| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:51
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | thanks... ik stel voor een vereniging op te starten:
DVVOW nee sorry: DCVVOW |
Gelukkig zit die C erin........ Goed plan..... 
En wij vormen de ballotagecommissie......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 21 september 2012, 13:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:51
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Wie Gods woorden leest word wijs.
<><
Zwaan |
Of eigenwijs......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:53
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Owja, dan ben je gewoon overgevoelig. Dan nemen we toch gewoon een ander voorbeeld: Grow up laiverd, get a life... das gelukkig opbouwend bedoelt he  | Die uitspraak is al eerder gedaan en niemand vond het aanmatigend. Het ligt er dus aan wie het zegt en aan wie je het zegt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Die uitspraak is al eerder gedaan en niemand vond het aanmatigend. Het ligt er dus aan wie het zegt en aan wie je het zegt.... |
je kan ook eens verantwoording nemen voor je uitspraken Chatuliem......wordt je heus geen minder mens van........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig zit die C erin........ Goed plan..... En wij vormen de ballotagecommissie......  |
DCVVOW: - Willemijn (ballotagecommissielid 1) - Jol (ballotagecommissielid 2) - ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:56
|
|
|
|
wens jullie allemaal veel succes verder op het forum, ik word er onpasselijk van, de manier warop sommigge dingen geschreven worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 13:58
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Of eigenwijs......  |
Eigenwijs is juist voor mensen die Gods Woord niet willen lezen die blijven dwaas van denken en doen...
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:00
|
|
|
|
Rijd een Amerikaanse toerist door het Drentse plattelland, heerlijk genieten van onze natuur. Zo rijdend langs een pitoreske landeweggetje , met kippen langs de kant van de weg, schrikken deze kippen en hij rijdt er een paar plat.
Hij stapt uiit en gaat nar het eerste beste huis waarvan hij denkt dat daar de eigenaar wel zal wonen om de onheilstijding te brengen en of hij eventueel de schade kan vergoeden.
Hij belt aan en vertteld zijn verhaal, waaroop het oude baasje kwaad word en begint te schelden. Keep quiet, keep quiet, zegt de Amerikaan ,waarop het het oude baasje zegt, kiep kwait kiep kwait, niet één kiep kwait, wel 10 kiepen kwait
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:00
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | wens jullie allemaal veel succes verder op het forum, ik word er onpasselijk van, de manier warop sommigge dingen geschreven worden. |
Gelijk heb je... maar we hebben vanmiddag een creatieve oplossing bedacht. Zie andere topic. Welkom bij de vereniging.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:10
|
|
|
|
Wat jammer dat een topic welke geopend wordt met het innemen van een statement a.g. een relatie tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht uitmond in een moddergevecht tussen hetero's. Waarom??
Of we elkaar nu goed kennen, een beetje of misschien helemaal niet, we kunnen toch wel bij het onderwerp blijven i.p.v. elkaar allerlei verwijten te gaan maken. Ik weet wel dat dit voorval niet opzich staat, maar ik vind het erg jammer. Hierdoor verzanden nl. heel veel gesprekken in bekvechterij, waardoor het bij voorbaat al ontmoedigt om inhoudelijk op de topics in te gaan, waar ze tenslotte voor bedoeld zijn. Als je dan wil vechten, doe dat dan off-topic. Twitter, Facebook, mail, bel, SMS, Skype, date of wees verstandig: negeer. Dit elkaar de tent (of kerk?) uitvechten vind ik jammer. Erg jammer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:13
|
|
|
|
Dus graag weer ontopic: Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
Mijn standpunt t.o.v. het praktizeren van homofiele gevoelens heb ik in een eerdere posting al kenbaar gemaakt. Daarbij heb ik ook aangegeven dat de Here in de Bijbel duidelijk laat zien welke relatie Hij voor ogen had, toen hij Adam en Eva schiep, en dat vervolgens in de hele Bijbel terug laat komen.
Ik ben heel benieuwd naar een reactie van de topicstartster hierop. Ik hoop dat zij haar niet heeft laten ontmoedigen door een aantal reacties, maar dat ze misschien haar standpunt nog wat nader wil toelichten.....
Je geeft aan dat een relatie als vrouw met een vrouw kan, omdat je zelf een relatie hebt, maar is dat iets wat alleen op die ervaring gebaseerd is, of heb je misschien ook nog een onderbouwing erbij?
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 21 september 2012, 14:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:15
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sinds wanneer doet God dat??? dat is meer het werk van de duivel bij mijn weten!! |
Sorry, ik bedoelde natuurlijk gelovigheid, het het al gewijzigd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:20
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Eigenwijs is juist voor mensen die Gods Woord niet willen lezen die blijven dwaas van denken en doen...
<><
Zwaan |
Wat is dwaas van denken en doen? Alles wat niet jouw mening is....? Ik ben bijna dertig jaar ouder dan jij bent en heb heel wat meer levenservaring...en één advies is aan jou is: vul niet voor een ander in wat hoogstverachtelijk of dwaas van denken en doen is.....Vinden anderen misschien wel van jouw uitspraken maar je kan niet alles zeggen wat je maar vind.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:23
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Wat jammer dat een topic welke geopend wordt met het innemen van een statement a.g. een relatie tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht uitmond in een moddergevecht tussen hetero's. Waarom??
Of we elkaar nu goed kennen, een beetje of misschien helemaal niet, we kunnen toch wel bij het onderwerp blijven i.p.v. elkaar allerlei verwijten te gaan maken. Ik weet wel dat dit voorval niet opzich staat, maar ik vind het erg jammer. Hierdoor verzanden nl. heel veel gesprekken in bekvechterij, waardoor het bij voorbaat al ontmoedigt om inhoudelijk op de topics in te gaan, waar ze tenslotte voor bedoeld zijn. Als je dan wil vechten, doe dat dan off-topic. Twitter, Facebook, mail, bel, SMS, Skype, date of wees verstandig: negeer. Dit elkaar de tent (of kerk?) uitvechten vind ik jammer. Erg jammer.  |
Kan je wel allemaal erg jammer vinden maar het is hier net het echt e leven....Hoewel, soms nog wel een stukje erger he? onder het mom van wij weten het allemaal.... En je hebt makkelijk praten als jij niet het onderwerp van gesprek bent en allerlei beledigingen (oh nee, overgevoeligheden) naar je toegeworpen krijgt op een openbaar forum wat iedereen kan lezen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Dus jij vind jezelf net zo zondig als een praktiserend homo? Jij bent tenslotte ook gescheiden? |
Ik vind mezelf wel net zo zondig als een praktiserend homo of lesbienne, ik ben niet beter dan zij en voel me ook niet beter, wij zijn allen gevallen in Adam en Eva, wij zijn erfkinderen van Adam en Eva, wij zouden het niet beter gedaan hebben, en ook van die boom gegeten hebben.
Ook over een scheiding ( mits met schuld) zal God niet Zijn goedkeuring over wegdragen, maar elke, ik herhaal, elke zonde is vergeeflijk, alleen niet die tegen de Heilige Geest. Wat word hier een ophef gemaakt als er meningen gegeven worden, dit betekent niet dat wij TO niet respecteren, maar er word een mening gegeven, en of mijn mening nou lijnrecht staat ten opzichte van jantje of pietje dat zij zo, maar laten we hier in ieder geval elkaars mening respecteren! Je hoeft het toch ook niet met elkaar eens te zijn? Maar je hoeft elkaar dan ook niet in de haren te vliegen als een stelletje uhh pubers..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:27
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Kan je wel allemaal erg jammer vinden maar het is hier net het echt e leven....Hoewel, soms nog wel een stukje erger he? onder het mom van wij weten het allemaal.... En je hebt makkelijk praten als jij niet het onderwerp van gesprek bent en allerlei beledigingen (oh nee, overgevoeligheden) naar je toegeworpen krijgt op een openbaar forum wat iedereen kan lezen...... |
Bij ruziemaken heb je idd alleen maar verliezers. En gelukkig is dit forum niet een weerspiegeling van mijn echte leven. Dat is ook niet zoet, natuurlijk niet, maar kent meer respect als wat ik de laatste tijd hier lees.
Waar ik van baal is dat dit zo vaak gebeurd, hier op CM, en dat daarmee de inhoudelijke gesprekken over het onderwerp verloren gaan. En dat blijft toch de bedoeling van een forum, lijkt me.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Kan je wel allemaal erg jammer vinden maar het is hier net het echt e leven....Hoewel, soms nog wel een stukje erger he? onder het mom van wij weten het allemaal.... En je hebt makkelijk praten als jij niet het onderwerp van gesprek bent en allerlei beledigingen (oh nee, overgevoeligheden) naar je toegeworpen krijgt op een openbaar forum wat iedereen kan lezen...... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:28
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ik vind mezelf wel net zo zondig als een praktiserend homo of lesbienne, ik ben niet beter dan zij en voel me ook niet beter, wij zijn allen gevallen in Adam en Eva, wij zijn erfkinderen van Adam en Eva, wij zouden het niet beter gedaan hebben, en ook van die boom gegeten hebben.
Ook over een scheiding ( mits met schuld) zal God niet Zijn goedkeuring over wegdragen, maar elke, ik herhaal, elke zonde is vergeeflijk, alleen niet die tegen de Heilige Geest. Wat word hier een ophef gemaakt als er meningen gegeven worden, dit betekent niet dat wij TO niet respecteren, maar er word een mening gegeven, en of mijn mening nou lijnrecht staat ten opzichte van jantje of pietje dat zij zo, maar laten we hier in ieder geval elkaars mening respecteren! Je hoeft het toch ook niet met elkaar eens te zijn?
Maar je hoeft elkaar dan ook niet in de haren te vliegen als een stelletje uhh pubers.. |
Wie bedoel je nu met wij???? Respecteren doet hier niet iedereen dat weet jij en dat weet ik......ophef wordt hier gemaakt als er op mensen gespeeld wordt en niet op meningen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:37
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Wie bedoel je nu met wij???? Respecteren doet hier niet iedereen dat weet jij en dat weet ik......ophef wordt hier gemaakt als er op mensen gespeeld wordt en niet op meningen...... | Kijk dan eens naar jezelf in dit geval. Hoeveel verwijten heb je niet naar anderen gesmeten? Niet alleen naar mij, ook naar zeeland en ook naar anderen? Wie maakt het eigenlijk persoonlijk hier? En dan die sneer over voorgangers, ook knap persoonlijk, nietwaar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat is dwaas van denken en doen? Alles wat niet jouw mening is....? Ik ben bijna dertig jaar ouder dan jij bent en heb heel wat meer levenservaring...en één advies is aan jou is: vul niet voor een ander in wat hoogstverachtelijk of dwaas van denken en doen is.....Vinden anderen misschien wel van jouw uitspraken maar je kan niet alles zeggen wat je maar vind..... |
Je mag dan ouder dan mij zijn van levenservaringen alleen dat doet er niet toe wat wijsheid van God betreft want ik mis enige kennis van jou door Gods Woord heen je beantwoord het alleen vanuit jezelf dat is niet wijs maar dwaas.
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:40
|
|
|
|
De wijsheid in het menselijk leven
1 Elke wijze vrouw bouwt haar huis; maar die zeer dwaas is, breekt het af met haar handen. 2 Die in zijn oprechtheid wandelt, vreest den HEERE; maar die afwijkt in zijn wegen, veracht Hem. 3 In den mond des dwazen is een roede des hoogmoeds; maar de lippen der wijzen bewaren hen. 4 Als er geen ossen zijn, zo is de krib rein; maar door de kracht van den os is der inkomsten veel. 5 Een waarachtig getuige zal niet liegen; maar een vals getuige blaast leugens. 6 De spotter zoekt wijsheid, en er is gene; maar de wetenschap is voor den verstandige licht. 7 Ga weg van de tegenwoordigheid eens zotten mans; want gij zoudt bij hem geen lippen der wetenschap merken. 8 De wijsheid des kloekzinnigen is zijn weg te verstaan; maar dwaasheid der zotten is bedriegerij. 9 Elke dwaas zal de schuld verbloemen; maar onder de oprechten is goedwilligheid. 10 Het hart kent zijn eigen bittere droefheid; en een vreemde zal zich met deszelfs blijdschap niet vermengen. 11 Het huis der goddelozen zal verdelgd worden; maar de tent der oprechten zal bloeien. 12 Er is een weg, die iemand recht schijnt; maar het laatste van dien zijn wegen des doods. 13 Het hart zal ook in het lachen smart hebben; en het laatste van die blijdschap is droefheid. 14 Die afkerig van hart is, zal van zijn wegen verzadigd worden; maar een goed man van zich zelven. 15 De slechte gelooft alle woord; maar de kloekzinnige merkt op zijn gang. 16 De wijze vreest, en wijkt van het kwade; maar de zot is oplopende toornig, en zorgeloos. 17 Die haastig is tot toorn, zal dwaasheid doen; en een man van schandelijke verdichtselen zal gehaat worden. 18 De slechten erven dwaasheid; maar de kloekzinnigen zullen zich met wetenschap kronen. 19 De kwaden buigen voor het aangezicht der goeden neder, en de goddelozen voor de poorten des rechtvaardigen. 20 De arme wordt zelfs van zijn vriend gehaat; maar de liefhebbers des rijken zijn vele. 21 Die zijn naaste veracht, zondigt; maar die zich der nederigen ontfermt, die is welgelukzalig. 22 Dwalen zij niet, die kwaad stichten? Maar weldadigheid en trouw is voor degenen, die goed stichten. 23 In allen smartelijken arbeid is overschot; maar het woord der lippen strekt alleen tot gebrek. 24 Der wijzen kroon is hun rijkdom; de dwaasheid der zotten is dwaasheid. 25 Een waarachtig getuige redt de zielen; maar die leugens blaast, is een bedrieger. 26 In de vreze des HEEREN is een sterk vertrouwen, en Hij zal Zijn kinderen een Toevlucht wezen. 27 De vreze des HEEREN is een springader des levens, om af te wijken van de strikken des doods. 28 In de menigte des volks is des konings heerlijkheid; maar in gebrek van volk is eens vorsten verstoring. 29 De lankmoedige is groot van verstand; maar die haastig is van gemoed, verheft de dwaasheid. 30 Een gezond hart is het leven des vleses; maar nijd is verrotting der beenderen. 31 Die den arme verdrukt, smaadt deszelfs Maker; maar die zich des nooddruftigen ontfermt, eert Hem. 32 De goddeloze zal heengedreven worden in zijn kwaad; maar de rechtvaardige betrouwt zelfs in zijn dood. 33 Wijsheid rust in het hart des verstandigen; maar wat in het binnenste der zotten is, wordt bekend. 34 Gerechtigheid verhoogt een volk, maar de zonde is een schandvlek der natiën. 35 Het welbehagen des konings is over een verstandigen knecht; maar zijn verbolgenheid zal zijn over dengene, die beschaamd maakt.
Spreuken 14.
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:41
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Wie bedoel je nu met wij???? Respecteren doet hier niet iedereen dat weet jij en dat weet ik......ophef wordt hier gemaakt als er op mensen gespeeld wordt en niet op meningen...... |
Willemijn. Waarom spring je de hele tijd als een bok op de haverkist, alles trek jij naar jezelf toe, dat is niet nodig, als er wij staat, dan word dat in het algemeen bedoelt......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:43
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Kijk dan eens naar jezelf in dit geval. Hoeveel verwijten heb je niet naar anderen gesmeten? Niet alleen naar mij, ook naar zeeland en ook naar anderen? Wie maakt het eigenlijk persoonlijk hier? En dan die sneer over voorgangers, ook knap persoonlijk, nietwaar? |
Niet zo overgevoelig doen Chatuliem en alles op jezelf betrekken.......je bent toch niet van marsepein......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 21 september 2012, 14:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:45
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Willemijn. Waarom spring je de hele tijd als een bok op de haverkist, alles trek jij naar jezelf toe, dat is niet nodig, als er wij staat, dan word dat in het algemeen bedoelt...... |
Ik reageerde op dat wij omdat ik dat regelmaat als verwijt kreeg dat ik in de wij vorm sprak......dus ook in algemene termen sprak...... Dus als je nu vind dat ik als een bok op een haverkist spring....tja.....de pot verwijt de ketel denk ik dan..... Persoonlijk heb ik er geen last van hoor......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 14:46
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Je mag dan ouder dan mij zijn van levenservaringen alleen dat doet er niet toe wat wijsheid van God betreft want ik mis enige kennis van jou door Gods Woord heen je beantwoord het alleen vanuit jezelf dat is niet wijs maar dwaas.
<><
Zwaan |
Dat zal het zijn, mijn gebrek aan theologische kennis......pfff heb ik daarvoor 4 jaren lang zitten zwoegen op een theologie opleiding........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:03
|
|
|
|
Van vroeger uit heb ik geleerd dat het homo/lesbisch-zijn niet het probleem is, maar wel datgene dat eruit voortvloeit. Jarenlang heb ik dat voor zoete koek geslikt. Totdat ik er daadwerkelijk er mee te maken kreeg in mijn werk etc, dat zette mij aan het denken.
Afgelopen weekend kwam er een 20 jaar jongere vriendin naar mij toe en nam mij in vertrouwen over de worsteling die zij nu doormaakt, nl dat ze ontdekt heeft dat ze ook op vrouwen valt én dat ze verliefd is op een vrouw op dit moment.
Tja, daar sta je dan met alles dat je geleerd is. Pfft...
En wat er toen gebeurde weet ik niet, ik kreeg alleen maar de behoefte om haar te troosten, haar ff te knuffelen en haar te verzekeren dat ik haar nooit, maar dan ook nooit zal laten vallen.
En toen we terug kwamen in de grote groep, waren ze op dat moment net 1 Korinthe 13 aan het lezen. Tja...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Dat zal het zijn, mijn gebrek aan theologische kennis......pfff heb ik daarvoor 4 jaren lang zitten zwoegen op een theologie opleiding........ |
Je neemt de kennis van theorie niet mee in praktijk je stopt je talent in de grond en denkt op eigen manier er te komen. Het is voor jou een verstand houding het reikt niet tot het hart en ziel.
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:22
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Ik schaam mij niet want ik ben juist gehoorzaam aan Gods Woord. We moeten rekening met God houden en Zijn Woord waarlijk lief nemen en niet dat we water bij de wijn doen want dat is modern visie en gedachte`s leveren vanuit humanistisch denken.
<><
Zwaan |
Is dat zo Zwaan dat je door homofilie 'een hoogverachtelijke zonde" te noemen gehoorzaam bent aan Gods Woord? Heb dat nog nergens kunnen lezen, maar misschien weet jij waar dat staat? In dat rijtje wat je opnoemt van Paulus staan nog veel meer zonden waarom zijn deze niet hoogverachtelijk? En open je alleen over homofilie een topic? Je zult maar christen zijn en een homofiele aanleg hebben en hiermee worstelen. Natuurlijk mag zonde zonde genoemd worden maar onze Heer is altijd vol liefde en genade voor mensen en ziet hun hart aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:34
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dat is nou precies wat ik bedoel Zeeland, nee, je kan geen dingen goed gaan keuren die in de bijbel als niet goed aangegeven worden. Maar hoe zeg je het en hoe ga je met die mensen om en hoe leg je dat uit.En ik denk dat je dan scheiding of anders geaarden heel goed kan vergelijken.
God heeft van beiden verdriet en beide dingen gebeuren helaas toch. Waarom tegen de een zeggen : t is niet goed maar het gebeurd nu eenmaal, en de tegen de ander beweren dat ze het vooral niet mogen laten gebeuren? Dat vind ik met 2 maten meten. |
Ja precies helemaal mee eens. We leven allemaal in dezelfde gebroken wereld. En er gebeuren dingen die van oorsprong niet de bedoeling zijn. Maar er wordt inderdaad ontzettend met 2 maten gemeten. ik betrap mezelf er ook op als ik niet oppas
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 21 september 2012, 15:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Die uitspraak is al eerder gedaan en niemand vond het aanmatigend. Het ligt er dus aan wie het zegt en aan wie je het zegt.... |
hoe weet je dat Chat dat niemand dat vind?
|
|
| Naar boven |
|
|