Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik ben belangrijk. Ik houd me niet met het strooigoed bezig. Dat is voor beginnelingen. |
Dus jij gooit ook niets in mijn schoen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zeker omdat zij het toplees doet  |
sssttt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:14
|
|
|
Dinsdag 4 september, Psalm 105: 7-15; Van kind tot kind.
Het gaat in deze psalm over het verbond dat God sloot met Abraham en met heel zijn volk Israël. Als met handen te tasten is de inhoud van dat verbond: land, grondgebied, een plek om in te wonen. ‘U zal Ik het land Kanaän geven als het u toegemeten erfdeel.’ Geen wonder dat Israël tot op de dag van vandaag zo hartstochtelijk vasthoudt aan dat stukje land aan de Middellandse Zee, waar het, teruggekomen uit die verschrikkelijke Holocaust, sinds 1948 weer wonen kan. Maar wat hebben niet-Joden te maken met die aloude belofte van de Eeuwige aan zijn volk? Ook wij zingen deze psalm, met name in een kerkdienst waarin de doop wordt bediend. Met Israël zingen wij mee over Gods verbond met Abraham, zijn vrind, dat verbond dat Hij bevestigt van kind tot kind. Maar geen mens in de kerk denkt op dat moment aan land. Het zou mooi zijn als wij allen, Joden en niet-Joden, bij het horen van het woord ‘verbond ’niet alleen zouden denken aan aards land, maar vooral aan een ánder Land, een andersoortig Land, een Plek om te wonen bij Hem, die de Verborgene is. Want laten we eerlijk zijn: hoe mooi een stukje land op aarde moge zijn, hoe gehecht je ook mag wezen aan de aarde die ons is toevertrouwd, geheel anders zal de níeuwe aarde zijn, onuitsprekelijk heerlijk, niet langer verdeeld in partjes en deeltjes, afgebakend door lijnen die grenzen worden genoemd. Gods verbond doet ons verlangen naar een Land van louter licht, naar het Land dat Liefde heet.
God, die aan ons zich openbaarde, Regeert en oordeelt heel de aarde. Zijn woord wordt altoos trouw volbracht tot in het duizendste geslacht. ’t Verbond met Abraham zijn vrind Bevestigt Hij van kind tot kind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:15
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja heeft alles met het weer te maken. Bij sommige weertypes heb je meer stof  |
"wanneer kom je weer" gaat ook over het weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:15
|
|
|
Kan ook dan helaas niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik wil het niet weten...  |
Ikke wel hoor.......harstikke leuk joh! En wat zijn al die vrouwen creatief zeg! Ongelooflijk.......ze sturen zelfs een laars op hahaha........kom er maar op
Tja...om op te vallen gaan vrouwen wel heeeeeel erg ver
Die zwager van Henkie vond ik maar een bal-aap! Kan amper nederlands Henkie dopt zn eigen boontjes wel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:16
|
|
|
INGE721 schreef: | Dus jij gooit ook niets in mijn schoen??  |
Zijn ook weer Pieten voor. Moet je erg lenig zijn. Tegen woordig heeft haast niemand een schoorsteen meer, dus via de cv. Is een pieten vak apart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zijn ook weer Pieten voor. Moet je erg lenig zijn. Tegen woordig heeft haast niemand een schoorsteen meer, dus via de cv. Is een pieten vak apart  |
dat is voor hele slanke pieten gr gerdina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zijn ook weer Pieten voor. Moet je erg lenig zijn. Tegen woordig heeft haast niemand een schoorsteen meer, dus via de cv. Is een pieten vak apart  |
Wat een opluchting.....ik dacht al dat mijn schoenen teveel stonken maar die Piet is domweg niet lenig genoeg..... Misschien moet hij maar eens gaan oefenen op "de koe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zo ik haal dit topic maar weer eens omhoog.. Als ik kijk naar hoe het de laatste tijd weer ging hier op het forum dan mag deze wel weer eens omhoog gehaald
Wat ik zou willen??
Op dit moment dat mijn studiemateriaal binnenkomt zodat ik kan gaan beginnen met studeren en een nieuwe fase in mijn leven  |
Knap van je.......Succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:27
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Lekker de hele dag aan het strand in Zeeuws Vlaanderen. En nu genoten van een mooie zonsondergang bij mn eigen strandhuisje o het strand bij Groede | Geniet maar lekker...je treft het met zulk heerlijk weer...een zomerse nagift!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha , en weet je wat het hier was vandaag ? Juist ...braderie. En weet je wie ik daar tegenkwam? Juist .... mn zus. Ik weet zeker dat zij er langer geweest is dan ik . Ik was binnen een kwartier weer thuis . En weet je wat ik gekocht heb? Juist.....een zak oliebollen. De gerookte paling was me te duur. Vijf euro voor een broodje paling , dat ging me te ver. Ten eerste ....je moest op dat broodje zoeken naar de paling ten tweede ..... voor de sportvissers is het een beschermde diersoort. (gevangen paling dient direct in hetzelfde viswater worden terug gezet) Dus het was gewoon tegen mn principe om dat te kopen ,  |
Ach.....dus het werd een broodje oliebol??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:46
|
|
|
Kennelijk zijn er geen echte mannen op CM Misschien moeten jullie een duwtje in de rug?
Vooruit......we halen dit topic maar 1 keer op......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 21:56
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Kennelijk zijn er geen echte mannen op CM Misschien moeten jullie een duwtje in de rug?
Vooruit......we halen dit topic maar 1 keer op......  |
ik ben met pek en veren van het alleen-voor-vrouwen-topic gejaagd, nu ben ik niet haatdragend maar misschien zijn er andere mannen die dat wel zijn
dus kijk maar uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANET715
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 22:07
|
|
|
Hierbij nog een jonge 40ster die zich op wil geven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 22:10
|
|
|
mijn korte (anderhalve week) vakantie is weer afgelopen
vanavond m'n wekker weer zetten
moet nu weer door tot de kerst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 22:38
|
|
|
STERKTE!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 22:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik vond dit juist een mooi topic? Ook leerzaam omdat ieder vanuit zijn ervaringen en meningen praat zonder betweterigheid..... misschien heb ik wat gemist? Kan maar zo.... | Ik ben het met je eens, Wmijn. Dit is een leuk onderwerp. Alleen, laten we eens terug gaan naar het begin. Liefde en waarheid houden elkaar in evenwicht. Ik heb een interessante tekst gevonden:
Sefanja 3 schreef: | Jubel, vrouwe Sion, zing van vreugde, Israël, juich met heel je hart, vrouwe Jeruzalem! 15 De HEER heeft het vonnis over jou tenietgedaan en je vijand verdreven. De HEER, de koning van Israël, is in je midden, je hebt geen kwaad meer te vrezen. 16 Op die dag zal men tegen Jeruzalem zeggen: ‘Wees niet bang, Sion! Laat de moed niet zinken!’ 17 De HEER, je God, zal in je midden zijn, hij is de held die je bevrijdt. Hij zal vol blijdschap zijn, verheugd over jou, in zijn liefde zal hij zwijgen, in zijn vreugde zal hij over je jubelen. | Zwijgen in liefde, wat zou dat betekenen. Zelf moet ik denken aan mijn kinderen, toen ze vol trots hun koppoters lieten zien. Dan ben je als ouders ook nog wel trots terwijl je best wel weet, dat het geen Van Gogh is. Hoe zien jullie dit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 22:53
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Je bent weer wakker geworden van de ontspanning? Pittig he, die zonnegroeten? Ik vind dat pure topsport! Je hart gaat er harder van kloppen, je hijgt en begint te zweten. Dat zijn goede dingen voor een mens! | In mijn ogen zitten jullie God te bespotten met deze uitlatingen. Ik ga niet meer op dit gesar in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 22:57
|
|
|
Beste IJsje, ik weet, dat je er niets aan kunt doen, want jij jouw ogen zijn nog niet geopend om te zien, waar het in het Christendom om gaat. En ik hoop, dat jou eens het evangelie op een goed wijze wordt verteld.
Jij vindt alles goed, zo heb je een keer hier op het forum verteld...maakt niet uit of het de Islam, Boeddhisme, Hindoeisme of wat dan ook is. Tja, inderdaad als nog nooit jouw ogen zijn opengegaan voor wie Jezus Christus is, n.l. Gods zoon, die gekomen is in het vlees en die voor onze zonden moest sterven aan het kruis dan zul je en kun je het niet zien. Bij jou gaat het erom, dat je alleen maar lief en aardig tegen elkaar doet en voor de rest heb je natuurlijk totaal geen oog voor de andere aspecten, die in het Christendom spelen en zeer belangrijk zijn.
Jij kent niet iets als en weet niet van de STRIJD DIE ER IS IN DE HEMELSE GEWESTEN, want die is er natuurlijk ook niet voor jou. Er valt voor jou helemaal niets te strijden, dat is duidelijk en dat herken ik ook, want vroeger was mij dat ook niet bekend hoor deze strijd in de hemelse gewesten. Daar hield ik me echt niet mee bezig, maar die is er echt wel. Maar daar kom je pas achter als je ogen geopend worden hiervoor, als je gaat geloven in de Zoon van God Jezus Christus.
Voor de rest kun je natuurlijk totaal niet weten wat de "regels" van het spel zijn, want het geloof is geen spel. Dat is soms bittere strijd en hiervan verhaalt o.a. Paulus in de bijbel. Misschien mag ik je uitnodigen om eens de Bijbel heel goed te gaan lezen. Begin dan met het Nieuwe Testament, met de evangeliën?
De regels van het spel staan in die bijbel n.l. en kan iemand, die niet gelooft in Jezus Christus natuurlijk voor een Christen de regels van het spel NIET uitmaken.
------------------
ik vind het best wel meevallen met die zogenaamde beledigingen van Filia. we leven in een tijd dat je je kennlijk alleen een christen mag noemen als je elke religie accepteert,en lief leuk en aardig voor elkaar bent?
ik denk zelf ook dat als je aan yoga doet,je niet goed aanvoelt dat dat niet bij een christen hoort. de basis van yoga wordt gewoon terzijde geschoven, dat het uit een hindoeïstische filosofie is doet er kennlijk ook niet toe. als het alleen rekken en strekken is noem het dan gymnastiek,de andere stadia van yoga doen jullie immers niet aan toch,waarom het dan nog yoga noemen? daar hebben jullie nog steeds geen antwoord opgegeven toch?
Jezus is heel duidelijk in de bijbel: niemand komt tot de vader dan door mij,ik ben de weg de waarheid en het leven. en zoals al eerder is gezegt..wie niet door de deur binnenkomt is een dief en een rover.
Filia zegt gewoon precies waar het om draait,de basis van het evangelie. en als mensen zich dan meteen voelen aangevallen,kunnen ze naar mijn idee niet tegen de waarheid,niet mijn waarheid maar die uit de bijbel.
jullie op andere gedachten brengen gaat niet lukken ben ik intussen wel van overtuigd,de enige die kan iets kan veranderen in in het hart van mensen is de Heilige Geest. in 2 Kor 3 wordt gesproken over een bedekking van het verstand,in dit punt over de voorlezing van de wet:
17 De Heere nu is de Geest; en waar de Geest van de Heere is, daar is vrijheid. 17 De Here nu is de Geest; en waar de Geest des Heren is, is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd. 18 Wij allen nu, die met onbedekt gezicht de heerlijkheid van de Heere als in een spiegel aanschouwen, worden van gedaante veranderd naar hetzelfde beeld, van heerlijkheid tot heerlijkheid, zoals dit door de Geest van de Heere bewerkt wordt.
dat er mensen bekeerd moeten worden,gaat het me hier niet om,wel dat de Geest van God iets wat we niet begrijpen ons helder kan maken,wat er bedoelt wordt,als we daarom vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IJSJE204
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 23:04
|
|
|
Beste leden van CM,
Morgen loopt mijn abonnement af, dan ben ik niet meer te vinden op deze site. In het begin van mijn lidmaatschap ben ik geschrokken van de onaangename sfeer die hier en daar heerste op het forum, vanavond heb ik genoten van goede en fijne en respectvolle mails en bemoedigingen van verschillende mensen. Het ga jullie allemaal goed, maak je niet te druk om mensen waar je het niet mee eens bent. Blijf respectvol en mijdt diegene waar je niet goed mee overweg kunt! Dat mag! Misschien ooit tot ziens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 23:19
|
|
|
Ik heb vanavond voor iemand uitgezocht wat de opleiding voor zoon en dochter precies zou gaan kosten.......de arme kerel kreeg nog net geen beroerte Ruim 1000 euro lesgeld,laptop,voor 450 euro boeken en de ouderbijdrage(de hoogte daarvan weet de school nog steeds niet)........gelukkig ook een studiefinanciering en een ov-kaart. Voor zijn dochter een laptop,voor 400 euro boeken en licenties,maandkaart voor de bus van 74 euro(740 euro per jaar dus)en een vage ouderbijdrage. Hij kwam op minimaal 2000 voor dochter en voor zoon op zo'n 200 euro,dat is zonder ouderbijdrage en reisjes.........
Ik ga mijn kinderen aanraden tot hun 18de op het reguliere onderwijs te blijven en pas na hun 18de(studiefinanciering!)verder te leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 september 2012, 23:46
|
|
|
BERT168 schreef: | Beste IJsje, ik weet, dat je er niets aan kunt doen, want jij jouw ogen zijn nog niet geopend om te zien, waar het in het Christendom om gaat. En ik hoop, dat jou eens het evangelie op een goed wijze wordt verteld.
Jij vindt alles goed, zo heb je een keer hier op het forum verteld...maakt niet uit of het de Islam, Boeddhisme, Hindoeisme of wat dan ook is. Tja, inderdaad als nog nooit jouw ogen zijn opengegaan voor wie Jezus Christus is, n.l. Gods zoon, die gekomen is in het vlees en die voor onze zonden moest sterven aan het kruis dan zul je en kun je het niet zien. Bij jou gaat het erom, dat je alleen maar lief en aardig tegen elkaar doet en voor de rest heb je natuurlijk totaal geen oog voor de andere aspecten, die in het Christendom spelen en zeer belangrijk zijn.
Jij kent niet iets als en weet niet van de STRIJD DIE ER IS IN DE HEMELSE GEWESTEN, want die is er natuurlijk ook niet voor jou. Er valt voor jou helemaal niets te strijden, dat is duidelijk en dat herken ik ook, want vroeger was mij dat ook niet bekend hoor deze strijd in de hemelse gewesten. Daar hield ik me echt niet mee bezig, maar die is er echt wel. Maar daar kom je pas achter als je ogen geopend worden hiervoor, als je gaat geloven in de Zoon van God Jezus Christus.
Voor de rest kun je natuurlijk totaal niet weten wat de "regels" van het spel zijn, want het geloof is geen spel. Dat is soms bittere strijd en hiervan verhaalt o.a. Paulus in de bijbel. Misschien mag ik je uitnodigen om eens de Bijbel heel goed te gaan lezen. Begin dan met het Nieuwe Testament, met de evangeliën?
De regels van het spel staan in die bijbel n.l. en kan iemand, die niet gelooft in Jezus Christus natuurlijk voor een Christen de regels van het spel NIET uitmaken.
------------------
ik vind het best wel meevallen met die zogenaamde beledigingen van Filia. we leven in een tijd dat je je kennlijk alleen een christen mag noemen als je elke religie accepteert,en lief leuk en aardig voor elkaar bent?
ik denk zelf ook dat als je aan yoga doet,je niet goed aanvoelt dat dat niet bij een christen hoort. de basis van yoga wordt gewoon terzijde geschoven, dat het uit een hindoeïstische filosofie is doet er kennlijk ook niet toe. als het alleen rekken en strekken is noem het dan gymnastiek,de andere stadia van yoga doen jullie immers niet aan toch,waarom het dan nog yoga noemen? daar hebben jullie nog steeds geen antwoord opgegeven toch?
Jezus is heel duidelijk in de bijbel: niemand komt tot de vader dan door mij,ik ben de weg de waarheid en het leven. en zoals al eerder is gezegt..wie niet door de deur binnenkomt is een dief en een rover.
Filia zegt gewoon precies waar het om draait,de basis van het evangelie. en als mensen zich dan meteen voelen aangevallen,kunnen ze naar mijn idee niet tegen de waarheid,niet mijn waarheid maar die uit de bijbel.
jullie op andere gedachten brengen gaat niet lukken ben ik intussen wel van overtuigd,de enige die kan iets kan veranderen in in het hart van mensen is de Heilige Geest. in 2 Kor 3 wordt gesproken over een bedekking van het verstand,in dit punt over de voorlezing van de wet:
17 De Heere nu is de Geest; en waar de Geest van de Heere is, daar is vrijheid. 17 De Here nu is de Geest; en waar de Geest des Heren is, is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd. 18 Wij allen nu, die met onbedekt gezicht de heerlijkheid van de Heere als in een spiegel aanschouwen, worden van gedaante veranderd naar hetzelfde beeld, van heerlijkheid tot heerlijkheid, zoals dit door de Geest van de Heere bewerkt wordt.
dat er mensen bekeerd moeten worden,gaat het me hier niet om,wel dat de Geest van God iets wat we niet begrijpen ons helder kan maken,wat er bedoelt wordt,als we daarom vragen. |
Hallo Bert , in mijn ogen is het Geloof( Genade ). Niemand is goed ook niet een, wie zonder zonden is werpen de eersten steen. Ik heb ook een vraag ? Wat bedoeld Jezus met de woorden: velen eersten zullen de laatsten zijn en velen laatsten de eersten.
Laatst aangepast door
|
SVEN797
|
op woensdag 5 september 2012, 00:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 00:37
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zeker omdat zij het toplees doet  |
Doen jullie er dan altijd een deksel op?
Worden ze volgens mij niet lekkerderder van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 01:07
|
|
|
Wat jammer dat mensen geen problemen kunnen ruilen. Want iedereen weet hoe hij die van een ander moet oplossen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 01:59
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben het met je eens, Wmijn. Dit is een leuk onderwerp. Alleen, laten we eens terug gaan naar het begin. Liefde en waarheid houden elkaar in evenwicht. Ik heb een interessante tekst gevonden:
Zwijgen in liefde, wat zou dat betekenen. Zelf moet ik denken aan mijn kinderen, toen ze vol trots hun koppoters lieten zien. Dan ben je als ouders ook nog wel trots terwijl je best wel weet, dat het geen Van Gogh is. Hoe zien jullie dit? |
(( Hij zal zwijgen in Zijn Liefde )) Terwijl zijn Zoon geslagen en gefolterd werd, zweeg Hij uit Liefde. Liever leed Hij zelf dan dat Hij met zijn woorden een ander zou veroordelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 03:18
|
|
|
ZUCHT......... Klaas Vaak heeft een nieuwe dienstregeling zeker??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 03:26
|
|
|
Hij koos de pijn - van Max Lucado.
Bijzonder, mooi, confronterend, ...... wauw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 08:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha , en weet je wat het hier was vandaag ? Juist ...braderie. En weet je wie ik daar tegenkwam? Juist .... mn zus. Ik weet zeker dat zij er langer geweest is dan ik . Ik was binnen een kwartier weer thuis . En weet je wat ik gekocht heb? Juist.....een zak oliebollen. De gerookte paling was me te duur. Vijf euro voor een broodje paling , dat ging me te ver. Ten eerste ....je moest op dat broodje zoeken naar de paling ten tweede ..... voor de sportvissers is het een beschermde diersoort. (gevangen paling dient direct in hetzelfde viswater worden terug gezet) Dus het was gewoon tegen mn principe om dat te kopen ,  |
Ik heb er nooit moeite mee iets extra uit te geven op dat gebied. De simpele geneugten des levens, geniet daar van!! Als ik trek in iets heb, koop ik het ook, of het nou € 2,50 kost of 4 hele euries. Zelfs als het dus in mijn ogen vrij duur is. Als n ander je niet kietelt, moet je t zelf doen!! Op andere dingen kan ik weer wel op 5 cent van een aankoop afzien. Ik zeg altijd maar zo:
Het leven is te kort om je kont met schuurpapier af te vegen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|