| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 22:56
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Kan echt niet |
das balen want jij trekt altijd n hoop jonge knappe meiden aan, die mis ik nu weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 22:57
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik vang ook geen spinnen, ik laat ze vrij; ik til ze aan 1 pootje op, en zet ze buiten neer..... bij hommels, bijen en wespen gebruik ik een doekje, want die hebben wel eens de neiging om te prikken omdat ze niet snappen dat ik ze wil helpen, en da's dan net weer iets minder, he?  |
stoer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:02
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Lekker Visser... Zien we Mario in de zon......terwijl wij hier in de regen zaten..... En dan zeg jij nog: kom maar op..... 
oeps, ik lijk op iemand met die smiley's  |
Regen? Wat voor regen? Heb heel de middag heerlijk in de zon gestaan op het strand van Vlissingen.
Laten we maar hopen dat het bij Mario niet teveel spettert.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:02
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | En zie daar, de tijd is rijp voor een (electrische) waakhond!! (misschien zijn ze er ook wel met spinnenverjaagfunctie )
Maar ff seri: vervelend joh! Kan me indenken dat dat geen prettig gevoel geeft.....  |
Nee is geen prettig gevoel... heb voor mijn veiligheidsgevoel de achterdeur op ouderwetse manier flink onder de klink gebarricadeerd (met stoelpoten op Dietrich Bonhoeffer om erbij te kunnen) en ga denk ik de eerste tijd van de nacht met open ogen slapen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 9 oktober 2012, 23:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:17
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Nee is geen prettig gevoel... heb voor mijn veiligheidsgevoel de achterdeur op ouderwetse manier flink onder de klink gebarricadeerd (met stoelpoten op Dietrich Bonhoeffer om erbij te kunnen) en ga denk ik de eerste tijd van de nacht met open ogen slapen. |
Je kunt ook bij een bouwmarkt raamboompjes halen, kun aan de binnenkant van de deur schroeven. Hier een vorbeeld van wat ik bedoel, wel rekening houden met links of rechts, anders moet hij op de kop vastgezet worden, werkt wel maar gewoon is beter http://www.bouwshoponline.nl/10831-artikel/hoppe-013hn-446-2-raamboompje-met-nok-2-gats-f-2-dr-2-3.html.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 9 oktober 2012, 23:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:33
|
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
Ik lees net dat je dameslaarsjes over hebt.Mijn dochter leeft ook op grote voet. Heeft ook maat 42. Dus...
PS heb toch maar gebruik gemaakt van de herfstaanbieding.
Laatst aangepast door
|
MAMY994
|
op dinsdag 9 oktober 2012, 23:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:38
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat is maar net hoe je je definitie hebt... in mijn beleving is 98% van de Ieren Katholiek. Maar dat valt niet onder jouw definitie van christen, begrijp ik? |
Voorop gesteld er zijn oo kbewust belijdend Katholieken, dat wil ik best geloven.
Mar nu over Ierland. Als er een Roomse kerk verbouwd moet worden en men een bord bij de weg heeft om bijdrages te verkrijgen en men haast al geen geld heeft om eten te kopen, maar toch gaat geven om zo hun plaats in de Hemel te verkrijgen, is men dan wel goed bezig in die Roomse gemeenschap?
Wij hebben iemand van Operatie Mobilisatie gehad, je schrikt hoeveel misverstanden er zijn aangaande Jezus, vooral onder de bevolking welke ook naar de Roomskatholiek kerk gaan.
Voor de aardigheid wie is de Paus, kan hij vergeving schenken door mensen maar wat weesgegroetjes te laten bidden? Kan en mag een dienaar Gods zich laten vereren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:42
|
|
|
|
Nah, ook zonder jonge meiden veel plezier, zal wel lukken met dit lief tallig stel mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:44
|
|
|
|
Aan de voordeur zit al wat aan extra veiligheid.. de achterkant leent zich niet voor deze oplossing maar dankjewel voor meedenken :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:47
|
|
|
|
|
Moet te regelen zijn...zo dichtbij...je hoort nog van me...(MAMY)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:50
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Aan de voordeur zit al wat aan extra veiligheid.. de achterkant leent zich niet voor deze oplossing maar dankjewel voor meedenken :) |
Geen dank, misschien is er wat bij of kan het je op een idee brengen als je op Googlle afbeeldingen en dan deurbeveiliging ziet.
Sterkte met alles
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 00:06
|
|
|
|
Het is niet mijn broer, maar de zoon van mijn vader, rara wie is dat?
Nog eentje, in een gezin gaat to tnu ote alles naa rwens. Op ee n morgwen gaat pa, di echirutg is in Amsterdam nar zijn werk, eve na hem vetrek de zoon nar Utrecht voor zijn studie. hij krijgt een zwaar ongeval vlak bij Utrecht en moet terstond geopreerd worden in het UMC. Daar gebracht in de ambulance, komt op de OK en de chrirug zegt roep een andere chirurg, ik kan hem niet opereren het is mijn zoon, waarom zegt die chirurg dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 00:12
|
|
|
|
[quote=HEIDE115]Niet je talent bepaald wie je bent. Maar de keuze die je maakt.
Ja,is deze uitspraak juist?
De Heere God geeft ons talenten om te gebruiken. De gelijkenis met de munten die de ene slaaf vermeerderde en z'n collega ook, maar de luie collega slaaf stopte ze in de grond, laat dat ook duidelijk zien. Ieder die z'n talenten niet gebruikt toont daardoor hoe z'n instelling is. De keuzes die hij maakt bepalen dan dus wie je bent. Dankbaar voor je talenten of ondankbaar. Talenten die je niet hebt, kun je spijtig genoeg ook niet gebruiken. Wel kun je dan bepaalde vaardigheden aanleren. Ook daarin laat je zien wie je bent. Fijn Erika, dat je dat talent gebruikt. En,... je hebt er vast wel meer gekregen. Dus misschien zitten daar ook wel tussen die je dromen laten uitkomen.
Laatst aangepast door
|
MAMY994
|
op woensdag 10 oktober 2012, 00:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 06:40
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Het is niet mijn broer, maar de zoon van mijn vader, rara wie is dat?
Nog eentje, in een gezin gaat to tnu ote alles naa rwens. Op ee n morgwen gaat pa, di echirutg is in Amsterdam nar zijn werk, eve na hem vetrek de zoon nar Utrecht voor zijn studie. hij krijgt een zwaar ongeval vlak bij Utrecht en moet terstond geopreerd worden in het UMC. Daar gebracht in de ambulance, komt op de OK en de chrirug zegt roep een andere chirurg, ik kan hem niet opereren het is mijn zoon, waarom zegt die chirurg dat? |
Jezelf
Z'n moeder
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op woensdag 10 oktober 2012, 06:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 06:44
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Nee is geen prettig gevoel... heb voor mijn veiligheidsgevoel de achterdeur op ouderwetse manier flink onder de klink gebarricadeerd (met stoelpoten op Dietrich Bonhoeffer om erbij te kunnen) en ga denk ik de eerste tijd van de nacht met open ogen slapen. |
Beetje geslapen,Jol? Dietrich Bonhoeffer kan wel wat verzet bieden........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 07:43
|
|
|
|
We hadden in de chatbox een vergelijkbaar gesprek.Waardoor kun je succes bereiken?Succes in de liefde,je werk of wat dan ook. Alleen talent is niet genoeg,ook je achtergrond speelt een grote rol,welke kansen krijg je?Doorslaggevend is je eigen wil,is de wil er niet dan is het een hopeloze zaak.........
Ik denk dat we niet 1 talent krijgen maar meerdere en dat je dat talent op meerdere vlakken kunt inzetten. Ik wilde vroeger naar de kunstacademie,daar lag mijn hart.......kon niet/mocht niet,toch heb ik dat talent later wel benut,ik ging op een creatieve manier kleding ontwerpen en maken,daar is een internetbedrijfje uit ontstaan waar ik mijn ziel en zaligheid in kwijt kon.Dat paste op een gegeven moment niet meer in mijn leven,ik heb een omschakeling gemaakt door weer te gaan leren,mijn talenten heb ik toen anders ingezet zeg maar. Mijn ervaringen neem ik mee naar de rest van mijn leven en wie weet wat ik er ooit aan informatie uit put. Het is belangrijk wat je er uit haalt,voldoening,geluk en........ja ook geld.........
Leanne,keep on dreaming
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 08:00
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | das balen want jij trekt altijd n hoop jonge knappe meiden aan, die mis ik nu weer  |
man, je hebt alle dagen drie mooie jonge meiden om je heen in huis; daar heb je toch je handen vol aan??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 08:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Het valt mij op dat het begrip "wonder" veelvuldig gekoppeld wordt aan genezingswonderen en dat is ook zo, elke genezing is een wonder.
Maar wonderen zijn meer dan alleen genezingen...
Zomaar ff een rijtje: *elke nieuwe dag *alle kindjes die geboren worden *weer een jaar ouder mogen worden *de prachtige natuur * genade * liefde * verhoord gebed * vrede in je hart in moeilijke tijden ...en vul zelf maar in... |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 10 oktober 2012, 08:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 08:45
|
|
|
|
Zomaar ff een rijtje: *elke nieuwe dag *alle kindjes die geboren worden *weer een jaar ouder mogen worden *de prachtige natuur * genade * liefde * verhoord gebed * vrede in je hart in moeilijke tijden ...en vul zelf maar in...
Mooie aanvulling, Hannah!
Wie volgt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 08:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zomaar ff een rijtje: *elke nieuwe dag *alle kindjes die geboren worden *weer een jaar ouder mogen worden *de prachtige natuur * genade * liefde * verhoord gebed * vrede in je hart in moeilijke tijden ...en vul zelf maar in...
Wie volgt? |
zomaar effe een begin van de dag, kleuter na school brengen, al die kleine lieve mensjes tegen komen, fietsen langs de bomen die allemaal verschillende kleuren blaadjes hebben, de zon scheen en gaf prachtig licht, vervolgens langs het water, nog meer schoonheid.het grappigge gezichtje van de baby in de kinderwagen . moet me denken aan toen ik babys had, dan ging ik met ze met de kinderwagen naar het bos, deed de kap boven na beneden en dan lag zon baby vol verwondering omhoog te kijken na de bomen tot ze dan in slaap viel.En al die kleine kindjes beginnen de dag gewoon vrij relaxed, verwonderend en nog met een blijdschap in hun hart vaak vol onbevangenheid, de mama,s zie je vaak al in de ochtend gestresst de dag beginnen, hoeveel zijn zo druk bezig met allerlei zorgen etc. dat ze de schoonheid van de kleine mooie dingen in het leven eigenlijk voorbij lopen en mijn kleuter, eigenlijk een wonder, ooit 9 maanden in me buik, de geboorte was prachtig, een nieuw mensje verwonderend in de wereld, nu klimt hij al achter op me fiets heel stoer. nu nog wel.... voor je het weet is hij groter als mij net zoals mijn andere zonen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:06
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | zomaar effe een begin van de dag, kleuter na school brengen, al die kleine lieve mensjes tegen komen, fietsen langs de bomen die allemaal verschillende kleuren blaadjes hebben, de zon scheen en gaf prachtig licht, vervolgens langs het water, nog meer schoonheid.het grappigge gezichtje van de baby in de kinderwagen . moet me denken aan toen ik babys had, dan ging ik met ze met de kinderwagen naar het bos, deed de kap boven na beneden en dan lag zon baby vol verwondering omhoog te kijken na de bomen tot ze dan in slaap viel.En al die kleine kindjes beginnen de dag gewoon vrij relaxed, verwonderend en nog met een blijdschap in hun hart vaak vol onbevangenheid, de mama,s zie je vaak al in de ochtend gestresst de dag beginnen, hoeveel zijn zo druk bezig met allerlei zorgen etc. dat ze de schoonheid van de kleine mooie dingen in het leven eigenlijk voorbij lopen en mijn kleuter, eigenlijk een wonder, ooit 9 maanden in me buik, de geboorte was prachtig, een nieuw mensje verwonderend in de wereld, nu klimt hij al achter op me fiets heel stoer. nu nog wel.... voor je het weet is hij groter als mij net zoals mijn andere zonen |
Wat heerlijk zoveel kinderen, en als een zo'n kind dan ook een kind krijgt..wat een wonder, Ja, ik heb weleens foto's gezien van als zo'n kind groeit, als het 3 weken is, dan 5 weken enzo. Ja, en ook al kon ik ze zelf niet krijgen, het is, als je goed nadenkt, ook een wonder dat je zelf bestaat. Kijk, ik bedoel het zo, toevallig hebben je ouders elkaar ontmoet. Ja, en als je dan gaat denken dat je zelf ook zo ontstaan bent... (Even los ervan of iemand ze ouders nog wel of niet ziet, je heb ook geadopteerde en/of pleegkinderen, kinderen bijvoorbeeld, die het 'biologische feit' niet belangrijk vinden om wat voor reden..) Ik wordt altijd vrolijk als het redelijk mooi weer is, en ik ging weg 's ochtends, werd ik altijd vrolijk van die moeders met hun kinderen. Ja, sowieso van de mensen maar die moeders met een kinderwagen of met een kleuter, ja, ik word daar vrolijk van... Ja, ik woon in een gemoedelijke buurt. Net een dorpje, iedereen is aardig hier, zegt elkaar gedag, ja, wat een verschil met een stad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:09
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | linkje??? (tijd voor een DWDD-topic, ipv op het BZV-topic?)  |
Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee......... Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook?????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 10 oktober 2012, 10:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:18
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Zomaar ff een rijtje: *elke nieuwe dag *alle kindjes die geboren worden *weer een jaar ouder mogen worden *de prachtige natuur * genade * liefde * verhoord gebed * vrede in je hart in moeilijke tijden ...en vul zelf maar in...
Wie volgt? |
*een mooi, goed en/of spannend boek *een mooie en spannende film(klassieker, en heel nu en dan een recente die de moeite waard is, maar dat zijn mi uitzonderingen) *vrienden zijn met iemand *mooie natuur, een park bijvoorbeeld(dicht bij huis) *heerlijk fietsen *lekker in je huis zitten en blij zijn met je huis *muziek *schilderen *werken *geen kinderen hebben, en dus de hele dag kunnen doen wat je zelf wilt(ja, als iemand ze toch niet kan krijgen, kan je net zo goed het voordeel ervan inzien;)
Nou moet ik nog even denken hoe ik 'naar de kaakchirurg' moet ombuigen naar iets positiefs...eh, ja, *de goede zorg in nederland ;)
Nou ja, als je van deze dingen kan genieten is dat een wonder :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 10 oktober 2012, 10:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee......... Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook????? |
Ik las gisteren dat er 4 miljoen mensen kijken in Nederland.....
Ach...dat moet je negeren, blijf je toch houden....(hoe kom ik toch ineens aan deze wijze inzichten..?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee......... Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook?????  |
Oeps dan doen ze op mn werk ook mee met die duivelse strategie, ze hebben zojuist een (hele lieve) man aangenomen die getrouwd is met een andere man. Hellup
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:39
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Oeps dan doen ze op mn werk ook mee met die duivelse strategie, ze hebben zojuist een (hele lieve) man aangenomen die getrouwd is met een andere man. Hellup  |
Hebben ze vast het RD nog niet gelezen......Laten we maar hopen dat ze dat ook niet doen in de proeftijd van de goede man......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:50
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Hebben ze vast het RD nog niet gelezen......Laten we maar hopen dat ze dat ook niet doen in de proeftijd van de goede man......  |
mm bij mij opt werk lezen ze massaal de barneveldse krant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 10:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vind het n wonder dat sommige mensen geen ban hebben gekregen de afgelopen week hier op cm.  |
Ja, en andere hebben er weer een abonnement op, zo'n strippenkaart , lijkt wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 11:12
|
|
|
|
|
Ik heb nog een krat vol dvd's staan die wegmogen, nee niet de hele krat tegelijk en dan via marktplaats verkopen, maar als iemand er leuke dvds tussenziet mag die ze hebben. Ook nog een hoop puzzels, meeste zon 1000 stukjes, mogen ook weg. Ook nog een mooi keyboard, nog niet oud, wil ik wel voor de helft van de prijs verkopen als waarvoor ik hem had.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |