ChristianMatch

Forum

Christendom en yoga
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4473 4474 4475 4476 4477 4478 4479 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:47

CHATULIEM619 schreef:
Het begint nu een onderwerp te worden waarin we elkaar persoonlijk kunnen bekritiseren? Wmijn, als jij je zo verwond voelt, en volgens Thomas is het heel ernstig, waarom val je een ander dan aan?

Hoho, volgens Thomas is hetgeen Sola heeft gedaan ernstig en ik heb Willemijn in een ander verband genoemd, namelijk in een uitspraak van Sola over het schrijven van een eigen Bijbel. Bij degenen die hier verwond zijn geworden en dat is zeker het geval, heb ik Willemijn niet genoemd en toen ook niet bedoeld. Willemijn komt wel voor zichzelf op. Ik vind dat je iets zorgvuldiger moet zijn over Willemijn en mij geen uitspraken in de mond moet leggen.

Thomas, dit even ter verduidelijking omdat het op het forum staat. Dit soort dingen kunnen normaal beter in een privemail.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 7 september 2012, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 19:57

Cortazar heeft in grote lijnen gelijk.

Nederland was en IS heel antisemitisch. Van hoog tot laag.
Zo wenschte Wilhelmina vlak voor de oorlog niet in de stank van een jodenkamp te zitten.
Het kamp dat naderhand in Westerbork kwam, was in eerste instantie bij Apeldoorn geplanned.
Met de vingers nog plakkerig van de vette fazant heeft deze deserteur vanuit Londen de oproep gedaan tot een treinstaking, hierdoor leed het westen van Nederland honger terwijl de aardappelen lagen te rotten in Groningen.
1 uitzondering maakte Wilhelmina, het jodentransport mocht gelukkig wel doorgaan.
En alle brave nederlanders konden niet wachten tot hun joodse buren weg waren gevoerd, binnen 24 uur werden de huizen geplunderd Zieke smiley
Sterker nog, kinderen van joodse ouders die de oorlog als wees overleefden, werden gedeporteerd naar Israel, maar hun rechtmatige erfenis werd verbeurd verklaard door Nederland.

Mieke, het spijt mij oprecht jou het volgende te moeten mededelen: de protestantse kerk, de PKN dus, is heden ten dage DOORDRENKT van het anti-semitisme!
Kijk maar eens goed naar de besteding van de collectegelden van bijv. Kerk-in-Aktie
Of nog duidelijker: kijk hoe snel voorzitter Passchier indertijd in Egypte namens het nederlandse volk zn excuses aan ging bieden vanwege de film Fitna van Geert Wilders.
Ongelooflijk he? De voorzitter van een CHRISTELIJKE kerk ging bij HEIDENEN excuses aanbieden, vind je t gek dat moslims de christenen niet serieus nemen?
Dat filmpje was reden hiertoe.
Als hij een vent was, en een waar christen, ging hij wederom naar Egypte, maar nu om te klagen over de behandeling die joden en christenen daar krijgen.
Weet je dat in het midden oosten jaarlijks honderdduizenden (!) christenen en joden VERMOORD worden?
En in de nederlandse protestantse kerken word vanaf de kansel gebeden voor de rebellen in Syrie en de terroristen van Hamas.
De grootste vijanden van joden, daar bid men voor.
Doet men niets voor Israel dan? Jahoor, we boycotten hun economie Kotsende smiley

Waar en hoe precies weet ik zo snel niet, maar in de bijbel staat dat wie zich tegen Gods volk keert, zich tegen God zelf keert...

Arm arm Nederland Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:07

THOMAS968 schreef:
Hoho, volgens Thomas is hetgeen Sola heeft gedaan ernstig en ik heb Willemijn in een ander verband genoemd, namelijk in een uitspraak van Sola over het schrijven van een eigen Bijbel. Bij degenen die hier verwond zijn geworden en dat is zeker het geval, heb ik Willemijn niet genoemd en toen ook niet bedoeld. Willemijn komt wel voor zichzelf op. Ik vind dat je iets zorgvuldiger moet zijn over Willemijn en mij geen uitspraken in de mond moet leggen.

Thomas, dit even ter verduidelijking omdat het op het forum staat. Dit soort dingen kunnen normaal beter in een privemail.
Ach, of het nu wel of niet Wmijn was, als ik me druk moet maken over wie ik hier eventueel zou kunnen bezeren durf ik niks meer te schrijven...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:10

CHATULIEM619 schreef:
Ach, of het nu wel of niet Wmijn was, als ik me druk moet maken over wie ik hier eventueel zou kunnen bezeren durf ik niks meer te schrijven...

joh Chat, denk maar zo: als mensen zich gekwetst voelen, is dat nog geen dodelijke ziekte. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:11

MIEKE364 schreef:
g e n i a a l...

ik weet ut, ik weet ut, thats me Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:11

PIETER649 schreef:
joh Chat, denk maar zo: als mensen zich gekwetst voelen, is dat nog geen dodelijke ziekte. Knipoog smiley

Je zal er maar suïcidaal van worden Pieter...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:13

CHATULIEM619 schreef:

Als je weet dat je niet bezeert, hoef je je ook niet druk te maken. Ik hecht aan helderheid maar voel me niet bezeerd. Ik ken je langer dan vandaag.

Thomas, zere keel van het praten vandaag, blij dat ik geen dominee ben.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 7 september 2012, 20:15
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:14

CHATULIEM619 schreef:

Het bijzondere in dit verhaal is dat jij je wel om de klip klap aangevallen voelt..... Knipoog smiley Maar als jij wat zegt is de ander te gevoelig...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:14

WILLEMIJN232 schreef:
Je zal er maar suïcidaal van worden Pieter...... Knipoog smiley

joh, leg jezelf in de houding krokodil, laat je tanden zien en drink na afloop een biertje met elkaar.
je gaat toch al die mafkezen hier niet serieus nemen opeens? hoop ik... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 20:16

PIETER649 schreef:
joh, leg jezelf in de houding krokodil, laat je tanden zien en drink na afloop een biertje met elkaar.
je gaat toch al die mafkezen hier niet serieus nemen opeens? hoop ik... Knipoog smiley

Nee, dat schreef ik toch al? Ik erger me niet omdat ik het niet serieus neem......
En inderdaad, even lekker in de kroko en je kan de hele wereld weer aan..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:23

CARMEN073 schreef:
Of ik nou wel of geen dreadlocks zal nemen...

Ik weet het niet meer Huilende smiley, smiley in tranen
Je moet gewoon dat doen waar je je lekker bij voelt.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 7 september 2012, 23:53
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:31

[quote=PIETER649]Cortazar heeft in grote lijnen gelijk.

Het is wat de meesten van ons niet willen weten, vrees ik. En je opsomming, ja daar zitten een aantal zaken in die ik herken.....en daar blijkt grote angst uit....grote angst voor de gevolgen van de vijand kwaad maken....we weten waartoe ze in staat zijn. Griezelig.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:31

[quote=CHATULIEM619]Je moet gewoon dat doen waar je je lekker bij voelt. Misschien komt het doordat ik morgen een huwelijk mag inzegenen, maar ik ben opeens in een romantische bui:

Verraste, verbaasde smiley dat gaat morgen wat worden ;)
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:32

Wakker worden om 6.40 uur en dan weten dat je om 6.45 uur op je werk hoort te zijn. Dat ging dus nièt lukken. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:38

[quote=CHATULIEM619]Je moet gewoon dat doen waar je je lekker bij voelt. Misschien komt het doordat ik morgen een huwelijk mag inzegenen, maar ik ben opeens in een romantische bui:

En wat vraag je je nu af vandaag??? (om even on-topic te blijven)
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:43

WILLEMIJN232 schreef:
Maar jij weet de reden helemaal niet waarom ik mijn foto er niet bijzet..........dus je opmerking is in die zin erg flauw.....

Je zet hele verhalen op het forum maar dat wil niet zeggen dat je wat van jezelf laat zien.......zo zie je maar, een foto is ook niet alles....

Ik voel me vereerd dat je meer van mij wilt weten.

Begrijp ik goed dat jij het flauw vindt dat ik een opmerking over jouw missende foto maak maar dat jij jezelf wel het recht toeeigent om van mij te eisen dat ik mijn ziel en zaligheid op dit forum neerzet? Jij weet helemaal niet waarom ik niet meer van mijzelf op het forum laat zien......... dus je opmerking is in die zin erg flauw.

Jij voelt je kennelijk gekwetst en je bent vastbesloten om in je slachtofferrol te blijven zitten en continue verwijten rond te strooien aan iedereen die jou durft aan te spreken. En dan vind je het gek als mensen er voor kiezen om jou te negeren. Nou, dat recht hebben ze.

Je verwijt m.b.t. de weinige inhoudelijke reacties van mijn kant is ook erg flauw aangezien het nu juist mijn ervaring is dat jouw voorkeur uitgaat naar het op de persoon spelen en mensen kwetsen. Waar je ook nu weer een staaltje van laat zien.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:51

[quote=JANS221]Jans? Ik vraag me af of ik zag wat jij ook zag? Smiley die vol vragen zit Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 7 september 2012, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:52

[quote=JOL252]

Ja Jol, ik zag het ook, maar heel even maar!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:55

[quote=JANS221]

Huilende smiley, smiley in tranen ik ga bijna aan mijn ogen twijfelen... maar inderdaad, jouw vraag is nog relevant... wat zou Chat zich afvragen, vraag ik me af...
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:56

[quote=JOL252]

heel veel, denk ik!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 21:58

[quote=JANS221]

Misschien weten we nog een mooie tekst voor morgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:10

Een huis vol stof ...zaagsel...en zand....
MAAR WAT IS HET MOOI GEWORDEN!!!!

Nog niet helemaal af...maar nog 2 dagen voor de afwerking...en dan de witte tornado erdoor!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:11

[quote=JOL252]

Chat, het mooie romantische gedicht is weggevallen!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:15

Mooiste moment.....Even een uurtje met kunstaas staan gooien aan de dijk en jawel , de eerste echt grote zeebaars van dit jaar gevangen.
Had wel eens een p.r. kunnen zijn . Verraste, verbaasde smiley

Slechtste moment kan er gelijk achteraan ...... brutus geeft een flinke klap met z'n staart en glijdt onder vissertjes handen weg , zo het water terug in . Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:19

[quote=JANS221]

Had Chatuliem een romantisch gedicht???????? Verraste, verbaasde smiley

Over wie???
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:22

[quote=WILLEMIJN232]

Ehhhh Jans??? Ging toch over dé vrouw? Lachende smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 7 september 2012, 22:23
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:23

[quote=JOL252]

Ja, herkende jij jezelf er in?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:25

[quote=JANS221]Ja heeeeelemaal Engeltje smiley of .... nee...

Jij?

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 7 september 2012, 22:26
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:28

CARMEN073 schreef:
Ik voel me vereerd dat je meer van mij wilt weten.

Begrijp ik goed dat jij het flauw vindt dat ik een opmerking over jouw missende foto maak maar dat jij jezelf wel het recht toeeigent om van mij te eisen dat ik mijn ziel en zaligheid op dit forum neerzet? Jij weet helemaal niet waarom ik niet meer van mijzelf op het forum laat zien......... dus je opmerking is in die zin erg flauw.

Jij voelt je kennelijk gekwetst en je bent vastbesloten om in je slachtofferrol te blijven zitten en continue verwijten rond te strooien aan iedereen die jou durft aan te spreken. En dan vind je het gek als mensen er voor kiezen om jou te negeren. Nou, dat recht hebben ze.

Je verwijt m.b.t. de weinige inhoudelijke reacties van mijn kant is ook erg flauw aangezien het nu juist mijn ervaring is dat jouw voorkeur uitgaat naar het op de persoon spelen en mensen kwetsen. Waar je ook nu weer een staaltje van laat zien.

Je kent me helemaal niet anders zou je weten dat ik absoluut niet het type ben om in wat voor rol dan ook te gaan zitten, zeker geen slachtofferrol, dan dicht je CM een grotere plaats in mijn leven toe dan de realiteit is......En gekwetst? Zoals Thomas al schreef lukt het me prima om voor mezelf op te komen.......En dat gekwetst zijn valt reuze mee......
maar ja, als jij dat denkt te weten, ik vind het allemaal prima hoor......
Het zegt meer wat over jou als persoon dan over mij ........
En het negeren van mensen? Ik heb er nog niets van gemerkt maar ligt ook aan mij, jij zal wel weten hoeveel contacten ik hier heb? En wat voor mail ik ontvang? Je kan er maar druk mee zijn....
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:29

[quote=JOL252]

als ik in een romantische bui ben wel.........
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4473 4474 4475 4476 4477 4478 4479 ... 6194 Volgende
Pagina 4476 van 6194