lachende smiley

je reactie dat willemijn de bijbel met andere ogen ziet is wel een bijzondere omschrijving vind ik.
als de bijbel in veel dingen gewoon heel duidelijk is en dat de bijbel duidelijk zegt dat wij ons niet met andere goden moeten bezighouden-in dit geval indirect dus- dan kun je dat wel met '' andere'' ogen zien maar is het dan niet gewoon zo dat je het er simpelweg niet mee eens bent?m.a.w. niet eens met de basis die de bijbel ons aanreikt?

afijn,soms moet je iets verder gaan hier dan beschaafd,anders reageert er niemand,of ze lezen het gewoon,maar geven geen antwoord.
of misschien gewoon negeren,kan ook natuurlijk! Lachende smiley
dan wordt het weer tijd om de forem schrijvers weer uit de tent te lokken denk ik... Knipoog smiley

Ik wil toch graag even reageren.....Lees ik de Bijbel zo anders dan jij dat doet? En ben jij de enigste die dat wel doet? Waarom denk je dat er zoveel verschillende kerken zijn, kerken leegstromen en er overal huisgemeentes en Evangeliegemeentes ontstaan? Omdat we allemaal met een andere visie over de Bijbel denken.....
Denk alleen maar eens de strijd om het zingen van de psalmen of gezangen......of waar mensen hun mond stijf dicht houden als er eens een Opwekkingslied wordt gezongen omdat dat zondig is?
Noem de strijd van vrouwen in het ambt, er zijn kerken die zeer Bijbelvast blijven en waar vrouwen geen ambt mogen uitoefenen en geen stemrecht hebben........omdat het volgens hen zo geïnterrumpeerd in de Bijbel.....
Jij hebt wat tegen yoga omdat het de geest beïnvloed, wat denk je van al die medicijnen die mensen slikken om rustig te worden in hun hoofd, anti depressiva, rustgevende middelen, middelen voor hun onrust omdat ze anders niet kunnen functioneren? Maar dat kan wel???

Als je in een Antroposofisch ziekenhuis kijkt op de kanker afdeling is het grotendeel van de kuurpatienten refo mensen die toch nog een kuur van de maretak willen omdat ze eigenlijk ten dode zijn opgeschreven en dat gewoon nog niet kunnen accepteren.....en alles willen proberen......zijn zij dan ineens minder christen of gewoon radeloos......en dan kom jij en dan zal jij dat even gaan veroordelen??????

Geloven is voor mij geloven in een trouwe God die niet loslaat wat zijn hand begon (staat ook in mijn profiel) en dat is ook buiten je eigen kerkelijke grenzen kijken en daar niet gelijk waardeoordelen aanhangen.......

Ik las net een mailtje wat ik kreeg en daar stond in: ik schaam me CM lid te zijn met al die farizeeër opmerkingen richting jou......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 30 augustus 2012, 19:41
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:01

CARMEN073 schreef:
Troost je; ben ook zo. Moet er niet aan denken zo'n afhankelijk type. Never again... zei ze stoer voordat ze verliefd werd op de meest zaaie man op de wereldbol Geschokte, onthutste smiley

Ga vanaaf uit en doe mn oogkleppen wel op Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

ha ha leuke avond toegewenst, beter doe je die oogkleppen niet op, voor ej eht weet zit ej op de bank en denkt eh Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:04

PETRA944 schreef:

haha ja je kunt natuurlijk fff tussendoor hand in hand naar de Hema. Maar als jij die ander continue aandacht moet geven klopt er iets niet denk ik. Je moet nog wel je eigen ding kunnen doen. Maar als zijn knuffel behoefte veel hoger is dan die van jou lijkt me dat wel heel lastig
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:04

HANNAH810 schreef:
misschien omdat roddels ronduit kwetsend zijn, zeeland?
de onwaarheden waarover willemijn het heeft behoren binnen een samenleving, en zeker niet binnen een christenlijke samenleving, voor te komen.

zelf heb ik ook ervaren hoe het voelt wanneer er allerlei onwaarheden worden rondgestrooid, en hoe je gevoel van integriteit daardoor wordt aangetast.

dus ja; ik vind dat willemijn in dit geval alle reden heeft zich druk te maken!! roddelen is erger dan in de krokodil te gaan liggen!!

dus yoga of niet; waar maak je je zo druk om?

p.s. bert;
een krokodil is geen "andere God" maar gewoon je armen en benen in een andere houding...........

Dank je Hannah voor je steun in deze.......Ik ben het ook met je eens dat het niet een liefdevolle reactie is als iemand zegt waar maak je je druk om.....je persoonlijke integriteit wordt in diskrediet gebracht door mensen die allemaal beweren zo christelijk te zijn......en roddel en achterklap zijn ronduit kwetsend voor de persoon zelf en verwacht je zeker niet bij mensen die -volgens eigen zeggen- zo naar de Bijbel leven.......
Dus waarom maak ik me er druk om? Laat het duidelijk zijn waarom.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 30 augustus 2012, 19:22
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:09

COOTJE711 schreef:
Ik denk hierbij aan een stageperiode in het grijze verleden...
Liep stage in het ziekenhuis op een afdeling met verschillende units waarbij je elkaar hielp. Die dag hielp ik ook op een andere unit.
Veel mensen werden van en na de operatiekamer gebracht.
Deze mw gaat voor een ABC-tje, loop je even mee.....?? oww.... 'wat moge dan dan wel weer zijn?'
Niet direct vragen natuurlijk...Verlegen lachende smiley
Die dag weinig tijd om er een onderzoek over in te stellen.

Aha... het blijkt de medische term voor Abortus Curettage.
Maar... zegt een collega de volgende dag.. het zijn natùùrlijk bijna allemaal medische indicaties... oftewel.. het kind is bijv. overleden of niet levensvatbaar.

Cootje zou cootje niet zijn om dit eens na te gaan kijken. Inderdaad... gedeeltelijk klopte dit wel...
Maar dan lees ik ook o.a......meisje 23 jaar....5-de ABC wegens...(doet er even niet toe maar niets medisch.) Twijfelende smiley

Ik onderschat de emotionele gevolgen bij een curettage zèker NIET maar weet wèl dat ik er maanden mee 'gelopen heb'
Ook ik heb meegeholpen....

Zoals hierboven gezegd... òòk dat is leven...

Maar je bent toch niet verplicht om mee te helpen? daar wordt toch altijd wel rekening mee gehouden als je er op tegen bent? Net als bij andere levensverkortende behandelingen? Klinkt wat makkelijk maar er zijn ervaringen die je je hele verdere leven niet vergeet en die af en toe de kop om komen steken.........en die je eigenlijk ook met niemand kan delen omdat je een beroepsgeheim hebt.....Daar leer je mee te leven he?
Leuk dat je er weer bent trouwens Cootje.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 30 augustus 2012, 19:43
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:10

CARMEN073 schreef:
Geen bijbellezen in de vakantie? Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

Je kunt gewoon insteken als je terug bent en de reacties staan gewoon op t forum he.

Ja wel bijbel lezen natuurlijk maar niet internetten, ja ik haak daarna wel in
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:10

LEANNE226 schreef:
Jammer dat hier de kwaliteit van leven niet ter sprake komt.......net zoals jullie heb ik ook dingen meegemaakt die wat mij betreft niet hadden moeten gebeuren maar waar wel hallelujah over geroepen werd......(sorry,ik kan er zo weer boos om worden)........kindjes die er niet om vroegen hun leven op een bed in een inrichting te slijten zonder ooit weer hun familie te zien............. ouders die verbaast waren dat niet alle kinderen met syndroom van down ontzettend happy zijn maar ook heel ziek en zelfs agressief en ze niet meer in huis wilden hebben..............mensen die willens en wetens een kind doof,blind en geestelijk gehandicapt op de wereld(nou ja,in een inrichting)zetten.......sorry,ik kan er geen respect voor opbrengen.

Je moet inderdaad niet voor God willen spelen,dat wil ook zeggen dat je de juiste keuzes voor je kinderen moet maken en ze soms moet laten gaan.........ik kan me nl. niet voorstellen dat iemand kan beweren dat het Gods wil is dat deze kinderen zo lijden.

Ik denk dat je dat nooit voor een ander in kan vullen en je weet ook nooit hoe jij gaat denken.....grenzen worden nog wel eens overschreden is mijn ervaring zeker als het over kwaliteit van leven gaat.........is ook een discussie tegenwoordig he? Zorg kost veel geld, moet je iedereen behandelen? Moet iemand van negentig nog een nieuwe heup? Nou ja, als het je moeder is en ze is nog viefjes waarom niet? Maar zo'n heup levert zijn geld waarschijnlijk niet op........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 30 augustus 2012, 19:15
Naar boven

Auteur Bericht
HENKJAN473

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:13

DANIEL777 schreef:
denk niet dat ik meer ga stemmen.
tot nu toe zijn alle kabinetten waarin cu inzat door gekonkel en kontengedraai uitelkaar gevallen

Doel je niet op het CDA? je spreekt namelijk over kabinetten en CU heeft in maar een Kabinet gezeten.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKJAN473

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:21

MAMALOE463 schreef:
Hmmmm, heb zelf de test gedaan op stemwijzer en kwam uit op de SP, raar want persoonlijk heb ik niets met de SP, klopt dat wel die testen?

Op zich staan veel van de standpunten dichtbij de bijbel. Als jij op wil komen voor de zwakkere en je naaste, kom je al snel bij de sp uit. Ik ben zelf links op enkele punten na. als ik de stemwijzer en kieskompas doe kom ik dichtbij sp uit. als het om een christelijke partij gaat ChristenUnie. deze partij heb ik vaak gestemd vanwege het simpele feit dat ik de SGP kortzichtig vind als het gaat om de vrouwenrechten binnen hun partij. en anderzijds het CDA die het heeft over de beginselen van de partij. wat bij het beeld opwekt dat ze het als een middel beschouwen en niet als een doel op zich.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:21

JANS221 schreef:
en wat te denken van witte sokken in sandalen onder een korte broek met buiktasje......???

Witte sokken , wat is er nou mis mee zolang ze niet stinken?
Zien ze gelijk dat de man een wasmachine kan bedienen.
Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:24

Ben een beetje verbaasd dat dit topic nog steeds loopt. Op een gegeven moment is alles toch wel gezegd denk ik. De ene christen is tegen roken de ander tegen yoga een ander is tegen de kerstboom en weer een ander tegen vrouw in het ambt enz. Allemaal keuzes die je zelf maakt vaak onder invloed van je kerkgenootschap en opvoeding. We kunnen het over al deze dingen met elkaar eens of oneens zijn, maar we moeten ons niet verbeelden een beter christen te zijn omdat je anders denkt dan die ander. En iets anders uit de Bijbel haalt als die ander
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:24

HANNAH810 schreef:
\

want gestoord was ie al??? Knipoog smiley

Pas op hè. Boze smiley

Mooiste moment? Vissertje heeft weekenddienst. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:26

HENKJAN473 schreef:
Op zich staan veel van de standpunten dichtbij de bijbel. Als jij op wil komen voor de zwakkere en je naaste, kom je al snel bij de sp uit. Ik ben zelf links op enkele punten na. als ik de stemwijzer en kieskompas doe kom ik dichtbij sp uit. als het om een christelijke partij gaat ChristenUnie. deze partij heb ik vaak gestemd vanwege het simpele feit dat ik de SGP kortzichtig vind als het gaat om de vrouwenrechten binnen hun partij. en anderzijds het CDA die het heeft over de beginselen van de partij. wat bij het beeld opwekt dat ze het als een middel beschouwen en niet als een doel op zich.

Hoe kunnen wij nu dezelfde bijbel lezen en u beste Henk Jan die er links uitkomt? Fascinerend, ik zeg dit een beetje plagerig hoor. Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:27

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat je dat nooit voor een ander in kan vullen en je weet ook nooit hoe jij gaat denken.....grenzen worden nog wel eens overschreden is mijn ervaring zeker als het over kwaliteit van leven gaat.........is ook een discussie tegenwoordig he? Zorg kost veel geld, moet je iedereen behandelen? Moet iemand van negentig nog een nieuwe heup? Nou ja, als het je moeder is en ze is nog viefjes waarom niet? Maar zo'n heup levert zijn geld waarschijnlijk niet op........

Helemaal waar Willemijn zulke dingen moeten echt per persoon bekeken worden. En kwaliteit van leven kun je niet in geld afmeten
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:27

VISSER278 schreef:
Pas op hè. Boze smiley

Mooiste moment? Vissertje heeft weekenddienst. Lachende smiley

het is toch te gek voor woorden, dat je dat het mooiste moment vind van vandaag..........?

grinnik......
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:31

VISSER278 schreef:
Nee, veeeeeeel erger lijkt het me om bij iemand aan te komen , je doet netjes je schoenen uit , en je komt tot de ontdekking dat er een gat in je sok zit. Knipoog smiley

Kijk...en dat is nu iets...daar zou ik hartelijk om lachen....
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:36

ERIKA129 schreef:
Daarom eet ik dus geen zuurkool vind het niet te pruimen Kotsende smiley
Eh wat eet ik vandaag? geen idee heb geen smaak en geen zin en niks nie Boze smiley

Ziek?
Naar boven

Auteur Bericht
HENKJAN473

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:36

TEAPARTY711 schreef:
Hoe kunnen wij nu dezelfde bijbel lezen en u beste Henk Jan die er links uitkomt? Fascinerend, ik zeg dit een beetje plagerig hoor. Lachende smiley Knipoog smiley

Enkele grondleggers van het communisme/socialisme waren van origine beinvloed door hun eigen joodse of christelijke achtergrond. wil ik even opmerken dat veel vvd stemmers vaak voor eigen gewin gaan. het gaat om hun hypotheek en hun financien. maar kijken naar of de ander ook kans op een huis heeft is minder belangrijk in hun ogen.

Overigens wil ik niet vvd afzeiken ik vind het enkel wel typerend. wat ook logisch is: waarom doet SP het goed? er zijn meer bijstandtrekkers en werklozen, zij gaan er minder op achteruit als ze voor de SP stemmen en gunnen hun het voordeel van de twijfel.
Naar boven

Auteur Bericht
TEAPARTY711

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:38

Hoe komt het dat ik niet heb opgemerkt dat ik gekruid gemixt gehakt heb gekocht?
Zoiets moet je toch zien.

Een plezierige verrassing dat wel.

EDIT: het gaat mij om het gekruide gedeelte van mijn vraagstelling, niet dat ik per ongeluk gemixt gehakt heb gekocht.

Laatst aangepast door
TEAPARTY711
op donderdag 30 augustus 2012, 19:39
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

VISSER278 schreef:

Visser, je gaat toch niet vertellen dat jij een buiktasje hebt???? Er zijn grenzen!
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley En witte sokken doe je toch ook niet aan op een eerste date? Of heb jij van die witte sokken met Umbro erop????? ook zo erg....
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

LEANNE226 schreef:
Ik zag vandaag een MAN multitasken..............hij zat tijdens het chips eten in zn neus te peuteren Zieke smiley

Er zijn meer multitask dingen die een man kan:
tv kijken, slapen EN snurken.....
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

VISSER278 schreef:

Hang jij nu je vuile was buiten?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:42

gemixt gehakt?

slagersdochter weet niet wat je daar nu toch mee bedoelen kunt!

(of bedoel je gemengt gehakt?)
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:44

PETRA944 schreef:
ach wat voor was heeft visser nu per week? 7 paar onderbroeken, 7 paar sokken iedere week. ha ha toen ik in zeeland woonde zag je altijd op de maandag bij die ouwe zeeuwen 7 paar perfect grote witte onderbroeken hangen en 7 paar sokken ha ha gaat dat bij ook zo visser Smiley die vol vragen zit oh en 7 perfect witte hemden, hoe ze die altijd zo mooi wit kregen????????

7 PAAR onderbroeken zijn er wel 14 hoor Petra.......
Dus vissertje heeft een hele berg was iedere week Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HENKJAN473

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:45

CHATULIEM619 schreef:
We hebben gezien wat dit communisme voor invloed gehad heeft op de mensen. Geen persvrijheid geen vrijheid van mening. Mensen die op deze partij stemmen zouden eens naar de Culturele Revolutie van Mao moeten kijken of Pol Pot. Nee Mariska, een beetje nadenken kan echt geen kwaad. Ik begrijp de SP en de PVV evenmin met hun aversie tegen Europa. Ze zeggen gewoon voor de Bühne dat ze tegen Europa zijn, terwijl ze net zo goed weten dat dat onzin is.

Ik snap heel goed waarom mensen tegen europa zijn chatuliem. de eu heeft steeds meer macht en gaan soms over idiote buitensporige beslissingen. bovendien weten ze geld te verslinden alsof het water zou zijn. er worden wekelijks stoelen en tafels verreden tussen straatsburg en brussel, let wel dezelfde stoelen en tafels he Knipoog smiley
Als je voorspellingen uit de profetiën over de eindtijd volgt kun je er ook zeker voor zijn om je tegen het geld en de Mammon.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 30 augustus 2012, 19:47

ROELANDE345 schreef:
Ben een beetje verbaasd dat dit topic nog steeds loopt. Op een gegeven moment is alles toch wel gezegd denk ik. De ene christen is tegen roken de ander tegen yoga een ander is tegen de kerstboom en weer een ander tegen vrouw in het ambt enz. Allemaal keuzes die je zelf maakt vaak onder invloed van je kerkgenootschap en opvoeding. We kunnen het over al deze dingen met elkaar eens of oneens zijn, maar we moeten ons niet verbeelden een beter christen te zijn omdat je anders denkt dan die ander. En iets anders uit de Bijbel haalt als die ander

Nou, ik heb de hele discussie van gisteren gemist en wilde toch wel even reageren omdat het om mij ging tenslotte
Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gedichten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4435 4436 4437 4438 4439 4440 4441 ... 6194 Volgende
Pagina 4438 van 6194