| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:49
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | De plannen zijn GROOT... De uitvoering laat nog even op zich wachten... Dus die zijn nog KLEIN!!! Maar de dag is nog lang... |
Zeker, de plannen zijn groot.
Maar ja, ik ben eigen baas, woon hier alleen. doe 't rustig aan hoor, heb geen deadline ofzo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:52
|
|
|
|
|
kakatonisch-práchtig woord;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 13:03
|
|
|
|
Vrijdag snackdag, maar morgens ga ik denk ik weer eens bruine bonensoep maken gelijk moeders recept.
Al mijn schoonzusje en zus krijgen het niet voor elkaar, om de Klifster bruinebonensoep te koken, en bij mij lukt het altijd weer, gelukkig. Het was zelfs zo, dat vrienden van mij en mijn broers, vroegen als ze bij ons dat gegeten hadden, wanneer krijgen juliie dat weer, dan komen we weer langs.
Er zit echter één groot nadeel aan, ik heb dan een pan met soep van ongeveer 5 a 6 liter en mijn vriesvakje is niet zo groot, dus maar bij de familie langs zoals elke keer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 13:17
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | zou zijn? IS.
En voor de eindtijd: dvd's genoeg daarover in Ouwneel zijn webshop op internet, ook de laatste
Roelande: ja, het is nu eenmaal niet positief, en het schaad mensen in hun vertrouwen, het heeft mensen geschaad, en die oplichtingen zou áltijd mensen blijven schaden.
En het komt voor in gemeentes, en in gezinnen. Ik zie overeenkomsten.
Zo, en nu ff koffie maken 
Ps: en dan zijn deze zaken nog toevallig aan het licht gekomen, maar hoeveel zaken dus niet, denk ik dan.
S. veranderd van goedgelovig in 'nadenken'  |
Geen antwoord op mijn vraag. Gaan we hier verder om Ouweneel Frank of Willem in de zeik te zetten met een gigantische balk in het oog, proberend de splinter weg te halen. en is "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen" niet van toepassing?
Beste lieve Shanita, je hebt heel veel meegemaakt , en dat is gigantische bagage, heb jij alles wel bij het kruis neergelegd, gezien vele reacties hier op het forum niet. Al hoeveel hulp je hebt gekregen, Jezus kan heel veel meer zelfs je helpen met vergeven. https://www.youtube.com/watch?v=BH-XPMpKTJU kheb deze clip al ergens anders ook neergezet, kunne we veel van leren, zij was ook maar eens mens die erge dingen mee heeft gemaakt.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 17:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 13:40
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Mijn badkamer scheeuwt om een goeie sopdoek...zucht....na een week uitstellen toch maar gaan doen nu. | Soms niet teveel aandacht geven... Is net als met kinderen...VEEL GESCHREEUW, maar weinig wol...
Hier schreeuwde de strijk...oke die heb ik even aandacht gegeven... Mijn huishoudelijke dochterhulp is er van tussen gepiept... Ik doe nu mijn best...zij mag het na 4 uur verder doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:01
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Soms niet teveel aandacht geven... Is net als met kinderen...VEEL GESCHREEUW, maar weinig wol...
Hier schreeuwde de strijk...oke die heb ik even aandacht gegeven... Mijn huishoudelijke dochterhulp is er van tussen gepiept... Ik doe nu mijn best...zij mag het na 4 uur verder doen
 |
Nou, je praat onzettend onaardig oveje kinderen......Veel geschreeuw en weinig wol? Soms niet teveel aandacht geven?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:19
|
|
|
|
| ANITA412 schreef: | | kakatonisch-práchtig woord;) |
oeps... foutje... 1 lettertje geslipt: katatonisch...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 14:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:23
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Vrijdag snackdag, maar morgens ga ik denk ik weer eens bruine bonensoep maken gelijk moeders recept.
Al mijn schoonzusje en zus krijgen het niet voor elkaar, om de Klifster bruinebonensoep te koken, en bij mij lukt het altijd weer, gelukkig. Het was zelfs zo, dat vrienden van mij en mijn broers, vroegen als ze bij ons dat gegeten hadden, wanneer krijgen juliie dat weer, dan komen we weer langs.
Er zit echter één groot nadeel aan, ik heb dan een pan met soep van ongeveer 5 a 6 liter en mijn vriesvakje is niet zo groot, dus maar bij de familie langs zoals elke keer. |
Lekker, Pieter!! Succes met koken! En misschien een iets grotere vriezer aanschaffen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:24
|
|
|
|
|
gemakkelijk doen, broodje shoarma bouwen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:25
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 08:57 QSJE546 schreef: hou jij je nou maar bezig met je lieve vriendinnetje
Dat ga ik zeker doen. Vanavond ga ik met de trein; kedekekedeng(dat vindt ze een leuk liedje) naar haar toe en luiden we het weekend in met een leuk dansfeest. Met haar is het trouwens alleen maar feest. Ze is een kanjer!!
En jij ? Ga jij nog leuke dingen doen met het weekend ?
Heeeel toevallig ga ik ook naar een feestje toe met mijn woest aantrekkelijke vriend,leuk is dat he,lekker samen dansen,nu nog kijken of ik dat wel durf,want hij schijnt een topper te zijn qua dansjes :-) |
Dat feestje met die ene jurk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Nou, je praat onzettend onaardig oveje kinderen......Veel geschreeuw en weinig wol? Soms niet teveel aandacht geven????? |
Ja joh...ik ben een vreselijke ontaarde moeder!!!! En dat zeggen ze ook dagelijks tegen me!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:37
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ja joh...ik ben een vreselijke ontaarde moeder!!!! En dat zeggen ze ook dagelijks tegen me!!!! |
Lezen ze vast je tekst niet op CM.... Ik zou zo niet over mijn kinderen praten gelukkig......Of was het weer een van je 'leuke'plagerijtjes?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Lezen ze vast je tekst niet op CM.... Ik zou zo niet over mijn kinderen praten gelukkig......Of was het weer een van je 'leuke'plagerijtjes? |
Waarom al die sneren, Willemijn? Het geeft zo'n negatieve lading op het forum, en is natuurlijk niet leuk voor degene aan wie het gericht is.
Met een beetje inlevingsvermogen kun je echt wel begrijpen dat Zeeland het goede voor heeft met haar kinderen etc. Waarom kraak je haar dan aldoor af?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:45
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Waarom al die sneren, Willemijn? Het geeft zo'n negatieve lading op het forum, en is natuurlijk niet leuk voor degene aan wie het gericht is.
Met een beetje inlevingsvermogen kun je echt wel begrijpen dat Zeeland het goede voor heeft met haar kinderen etc. Waarom kraak je haar dan aldoor af? |
Omdat Zeeland de volgende is die Willemijn van het forum af wil hebben.
Jij (Steen) bent next.
Dat jullie dat nu nog steeds niet doorhebben verbaast mij mateloos.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 14:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:47
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Waarom al die sneren, Willemijn? Het geeft zo'n negatieve lading op het forum, en is natuurlijk niet leuk voor degene aan wie het gericht is.
Met een beetje inlevingsvermogen kun je echt wel begrijpen dat Zeeland het goede voor heeft met haar kinderen etc. Waarom kraak je haar dan aldoor af? |
Ik geef gewoon mijn mening, net als jij jou plagerijtjes ? Niets bijzonders aan hoor? Niet te gauw iets opvatten als een sneer was toch jouw boodschap? En wie weet was het wel een grapje of plagerijtje Steentje? Moet toch kunnen volgens jou? Niet te serieus nemen hoor, je schreef toch dat je dat niet deed? Waarom nu dan wel? We schrijven toch allemaal weleens wat? Plagerijtjes geven toch geen negatieve lading op het forum volgens jou????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 14:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:49
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Omdat Zeeland de volgende is die Willemijn van het forum af wil hebben.
Jij (Steen) bent next.
Dat jullie dat nu nog steeds niet doorhebben verbaast mij mateloos. |
Ja hoor Carmen...... Ik bedenk het niet eens, jij wel blijkbaar....... Kan je zien hoe je gedachten gaan.....  Is dat wel een christelijke gedachten gang vraag ik me dan in alle ernst af?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 14:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik geef gewoon mijn mening, net als jij jou plagerijtjes ? Niets bijzonders aan hoor? Niet te gauw iets opvatten als een sneer was toch jouw boodschap? mo En wie weet was het wel een grapje of plagerijtje Steentje? Moet toch kunnen volgens jou? Niet te serieus nemen hoor, je schreef toch dat je dat niet deed? Waarom nu dan wel? |
Jammer, als je zo zwartgallig in het leven staat dan. En ook erg christelijk, om je broers en zussen hier dan zo te benaderen.
Maar het essentiële verschil is dat ik wist tegen wie ik het had, met mijn plagerijtjes, en dat Frank en ik dit van elkaar kunnen hebben. Jij kent Zeeland helemaal niet, je weet dus helemaal niet tegen wie je het hebt, en treitert haar voortdurend. Dat argument van jou slaat dus nergens op!
En idd: maak iets niet te gauw persoonlijk. Wie de schoen past, trekke hem aan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 14:59
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Jammer, als je zo zwartgallig in het leven staat dan. En ook erg christelijk, om je broers en zussen hier dan zo te benaderen.
Maar het essentiële verschil is dat ik wist tegen wie ik het had, met mijn plagerijtjes, en dat Frank en ik dit van elkaar kunnen hebben. Jij kent Zeeland helemaal niet, je weet dus helemaal niet tegen wie je het hebt, en treitert haar voortdurend. Dat argument van jou slaat dus nergens op!
En idd: maak iets niet te gauw persoonlijk. Wie de schoen past, trekke hem aan! |
Ik heb wel andere verhalen van Frank gehoord.....daarom ook mijn reactie op het forum.......Frank werd daar wel erg ongelukkig van.....
Zeeland maakt vaak erg misplaatste opmerkingen over degene die ze niet mag, ik heb de vrijheid om daar op te reageren....dus dat argument slaat wel degelijk ergens op..... En zwartgallig in het leven staan????? Je kent me niet eens dus oordeel daar niet over.... Maar, ga rustig verder met de zgn grappige opmerkingen en neem het niet te serieus......is ook erg christelijk..... Nu neem je het wel serieus als het je uitkomt??????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 26 oktober 2012, 15:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:14
|
|
|
|
Zeeland maakt vaak erg misplaatste opmerkingen over degene die ze niet mag(woorden van Willemijn!!!)
WILLEN DEGENE DIE DAT ZO GEVOELD HEBBEN ZICH EVEN PRIVE TOT MIJ RICHTEN.....????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:24
|
|
|
|
yep,dus morgen staat er in mijn profiel dat ik getrouwd ben hahahaha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:24
|
|
|
|
Zojuist gehoord dat mijn nichtje van 10 kinderburgemeester is geworden van Schouwen en Duiveland...(foto op youtube)
Gefeliciteerd Annah!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb wel andere verhalen van Frank gehoord.....daarom ook mijn reactie op het forum.......Frank werd daar wel erg ongelukkig van.....
Zeeland maakt vaak erg misplaatste opmerkingen over degene die ze niet mag, ik heb de vrijheid om daar op te reageren....dus dat argument slaat wel degelijk ergens op..... En zwartgallig in het leven staan????? Je kent me niet eens dus oordeel daar niet over.... Maar, ga rustig verder met de zgn grappige opmerkingen en neem het niet te serieus......is ook erg christelijk..... Nu neem je het wel serieus als het je uitkomt?????? |
Frank werd niet ongelukkig van mijn reacties op hem, op het forum, in de chat, of waar ook. Dat had met iets héél anders te maken. Dat Zeeland misplaatste opmerkingen maakt over degene die ze niet mag, is mij niet bekend. En al was het wel zo, dan hoeft daar toch niet snerend op gereageerd te worden?
En plagerige opmerkingen die ik heb gemaakt of maak, maak ik alleen naar die mensen toe waarvan ik weet dat ze die opmerkingen ook zo zullen opvatten als dat ik ze bedoel. Serieus zal ik dan ook zijn naar diegene die mij serieus benaderen, serieus aanvallen, serieus mijn woorden uit zijn verband rukken, serieus mij niet willen begrijpen of wat ook. Zo ook in deze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:27
|
|
|
|
Maar ehm.....ff ontopic: op dit topic lijkt het een serieuze huishoudelijke puinhoop te worden. Wie helpt er mee met een grote schoonmaak? (en dan bedoel ik niet van CM-leden, maar van al het gerommel hierzo natuurlijk)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:29
|
|
|
|
Daar begon je toch zelf mee? Met al je bemoeierijen???? Dus ik zou zeggen: doe je best!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 15:29
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | yep,dus morgen staat er in mijn profiel dat ik getrouwd ben hahahaha  |
Oei, retourtje Las Vegas kunnen regelen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:05
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | yep,dus morgen staat er in mijn profiel dat ik getrouwd ben hahahaha  |
Oke dan hebben jullie echt het allersneltste CM huwelijk ooit De snelste stond op 3 maanden geloof ik
Maar super hoor geniet er lekker van t'is je (jullie ) van harte gegunt..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:35
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Mijn badkamer scheeuwt om een goeie sopdoek...zucht....na een week uitstellen toch maar gaan doen nu. |
Ha,
De badkamer vind ik altijd het leukst, voor zover huishoudelijk werk leuk is Maar ja, ik moet wel zeggen, zo me eigen huisje schoonmaken en opruimen voelt ook wel weer oke natuurlijk, ja, het is ook een deel van jezelf, je woning :)
Maar ja, bij mij, als ik alles heb gedaan, ja, dan doe ik de badkamer :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:47
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ha,
De badkamer vind ik altijd het leukst, voor zover huishoudelijk werk leuk is Maar ja, ik moet wel zeggen, zo me eigen huisje schoonmaken en opruimen voelt ook wel weer oke natuurlijk, ja, het is ook een deel van jezelf, je woning :)
Maar ja, bij mij, als ik alles heb gedaan, ja, dan doe ik de badkamer :) |
Ik vind het een wekelijks terugkerend noodzakelijk karwei, die badkamer. En het ergste is dat je zo kort ziet dat je het gedaan hebt. Nu blinkt het er, vanaf 19 uur vanavond is hij weer volop in gebruik en morgenochtend om 9 uur zie je niet meer dat je het gedaan hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:48
|
|
|
|
Baaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeee! Krijg ik van een lieve CM-er een uitnodiging om morgen naar het concert van Remco Hakkert in Woerden te gaan.....woerden....notabene vlak naast mijn deur! ....kaaaaaaannnnnniiiiiieeee ....heb al een andere afspraak Jeempie wat baal ik....wat baal ik...wat baal ik!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:48
|
|
|
|
Haar op zolder en woest veel glitter, vergeet die bergschoenen niet ...
|
|
| Naar boven |
|
|