| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:26
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ik had 7 van die grapjassen of te wel er was er maar eentje die wel appelmoes luste. Inmiddels eten de meesten het wel als het moet. Bij mij aten ze liever spruitjes
 |
Hier stond er net inderdaad ook 1 in de keuken te springen: jippie, morgen spruitjes! Hier is het de peuter van 2 die geen appelmoes lust, maar verder kan je het zo gek niet opnoemen of ze vind het lekker, het raarst keek ik toen ze feta met olijven zat te eten bij de oppas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SEAN748
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:31
|
|
|
|
Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:33
|
|
|
|
gemakkelijker dan, klopt dez estelling?
Mijn zoon die niet zo goed kon rekenen, kreeg op d ebasisschool met reken t emaken met procenten. De juf zei ik 100 ballen in een bak , 99 witte en 1 zwarte.
Hoeveel procent kans heb je, als je met een blinddoek voor de zwarte pakt, hijgaf een goed antwoord maar wat zou dat geweest zijn? tipje het was niet 1% wat hij zei.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SEAN748
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:34
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Dit is toch een MANNENtopic?? Waarom zijn 7 van de 10 reacties dan van een vrouw??  |
Dat zat ik me ook al net af te vragen!  OVerigens, Q, je stelt zinnige vragen! Zit me vrolijk af te vragen waarop ik nu zou afknappen bij een vrouw....
Laatst aangepast door
|
SEAN748
|
op maandag 15 oktober 2012, 20:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:40
|
|
|
|
| SEAN748 schreef: | Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man.  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:44
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | gemakkelijker dan, klopt dez estelling?
Mijn zoon die niet zo goed kon rekenen, kreeg op d ebasisschool met reken t emaken met procenten. De juf zei ik 100 ballen in een bak , 99 witte en 1 zwarte.
Hoeveel procent kans heb je, als je met een blinddoek voor de zwarte pakt, hijgaf een goed antwoord maar wat zou dat geweest zijn? tipje het was niet 1% wat hij zei. |
50%? Je pakt een zwarte of de witte?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:44
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Hier stond er net inderdaad ook 1 in de keuken te springen: jippie, morgen spruitjes! Hier is het de peuter van 2 die geen appelmoes lust, maar verder kan je het zo gek niet opnoemen of ze vind het lekker, het raarst keek ik toen ze feta met olijven zat te eten bij de oppas. |
Goeie oppas annet! Grieks eten zit vol vitamientjes....neem dat van die ouwe rot hier aan!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:47
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Goeie oppas annet! Grieks eten zit vol vitamientjes....neem dat van die ouwe rot hier aan!!!  |
Ja...maar als je dan 4 weken terug ECHTE olijven en feta op hebt in Griekenland...valt die rommel hier weer zo tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:50
|
|
|
|
'k Heb vanavond hutspot met een giga vega-gehaktbal gegeten..... ....mijn buik begint nu al te rommelen... ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:54
|
|
|
|
| ANITA412 schreef: | Laatst kreeg ik een cadeautje in handen gedrukt. Van mama. Ze had de zolder opgeruimd. Nee,niet zo’n prachtig ingepakt cadeautje met een strikje of een lintje. Maar meer een cadeautje, in de zin van verrassing en onverwachte blijheid. Het was al oud;dat cadeau. En vergeeld óók. Het cadeautje lag er namelijk al minstens dertig jaar. Tussen nog meer kunst en kitsch. In een grote kartonnen bananendoos onder een tafel. In een donker hoekje van de zolder. Een kostbare schat die verborgen lag. Dat realiseerde ik me pas ná de vondst. Vergeten.Onbedoeld. Ooit vér weg gestopt. Omdat het zo hopeloos kinderachtig was. Het was al eerder eigendom van mij geweest. Járen terug weliswaar. Maar soms is het niet erg om twee keer hetzelfde cadeautje te krijgen. Helemaal niet als er zoveel jaren tussen zitten. Met een glimlach hield mama ‘m voor m’n neus. Mijn poëziealbum. Een vierkant lichtblauw ding. Met een schattig geel poesje op de voorkant. En toen ik de eerste bladzijde opensloeg voelde ik al meteen een grote sentimentele brok. En die werd alleen maar groter naarmate ik de volgende pagina’s las. M’n broer die inmiddels vader van twee kinderen is had er een paar krassen in getekend En mama had er bij geschreven. “Ik ben je broertje Marco en nog maar net 5 jaar daarom kan ‘k nog niet schrijven daarom doet mama t maar mijn naam kan ik wel schrijven zie je die krabbel-kras als jij dit boekje nog eens leest weet je dat ik dat was…” Nu leert mijn broer z’n zoontje zélf zijn naam schrijven. Hoe snél gaat de tijd! En die lieve juffrouw uit klas 2 met haar prachtige rode krullen ,voor wie het leven té zwaar was. En ze daarom besloot er zelf een einde aan te maken schreef: ‘Zoek van het kwaadste wat je treft Steeds het lichtste kantje Ook de allerzwaarste wolk heeft een zilveren randje” Die woorden. Júist van háár raken me. En ik zucht. Tja… En dan een buurmeisje wat schrijft ‘Ik wens je de allerleukste vent waar je later heel gelukkig mee bent’ Ik glimlach. Ook die wens moet nog uitkomen… Zoveel woorden. Zoveel lieve wensen. Achteloos opgeschreven. Ik ben weer even terug in de tijd. Wat weet je als kind nog weinig van het volwassen leven. Het lijken maar een paar simpele versjes,maar ik geniet. Herinneringen komen boven. Hoe deed ik jaren geleden zélf niet mijn best. Om in m’n allermooiste handschrift. Met een blauwe vulpen. Een versje te schrijven. Voor menig klasgenootje. Op een smetteloos wit papier in een poëziealbum. Zouden mijn versjes ook nog gelezen worden? Of liggen ze wellicht ook ergens vér weg opgeborgen in een donker hoekje? Ik zal het nooit weten. Wel weet ik dat mijn opa ooit zei: Wie schrijft blijft. Ik zou er van willen maken: Wát je schrijft,blijft! Het voelt alsof al die mensen uit je verre verleden heel eventjes weer wat in je oor fluisteren. Woorden ooit toevertrouwd op papier kunnen je jaren later onverwachts nog zo’n fijne nostalgisch gevoel bezorgen. Waar je het prettig warm van krijgt. Alsof het lijkt of de zon eventjes in je hart schijnt. Terwijl het buiten regent. |
Prachtig Anita.... Ik heb mijn "poessie"album ook nog steeds en die van mijn moeder...
Al moet ik er dwars door heenen gaan toch wil ik in Uw album staan
Geweldig al die herinneringen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 20:57
|
|
|
|

Zucht,
Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:00
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | 
Zucht,
Thomas. |
Lekker blijven smurfen Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:03
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | nou eerlijk gezegd, zat er vandaag effe serieus over te denken en eh datingsite, je moet volgens mij gewoon tegen komen, want eh dan kijk je in profielen enzo, maar in het echt word je vaak verliefd op een tipe totaal niet verwacht. en zit me beetje te jennen terwijl ik hier ziek achter pc zit, wat dacht je nu ken ik haar wel aan te ziek om me terug te pakken. grommmmm , me wraak komt nog wel, helaas nu niet want voel me echt te ziek om te bedenken hoe pak ik die visser effe terug  |
Het is wel een klein beetje zo......mijn lief is moeders mooiste niet maar het is een geweldige vent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:04
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Het is wel een klein beetje zo......mijn lief is moeders mooiste niet maar het is een geweldige vent  |
Nu is zijn moeder misschien errug boos oeps
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:05
|
|
|
|
| SEAN748 schreef: | Dat zat ik me ook al net af te vragen!  OVerigens, Q, je stelt zinnige vragen! Zit me vrolijk af te vragen waarop ik nu zou afknappen bij een vrouw.... |
Haha dat je daar vrolijk van wordt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:27
|
|
|
|
De Nobelprijs voor Economie is dit jaar naar twee Amerikaanse economen gegaan voor hun werk op het gebied van het matchen. Schaarse ``producten`` op de juiste plaats brengen.
Pffff…Ik vraag me af of ze ook iets kunnen betekenen voor CM?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:37
|
|
|
|
| LIEKE000 schreef: | 'k Heb vanavond hutspot met een giga vega-gehaktbal gegeten..... ....mijn buik begint nu al te rommelen... .... |
Hier ook hutspot maar dan met shoarma er door. Mijn buik vind het prima
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:41
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hier kliekjesdag...dus koelkastonderzoek....
Altijd verrassend....maar we zijn niet moeilijk...
Soms een vreemde combinatie...
Moest even lachen toen ik het appelmoes verhaal las.. Eerlijk gezegd bij ons kwam ook geen appelmoes op tafel... Maar ik had dan ook een geweldig stel kinderen...(en dat meen ik)
Eigenlijk vonden ze alles lekker wat ik op tafel zette...en aten ook alles... Heerlijk was dat hoor... |
Oooowwww ..... en al die verhalen over die boerenappelmoes dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:49
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | De Nobelprijs voor Economie is dit jaar naar twee Amerikaanse economen gegaan voor hun werk op het gebied van het matchen. Schaarse ``producten`` op de juiste plaats brengen.
Pffff…Ik vraag me af of ze ook iets kunnen betekenen voor CM?  |
zijn CM-ers m/v "schaarse producten"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:50
|
|
|
|
| SEAN748 schreef: | Dat zat ik me ook al net af te vragen!  OVerigens, Q, je stelt zinnige vragen! Zit me vrolijk af te vragen waarop ik nu zou afknappen bij een vrouw.... |
nou , eentje dan .............lange tenen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:52
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | zijn CM-ers m/v "schaarse producten"  |
Ja, de mannen wel! ``producten`` stond tussen aanhalingstekens, mannen die goed kunnen lezen zijn nog schaarser!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:53
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ja, de mannen wel! ``producten`` stond tussen aanhalingstekens, mannen die goed kunnen lezen zijn nog schaarser! |
ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:53
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | gemakkelijker dan, klopt dez estelling?
Hoeveel procent kans heb je, als je met een blinddoek voor de zwarte pakt, hijgaf een goed antwoord maar wat zou dat geweest zijn? tipje het was niet 1% wat hij zei. |
0 % , want alle ballen waren er uitgerold?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:58
|
|
|
|
hahaha, prachtig filmpje lielie. En wat Jochebed zegt, een kat is niet duur. Goed idee van Josina van dat asiel, ik heb ze zelf van een naburige boerderij, die gaven ze gratis weg, blij dat ze ervan af waren. Kattenvoer bij de c1000 kost geen kattedrol en de kattebakvulling ook niet, water komt uit de kraan. In begin alleen even ontwormen en vlooiemiddele ofzoiets volgens mij, moet je even opzoeken. Ik heb kattegras binnen omdat ze helaas niet naar buiten kunnen, daar kauwen ze op en af en toe kunnen ze overgeven wat ook de bedoeling is omdat ze veel haren binnenkrijgen en het zo via haarballen uitkotsen. Ik had ze vanaf 8 weken, nog heel klein dus. Vanaf de eerste dag waren ze al zindelijk, misschien hielp het dat ik ze 5 keer op de eerste dag in de kattebak zette, dat begrepen ze meteen dus. Ik heb er zeer veel plezier van, heb ze pas een jaar. Iemand viel het op dat ik altijd zo leuk met katten omging en dat ze ook vaak op me afkomen. Jij moet zelf katten nemen, zei die, dus ik dacht ja waarom niet. Als ik naar bed ga, lopen ze altijd mee naar boven en eentje komt dan ook altijd op bed liggen, behalve als ik een paar keer omdraai, dan heeft ie er genoeg van en gaat een paar meter verder liggen. Als ik smorgens naar onder ga, lopen ze ook weer naar onder. Ach ja en zo kan ik wel even doorgaan. Als je katten leuk vind, zou ik zeggen zeker doen, en dan het liefst meer dan een, dan hebben ze gezelschap aan elkaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Als je besluit om een katje te nemen, zou je dan eerst eens in het asiel willen gaan kijken? Daar zitten zoveel katten met smart te wachten! En sowieso een dier via marktplaats zou ik nooit doen! |
Haha nee ik ben op dit moment gewoon nog aan het zwijmelen bij de gedachte. Het echte beslissen kan nog wel een poos duren. 
Maar dan denk ik ook wel dat ik naar een asiel zou gaan maar ik weet het echt nog niet! Ben zelf ook wel een beetje er gek op. Maar het betekend wel dat ik een hoop vrijheid opgeef. Ben pas net deze zomer op mezelf gaan wonen dus dat waardeer ik nog erg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:02
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | | Lielie...een poes als huisdier is niet duur....laat de reclame merken als royal canin aan je voorbij gaan....heb je een Aldi supermarkt? kattenvoer is daar supergoedkoop....bij appie heyn hebben ze supergoedkope kattebakvulling....heus een kat hoeft niet duur te zijn.... (afzender...ik....kattenliefhebster....je krijgt er zoooooveel voor terug aan liefde!!!! |
vaak kan je een kitten gratis ophalen bij een particulier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:27
|
|
|
|
Visser....las jij dat woordje KWAM???
Het ging meer over vroeger... Als je kinderen nog klein zijn en je bedekt letterlijk alles met appelmoes...leren ze inderdaad de smaak van bepaalde dingen niet... Aangezien er bij ons ook een vroeger was... Nu hoeft dat niet meer...we zijn maar samen...en nu eet je appelmoes als...extra...of als toetje... Maar zodra er weer goudrenetten zijn wordt het weer boerenappelmoes...(dat verhaal ben je niet vergeten geloof ik)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:33
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | nee is ook zo. maar als je een zwaar vergrijp op je geweten hebt ......moet het dan een leuke tijd zijn ? het is denk ik en verkeerde gedachte dat een gevangenis geen lijden mag zijn.
in Nederland wordt je en niet zomaar veroordeeld en je hebt altijd de gelegenheid om in hoger beroep te gaan. Daarnaast is er een advocaat .
Ik wil niet oordelen over jouw kennis , waarschijnlijk is het een verdrietige zaak , maar een zwijn als Willem Holleeder of de Hakkelaar en noem ze maar op ......
Die lachen om een paar jaar zitten. Ik heb in een gevangenis gewerkt .........en geloof het of niet , maar medelijden met die gasten hoef je niet te hebben. Ze vermoorden mensen zonder wroeging en zonder scrupeles.
Wij hebben te veel medelijden met dit soort mensen , geheel onterecht. |
Loop eens een paar weken stage in de Marwei (de gevangenis in Leeuwarden) en maak kennis met de Marokkaanse cultuur daar - als blanke niet-moslim en dus minderwaardig. We wonen er beide niet ver vandaan, dus kansen genoeg. En je mag als je het keurig gevraagd hebt elke week tien minuten bellen, dus er is niks te klagen. Je moet wel van halal-eten houden want iets anders wordt niet meer geserveerd. Het is beter dan in andere landen maar zo'n feest is het echt niet. Je bent alleen veilig als je alleen op je cel zit en dat is ook nog niet eens altijd zo.
Thomas die ergens gelezen heeft dat Christus het bezoeken van gevangenen als iets goeds beschouwde - dat hebt gij voor Mij gedaan.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 15 oktober 2012, 23:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:38
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDWIN451
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:41
|
|
|
|
Gitaristen unite!
Plaats hier je gitaarwerkjes en geef commentaar op geplaatste clips.
Hier een clipje die ik samen met een andere gitarist tijdens onze nachtdienst hebben opgenomen op een cheapo gitaar en een laptopje:
Imagine There is A Heaven
|
|
| Naar boven |
|
|