| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:42
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | | Klopt hoor Petra! Er worden nog steeds mensen genezen, soms regelrecht na het gebed! Ik heb slijtage aan beide knieen, heb veel pijn als ik lang loop. Samen met mijn familie hebben we gebeden en nu....nee...genezen ben ik niet, maar de pijn is heftig minder geworden, ik kan weer soepel uit de auto klimmen....Hij leeft!!!! en hij verhoort!!! Niet altijd.....op ZIJN tijd! |
ja dat is echt waar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:54
|
|
|
|
| EDWIN451 schreef: | Gitaristen unite!
Plaats hier je gitaarwerkjes en geef commentaar op geplaatste clips.
Hier een clipje die ik samen met een andere gitarist tijdens onze nachtdienst hebben opgenomen op een cheapo gitaar en een laptopje:
Imagine There is A Heaven |
leuk, jammer alleen dat er geen zang bij is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:56
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja dat is echt waar |
prijs de heer! en ook als hij niet geneest....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:58
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Visser....las jij dat woordje KWAM???
Het ging meer over vroeger... Als je kinderen nog klein zijn en je bedekt letterlijk alles met appelmoes...leren ze inderdaad de smaak van bepaalde dingen niet... Aangezien er bij ons ook een vroeger was... Nu hoeft dat niet meer...we zijn maar samen...en nu eet je appelmoes als...extra...of als toetje... Maar zodra er weer goudrenetten zijn wordt het weer boerenappelmoes...(dat verhaal ben je niet vergeten geloof ik) |
Oooow , nu snap ik het , ..... je bedoelt de tijd dat je zelf als kind aan tafel zat . Stom , stom , stom , daar dacht ik niet aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:00
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Visser....las jij dat woordje KWAM???
Het ging meer over vroeger... Als je kinderen nog klein zijn en je bedekt letterlijk alles met appelmoes...leren ze inderdaad de smaak van bepaalde dingen niet... Aangezien er bij ons ook een vroeger was... Nu hoeft dat niet meer...we zijn maar samen...en nu eet je appelmoes als...extra...of als toetje... Maar zodra er weer goudrenetten zijn wordt het weer boerenappelmoes...(dat verhaal ben je niet vergeten geloof ik) |
nee visser vergeet niets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:01
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam |
dit begrijp ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:04
|
|
|
|
nieuwsgierige vrouwen die daarbij ook nog graag roddelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:04
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | dit begrijp ik niet  |
dat komt omdat jij een man bent he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:06
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Het is wel een klein beetje zo......mijn lief is moeders mooiste niet maar het is een geweldige vent  |
mooi als tie wel moeders liefste is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:06
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | nieuwsgierige vrouwen die daarbij ook nog graag roddelen  |
Tsja, ALLE vrouwen zijn nieuwsgierig, Gerrit. Probeer daar maar mee te leven.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:07
|
|
|
|
nou zal ik ook een duit in het zakje doen http://www.youtube.com/user/1arnoldmanja?feature=mhum
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:09
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | dat komt omdat jij een man bent he  |
vroeger op school geleerd: lezen en begrijpend lezen maar nooit lezend begrijpen
ik kon goed leren maar heel slecht onthouden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:10
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tsja, Probeer daar maar mee te leven.....  |
dat hoeft tot nu toe nog niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:12
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | nou zal ik ook een duit in het zakje doen http://www.youtube.com/user/1arnoldmanja?feature=mhum |
ha ha daar wachtte ik al op, effe kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:17
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | nou zal ik ook een duit in het zakje doen http://www.youtube.com/user/1arnoldmanja?feature=mhum |
na ja zeg, als ik het copieer kan ik het niet vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IFAN841
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:28
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | ik ken mensen die in de gevangenis met de bijbel in aanraking kwamen en zo tot bekering zijn gekomen.......dat had dus niet gebeurd wanneer zij ter dood gebracht waren!! |
Das mooi maar dat zijn wel hoge uitzonderingen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:33
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | De zaligheid is het hele Woord van God voor een ieder.
2Ti_3:15 En dat gij van kinds af de heilige Schriften geweten hebt, die u wijs kunnen maken tot zaligheid, door het geloof, hetwelk in Christus Jezus is.
Zaligheid houdt meer in dan wel of niet kinderloos te zijn. God weet hetgeen dat goed voor iemand is, want Hij heeft ons toch geschapen zoals we zijn? Psalm 139.
Psa 139:16 Uw ogen hebben mijn ongevormden klomp gezien; en al deze dingen waren in Uw boek geschreven, de dagen als zij geformeerd zouden worden, toen nog geen van die was. |
| Quote: | God weet hetgeen dat goed voor iemand is, want Hij heeft ons toch geschapen zoals we zijn? Psalm 139
|
Ja, geschapen uiterlijk, en onze nieren gevormd, hart, hersens noem maar op. Maar innerlijk, nou, daar is heel veel van omgeving afhankelijk. Kijk maar naar onderzoeken met tweelingen(eeneiïg)
Die zijn genetisch precies gelijk aan elkaar, en als ze heel vroeg uit mekaar worden gehaald, krijg je 2 heel verschillende personen.
En ja God weet wel wat goed voor ons is, maar Hij weet van tevoren niet wat mensen elkaar aandoen. Anders zou er niet zoveel ellende zijn, bijvoorbeeld al die vermoorde misbruikte kinderen, alleen al in Nederland. En al die volwassen die lijden door de zieke ouders die ze hebben gehad. Ik noem maar eventjes een voorbeeld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:34
|
|
|
|
ha ha, dankje gerrit, die had ik al ontdekt, toen ik op profielen aan het kijken was altijd prachtig meestal zang en gitaar. en piano is ook mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDWIN451
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:36
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | leuk, jammer alleen dat er geen zang bij is. | Nee, dan hadden we wel een 'Het zang topic' geopend.  Het gaat hier puur even om ons geliefde instrument, de gitaar. En wat dit (antichristelijke) nummer betreft; dan moeten we eerst de tekst herschrijven hahahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:38
|
|
|
|
En dan geen antwoord wat ik me hele gelovige leven al heb gehoord; God moest me slijpen net als een diamand, en snoeien om te groeien en dat doet pijn....
Ja, dat heb ik me hele leven al gehoord, stokpaardje, doodoener.
Of dat God daar een bedoeling mee had.
Ik geloofde dat, totdat iemand zei God zou nooit zoveel lijden op je zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:38
|
|
|
|
| EDWIN451 schreef: | Nee, dan hadden we wel een 'Het zang topic' geopend.  Het gaat hier puur even om ons geliefde instrument, de gitaar. En wat dit (antichristelijke) nummer betreft; dan moeten we eerst de tekst herschrijven hahahaha |
een antichristelijk nummer maar toch altijd lekker om naar te luisteren
ben wel een liefhebber van de muziek van lennon
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op maandag 15 oktober 2012, 23:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:42
|
|
|
|
| EDWIN451 schreef: | Nee, dan hadden we wel een 'Het zang topic' geopend.  Het gaat hier puur even om ons geliefde instrument, de gitaar. En wat dit (antichristelijke) nummer betreft; dan moeten we eerst de tekst herschrijven hahahaha |
oke is ook heel mooi, maar met zang vast nog mooier....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:47
|
|
|
|
| IFAN841 schreef: | | Das mooi maar dat zijn wel hoge uitzonderingen... |
nou bij het proces in neurenberg, werden destijds veel nazimisdadigers veroordeelt en veel ervan vonden jezus voordat ze de doodstraf kregen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 23:56
|
|
|
|
juiste antwoord is wel gegeven, Maar niet door Visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 00:21
|
|
|
|
ik ken de Marwei van binnen en ook de PIW die daar werken. Het zijn geen lieve jongens .....absoluut. En als je moet brommen vanwege diefstal ......ben je op een rare plaats beland. Ook dat is waar.
Maar je weet dat je niet mag stelen of drugshandel bedrijven of andere stoute dingen doen. Als je dan de bak ingaat .......is dat dan erg ?
Wat voor kolder is het eigenlijk dat je je niet rot ou mogen voelen? Als je daar zit om je gelukkig te voelen , snap je iets niet.
De gevangenis is een straf inrichting. Dat vergeten we in dit kletskoek land wel eens. Je zit daar om dat je een stoute jongen of meisje was.
En Christus zei nooit dat straffen niet mocht.....hij sloeg de handelaars uit de tempel en had geen goed woord over voor de Farizeers. En gehoorzaamde de wetten ook die van de Keizer
Jezus is geen marihuana rokende , op gietenwollen sokken lopende hippie , die alles goedkeurt.
Het Neurenberg proces heeft iets meer dan een jaar geduurd. Het meerendeel van de beklaagden is opgehangen. Dus .......ondanks dat ze gingen geloven werden ze toch nog opgeknoopt. De Russen hadden hen meteen willen executeren , maar de overige geallieerden wouden eerst een proces. Echter voor de uitkomst maakte het niets uit. Moordenaars laat je niet lopen. Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij
Dat is de taak van de overheid .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 00:44
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | ik ken de Marwei van binnen en ook de PIW die daar werken. Het zijn geen lieve jongens .....absoluut. En als je moet brommen vanwege diefstal ......ben je op een rare plaats beland. Ook dat is waar.
Maar je weet dat je niet mag stelen of drugshandel bedrijven of andere stoute dingen doen. Als je dan de bak ingaat .......is dat dan erg ?
Wat voor kolder is het eigenlijk dat je je niet rot ou mogen voelen? Als je daar zit om je gelukkig te voelen , snap je iets niet.
De gevangenis is een straf inrichting. Dat vergeten we in dit kletskoek land wel eens. Je zit daar om dat je een stoute jongen of meisje was.
En Christus zei nooit dat straffen niet mocht.....hij sloeg de handelaars uit de tempel en had geen goed woord over voor de Farizeers. En gehoorzaamde de wetten ook die van de Keizer
Jezus is geen marihuana rokende , op gietenwollen sokken lopende hippie , die alles goedkeurt.
Het Neurenberg proces heeft iets meer dan een jaar geduurd. Het meerendeel van de beklaagden is opgehangen. Dus .......ondanks dat ze gingen geloven werden ze toch nog opgeknoopt. De Russen hadden hen meteen willen executeren , maar de overige geallieerden wouden eerst een proces. Echter voor de uitkomst maakte het niets uit. Moordenaars laat je niet lopen. Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij
Dat is de taak van de overheid . |
Zou jij in Gods naam, als beul, iemand het leven van iemand willen beroven als dat tegen Gods wil is, maar wel de wil van het volk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 07:18
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tsja, ALLE vrouwen zijn nieuwsgierig, Gerrit. Probeer daar maar mee te leven.....  |
ik ben niet nieusgierig, ik wil alleen alles weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 07:39
|
|
|
|
| SEAN748 schreef: | Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man.  |
Een vaderfiguur in de vorm van een jonge strakke bouwvakker met bovenmatig gevormde armen,schouders en bijbehorend onderachterkantje(die een tikkie scheef loopt vanwege zn goed gevulde persoonlijke pinautomaat) ..........hm.......die Petra is zo gek nog niet,zo'n "opa" willen we allemaal wel
|
|
| Naar boven |
|
|