Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik had al gegeten en gedronken toen ik het forum had gelezen......... |
als dat elke dag zo gaat haal je je abonnementskosten er makkelijk uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou bijna iets heel flauws gaan schrijven wat begint met een o.....maar ik doe het niet.....twaalfde gebod..... Maar het blijft een raar verhaal..... |
Ik deed het ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | als dat elke dag zo gaat haal je je abonnementskosten er makkelijk uit  |
en goed voor de lijn..... ieder nadeel hep zijn voordeel sprak Johan Cruyff.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | en goed voor de lijn..... ieder nadeel hep zijn voordeel sprak Johan Cruyff....... |
ja das logisch toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:56
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | qoud erat demonstrandum | QED
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 20:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En Josina...???? Heb jij al gesopt??? Zijn ze al klaar???(de renoveerders...)
Het is hier prachtig geworden...alleen de buiten vensterbanken nog... |
Binnen zijn ze nu klaar: nieuwe ramen, vensterbanken en balkondeuren. In de komende 2 weken komen ze m'n hele balkon afspuiten en de buitenkant van de ramen doen.
Soppen heb ik nog niet gedaan, daar heb ik hulp voor nodig en dat wordt nog geregeld voor mij!
Maar het is erg mooi geworden en fijn dat dat bij jou ook zo is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:00
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik krijg het nooit goed dat Wordfeud en ik snap niet wat ik verkeerd doe.... Je moet toch vanuit het midden beginnen op dat sterretje??? |
Diegene die moet beginnen, begint idd op dat sterretje. Welk letter van het woord op dat sterretje staat maakt niet uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Binnen zijn ze nu klaar: nieuwe ramen, vensterbanken en balkondeuren. In de komende 2 weken komen ze m'n hele balkon afspuiten en de buitenkant van de ramen doen.
Soppen heb ik nog niet gedaan, daar heb ik hulp voor nodig en dat wordt nog geregeld voor mij!
Maar het is erg mooi geworden en fijn dat dat bij jou ook zo is! |
Jullie kunnen wel een huishoudelijk topic starten...........over al dat gepoets..........je kan er maar druk mee zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jullie kunnen wel een huishoudelijk topic starten...........over al dat gepoets..........je kan er maar druk mee zijn.....  |
Haha, dat wil je niet weten. Een flat gerenoveerd krijgen is leuk en het is/wordt mooi, maar daarna...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:03
|
|
|
Pieter: ik was dees ochtend de allereerste in t stembureau en ik heb voor t eerst van mn leven op de grote blonde leider gestemd.
Groot en blond, nou,het laatste zeker in overdrachtelijke zin mag ik aannemen? Maar een leider? Als hij wat slimmer was geweest, had hij een deel van zijn programma kunnen uitvoeren. Weglopen was niet zo bijdehand toen hij veel regeringsinvloed had. Zijn achterban weet dat men niet op hem kan rekenen. Het spijt mij echter totaal niet dat hij spijt heeft. Hij is er wel in geslaagd indirect het CDA een klap toe te dienen. Vertrouwen in die blonde samenwerking hadden ze niet allemaal in deze ooit zo machtige partij.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 13 september 2012, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:09
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, dat wil je niet weten. Een flat gerenoveerd krijgen is leuk en het is/wordt mooi, maar daarna...  |
Haha...ik krijg nog een nieuw balkon!!!! Ja...we hebben het er druk mee, maar wat wordt het mooi....(is het al) Binnen is nu alles ook klaar... Fijn dat je hulp krijgt....(ik niet...behalve een mopperende dochter) Geen probleem...elke dag een stukkie... Maar het stof lag echt overal....ondanks de afdekking...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja dat zeg je nu wel maar is het ook zo Hier pasta met veel groente en bak sla erbij |
ROELANDE345 schreef: | ja hij noemt nix op he |
Stel dat ik plaatjes geef, geloven jullie het dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat ben ik helemaal met je eens, maar mensen moeten ook niet bang voor vernieuwingen zijn he? En dat is wat ik wel een beetje constateer en zie... |
Dat is zo, al zijn die mensen die bang zijn voor vernieuwingen er altijd wel geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:22
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Pieter: ik was dees ochtend de allereerste in t stembureau en ik heb voor t eerst van mn leven op de grote blonde leider gestemd.
Groot en blond, nou,het laatste zeker in overdrachtelijke zin mag ik aannemen? Maar een leider? Als hij wat slimmer was geweest, had hij een deel van zijn programma kunnen uitvoeren. Weglopen was niet zo bijdehand toen hij veel regeringsinvloed had. Zijn achterban weet dat men niet op hem kan rekenen. Het spijt mij echter totaal niet dat hij spijt heeft. Hij is er wel in geslaagd indirect het CDA een klap toe te dienen. Vertrouwen in die blonde samenwerking hadden ze niet allemaal in deze ooit zo machtige partij.
Thomas |
Het was een klap in het gezicht van de nederlander, dit hadden we nog nooit meegemaakt.... een partij die "zomaar" besluit het vertrouwen in een coalitie op te zeggen... ongehoord!!
Thomas, hoeveel kabinetten hebben eigenlijk ooit hun volle tijd uitgediend? waarom nu denigrerend over degene die de stekker er uit getrokken heeft, alleen omdat het dit keer Wilders was?
Het is een golf, over anderhalf jaar weer verkiezingen, best kans op PVV dan de grootste partij en VVD en PvdA geminimaliseerd.
Ik hoop dat het volgende kabinet valt voordat ze zo ver gegaan zijn dat ze zichzelf overbodig hebben gemaakt.
Pieter, souvereiniteit is goud waard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...ik krijg nog een nieuw balkon!!!! Ja...we hebben het er druk mee, maar wat wordt het mooi....(is het al) Binnen is nu alles ook klaar... Fijn dat je hulp krijgt....(ik niet...behalve een mopperende dochter) Geen probleem...elke dag een stukkie... Maar het stof lag echt overal....ondanks de afdekking... |
Ja, dat stof is echt bar en boos En het is zeker fijn dat ik er hulp bij krijg, maar daarin heb ik dan ook geen keus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jullie kunnen wel een huishoudelijk topic starten...........over al dat gepoets..........je kan er maar druk mee zijn.....  |
Doe ji dat dan niet Willemijn???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:26
|
|
|
Donderdag 13 september, Psalm 106: 43-48; Amen halleluja.
Vandaag: het slotakkoord van de psalm die we in de afgelopen dagen meezongen. Het is een uitbundige lofprijzing als naschrift. Het loopt allemaal uit op een welgemeend amen en een stralend halleluja! Protestanten – liturgisch soms wel heel erg stijf! – doen er goed aan te letten op de respons die van heel het volk wordt gevraagd. Niet de voorganger moet amen zeggen, maar heel de gemeente. Dat kan natuurlijk ook niet anders, al doen we het (onwetend, onverschillig?) vaak wél anders. We vinden het heel normaal dat de voorganger na een gebed of een preek zelf amen zegt. Maar goedbeschouwd moet juist dan de voorganger zwijgen. Het is de geméénte die beamen mag wat de voorganger zegt. Beamen betekent immers: laten blijken dat je ermee instemt, dat je erachter staat. Eigenlijk zouden we dat consequent en hardop duidelijk moeten maken, elke keer wanneer een gebed of preek afgesloten wordt. Het zou de eredienst aanzienlijk verlevedigen. Maar er is méér in deze psalm. Het laatste woord van het vierde psalmboek is: halleluja! Na het amen volgt nog een lofprijzing: Godlof! Lof de Heer! En zo wordt dan lofzingend beaamd wat in het begin van de psalm al aangeduid werd: de Heer is goed, eeuwig duurt zijn trouw. Goedbeschouwd is met deze twee woorden heel ons levensdoel geschetst: wij zijn geroepen het evangelie te beamen om God te loven met heel ons hart. Het zijn, bij wijze van spreken, de belangrijkste woorden die ouders hun kinderen kunnen leren: amen en halleluja. Leven is: ja zeggen tegen de goedheid van God én Hem dankzeggen om al zijn grote daden. Aan die twee woorden heb je mond en handen vol, zolang je leeft!
Geprezen zij de Heer die leeft, die Israël verkoren heeft. Hij brengt straks heel zijn volk tezamen. Gezegend zij zijn trouw beleid. Zegge al het volk nu: Amen, amen. Loof Hem in alle eeuwigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:31
|
|
|
SVEN797 schreef: | Doe ji dat dan niet Willemijn???  |
Sven.....Laat ik het zo zeggen dat mijn kwaliteiten ergens anders liggen..... Ik heb trouwens wel een diploma van de Vormingsklas, in mijn jonge jaren moest je als meisje na je middelbare school naar de Vormingsklas....want dan leerde je het huishouden.....ik haalde daar slechte cijfers tot ik met mijn vader de afspraak had gemaakt dat als ik zou slagen ik een jaar naar de kibboets in Israël mocht, zo gezegd zo gedaan... Toen ik ging trouwen en hij zijn vaderlijke toespraak hield vertelde hij wel dat er dingen waren waar hij spijt van had in mijn opvoeding en dat was dat jaar Vormingsklas.....mijn man kon niet meer terug want we waren al getrouwd..... Ik heb dan ook de grootste bewondering voor mijn hulp die mijn dekbedhoezen wel zo mooi kan opvouwen.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 13 september 2012, 21:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:31
|
|
|
HARALD940 schreef: | Stel dat ik plaatjes geef, geloven jullie het dan?  |
laat eerst maar eens zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het was een klap in het gezicht van de nederlander, dit hadden we nog nooit meegemaakt.... een partij die "zomaar" besluit het vertrouwen in een coalitie op te zeggen... ongehoord!!
Thomas, hoeveel kabinetten hebben eigenlijk ooit hun volle tijd uitgediend? waarom nu denigrerend over degene die de stekker er uit getrokken heeft, alleen omdat het dit keer Wilders was?
Het is een golf, over anderhalf jaar weer verkiezingen, best kans op PVV dan de grootste partij en VVD en PvdA geminimaliseerd.
Ik hoop dat het volgende kabinet valt voordat ze zo ver gegaan zijn dat ze zichzelf overbodig hebben gemaakt.
Pieter, souvereiniteit is goud waard |
souvereiniteit is goud waard , gedoogsteun blijkbaar niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:37
|
|
|
SVEN797 schreef: | souvereiniteit is goud waard , gedoogsteun blijkbaar niet. |
Sinds ik Gordon zag optreden bij de VVD is de geloofwaardigheid van die partij voor mij helemaal weg.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Sven.....Laat ik het zo zeggen dat mij kwaliteiten ergens anders liggen..... Ik heb trouwens wel een diploma van de Vormingsklas, in mijn jonge jaren moest je als meisje na je middelbare school naar de Vormingsklas....want dan leerde je het huishouden.....ik haalde daar slechte cijfers tot ik met mijn vader de afspraak had gemaakt dat als ik zou slagen ik een jaar naar de kibboets in Israël mocht, zo gezegd zo gedaan... Toen ik ging trouwen en hij zijn vaderlijke toespraak hield vertelde hij wel dat er dingen waren waar hij spijt van had in mijn opvoeding en dat was dat jaar Vormingsklas.....mijn man kon niet meer terug want we waren al getrouwd..... Ik heb dan ook de grootste bewondering voor mijn hulp die mijn dekbedhoezen wel zo mooi kan opvouwen.....  |
Ja das leuk met vaders en schoonvaders..die verhalen komen pas tijdens de toespraak voor het eten....als je er al aan vast zit. Ik heb verhalen over Pieter gehoord tijdens mn huwelijksdiner.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:38
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ja das leuk met vaders en schoonvaders..die verhalen komen pas tijdens de toespraak voor het eten....als je er al aan vast zit. Ik heb verhalen over Pieter gehoord tijdens mn huwelijksdiner.....  |
Ja, en dan ben je net getrouwd en dan worden de details nog eens uit de doekjes gedaan.....gekrulde tenen he????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Sinds ik Gordon zag optreden bij de VVD is de geloofwaardigheid van die partij voor mij helemaal weg.....  |
Nou, zou je niet even wachten op prinsjesdag,misschien heeft de VVD met Marc Rutte wel goede ( plannen ).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:42
|
|
|
SVEN797 schreef: | souvereiniteit is goud waard , gedoogsteun blijkbaar niet. |
Dat is ook wat gedogen inhoud. En dat wisten de VVD en CDA van te voren, er werd gedoogd op bepaalde punten, maar niet op allemaal. Voor die punten waar de PVV geen gedoogsteun zou geven werd geshopt bij andere partijen, dat is gebeurt voor het kabinet viel, maar ook vooral nadat het kabinet gevallen was met de FC Knudde akkoorden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, en dan ben je net getrouwd en dan worden de details nog eens uit de doekjes gedaan.....gekrulde tenen he????  |
Ik herkende hem vooral heel er in de verhalen, en de aanwezige cm-vrienden hebben zwijgplicht gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
SVEN797 schreef: |
Nou, zou je niet even wachten op prinsjesdag,misschien heeft de VVD met Marc Rutte wel goede ( plannen ). |
positivo.......;-0
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het was een klap in het gezicht van de nederlander, dit hadden we nog nooit meegemaakt.... een partij die "zomaar" besluit het vertrouwen in een coalitie op te zeggen... ongehoord!!
Pieter, souvereiniteit is goud waard |
Ik beweer iets anders, Pieter. Als je wat wilt bereiken, moet je regeringsmacht hebben. Op het moment dat je dat hebt, moet je er gebruik van maken. Iemand die hoopte dat er wat tegen het geweld van de Noord-Afrikanen zou worden gedaan door Wilders, de reden van het stemgedrag op de PVV, werd teleurgesteld en voelde wel aan dat dat niet zou gebeuren, want geen andere partij wilde dat. En dezelfde mensen lopen niet zo warm voor een anti-Europaverhaal. Tactisch verzweeg hij het verhaal van de verkiezingen ervoor. Ik voorspelde dat al na de val van het kabinet en daar hoefde je geen profeet voor te zijn. Het eerste paarse kabinet zat de rit uit en het tweede viel niet over innerlijke tegenstellingen maar het kabinet nam de consequenties voor de ellende op de Balkan. Laten we voor dat we over de val praten eerst maar eens zien wat voor kabinet er komt. Zelfs met een vleugje groen is het nog bijna paars, zo het er nu uitziet.
Thomas, mist het vorige kabinet niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:50
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik beweer iets anders, Pieter. Als je wat wilt bereiken, moet je regeringsmacht hebben. Op het moment dat je dat hebt, moet je er gebruik van maken. Iemand die hoopte dat er wat tegen het geweld van de Noord-Afrikanen zou worden gedaan door Wilders, de reden van het stemgedrag op de PVV, werd teleurgesteld en voelde wel aan dat dat niet zou gebeuren, want geen andere partij wilde dat. En dezelfde mensen lopen niet zo warm voor een anti-Europaverhaal. Tactisch verzweeg hij het verhaal van de verkiezingen ervoor. Ik voorspelde dat al na de val van het kabinet en daar hoefde je geen profeet voor te zijn. Het eerste paarse kabinet zat de rit uit en het tweede viel niet over innerlijke tegenstellingen maar het kabinet nam de consequenties voor de ellende op de Balkan. Laten we voor dat we over de val praten eerst maar eens zien wat voor kabinet er komt. Zelfs met een vleugje groen is het nog bijna paars, zo het er nu uitziet.
Thomas, mist het vorige kabinet niet. |
Ben je kleurenblind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 21:50
|
|
|
Gordon ........ach bij de VVD is iedereen welkom. Ook Gordon en die ander , die Joling als hij pegeltjes heb.
Iedereen is vrij en blij. is ook wel wat waard toch ?
En ja Wilders is van alles en nog wat. Maar vooral mens net als de nu gelauwerde Rutte en Samson. En mensen , zoals Obama ons liet zien , staan nooit op een voetstuk als ze geboren worden , daar hijst iemand hen op.
En als het pluche goed zit .......
Wilders trok de stekker eruit. Daarmee zette hij veel op het spel , ook zijn eigen aanhang en populariteit. Ik zou dat niet dom noemen. Hooguit onverstandig als je graag wil meedoen en je zelf graag hoort praten , wat natuurlijk ook Wilders niet vreemd is.
Politicus zijn is ook Narcisme ........ Echter nee zeggen en dan je zelf uit de markt prijzen vanwege een principe , dat is moed.
en de stemmers op VVD , PvdA en andere partijen willen ook het beste voor Nederland. Dus de tijd zal het leren. Maar ik ben bang dat wij de grieken moeten gaan onderhouden. en binnenkort ook de andere mindere goden in het zuiden.
De duitsers zijn het ook beu , die euro. Merkel heeft al heel wat weerstand in eigen land.
Net als Hollande
Die fransen gaan er straks ook mee uit scheiden , met de euro. wacht maar tot Hollande ruzie krijgt met A Merkel dan is het heel snel Adieu Euro , bien venue Franc
|
|
Naar boven |
|
|