ChristianMatch

Forum

Alleen voor ECHTE MANNEN!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4475 4476 4477 4478 4479 4480 4481 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 23:37

VISSER278 schreef:
Waar lijd je onder Gerrit ? Want dat is dan wel makkelijk voor een ander om dat te weten.

het ging over het verjagen van mannen bij het alleen-voor-vrouwen-topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 september 2012, 23:46

ZEELAND736 schreef:
Een huis vol stof ...zaagsel...en zand....
MAAR WAT IS HET MOOI GEWORDEN!!!!

Nog niet helemaal af...maar nog 2 dagen voor de afwerking...en dan de witte tornado erdoor!!!

succes met het pirouettes maken met een witkwast in je hand Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GERRIT603
op vrijdag 7 september 2012, 23:48
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 00:06

CARMEN073 schreef:
Ik voel me vereerd dat je meer van mij wilt weten.

Begrijp ik goed dat jij het flauw vindt dat ik een opmerking over jouw missende foto maak maar dat jij jezelf wel het recht toeeigent om van mij te eisen dat ik mijn ziel en zaligheid op dit forum neerzet? Jij weet helemaal niet waarom ik niet meer van mijzelf op het forum laat zien......... dus je opmerking is in die zin erg flauw.

Jij voelt je kennelijk gekwetst en je bent vastbesloten om in je slachtofferrol te blijven zitten en continue verwijten rond te strooien aan iedereen die jou durft aan te spreken. En dan vind je het gek als mensen er voor kiezen om jou te negeren. Nou, dat recht hebben ze.

Je verwijt m.b.t. de weinige inhoudelijke reacties van mijn kant is ook erg flauw aangezien het nu juist mijn ervaring is dat jouw voorkeur uitgaat naar het op de persoon spelen en mensen kwetsen. Waar je ook nu weer een staaltje van laat zien.

JE HEBT HELE MOOIE BIJDRAGEN CARMEN!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 00:08

INGE721 schreef:
Ik durf het bijna niet te schrijven

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Maar ik ben de gelukkige klas van Theo Thijssen weer aan het (her)lezen.
En er zijn altijd weer fragmenten waar ik zo vreselijk om moet lachen Lachende smiley

Whatever?? Niks mis mee toch?
Gewoon genieten!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 00:24

ZEELAND736 schreef:
Er zit ook een vreselijk groot verschil tussen die Klaas en mij!!!

als dit een actuele foto van jou is klopt dat ja Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BASTIAAN161

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 01:12

CORTAZAR588 schreef:
Feit is dat er in de 2e WO geen enkele kerk in nederland heeft geprotesteerd tegen de vernietiging van de 105.000 joodse nederlanders.
Zover ik weet heeft men wel geprotesteerd tegen rassenhaat, Jodenvervolging, en antisemitisme.
Zowel vanaf de kansels, als tegen de overheid.
Daarom mijn vraag: wat is je onderbouwing van je genoemde ‘feit’.

CORTAZAR588 schreef:
Ik veroordeel Calvijn
Zullen we het oordeel maar aan de enige Rechter overlaten?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 01:19

'Lily' gezien met Lily in de hoofdrol als Leslie Caron.

Een film die je gezien moet hebben, available op tcm, mgm etc.

Ook zeer, héél erg goed is Gigi, ook van Leslie Caron. En die moet je eigenlijk ook gezien hebben!

Info Leslie Caron: Leslie Caron in 2009.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 8 september 2012, 01:30
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 02:20

Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 17:35

WILLEMIJN232 schreef:
Dat heeft toch niets met trouw aan de Bijbel te maken????? De Bijbel is ook de leidraad in mijn leven ....maar daarom hoef ik niet om de klip klap met Bijbelteksten te wapperen
En vergeet ook niet: ook de Bijbel gaat met zijn tijd mee, vernieuwende theologie heet dat en daar kan je niet omheen of je nu wilt of niet.......dus star vasthouden aan die citaten terwijl er al weer andere ontwikkelingen zijn over die teksten heeft niet zoveel zin...
Kijk alleen maar wat ik hier las: Sommige Evangelie gemeenten mediteren ook....Ja, ook die gaan met hun tijd mee.....

FILIA110 schreef als reaktie op Willemijn hierboven: Matth 7 :

Ingaan in het Koninkrijk der hemelen

13Gaat in door de enge poort, want wijd is [de poort] en breed de weg, die tot het verderf leidt , en velen zijn er, die daardoor ingaan; 14 want eng is de poort, en smal de weg, die ten leven leidt, en weinigen zijn er, die hem vinden.
15 Wacht u voor de valse profeten, die in schapevacht tot u komen, maar van binnen zijn zij roofgierige wolven. 16 Aan hun vruchten zult gij hen kennen: men leest toch geen druiven van dorens of vijgen van distels? 17 Zo brengt iedere goede boom goede vruchten voort, maar de slechte boom brengt slechte vruchten voort. 18 Een goede boom kan geen slechte vruchten dragen, of een slechte boom goede vruchten dragen. 19 Iedere boom, die geen goede vrucht voortbrengt, wordt uitgehouwen en in het vuur geworpen. 20 Zo zult gij hen dan aan hun vruchten kennen.

21 Niet een ieder, die tot Mij zegt: Here, Here, zal het Koninkrijk der hemelen binnengaan, maar wie doet de wil mijns Vaders, die in de hemelen is. 22 Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd en in uw naam boze geesten uitgedreven en in uw naam vele krachten gedaan? 23 En dan zal Ik hun openlijk zeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij werkers der wetteloosheid.

Tweeërlei fundament

24 Een ieder nu, die deze mijn woorden hoort en ze doet, zal gelijken op een verstandig man, die zijn huis bouwde op de rots. 25 En de regen viel neer en de stromen kwamen en de winden waaiden en stortten zich op dat huis, en het viel niet in, want het was op de rots gegrondvest. 26 En een ieder, die deze mijn woorden hoort en ze niet doet, zal gelijken op een dwaas man, die zijn huis bouwde op het zand. 27 En de regen viel neer en de stromen kwamen en de winden waaiden en sloegen tegen dat huis, en het viel in, en zijn val was groot.

Filia,

Ja, je bent grijs, eruitgezet, of zelf gegaan, weet niet.

Toch, je kan meelezen, wou je dit meegeven:

Met bijbelteksten wapperen is alleen oke, als het ter opbouwing is, ..

Fil 4

4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u!

5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend.

De Here is nabij.

6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God.

7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.

8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat;

9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing

en de God des vredes zal met u zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 07:19

CHATULIEM619 schreef:
Het maakt je toch niks meer uit wat wij zeggen? het maakt je niet uit wat de bijbel zegt? Dan heb je je je keuze toch gemaakt?

Ga jij nu maar mooie romantische gedichten schrijven, wij worden het toch niet eens...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 07:22

JANS221 schreef:
Leon de Winter - het recht op terugkeer

Die heb ik ook liggen! Is het wat????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 8 september 2012, 12:25
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 09:06

INGE721 schreef:
is het na de 1e keer geen navulling? Clown smiley

welnee, gewoon vervulling Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 09:07

Ik vraag me af of Willemijn ondanks de schrik toch nog geslapen heeft vannacht...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 09:07

WILLEMIJN232 schreef:
Die heb ook ook liggen! Is het wat????

jawel, maar het haalt het niet bij een yogaboek met plaatjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 09:37

Op mijn laatste CMdag is vandaag prachtig weer en veel zon. Coole smiley met zonnebril
Hoe is bij het noorden?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 09:47

PIETER649 schreef:
jawel, maar het haalt het niet bij een yogaboek met plaatjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gelijk heb je, Pieter!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 09:49

THOMAS968 schreef:
Over ongeveer twee weken is de nacht al net zo lang als de dag, en het wordt alleen maar erger. In november is het vaak ook nog nat, grijs en koud, al viel het mee het laatste jaar.

Thomas, houdt niet van november.

Gelukkig heeft november maar 30 dagen.............
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 10:09

CD: Agnus Dei.
Het New College Choir Oxford zingt onder leiding van Edward Higginbottom werken van Barber, Fauré, Palestrina, Mozart, Bach, Rachmaninov, Elgar, Gorecki, Mendelssohn, Tavener en Alegri.

(tweedehands voor 3 euro!!!)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:00

JOL252 schreef:
Ik vraag me af of Willemijn ondanks de schrik toch nog geslapen heeft vannacht...

Willemijn heeft één grote nachtmerrie beleefd vannacht denk Clown smiley
Als ik het zo lees is ze helemaal van de apropos Knipoog smiley
Ik vraag me af hoe ze hier doorheen komt Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:01

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb er moeite mee dat jij gewoon zegt als het je niet bevalt: ik negeer je!
Dat is een van de vreselijkste dingen die je tegen mensen kan zeggen want je bestaat dan niet meer als mens...Nu veeg jij je eigen straatje schoon en geeft mij de schuld....je doet maar, maar pretendeer dan niet dat je christen bent....
En ik ga hier geen discussie meer voeren over yoga of wat dan ook.......

Even een citaatje uit ditzelfde draadje.

Jouw bijdragen op dit forum zijn op de persoon, off-topic of ze draaien om de hete brei heen.

Petra is weg, maar ik ben denk ik wat harder; mij krijg je niet zomaar weggetreiterd
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:02

ANNA415 schreef:
Deken op dak van auto leggen deur erop. Ramen open. Met touw vastbinden. Flink doorsjezen dat de politie je niet ziet Knipoog smiley

Het was zo sinmpel....... ruit er in zn geheel uit halen ( het is maar net dat je even weet hòe dat moet)maar dat stelt niks voor , dan de deur in stukken zagen en weg er mee. Opgeruimd staat netjes. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:09

JANS221 schreef:
Gelukkig heeft november maar 30 dagen.............

Winterslaap houden die 30 dagen Knipoog smiley Is Thomas missschien weer blij Lachende smiley

Voor nu Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril en genieten maar mensen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:32

Ik geniet inderdaad op volle toeren...
Ben een lichtmens...
Als de blaadjes vallen...gaat dat wat minder...
Daarom....buiten het plaatsje opgeruimd...de tuintafel...met een vrolijk kleedje...bloemetje erop...
Vanmorgen de krant...met koffie...en vanmiddag ...even om mijn moeder en om een zoon...die hier komen eten...en wat nu nog buiten kan...voor je het weet komt draait het weer om!!!!

Iedereen vandaag en morgen...veel zon...en een fijn weekeind!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:48

Ik had gisteren mn kont nog niet op de fiets of de telefoon ging.........."ben je thuis?ik ga bij mijn man weg,ik kom er aan" Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:58

JANS221 schreef:
CD: Agnus Dei.
Het New College Choir Oxford zingt onder leiding van Edward Higginbottom werken van Barber, Fauré, Palestrina, Mozart, Bach, Rachmaninov, Elgar, Gorecki, Mendelssohn, Tavener en Alegri.

(tweedehands voor 3 euro!!!)

KIJK...das een koopje...!!!

Gek...maar dan heb je helemaal een super gevoel van je favoriete muziek!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:11

CARMEN073 schreef:
Even een citaatje uit ditzelfde draadje.

Jouw bijdragen op dit forum zijn op de persoon, off-topic of ze draaien om de hete brei heen.

Petra is weg, maar ik ben denk ik wat harder; mij krijg je niet zomaar weggetreiterd

Ik heb geen last van je, dit even voor alle duidelijkheid en wegtreiteren bedenk ik niet eens, dat is jouw beleving hierin niet de mijne.
Gelukkig heb jij tijd genoeg om bij te houden wie wat wanneer tegen iemand zegt zodat het ten alle tijde weer uit de kast gehaald kan worden.....
En met Petra had ik het allemaal allang uitgepraat hoor......dus wat dat betreft sla je ook even de plank mis....... Knipoog smiley

Dat je mij niet mag is overduidelijk, heb ik ook geen last van, ik hoef niet met iedereen goede vrienden te zijn, wil ik ook geeneens.....
En weet je wat nu zo fijn is aan een forum? Iedereen is daar welkom en mag schrijven wat zijn hart beroert.....Ook jij en ik......binnen de geldende normen van fatsoen.......en ja, je hoeft het niet altijd eens te zijn maar voor sommige mensen is het lastig om over kerkgrenzen heen te kijken.....

Oeps, ben ik weer off topic....dit gaat over yoga en christendom wat heel goed samen gaat ..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:13

ZEELAND736 schreef:
JE HEBT HELE MOOIE BIJDRAGEN CARMEN!!!!

je begrijpt het geloof ik niet helemaal Zeeland. we hebben het erover dat Carmen zo weinig van zichzelf als mens laat zien en wel allerhande persoonlijke ervaringen van anderen vraagt....
Dat is toch heel wat anders dan dat je mooie stukken schrijft???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:14

ERIKA129 schreef:
Willemijn heeft één grote nachtmerrie beleefd vannacht denk Clown smiley
Als ik het zo lees is ze helemaal van de apropos Knipoog smiley
Ik vraag me af hoe ze hier doorheen komt Verraste, verbaasde smiley

Ja, ik heb over Cmmers gedroomd..Knipoog smiley Nee hoor, heerlijk geslapen, was ik wel even aan toe......het is mooi weer, wat wil een mens nog meer......

Wat ik me wel afvraag? Hoe heeft Chatuliem geslapen??????? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 8 september 2012, 13:44
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:19

JANS221 schreef:
Gelijk heb je, Pieter!

Nu weet ik nog niet of het wat is..... Verraste, verbaasde smiley
Dit is een serieus topic mensen dus geen grapjes over mijn yoga.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:20

PIETER649 schreef:

Heb jij dat? Een boek met yoga plaatjes???????? Verraste, verbaasde smiley Lig jij 's avonds ook even in de kroko??????? Pieter, Pieter, het kan verkeren..... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:26

LEANNE226 schreef:
Ik had gisteren mn kont nog niet op de fiets of de telefoon ging.........."ben je thuis?ik ga bij mijn man weg,ik kom er aan" Twijfelende smiley

Ging jouw fietstocht niet...VOOR???

Ik kreeg een overlijdensbericht...even oud als mij...
Gelukkig is haar verder lijden...bespaard gebleven....
Ze werd opgenomen...een week terug....
Toen sprak ze de woorden...""Maar ik kom terug hoor!!!""
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4475 4476 4477 4478 4479 4480 4481 ... 6194 Volgende
Pagina 4478 van 6194