ChristianMatch

Forum

God aanbidden
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4472 4473 4474 4475 4476 4477 4478 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 14:48

WILLEM618 schreef:
Leven tot EER van God.
Dat is een onmogelijkheid geworden na de val, omdat daar de hoogmoed van een mens op nummer één kwam te staan.
En God heeft een mogelijkheid gegeven, direct na de zondeval al, en daar de belofte gegeven dat Hij zou betalen voor wat een mens niet meer kan betalen. En dat is aan het kruis VOLBRACHT
Johannus de Doper heeft het denk ik mooi samengevat: Hij moet wassen, ik minder worden.
Heel het leven in geloof komt daar op neer denk ik. Hoe meer een mens mag groeien in het geloof en genade, hoe kleiner hij is en hoe minder hij er toe doet, maar ook hoe Groter God in Christus is, en hoe meer God er toe doet. Dan is de Hemel niet de hoofdzaak, maar wel het Eeuwig Hem Loven, alle genot in Hem vinden, en tegelijk het niet eeuwig God te hoeven missen, omdat je Hem niet KAN missen.

Hoe breng je dit in de praktijk? Welke dingen doe je in het dagelijks leven om God te eren?

Begrijk ik je goed dat je vindt dat aanbidding hetzelfde is als leven tot eer van God?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 15:30

THOMAS968 schreef:
Thomas, dat de discussie teveel over Sola gaat, ben ik wel met je eens.

Amen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 15:59

Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 16:09
Cortazar: Ja ....
De christenen , die niet in de Godheid van Jezus geloven , de dominee in Zeeland , Klaas Hendrikse genaamd , die een boek heeft geschreven wat heet ......Geloven in een God die niet bestaat.
Wiersinga , Kuitert , Den Heyer .....allen theologen ( nadruk op -logen )
die Gods almacht en grootheid met voeten treden.
Wat is daar mis mee zullen de vrijzinnige broeders en zusters denken , waarom zou Hij de Enige God zijn?

FF een reaktietje zo ff tussendoor.

Ik heb een keertje bij iemand thuis ff een stukje uit Kuitert gelezen: Wat schrijft die man een hoop ongefundeerde onzin...

Ja, tis wel enkele jaartjes geleden, ik weet ook niet meer precies wat ie schreef, ja, het was wel anti-christelijkgeloof, dat weet ik nog wel.

Nou hoeft anti christelijk schrijven nog niet eens direkt slecht schrijven te betekenen.

Maar ja, weet dus niet meer wát ie nou precies schreef, maar weet dus nog wel wat ik erbij dacht toen ik het las: 'wat een hoop ongefundeerde oninteressante onzin.'. Dat dacht ik...

Zo, was ff een tussendoor reactie,

Laterz!!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 7 september 2012, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 16:01

CARMEN073 schreef:
Zpeel wel ff voor sinterklaas Coole smiley met zonnebril

super en nu de rest nog Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 16:06

Slanke lichamen zoek en kies je zelf maar uit!!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 16:42

ZEELAND736 schreef:
Slanke lichamen zoek en kies je zelf maar uit!!!! Knipoog smiley

gelukkig bestaat Sinterklaas nog steeds want aan jou heb ik ook niet veel
Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
GERRIT603
op zaterdag 8 september 2012, 00:22
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 16:47

CARMEN073 schreef:
Of ik nou wel of geen dreadlocks zal nemen...

Ik weet het niet meer Huilende smiley, smiley in tranen

Hanekam Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:04

CARMEN073 schreef:
Het was niet Filia maar Mieke364 die jou betichtte van egogekletter. Ik begrijp niet waarom je dit aanhaalt om je standpunt op dit topic te onderstrepen?

Ik begrijp je reactie niet? Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Het is bijzonder aardig dat je er tijd, energie en gelegenheid voor neemt om bij te houden wie wat tegen wie zegt......maar waarom is dat relevant in mijn tekst?
Ik heb je verder inhoudelijk nog niet zien regeren op dit topic dus wat deze opmerking dan is?????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 7 september 2012, 17:08
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:09

CARMEN073 schreef:
Hoe breng je dit in de praktijk? Welke dingen doe je in het dagelijks leven om God te eren?

Begrijk ik je goed dat je vindt dat aanbidding hetzelfde is als leven tot eer van God?

Hoe doe jij dat Carmen? Misschien wel interessant dat je zelf het voortouw neemt in de vragen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARSJG370

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:11

Ik weet nog niet, maar ik ga denk ik mijn abbonnement niet meer verlengen, heb een lieve vrouw hier gevonden.

Veel plezier hier nog allemaal, en veel succes... Kussende smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:12

THOMAS968 schreef:
Sommigen zullen vinden dat het niet kan maar de meisjes zingen prachtig:

http://www.youtube.com/watch?v=mu8zgwre-FI&playnext=1&list=PL60140CC9CEE71175&feature=results_main

Thomas

Ze leggen toch niet de emotie in de stemmen die er bij hoort, zijn ze misschien ook te jong voor denk ik....
Misschien een schooluitvoering? Wist je wel dat dit niet van Bach is?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:13

Geplaatst: zondag 2 september 2012, 14:22

SHANITA130 schreef blauw:

Willemijn schreef:
En dan kom je bij de kernboodschap van het evangelie: Jezus heeft niet geleefd om het lijden en verdriet weg te nemen maar wel om ons vrij te maken. Alleen door wat je overkomt, wat je wordt aangedaan of jezelf aandoet, op je te nemen, te doorleven, zoals Jezus deed.

Dus niet de wealth en health evangelie's die zovelen zoveel narigheid hebben gekost...als je gelooft heb je nooit meer dit en altijd dat...

Hier kom je bij de barmhartigheid.

En Hier: Wij hebben als christen wel een opdracht:wees barmhartig zoals God ons ook barmhartig is. En de betekenis van barmhartigheid is toch dat je degene troost die bedroefd is, helpt om iemand uit zijn depressie te komen, herstelt waarin je de ander pijn hebt gedaan en zacht maakt wat verhard is in je leven? En het is voor mij persoonlijk ook het antwoord op het lijden in de wereld, Het zien, het benoemen er iets aan doen......het omzien naar de ander

Dit is ook zo: Dus nee, ik vind niet dat je de ander te pas en te onpas met jouw meningen om de oren moet slaan en dat als de enige Waarheid te zien.....
De geschiedenis leert ons dat er zoveel kerkgenootschappen zijn omdat we allemaal de Bijbel anders lezen . Er zijn geen feiten alleen interpretaties.

Valt niets aan toe te voegen gewoon, perfect opgeschreven.

Geplaatst: zondag 2 september 2012, 16:44, Chatuliem:
Quote:
Ik wil me liever laten leiden door de Bijbel dan me heen en weer te laten meegaan door de meningen van mensen.

Ik hou me ook aan de bijbel, zeker.

Maar ja, God geeft ook gevoel en verstand om te gebruiken ;)
Iig, Dit stukje van Willemijn, komt mi helemaal overeen met het Evangelie.
Willemijn schreef:
En dan kom je bij de kernboodschap van het evangelie: Jezus heeft niet geleefd om het lijden en verdriet weg te nemen maar wel om ons vrij te maken. Alleen door wat je overkomt, wat je wordt aangedaan of jezelf aandoet, op je te nemen, te doorleven, zoals Jezus deed.

Ja, en door deze stukjes voel ik me gesterkt!Dus niet van wat ik vaak hoorde: Omdat Jezus voor ons is gestorven hebben wij nu helemaal geen probs meer, moeilijkheden of ziektes, en zelfs wel financiele en alle voorspoed...Vind ik gevaarlijk deze doctrines, die ik toch wel jaren heb gehoord.

Neehee, denk ik nu,
God helpt ons, is bij ons....er zullen altijd moeilijke tijden zijn, voor de een minder en anders dan voor de ander, voor de een meer dan voor de ander, maar als je ook geluk kent, ja, dan kan je bidden voor moeilijke dingen. En God kan voorzien, door iemand op je weg te sturen, dingen als internet gebruiken om je iets in te laten zien, je laten genieten van een goed boek...noem maar op, hoeveel mooie en goede dingen er zijn in deze gebroken wereld, en vooruitzicht op eeuwig leven!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 7 september 2012, 17:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:18

Donderdag 6 september, Psalm 105: 23-38; Langs effen paden.

Het is een scherp contrast: aan de ene kant de Egyptenaren, de dienaars van de dictator Farao, aan de andere kant dat miezerig kleine volkje Israël. Enerzijds de slagen en de plagen, alle ellende die je maar bedenken kunt: kikvorsen, steekvliegen, muggen, hagel, sprinkhanen, allerhande nood en dood. Anderzijds: geen strobreed in de weg, een vrije aftocht, zilver en goud, en niemand die struikelt, een volk in vrijheid wandelt langs effen paden! Prachtig wordt dit vertolkt in de berijmde psalm: ‘De rijen door weerklonk hun lied. Wie God vertrouwt, die struikelt niet.’

Is dat werkelijk zo? Het duurt niet lang of ze staan voor de Schelfzee, met hoge rotsen links en rechts, de vijand op de hielen. En dan de woestijn: kuilen en ravijnen, heuvels en bergen. Wie God vertrouwt struikelt niet… Maar hoeveel loopt er niet mis in menig christelijk gezin? De ziekte van Parkinson brengt menigeen tot struikelen en vallen. Kanker tast je botten aan. Een dwarslaesie kan ervoor zorgen dat je nooit meer lopen kunt. Zing dan maar eens: Wie God vertrouwt, die struikelt niet! Dat is toch niet vol te houden?
Toch wel. Vraag het maar aan allen die werkelijk hun vertrouwen stellen op God. Wie dat doet, met heel zijn hart, die weet: God zal me dragen, mij optillen, als ik met vallen en struikelen, misschien zal ik zelfs vallen, maar omdat Hij me opricht en mij behouden in zijn Land van Liefde brengt, kan ik Hem alleen maar prijzen!

Gods volk trok uit langs effen paden,
met zilver en met goud beladen.
De rijen door weerklonk hun lied.
Wie God vertrouwt, die struikelt niet.
Bekomen van verslagenheid
was zelfs Egypte’s volk verblijd.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:19

Vrijdag 7 september, Psalm 105: 39-45; Met dans en zang.

Ik heb de Tweede Wereldoorlog net niet meegemaakt, maar genoeg foto’s en filmbeelden gezien om zeker te weten dat de vreugde bij de bevrijding groot was. Mensen dansten op de straten, zongen spontaan en geëmotioneerd het Wilhelmus en dankten de hemel waaruit het wittebrood als manna naar beneden viel. Zo vrolijk ging het er aan toe, toen God zijn volk uit Egypte leidde. Zang en dans, trom en fluit – dit was de dag die de Heer gemaakt had!
Vanwaar die vreugde? Omdat het in Egypte niet te harden was. Zeker, voor de gemiddelde Egyptenaar wel: die schikte zich in zijn lot. Die was gewend aan de grootheidswaanzin van de Farao, aan hun buitensporige bouwdrift en hang naar monumentale gedenktekens. Dat daarbij niet op een mannetje of vrouwtje gekeken werd, zal duidelijk zijn. Dat gold zeker de allochtonen, de kinderen van Israël, ooit door kommervolle omstandigheden vanuit Kanaän aan de oevers van de Nijl terechtgekomen: zij werden afgebeuld van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat, en dat alles ter meerdere ere van de hoge heren in de faraonische paleizen. Het ging zelfs ten koste van hun eigen vlees en bloed: nota bene in de rivier die symbool stond voor goddelijke vruchtbaarheid werden de jongetjes van Israël verdronken. Was het een wonder dat Israël met vreugde vertrok? Was het een wonder dat zij later met vreugde Kanaän beërfden, het land waarin soortgelijke volken huishielden? Wég met alle goden die offers eisen in de vorm van kanonnenvlees en kinderbloed. Lang leve, eeuwig leve de God die daar faliekant tégen is!

Hij was het die zijn volk bevrijdde,
zijn uitverkoorenen veilig leidde
Zo trok zij het diensthuis uit
met dans en zang bij trom en fluit,
en erfden het beloofde land,
de arbeid van der heid’nen hand.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:41

FILIA110 schreef:
ik heb jou ook NOG NOOOOOOIT BIJ MIJ GEHAD OM EENS NAVRAAG TE DOEN!

Klinkt als een niet echt christelijk verwijt naar Jol... Twijfelende smiley
EN NU EVEN VERDER JE STUK:
Quote:
iK LEES HIER, WAT MENSEN OP HET FORUM PLAATSEN...DAAR HEB IK HET VAN....EN DAT IS WEL DUIDELIJK DAN..ALS ZE DAT ZELF OPSCHRIJVEN, ANDEREN IS DAT OOK AL OPGEVALLEN.

En hou eens op hier met je eenzijdige manier van Christen zijn. Bij mij zoek je net als een Farizeeër alleen maar naar die punten, waar je mij op kunt aanvallen (deden ze bij Jezus ook, weet je wel) als een muggenzifter, omdat je mij gewoon niet moet en van daaruit ben je constant bezig om mij op een ONHEUSE MANIER aan te vallen. PATHETISCH GEWOON.

Ga eens even kijken, wat die Willemijn niet allemaal doet? Daar hoor ik je nooit over: kijk eens hoe zij bijv. Jane aanviel. Jane, die geen vlieg kwaad doet, maar wel altijd van Willemijn ZEPERT OP ZEPERT KRIJGT. Jane mag niet VERMANEN, ze mag haar getuigenis ook niet op een rustige manier hier opzetten en wat ze niet allemaal hier op het forum mensen verbiedt om te doen...ook mij...zij wil de dienst uitmaken hier. Maar zo gaat dat niet.

Datgene wat in de bijbel staat, dat maaktde dienst uit en moet ook hier de dienst uitmaken.

Kijk eens, wat Willemijn hier allemaal aan grillige reactiepatronen ten toon spreidt. Gewoon niet meer gezond!!!

Zo beklaagd ze zich, dat ze van iemand een keer een mail heeft gehad, die haar het hellevuur heeft toegewenst...tja..absoluut natuurlijk verwerpelijk om te doen voor een christen..., maar wat doet Willemijn. Omdat zij die mails krijgt, gaat ze dat afreageren op een ander en geeft dat als motivatie dat ze tegen een ander net zo gemeen kan doen, want iemand heeft haar een keer een dergelijk gemeen mailtje gestuurd. Ze reageert datgene, wat een ander doet op bijv. mij af. Wat heb ik te maken met het feit, dat iemand anders haar een gemeen mailtje stuurt. Kan ik daar wat aan doen? En is dat voor haar een rechtvaardiging dan om dan maar tegen anderen ook maar gemeen te doen? Dat lijkt me toch niet.

Kijk...en het lijkt wel of je daar helemaal blind voor bent. Dat wil je niet zien...en dat bespeur ik aan alle kanten. Ik vind jouw manier van doen alleen maar erg triest, omdat ik bespeur, dat je er alleen maar gericht op bent om mij MET ALLE GEWELD in het verdomhoekje te drukken en te houden. Ga je haat ergens anders op afreageren maar niet op mij!

Volg jij je GEVOEL maar, IK NEEM JEZUS WEL, DAT LIJKT ME VEEL GEZONDER EN WIJZER...

Quote:
Volg jij je GEVOEL maar, IK NEEM JEZUS WEL, DAT LIJKT ME VEEL GEZONDER EN WIJZER...

Ik heb verder geen zin om je hele posting te beargumenteren, alleen ff deze laatste zin van jou:
Quote:

Het lijkt wel zoiets van: IK NEEM EEN APPEL/BANAAN(JEZUS), VEEL GEZONDER DAN DIE SIGARET, VELE SNOEPEN , NOEM MAAR OP....
EN:
Quote:
Volg jij je GEVOEL maar,

WAAROM DENK JIJ DAT GOD ONS GEVOEL HEEFT GEGEVEN ONDER MEER?
OM TE GEBRUIKEN. IETS KAN NIET GOED AANVOELEN. EN DAN KAN JE DAARNAAR LUISTEREN.

Kijk, juist in veel groepen wordt dat luisteren naar je gevoel ontmoedigt, zelfs verboden. Je gevoel komt voort uit het vlees, wordt er gepredikt, dus niets goeds komt voort uit dat gevoel....

Dus, naiefe, labiele mensen die al veel hebben meegemaakt, ja, die worden nog meer beschadigt, doordat ze niet meer naar hun gevoel luisteren en alles doen als ware een robot, of toneelspel, maar het, wat dan ook, is iig niet meer van zichzelf.

Jij doet dat ook, je zegt:
Quote:

Het lijkt een soort verwijt: gevoel versus Jezus....

En, we hebben dus ook nog verstand. en die moet je ook niet uitschakelen.
En het gevoel uitschakelen, lijkt mij héél onverstandig.
Dan onderdruk je als het ware wat je voelt, en dan kan je in ondragelijke situaties komen.
Komt bij, het gevoel moet er toch uit. dus dan komt het er vroeg of laat op een andere manier uit...

NB: Ja, voor het geval je dit leest, ik weet dat je op 'grijs' staat...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 7 september 2012, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:51

Er zit ook een vreselijk groot verschil tussen die Klaas en mij!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 17:59

.

Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 9 september 2012, 07:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:14

Trouwens, Beste Filia, de rest van je, die posting geeft mij ook vraagtekens, grote vraagtekens.

Daar kom ik later nog op terug, ivm tijdgebrek nu.

Mazzel! en laterz!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:25

opvulling Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:27

PIETER649 schreef:
opvulling Knipoog smiley

g e n i a a l...
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:28

GERRIT603 schreef:
super en nu de rest nog Lachende smiley

Dagobert niet slank genoeg Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:40

WILLEMIJN232 schreef:
Ik begrijp je reactie niet? Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Het is bijzonder aardig dat je er tijd, energie en gelegenheid voor neemt om bij te houden wie wat tegen wie zegt......maar waarom is dat relevant in mijn tekst?
Ik heb je verder inhoudelijk nog niet zien regeren op dit topic dus wat deze opmerking dan is?????

Kennelijk is mijn geheugen dan iets beter dan het jouwe. Wat ik met deze bijdrage bedoel aan te geven is dat jij hier met zogenaamde 'argumenten' komt om je houding te rechtvaardigen. En die argumenten zijn niet legitiem. Net zoals ik het onzinnig vind om mensen op het forum aan te vallen omdat anderen jou prive haatmails hebben gestuurd. Het is wel zo prettig om de discussie zuiver te houden en er niet telkens valse argumentatie bij te halen.

Moet je tegenwoordig vroegtijdig inhoudelijk op een topic reageren voordat je je in de discussie mag mengen?

Mijn bijdragen waren weinig en bondig. Maar wel inhoudelijk. Dat die inhoud jou ontgaat is duidelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:47

ANNA415 schreef:
Hanekam Coole smiley met zonnebril

Mutz Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 18:55

CARMEN073 schreef:
Kennelijk is mijn geheugen dan iets beter dan het jouwe. Wat ik met deze bijdrage bedoel aan te geven is dat jij hier met zogenaamde 'argumenten' komt om je houding te rechtvaardigen. En die argumenten zijn niet legitiem. Net zoals ik het onzinnig vind om mensen op het forum aan te vallen omdat anderen jou prive haatmails hebben gestuurd. Het is wel zo prettig om de discussie zuiver te houden en er niet telkens valse argumentatie bij te halen.

Moet je tegenwoordig vroegtijdig inhoudelijk op een topic reageren voordat je je in de discussie mag mengen?

Mijn bijdragen waren weinig en bondig. Maar wel inhoudelijk. Dat die inhoud jou ontgaat is duidelijk.

Mijn geheugen is nog prima, dank je , het valt me gewoon op dat je overal maar vragen stelt en weinig van jezelf laat zien , vandaar mijn opmerking.....
Als je mijn stukje inderdaad inhoudelijk goed gelezen hebt merk je dat het niet alleen over Solafide gaat maar wel wat verder reikt.......
Die inhoud waar jij het over hebt vond ik een beetje olie op het vuur van de discussie gooien en je er zelf niet mee bemoeien....dus als je over de discussie zuiver houden praat????
Maar ja, dat is ieders zijn interpretatie he?
Ik rechtvaardig mijn houding absoluut niet, hoe kom je daar nu weer bij???
maar....laten we het erop houden dat ik het niet begrijp en jij wel, kunnen we deze discussie sluiten.... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 7 september 2012, 19:05
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:14

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn geheugen is nog prima, dank je , het valt me gewoon op dat je overal maar vragen stelt en weinig van jezelf laat zien , vandaar mijn opmerking.....
Als je mijn stukje inderdaad inhoudelijk goed gelezen hebt merk je dat het niet alleen over Solafide gaat maar wel wat verder reikt.......
Die inhoud waar jij het over hebt vond ik een beetje olie op het vuur van de discussie gooien en je er zelf niet mee bemoeien....dus als je over de discussie zuiver houden praat????
maar....laten we het erop houden dat ik het niet begrijp en jij wel, kunnen we deze discussie sluiten.... Engeltje smiley

Hm, ik vind dat ik op het topic "Samen de bijbel door" best wat van mijzelf laat zien. En niet alleen daar.

Ik heb juist getracht mijn "olie op het vuur" zoveel mogelijk te beperken.

En zeg niet dat ik weinig van mijzelf laat zien want mijn foto is een stuk scherper dan die van jou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 7 september 2012, 19:15
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:19

To dread or to lock that's the question Smiley die vol vragen zit

http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:28

WILLEMIJN232 schreef:
Het begint nu een onderwerp te worden waarin we elkaar persoonlijk kunnen bekritiseren? Wmijn, als jij je zo verwond voelt, en volgens Thomas is het heel ernstig, waarom val je een ander dan aan?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:38

CARMEN073 schreef:
Of ik nou wel of geen dreadlocks zal nemen...

Ik weet het niet meer Huilende smiley, smiley in tranen

gewoon zelf krulspelden zetten, met zo'n haarnetje
een beetje retro is altijd goed Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:40

CARMEN073 schreef:
Dagobert niet slank genoeg Smiley die vol vragen zit

Smiley die vol vragen zit ben ik Dagobert Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

waar heb je m'n pakhuis gelaten Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:46

CARMEN073 schreef:
Hm, ik vind dat ik op het topic "Samen de bijbel door" best wat van mijzelf laat zien. En niet alleen daar.

Ik heb juist getracht mijn "olie op het vuur" zoveel mogelijk te beperken.

En zeg niet dat ik weinig van mijzelf laat zien want mijn foto is een stuk scherper dan die van jou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar jij weet de reden helemaal niet waarom ik mijn foto er niet bijzet..........dus je opmerking is in die zin erg flauw.....

Je zet hele verhalen op het forum maar dat wil niet zeggen dat je wat van jezelf laat zien.......zo zie je maar, een foto is ook niet alles....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4472 4473 4474 4475 4476 4477 4478 ... 6194 Volgende
Pagina 4475 van 6194