ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4581 4582 4583 4584 4585 4586 4587 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:18

ROELANDE345 schreef:
ja vind ik ook een goed plan misschien zit die man op zijn beurt wel weer hele dagen te wachten op een leuke mail van jou

eh duh ik had hem dus een mail gestuurd, ha ha volgens mij ben ik ene kei in stomme mails versturen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:22

Je moest eens weten...hoe MUM...ik ben...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:28

VISSER278 schreef:
'k zou zorgen dat die stratenmakers nog een maand werk hebben als ik jou was. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Daar zit wel hele leuke bij Lachende smiley , maar ja of die cristelijk is Smiley die vol vragen zit dus op na de 50 plus site en ondertussen reageer ik me frustratie wel op jouw af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 07:23

PETRA944 schreef:
Daar zit wel hele leuke bij Lachende smiley , maar ja of die cristelijk is Smiley die vol vragen zit dus op na de 50 plus site en ondertussen reageer ik me frustratie wel op jouw af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Die stratenmaker is vast getrouwd........dat zijn de meeste mannen hoor Knipoog smiley
En maar weinig christelijke mannen zitten op chr. sites,daar is de keuze nl. erg beperkt.

Misschien is het een idee je eisenlijstje in je la te leggen en wat minder plaatjes te kijken?Wie weet wie je dan tegen het lijf loopt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 07:49

Niet gekocht maar gekregen........een kettingzaag Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley

Watch your back..........VAN ONDERUUUUUUUUUH! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 08:39

HANNAH810 schreef:
je moet ook niet met viltstift op je beeldschermt tekenen, pieter; daar heb je nu kleurboekjes voor!! hoe VAAAAAAK moet ik je dat nou nog zeggen! Knipoog smiley

Mag dit wel dan Smiley die vol vragen zit als ik de huidige speel jongen zou plaatsen Geschokte, onthutste smiley had ik meteen een ban aan me kunt Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 28 september 2012, 08:40
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 08:59

LEANNE226 schreef:
Die stratenmaker is vast getrouwd........dat zijn de meeste mannen hoor Knipoog smiley
En maar weinig christelijke mannen zitten op chr. sites,daar is de keuze nl. erg beperkt.

Misschien is het een idee je eisenlijstje in je la te leggen en wat minder plaatjes te kijken?Wie weet wie je dan tegen het lijf loopt Lachende smiley

klopt maar weinig cristelijke mannen op sites, en in het echte leven ook, of ze geloven, dat houd in es af en toe na de kerk, maar hoef niet persee een man hoor leanne, red het al 8 jaar zonder, komt denk ik ook beetje door dat er in korte tijd drie kids uit huis zijn gegaan, wat doe je dan? savonds is het stil en ga je op een datingsite. ha ha. Maar een soort eisenpakket hebben we toch ergens allemaal, liever geen man dan niet eentje die echt bij je hoort waar je een echt leuke klik mee hebt. En die eis dat hij cristelijk is vind ik toch wel erg belangrijk. Knipoog smiley Loslaten, gewoon verder zonder man, en wie weet wie ik ooit tegen kom ja Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SABINE999

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:16

HANNAH810 schreef:
lijkt me gezellig, sabine
wieweet is het een idee om een prikbordbericht te plaatsen op je profiel?
(mensen die je dan graag eens willen ontmoeten zouden dan ook op het idee kunnen komen aan te sluiten die middag.)

mirrie, was je van plan alleen te komen of neem je je kinderen mee?

Zal ik doen Hannah810.. Zodra ik het zeker weet Knipoog smiley Heb namelijk zelf geen auto.. dus is nog even afwachten..
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:23

LEANNE226 schreef:
Definitie van een os:
Een os is een gecastreerd exemplaar van een mannelijk rundvee-ras
Verraste, verbaasde smiley

Ik denk dat er weinig liefhebbers zijn om die kar te trekken,vandaar die wijn.....een kampvuurtje.......etc.......om de tijd te doden tot we iemand zo gek krijgen.

die barmannen van carmen zijn gespierd genoeg lijkt me Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:35

ANNETTE792 schreef:
Het lukt enkel als beide partijen er zo in staan. Gelukkig is dat bij jullie het geval maar dat is bij veel mensen helaas niet het geval.
Ik had in mn eigen geval graag gezien dat het ook op die manier gelukt was, ik heb er heel lang mn best voor gedaan, maar in je eentje lukt het niet als de andere partij andere ideeen heeft.

Dat is mijn ervaring ook, heb twee exxen de ene kijkt amper na ze om, de ander gaat goed, geeft ook ergens aan helemaal dat het niet aan mij ligt. En wat heb ik er me best voor gedaan en verdriet om gehad. ben zelfs verhuist na me scheiding in een woonplaats waar ik niemand kon, zodat ik nog maar drie kwartier van ex af zou wonen, want ex verhuisde met nieuwe liefde ver weg. Op een dag laat je los, zie je in dat wat je ook doet, als de ander niet mee werkt houd het op. Ex ging gewoon verder, na drie weken scheiding verhuisde hij ver weg, ging een kindje met nieuwe vrouw maken, kinder alie, daar doet hij niet aan. 1 keer in de week komt hij langs en trekken 2 van de 7 kids van hem met hem effe op, verder niks, de andere 5 hebben zelf niet zon interesse in hem, te vaak teleurgsteld door hem, en het punt komt denk ik dat die andere twee dat ook krijgen, daar geef ik ze de ruimte in,zolang ze met hem om willen gaan, laat ex iedere week hier komen daarvoor.Want bij hem mogen z eniet komen, op vakantie met pa nee hoor, want zijn nieuwe vrouw van 25 jaar jonger kan niet zo goed met kids.En zo koos me ex voor de nieuwe vrouw en niet voor de kids. sukkel..... maar heb drie zonen , niks mietjes aan het worden zonder mannen vb. Ze worden steeds meer echte mannen, 1 tje zit bij de jeugdbrandweer, daar heeft hij betere mannen als vb dan zijn vader.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:47

HANNAH810 schreef:
je bent in no time de 3e al hoor paulus
ik zou dus toch maar een gaatje vrij houden in je agenda!!

En dan daarbij gelaten, kinderen waren toch ook welkom Engeltje smiley heb je ze dan nog jonger Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:59

JOL252 schreef:
Kijk maar uit dat je niet iets anders breekt bij mensen hier op het forum, is veel erger dan een banaan.

Precies Jol Lachende smiley als het allemaal te tegenstrijdig wordt, en men kan zich niet meer, of nauwelijks verdedigen, dan smeren ze je rustig een ban aan Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:01

Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:04

Voor deze dag...
to remember... Leven voor Zijn doel en om vrijheid en leven te vieren...

http://youtu.be/kVNANyr4XSw

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 28 september 2012, 12:53
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:04

STEENTJE178 schreef:
Ah joh, om hem te vinden kun je toch wel ff de kat van de buren lenen? Op de plek waar de gordijnen blaffen moet de hond zich dan bevinden.
Probleem opgelost! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Lol
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:08

CARMEN073 schreef:
Lol

Woedende smiley Lol Woedende smiley

mijn inboedel totaal gesloopt Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:39

Genesis 39

Het bekende verhaal over Jozef. Wat mij opvalt is dat in dit hoofdstuk, ondanks alle narigheid telkens wordt gezegd dat God met Jozef is. Ik kan me voorstellen dat Jozef daar wel aan getwijfeld heeft.

Toch knap dat hij in alle omstandigheden trouw blijft aan God. Hij ligt niet bij de vrouw van Potifar omdat hij niet tegen God wil zondigen. Er staat dat zij dag aan dag bij hem aandringt. Dus òf ze was oud en lelijk, of Jozef had gewoon een boel zelfbeheersing.
Naar boven

Auteur Bericht
SABINE999

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:43

Vinden jullie het soms ook zo lastig om te luisteren naar je eigen grenzen en er niet over heen te gaan?

En hoe vinden jullie echt rust? Vind dat best lastig.

- Of ik HSP heb laat ik in het midden.. Ik heb wel veel kenmerken ervan..

Groetjes..
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 11:07

GERRIT603 schreef:
gaat het om die barman of de cocktail Smiley die vol vragen zit

Het gaat om zijn baardje geloof ik Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 11:32

ANNA415 schreef:
MMMMMMMMMMMMM
Niet slecht Verliefde smiley
Wanneer kan ik um in t echie ontmoeten Kussende smiley Coole smiley met zonnebril

Vin jum leuk? t Is een afdankertjuh, heb ik er nog 6 van. Coole smiley met zonnebril

k Stuur um naar je op. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 12:21

GERRIT084 schreef:
En dan daarbij gelaten, kinderen waren toch ook welkom Engeltje smiley heb je ze dan nog jonger Gefrustreerde smiley

ik heb wel eens een meisje van nog geen jaar in slaap gewandeld op de picknick hoor, dus leeftijdsgrenzen stellen we niet.......

overigens, als we het dan toch over leeftijd hebben; een bovengrens is er ook niet, gerrit!! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 13:07

ROLF230 schreef:
Bedenk eens een opbouwend topic Zwaan. Goede vraag die iemand stelde, waarom juist topic over homoseksualiteit? Dat is toch gewoon één van de 100 andere zonden die er bestaan? Moet elke zonde dan een apart topic krijgen? hmmm... misschien moet ik zelf eens een topic bedenken. Ik zal er eens over nadenken.

Neem de ernstige zonde van de hebzucht, de Bijbel waarschuwt er veel, zo niet het meeste tegen, veel en veel vaker dan tegen losbandigheid waarin ook homofilie voorkomt . Maar dan krijg je ze niet op de banken, hoe zou dat toch komen he? Hebzucht komt te dichtbij, op zondag Vroom en door de week Dreesmann, die kreet komt toch ook ergens vandaan, zou je zeggen. Je afzetten tegen een kleine groep die het toch al niet zo goed heeft - en zeker niet binnen een deel van de christelijke gemeenschap, is veel makkelijker. Goedkoper ook, dat zeker.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 28 september 2012, 13:26
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 13:26

Hoewel het niet humoristisch bedoeld is.... moet ik er om lachen.

Maar... gij zijt gewaarschuwd! Beware! Verraste, verbaasde smiley

http://www.youtube.com/watch?v=F7pYHN9iC9I&feature=share
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 13:37

Mijn vader heeft net na allemaal onderzoeken de definitieve uitslag gekregen, geen kanker!
Praise the lord, we zijn zo dankbaar!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 13:44

MAMALOE463 schreef:
Mijn vader heeft net na allemaal onderzoeken de definitieve uitslag gekregen, geen kanker!

Fijn voor hem en voor jullie....!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 13:51

MARELIZA249 schreef:
helaas maar 1 aanmelding dus.....................wie weet een andere keer.
Fijn weekend allemaal.

ik las dat er op 26 oktober in zwijndrecht een etentje met bowlen geregeld wordt, mareliza, wieweet is het leuk daar aan mee te doen?
(kosten; 25 euro)
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 16:19

THOMAS968 schreef:
Neem de ernstige zonde van de hebzucht, de Bijbel waarschuwt er veel, zo niet het meeste tegen, veel en veel vaker dan tegen losbandigheid waarin ook homofilie voorkomt . Maar dan krijg je ze niet op de banken, hoe zou dat toch komen he? Hebzucht komt te dichtbij, op zondag Vroom en door de week Dreesmann, die kreet komt toch ook ergens vandaan, zou je zeggen. Je afzetten tegen een kleine groep die het toch al niet zo goed heeft - en zeker niet binnen een deel van de christelijke gemeenschap, is veel makkelijker. Goedkoper ook, dat zeker.

Thomas

ja een van de gruwelijke zonden van sodom was, dat de mensen niet omkeken naar anderen en die hielpen. er was toen geen dreesmann, maar denk dat ze erg egoistisch en hebzuchtig waren, ze keken niet om naar de armere, naar de weduwen en wezen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 16:22

PETRA944 schreef:
je laatste woorden, inbegrepen de hooogstverachtelijke zonde van homosexueliteit. waar staat dat in d ebijbel dat dat de hoogstverachtelijke zonde is? en graag niet met teksten komen van weet ik veel wie, maar van uit de bijbel graag.

Over sodom: ezechiel 16 vers 49:
Zie, dit was de ongerechtigheid van uw zuster sodom,in trots, overdaad en zorgeloze rust leefde zij met haar dochters zonder de ellendigge en de arme te ondersteunen. verwaten waren zij en bedreven gruwelen voor mijn aangezicht, darom vaagde ik ze weg, zodra ik het zag.

ander woord voor verwaten is: verwaand, dikdoend, minachtend, zelf ingenomen, trots etc. komt op mij over dat god dat erger vond dan homosexuelitieit.

quete het effe, meesten denken misschien dat het om sexuele zonde ging, maar ging wel degelijk ook om wat anders en best heftige tekst, want we kunnen ons allemaal wel ergens aangesproken voelen in dit decadent levende land, we vreten ons vol, terwijl het merendeel van de wereld in armoe leeft en ellende
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 16:32

PETRA944 schreef:
ja een van de gruwelijke zonden van sodom was, dat de mensen niet omkeken naar anderen en die hielpen. er was toen geen dreesmann, maar denk dat ze erg egoistisch en hebzuchtig waren, ze keken niet om naar de armere, naar de weduwen en wezen

Voor mij was dit best een eye-opener een tijdje geleden in een ander berucht topic. Er werd vroeger en ook nu altijd gehamerd op het feit dat er sprake was van seksuele zonde "dus" homoseksualiteit. Hoe komt het dat de andere feiten min of meer verzwegen werden of overheen gekeken...? Misschien omdat dat een ieder zich aangesproken zou voelen en het zo makkelijk/aantrekkelijk is om dan de aandacht af te leiden naar dat ene onderdeel van het verhaal?

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 28 september 2012, 16:33
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 16:42

MAMALOE463 schreef:

Wat fijn voor jullie!! God-dank, idd Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4581 4582 4583 4584 4585 4586 4587 ... 6194 Volgende
Pagina 4584 van 6194