ChristianMatch

Forum

mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4660 4661 4662 4663 4664 4665 4666 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:03

PIETER649 schreef:
En ik mag hier niets zeggen van mn vrouw als het ook maar 1 mm verschillend is van hoe zij is... dus tja.. Knipoog smiley

Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:04

PIETER649 schreef:
En ik mag hier niets zeggen van mn vrouw als het ook maar 1 mm verschillend is van hoe zij is... dus tja.. Knipoog smiley

En...vind je dat vervelend???
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:05

Ik werd onverwacht uitgenodigd bij de Mac....maaaanden geleden dat ik daar at.....jeemig....wat was dat lekker....jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het, de culinaire wonderen onder ons verafschuwen het.....maar ik genoooot!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:09

[quote=PIETER649]

Bij mij vandaan...niet EEN PAAR kilometer...maar 200!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:10

JOCHEBED148 schreef:
Eh...ik had het over mijn boterhammetjes die dan eventueel deeg werden....maar lees nog steeds niet dat ik aanwezig zou zijn.....offe...moet ik toch effe naar pearl?

Deze topic gaat over de pick nick, en jou reacties is dat de boterhammetjes weleens vis-deeg zouden kunnen worden, dan is het zwaar suggestief dat je dus wel aanwezig bent.

Maar bedenk het is geen moeten alles is vrijwillg, maar wel een beetje duidelijker in reageren op het forum, dan voorkom je verwarring gelijk nu het geval is.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:12

JOL252 schreef:
Goddank... 100 % genade, voor niemand uitgezonderd.

]http://youtu.be/1ITAbt5t8hQ[u]

Hij doet het niet ik krijg Deze inhoud kan niet worden weergegeven in een frame

Ter bescherming van de informatie die u op deze website invoert, staat de uitgever niet toe dat deze inhoud wordt weergegeven in een frame.

Heb je ook titel en artiest
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:24

PIETER619 schreef:
Deze topic gaat over de pick nick, en jou reacties is dat de boterhammetjes weleens vis-deeg zouden kunnen worden, dan is het zwaar suggestief dat je dus wel aanwezig bent.

Maar bedenk het is geen moeten alles is vrijwillg, maar wel een beetje duidelijker in reageren op het forum, dan voorkom je verwarring gelijk nu het geval is.

Sorry dan voor deze Babylonische spraakverwarring....ik dacht dat eh....aanmelden....zoiets was als : mag ik op de lijst bijgeschreven worden want ik wil graag komen.....excuses als dit verkeerd begrepen werd
Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:25

[quote=ZEELAND736]

oeffff dan moet ik eerst een snorfiets aanschaffen! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:31

PETRA944 schreef:
4 woorden, maar echt in de praktijk thomas zou jij je kids niet verdedigen? moeilijk hoor......, iets waar ik zelf natuurlijk ook wel es over nadenk die 4 woorden....

Ons huwelijk was kinderloos, Petra. Maar als ze er waren geweest: Verdedigen zou ik wel, maar doden zeker niet, in geen geval.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 13 oktober 2012, 00:33
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:40

PIETER619 schreef:

Ter bescherming van de informatie die u op deze website invoert, staat de uitgever niet toe dat deze inhoud wordt weergegeven in een frame.

De [u] aan het einde van de link er even afhalen, dan krijg je deze wél werkende link: http://youtu.be/1ITAbt5t8hQ
(Opwekking 706, van Sela)

Inderdaad een supermooi en ontroerend nummer.......
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:43

ANNA415 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 00:55

PETRA944 schreef:
gewoon een stoppelbaardje laten groeien, effe wat moppen van internet zoeken bij googel voor wat humor en fluitend opruimen en effe een berichtje na jol sturen. klaar Zo moeilijk is dat toch niet Smiley die vol vragen zit

W'tje weet er alles van, toch W'tje Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 06:47

PIETER619 schreef:

Kennelijk bij het invoeren leed dit een eigen leven. Er stond van alles wat ik er niet bij had gezet. Is nu alsnog aangepast.
Het is een nummer dat mij persoonlijk steeds weer diep raakt en alles zegt over de onpeilbare reikwijdte van Gods liefde en opvangnet. Zijn genade is altijd groter.

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 13 oktober 2012, 06:48
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 07:16

CORTAZAR588 schreef:
in de eerste plaats is de doodstraf een straf van het volk.
net als elke andere straf.
een rechter straft niet omdat hij/zij boos is ,maar omdat het volk het eist.

in de tweede plaats heeft het niets te maken met afschrikken maar de straf die staat op de wreedheden die verricht zijn.
en een straf heeft altijd iets corrigerends , maar wat valt er te corrigeren aan een sujet , die tig mensen vermoord?
moet je daar de samenleving voor behoeden ?
of moet je Sinterklaas spelen ?

het is maar hoe je het beziet.
maar wat er in Nederland wordt verstaan onder de gevangenis is bij lange na niet zoals het is in China of Rusland of Brazilie of welk ander land dan ook.
Het is niet leuk ........nee
Maar echt afzien is het ook niet.

meer een betaald verblijf en logies
....

Eén keer per jaar is er in Nederland een mogelijkheid je vrijwillig in een cel te laten opsluiten voor ik dacht 48 uur. Je mag er dan maar dat ene uurtje uit om te luchten en verder blijft die celdeur potdicht. Je zou es kunnen overwegen gevangene onder de gevangenen te worden om (een tipje) van het celleven en de sfeer te proeven. Veel van het personeel en de mede-gevangenen weten namelijk niet dat je er vrijwillig zit dus zullen je niet anders benaderen dan de medegedetineerden tijdens het uurtje buiten cel.

In Nederland is het inderdaad beter, ik ken verhalen over het gevangenis"bestaan" zoals in Japan, in Turkije en het verschil is duidelijk. Maar er is ook een overeenkomst in de verhalen vergeleken met Nederland en die gaat dieper dan jouw omschrijving: "in Nederland is het niet echt afzien en meer betaald logies en verblijf..."

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 13 oktober 2012, 07:46
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:33

PIETER649 schreef:
Vraagje aan de voorstanders van de doodstraf...

Stel dat de doodstraf in nederland nog bestond en de rechter sprak hem uit over een kindermoordenaar, overduidelijk bewijs, dus geen twijfelgeval.

Zou jij de trekker willen overhalen of de strop om de hals willen leggen?

Als ik voorstander was van de doodstraf, zou ik er best moeite mee hebben om de knop om te draaien,
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:34

Zaterdag 13 Oktober, Psalm 119: 9-16; Mijn grootste rijkdom.

Het tweede couplet. Nee, al die coupletten gaan niet steeds over een ander thema. Ze cirkelen allemaal om hetzelfde geheim: de zegeningen van de Thora. Ze bezingen in allerlei toonaarden het geluk van de mens die met dat geheim leven wil. Ik wil in de komende dagen proberen steeds een ander facet van dat ene geheim te benoemen. In dit tweede couplet is dat besef dat je dankzij de Thora een blij mens kunt zijn. Dat is nog weer eens iets anders dan de verhalen van al die mensenn die bij hoog en laag beweren dat het geloof je juist somber maakt….
Somber? Neerslachtig? Hoe kom je erbij? De wandeling op de weg van Gods geboden maakt je juist opgewekt, vrolijk! ‘Leven naar uw richtlijnen geeft mij vreugde.’ En niet zo’n klein beetje ook… ‘Meer vreugde dan rijkdom en overvloed.’ Je moet maar durven! Tegenwoordig (maar vroeger was het niet anders) krijg je te horen dat geluk zich laat vinden in geld. Als je maar goed in je slappe was zit, mooie spullen kunt kopen, vaak op vakantie kunt gaan, een groot huis bezit, dán heb je geluk, dán kun je blij zijn! De psalm zegt niet dat er rijkdom en overvloed totaal geen vreugde zit, maar wel dat er iets is waarin nog veel méér vreugde is te vinden: een leven volgens de richtlijnen van de Eeuwige. Als dat waar is – en ik geloof het, wat mensen ook zeggen mogen! – dan is het zaak alles op alles te zetten om die richtlijnen te kennen en daarnaar te leven. Of je daarvoor dan toch bij die Tien Geboden moet zijn? Jazeker. Maar vergeet niet vooral te letten Hem die de Thora in vlees en bloed geworden is: Jezus, onze Heiland.

O God, ik ben van harte zeer verblijd
over de weg van uw getuigenissen.
In uw bevelen ligt mijn zaligheid,
ik zal mij van uw wegen vergewissen.
Ik loof U, die mijn grootste rijkdom zijt,
laat mij, o Heer, geen van uw woorden missen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:34

PIETER649 schreef:
Vraagje aan de voorstanders van de doodstraf...

Stel dat de doodstraf in nederland nog bestond en de rechter sprak hem uit over een kindermoordenaar, overduidelijk bewijs, dus geen twijfelgeval.

Zou jij de trekker willen overhalen of de strop om de hals willen leggen?

goede vraag, nee zou het niet willen, tenzij zo iemand me eigen kinderen wat zou hebben aangedaan misschien, maar dan zou ik het uit wraak doen en das geen goed motief.

Jullie hebben helemaal gelijk met geen doodstraf.Ik trek me woorden terug, toch met verdediggen vind ik het een moeilijk iets, andere zaak......
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:35

THOMAS968 schreef:
Ons huwelijk was kinderloos, Petra. Maar als ze er waren geweest: Verdedigen zou ik wel, maar doden zeker niet, in geen geval.

Thomas

Sorry thomas, dat wist ik niet dat je huwelijk kinderloos was.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:37

Ik vond de uitzending van Collegetour van gisteravond best een overwinningstoch voor Holleeder, geen enkel woord van spijt.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:44

JOL252 schreef:
Kennelijk bij het invoeren leed dit een eigen leven. Er stond van alles wat ik er niet bij had gezet. Is nu alsnog aangepast.
Het is een nummer dat mij persoonlijk steeds weer diep raakt en alles zegt over de onpeilbare reikwijdte van Gods liefde en opvangnet. Zijn genade is altijd groter.

Mooie, ontroerende tekst, Jol. We mogen nu al leven in die toekomst die Hij gegeven heeft en dat met anderen delen.

Juicht want Hij, mijn Here leeft.
Hij die ons de toekomst geeft.
Nooit meer tranen, en nooit meer pijn.
Nooit van God verlaten zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:53

[quote=JOCHEBED148]

Gouda ligt niet in Duitsland...
En das maar goed ook, anders moest ik verder trekken naar Polen
Naar boven

Auteur Bericht
MARGREET739

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 08:55

jawel hoor Petra, ze zijn er echt wel, ik heb er zo een, Kussende smiley en vlg mij zijn er nog veel meer. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:00

JOCHEBED148 schreef:
Sorry dan voor deze Babylonische spraakverwarring....ik dacht dat eh....aanmelden....zoiets was als : mag ik op de lijst bijgeschreven worden want ik wil graag komen.....excuses als dit verkeerd begrepen werd
Smiley die vol vragen zit

Dit topic is bedoeld voor aanmeldingen en om zaken als bbq´s en partytenten etc te regelen.
Niet om dom te l.....

jij snap? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:05

Vandaag ga ik voor n vleesschotel met diverse soorten vlees, daarnaast wat groente en bratkartoffeln. Kwijlende smiley

Zin om mee te eten?
Jij bent welkom, kijk even op Agenda bij " etentje Duitsland" en laat je vanavond aangenaam verrassen.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:06

ZEELAND736 schreef:
En...vind je dat vervelend???

welnee, sterker nog... als ik ook maar 1 mm af zou wijken dan zou ik liegen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:09

MARITIME853 schreef:
De vrouw beslist.

echt niet waar! Verraste, verbaasde smiley
waar de man woon, draag hij de kroon! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:22

THOMAS968 schreef:

Thomas

Toch denk ik dat de praktijk een stuk weerbarstiger is. We weten allemaal dat er staat Gij zult niet doden....
Ik hoef maar te refereren aan de verzetsstrijders...en recenter nog in Tubbergen, waar twee predikanten bekend om hun vredelievendheid samen wonen en de één de ander vermoordde.....
En wat denk je van al die mensen-lijkt wel een trend- die hun partner en kinderen vermoorden omdat er problemen zijn die geen uitkomst meer bieden zo lijkt het.......
Dus ik denk dat je wel voorzichtig moet zijn met termen van in geen geval of ik doe het nooit.......
Je hoopt dat je het nooit zal doen is misschien een wat betere formulering......
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:44

STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:58

WILLEMIJN232 schreef:
Toch denk ik dat de praktijk een stuk weerbarstiger is. We weten allemaal dat er staat Gij zult niet doden....
Ik hoef maar te refereren aan de verzetsstrijders...en recenter nog in Tubbergen, waar twee predikanten bekend om hun vredelievendheid samen wonen en de één de ander vermoordde.....
En wat denk je van al die mensen-lijkt wel een trend- die hun partner en kinderen vermoorden omdat er problemen zijn die geen uitkomst meer bieden zo lijkt het.......
Dus ik denk dat je wel voorzichtig moet zijn met termen van in geen geval of ik doe het nooit.......
Je hoopt dat je het nooit zal doen is misschien een wat betere formulering......

Daar zit ik dus ook steeds aan te denken, in oorlog, om je te verdedigen, stel dat er in een oorlog geen soldaten waren, een land zich niet verdedigt, want gij zult niet doden. Dan kom ik toch in botsing met dat gebod. Jij leeft bv in een land met heftig oorlogsgeweld, de viijand komt bv op een school met kinderen af , laat je ze gaan,ook al zal je weten dat ze die kinderen doden? want god zegt gij zult niet doden, of pak je een wapen en schiet ze neer? In mijn denken denk ik meteen het laatste.
Zou niet met mezelf kunnen leven denk ik als ik niets had gedaan.

En weet je misschien offtopic, maar cristen zijn in vervolgde landen, soms denk ik wel es, makkelijk hier cristen zijn, maar bv in sommigge landen word je aangehouden, vragen ze ben je cristen of moslim, antwoord je cristen hakken ze je hand af. ehhhh wat zou ik doen?( en dat is nog mild vergeleken wat ze soms met cristenen doen) En dan gaat het nog alleen maar over mij, stel je weet je familie, je kids gaan er onder leiden, krijgen er heftigge gevolgen door, verlochen je dan je geloof? En ik denk dat cristenen die hun geloof niet verlochenen echt de hemel open zien op zon moment en daar door de kracht hebben om hun geloof niet te verloochenen. God ze op dat moment de kracht geeft, bij ze is. maar of ik zelf dan nog in het openbaar voor me geloof zou uitkomen????
En als je denkt aan de vader van corrie ten boom, in het verzet, met alle gevolgen die dat met zich meebrengt voor je gezin, dan denk ik dapper zo,n keuze kunnen maken en vraag ik me af, of in moeilijke tijden god veel van zich laat zien aan bepaalde mensen dat ze die keuzes kunnen maken, ook niet cristenen, hoeveel hebben hun leven geofferd om anderen mensen te redden , strijdend voor de goede dingen in de wereld, misschien zien ze de wereld dan anders, met nog maar 1 ding voor ogen, laat liefde in de wereld overheersen , ook al gaat het tenkoste van me leven. Wat zou ikz elf doen als ik in zon situatie zat? We zullen het nooit weten tenzij we het mee maken, met de hoop dat we nooit zoiets hoeven mee te maken. en als toch dat we de juiste keuze maken.....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 09:59

Ik ga het niet redden.

en daarnaast heb ik ook nog een snotkop Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4660 4661 4662 4663 4664 4665 4666 ... 6194 Volgende
Pagina 4663 van 6194