ChristianMatch

Forum

DISLETY !!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4721 4722 4723 4724 4725 4726 4727 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANS092

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:30

SHANITA130 schreef:
Hai Frans,

Ja, weet je hoe dat komt?
Dan denk je jeetje wat een taalfouten, wat is er aan de hand kan diegene geen typecursus volgen?
Verder irriteren mij taafouten niet hoor, en ik voel dat niet persoonlijk.

(Ja, ik dacht dat, heel toevallig, net ff bij jou, Pieter, ja, toen ik het eea aan het lezen was....)

Mijn excuses, ja als je dingen niet weet, ja, en er ís wel meer aandacht voor de laatste jaren, maar ja, lang niet genoeg.

Ik weet wel, van iemand die ik ken, dat je dan woorden moet onthouden, en je dus geen woorden kan vormen via letters.
Dat lijkt me heel erg moeilijk.
Maar ja, door té weining aandacht in de media enzo, ja, denk ik daar dus niet meteen aan, want in het dagelijkse leven sprak en spreek ik met die mensen en schrijf ik niet met ze.

Zo zie je maar weer, dat je(in het algemeen bedoelt) niet te snel moet oordelen, je wéét niet wat iemand heeft.

Dank je wel voor het delen, nou is het duidelijk, ja, en verder maakt het mij niets uit.

jij ook bedankt op zich weet ik wel de woorden en ook hoe ik ze moet schrijven aleen meer spelings fouten en schrijf fouten en helaas wordt ik daar op afgerekend .ze moesten eens m,n andere taleneten eens weten ,en wel is zo dat ik een eizer stereke geugen heb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:42

FRANS092 schreef:
ach kijk naar m,n mail persetage maar ondaks dat wilde ik het toch kwijt om dat et vaak de eerste indruk hebben

Ja, en da's zo belangrijk, je bent meteen duidelijk.

Ja, het maakt mij echt helemaal niets uit of iemand dyslectisch is, of in een rolstoel oid.

Ik zelf heb ernstige psychiatrische aandoeningen, ja, door trauma's in kindertijd, en daardoor ook dingen meegemaakt in de rest van me leven, wat 'het' weer behoorlijk heeft versterkt...
Wat ik natuurlijk niet allemaal ga lopen vertellen hier.
Moest echt breken met contact sommigen mensen.

Ja, de een zou zeggen dáar, met haar, wil ik niets mee te maken hebben, een ander maakt dat niets uit. Ja, ik zit ook met confrontatie met vooroordelen.

Het gaat erom dat je hart op de juiste plaats zit, en je karakter.

Ik zou ook zeggen, ga fijn posten, ik kan het lezen, en je lijkt mij een toffe gast. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 28 oktober 2012, 18:01
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:47

STEENTJE178 schreef:
Ik vrees dat aan daten beginnen met een eisenpakket niet heel succesvol zal blijken.
Natuurlijk moet er een zekere klik zijn, die je o.a. vind in dingen die je deelt, maar de meeste vrouwen schrikken terug voor een wensenlijstje...... Knipoog smiley

Wensen zijn niet zo erg Steentje, je hebt tenslotte ook criteria nodig voor wat je ongeveer zou zoeken. Wensen komen niet altijd uit, dat is niet erg, die kan je ook naast je neer leggen.
Een eisenpakket is een ander verhaal.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 17:49

FRANS092 schreef:
jij ook bedankt op zich weet ik wel de woorden en ook hoe ik ze moet schrijven aleen meer spelings fouten en schrijf fouten en helaas wordt ik daar op afgerekend .ze moesten eens m,n andere taleneten eens weten ,en wel is zo dat ik een eizer stereke geugen heb

Haha, ik zat net te posten toen jij net klaar was, heeft elkaar gekruisd.

Ja, dat bedoel ik. Dat is erg vervelend dat je daarop wordt afgerekend, ja, loop ik ook regelmatig tegenaan, maar ja, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die me wel nemen hoe ik ben.

Knipoog smiley

Ik ben blij dat je hier ook bent! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANS092

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:15

SHANITA130 schreef:
Haha, ik zat net te posten toen jij net klaar was, heeft elkaar gekruisd.

Ja, dat bedoel ik. Dat is erg vervelend dat je daarop wordt afgerekend, ja, loop ik ook regelmatig tegenaan, maar ja, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die me wel nemen hoe ik ben.

Knipoog smiley

Ik ben blij dat je hier ook bent! Lachende smiley

en ik ben onzettend blij dat je hier bent en ze weten niet waar ze over praaten en we hebben gelukig andere talente
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA412

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:20

Bij jouw reactie moet ik denken aan de volgende tekst:

En als ik doodga, huil maar niet.
Ik ben niet echt dood,
moet je weten.
't Is maar een lichaam
dat ik achterliet.
Dood ben ik pas,
als jij me bent vergeten...

Fijn dat er altijd mooie herinneringen overblijven...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:25

Poëziealbum al een tijdje kwijt maar ik ken het uit mijn hoofd... die van mijn moeder...

Wil op Jezus naam vertrouwen
ook als 't leven moeite geeft
... Het zal je nooit berouwen
als je dicht bij Jezus leeft...

...........................................
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:33

JOL252 schreef:
Poëziealbum al een tijdje kwijt maar ik ken het uit mijn hoofd... die van mijn moeder...

Wil op Jezus naam vertrouwen
ook als 't leven moeite geeft
... Het zal je nooit berouwen
als je dicht bij Jezus leeft...

...........................................

Mooi Jol!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:35

JANS221 schreef:
‘Wat is een kerk?’

U kent ze wel, die meisjes van 5. Twee pittige staartjes die eigenwijs de wereld in priemen, stoere laarsjes onder een knalroze jas met een mondje dat niet stil staat en vooral vragen stelt…
Op weg naar de dierenwinkel trekt ze aan mijn mouw en wijst naar de hoge toren en ramen van de gotische kathedraal, de trots van onze stad. ‘Wat is dat voor een winkel’, vraagt ze. ‘Dat is geen winkel, dat is een kerk.’
‘Wat is een kerk?’ Ik aarzel. Wat zal ik haar antwoorden? Als ik zeg: de kerk is het huis van God, of daar woont God, zal ze zeker vragen: ’Wie is dat, God?’ Maar als ik zeg: de kerk is een gebouw waar mensen komen om te bidden, dan zal ze vragen: ‘wat is bidden?’ Als ik dan zeg: bidden is praten met God, dan zal ze mij ook vragen: ‘Wie is God?’
Daarom overweeg ik iets anders te zeggen. Iets in de trant van: daar komen mensen om te zingen en om naar de preek te luisteren. Maar dan zal ze vragen wat een preek is en moet ik het hebben over het woord van God en dan zal ze toch ook vragen: ‘Wie is God?’
Hoe leg je dat uit aan een meisje van 5, van wie de ouders geloof en kerk al lang de rug hebben toegekeerd. Ik pak haar hand en duw tegen de zware deur die op een kier staat. We lopen zwijgend naar binnen, schuiven een van de banken in. Ze kijkt met grote ogen om zich heen. Stil zitten we daar. Na een tijdje neem ik haar weer bij de hand en samen lopen we naar buiten. Bij de deur vraagt ze zachtjes: ‘Wie woont daar?’ ‘Daar woont God’, is mijn antwoord. ´Dat dacht ik al´, zegt ze…

Alice Gideonse
(vrij naar ‘Dit hier is een kerk’ van Huub Oosterhuis)

Mooi he, dat kinderlijk denken....wat doen wij volwassenen soms moeilijk he! Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:38

FRANS092 schreef:
dankje en begrijp datje er gewoon over heen leest Knipoog smiley

Geen dank hoor.
Ik lees het idd snel, en weet precies wat je bedoelt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:42

Nu kan ik hier hele lappen tekst gaan citeren, chatberichten oprakelen, of wat ook, wat de uiteindelijke werkelijke aanleiding voor al deze misverstanden is geweest. Het lijkt me alleen niet zinvol, en ik zal het dan ook niet doen.

Idd, het was niet goed van me om hier termen als "zwartgallig" te gebruiken, of woorden waaruit men afleidt dat ik diegene voor onchristelijk uitmaak. Die term "zwartgallig: heb ik dan ook al eerder met excuses teruggenomen, en met de woorden "erg christelijk" duid ik gedrag aan, en niet iemand persoonlijk.
Dat excuus maken wil ik best nog eens een keer doen. Ik besef ook echt wel dat dergelijke bewoordingen niet goed zijn, en dat ze kunnen kwetsen. Alleen worden ze nu zo uit zijn verband gehaald en overbelicht, zonder dat de aanleiding, nl. het neerbuigend praten tegen en over een mede-CM-er als aanleiding gezien wordt.Dan heb ik het dus even niet over plagerijtjes tussen CM-ers onderling, welke elkaar begrijpen en er de juiste betekenis en humor van inzien, maar tussen CM-ers die elkaar niet of nauwelijks kennen, en waarbij de humor niet door beiden ingezien kan worden of wordt.

Dat excuus wil ik dus best nog wel eens maken, maar ik verlang dan alleen ook dat het neerbuigend spreken over of tegen welke CM-er dan ook, hier stopt. Dat was tenslotte de aanleiding voor dit conflict.

Verder hoop ik dat er niet eindeloos dingen uit het verleden opnieuw opgerakeld worden, en er niet langer zinnen, zinsnede ‘s, woorden etc. uit de context gehaald worden, waarmee de sfeer hier verpest wordt. Dat kan toch niemands bedoeling zijn, lijkt me.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:44

van een juf van de lagere school:

Zoek Jezus veel
Zoek Jezus vroeg
Wie Jezus heeft,
die heeft genoeg.

Ik ben hem nooit vergeten....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:45

Hee Rolf,

Rolf
Wat leuk
En goed bedacht
Hoe kom je eraan?
Genieten!

Gaaf
Echt wel
Voor de informatie
En voor de gein
Uitvinding!

eigenlijk
zou iedereen
op dit forum
verplicht zo moeten communiceren
geintje

inzicht
is belangrijk
net als duidelijkheid
want dat maakt gelukkig
gelukkig..
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:49

VISSER278 schreef:
Ja , ik ook . Nodig je gelijk heel de buurt uit?

Visser , die dit écht , heel echt een heel verschrikkelijke ...opmerking vindt. Woedende smiley

Tuurlijk!!!!......
Ikke wel.............
Maar als je nu in de auto springt, kun je meedoen met de groep van 20:00 uur Knipoog smiley
De mijne doetetgoed!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:52

PIETER649 schreef:
Inka en zn Anneke een paar weken geleden Lachende smiley

oooo leuk!!!
Ennnn.......weet je toevallig wie de volgende zijn??
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:03

Goed, ik heb nu dus die link die jij gaf Shanita en Frank Ouweneel verteld eea. Geen idee nog waar hij zijn info vandaan heeft, bijv. over die kaart (radiografisch of hoe heet het versus zoutgehalte). Nasa en wikipedia zeggen het is voor het zoutgehalte, maar ja, moet ik de nasa en wikipedia dan vertrouwen? Zie je het probleem? Ik weet dus nog steeds niet wat waar is.

Daarom is het veel beter te vertrouwen op het woord van God. Laat wat deze man spreekt onder de loep genomen worden door wat in de Bijbel staat en hij valt dan vanzelf al dan niet door de mand.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:04

ZEELAND736 schreef:
Mijn lieve vader schreef een prachtig versje op letters van het alfabet...
Die eerste letters had hij rood gemaakt...
Het is wat lang om hier neer te zetten....

Al wat kwaad is moet je mijden
Bidden moet je ten alle stond....
(zo begon het)

Hij eindigde met de woorden....

Uit geen taal die God onteert
Vliedt hem...die lichtvaardig zweert..
Wreek je niet, maar wil vergeven...
Zo zal je gelukkig leven.....

(de x...de y en de q ontbraken)

Mooi...nog steeds...

Wat lief van je vader.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:06

Naar de kerk...kon ik niet...
Toch was het niet erg...

Geluisterd naar een preek over Simson...
Dan was het eenzaam...
Maar toch niet...
Met God...is het nooit eenzaam...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:07

STEENTJE178 schreef:
Nu kan ik hier hele lappen tekst gaan citeren, chatberichten oprakelen, of wat ook, wat de uiteindelijke werkelijke aanleiding voor al deze misverstanden is geweest. Het lijkt me alleen niet zinvol, en ik zal het dan ook niet doen.

Idd, het was niet goed van me om hier termen als "zwartgallig" te gebruiken, of woorden waaruit men afleidt dat ik diegene voor onchristelijk uitmaak. Die term "zwartgallig: heb ik dan ook al eerder met excuses teruggenomen, en met de woorden "erg christelijk" duid ik gedrag aan, en niet iemand persoonlijk.
Dat excuus maken wil ik best nog eens een keer doen. Ik besef ook echt wel dat dergelijke bewoordingen niet goed zijn, en dat ze kunnen kwetsen. Alleen worden ze nu zo uit zijn verband gehaald en overbelicht, zonder dat de aanleiding, nl. het neerbuigend praten tegen en over een mede-CM-er als aanleiding gezien wordt.Dan heb ik het dus even niet over plagerijtjes tussen CM-ers onderling, welke elkaar begrijpen en er de juiste betekenis en humor van inzien, maar tussen CM-ers die elkaar niet of nauwelijks kennen, en waarbij de humor niet door beiden ingezien kan worden of wordt.

Dat excuus wil ik dus best nog wel eens maken, maar ik verlang dan alleen ook dat het neerbuigend spreken over of tegen welke CM-er dan ook, hier stopt. Dat was tenslotte de aanleiding voor dit conflict.

Verder hoop ik dat er niet eindeloos dingen uit het verleden opnieuw opgerakeld worden, en er niet langer zinnen, zinsnede ‘s, woorden etc. uit de context gehaald worden, waarmee de sfeer hier verpest wordt. Dat kan toch niemands bedoeling zijn, lijkt me.

Wat een lariekoek steentje....Je maakt excuus maar verlangt vervolgens van alles?????? Wat jij als neerbuigend ervaart hoeft en is het helemaal niet te zijn, onzin, grote onzin wat je schrijft....... En wie ben jij om zo dwingend te verlangen????????? Ik maak excuus maar verlang dat......
Dat is een eis lijkt het wel.....en getuigt wel van wat arrogantie.......of
Iedereen heeft hier de vrijheid om neer te schrijven wat je wilt...Eisen kan en mag je dus niet hier......
Jij vat zaken als treiteren op? Prima, ik treiter niet, ik geef een mening net zoals jij overal grapjes van maakt.......over neerbuigend gesproken......kijk eens wat je zelf doet en zegt....
Nou ja, ik verlaag me ook nog om te reageren, doe ik maar niet meer....het valt onder het kopje hysterische onzin.....

Ik eis, ik verlang.......nou nou......ik biedt mijn oprechte excuus aan zou wat beter klinken Steentje!

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 28 oktober 2012, 19:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:09

ROLF230 schreef:
Goed, ik heb nu dus die link die jij gaf Shanita en Frank Ouweneel verteld eea. Geen idee nog waar hij zijn info vandaan heeft, bijv. over die kaart (radiografisch of hoe heet het versus zoutgehalte). Nasa en wikipedia zeggen het is voor het zoutgehalte, maar ja, moet ik de nasa en wikipedia dan vertrouwen? Zie je het probleem? Ik weet dus nog steeds niet wat waar is.

Daarom is het veel beter te vertrouwen op het woord van God. Laat wat deze man spreekt onder de loep genomen worden door wat in de Bijbel staat en hij valt dan vanzelf al dan niet door de mand.

Ik voel wel aan wat je bedoeld!

Zegens!

nb: alleen ja, ik zelf denk toch wel dat nasa en wiki geen rubbisch verkopen. Maar ik snap dus wel duidelijk je punt.

En we hoeven het niet eens te zijn. Belangrijkste is dat we hier een forum met christenen onder elkaar hebben, vind ik. Knipoog smiley
en verschil van mening moetkunnen, als er dus maar respect is dat een ander anders denkt, later meer...ik moet nu ff uitloggen...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:10

Wat erg...het gaat gewoon door!!!!
Steen...ik weet hoe je bent....

Oprechte excuus aanbieden....

Ooit bood ik een excuus aan....
Het werd niet aanvaard....en ik mag langs alle wegen nog steeds voelen...hoe fout ik ben geweest!!!

Hoe erg is dit....
En ik heb om dit alles heel erg veel verdriet...
Ik kan dit alles niet meer voor me houden!!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zondag 28 oktober 2012, 19:14
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:11

HANNAH810 schreef:
ik heb nog nooit hartelijke bonensoep gegeten, pieter, maar 't klinkt goed!!

(wanneer mag ik bij je aanschuiven?)

Schrijffoutje of juist niet? Maar als je begrijpt wat ik bedoel zou je er wel hartig van kunne maken, maar bij ons vroeger werd de soep ook hartelijk opgediend door moeders Lachende smiley , dus een goed verstaander heeft maar een half woord nodig enz.

Maar ik heb wel een idee over dat aanschuiven, kan op vele manieren, misschien bijvoorbeeld in sluis 0, die duurt toch een eeuwigheid wat op en neergaan betreft. Binnenkort kom ik er weer een paar keer langs. maar desalniettemin, ik heb ook wel nog andere ideeën, maar dat leg ik nog wel eens uit, zal zo even naar Opendeurdienst in het dorpshuis hier.

Laatst aangepast door
PIETER619
op zondag 28 oktober 2012, 21:52
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:13

ZEELAND736 schreef:
Wat erg...het gaat gewoon door!!!!
Steen...ik weet hoe je bent....

Weet ik ook ondertussen Zeeland.....en als jij nu ondertussen stopt met mailtjes rond te sturen hoe leuk Steentje is dan komt het de sfeer ook ten goede denk je niet?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:19

WILLEMIJN232 schreef:
Wat een lariekoek steentje....Je maakt excuus maar verlangt vervolgens van alles?????? Wat jij als neerbuigend ervaart hoeft en is het helemaal niet te zijn, onzin, grote onzin wat je schrijft....... En wie ben jij om zo dwingend te verlangen????????? Ik maak excuus maar verlang dat......
Iedereen heeft hier de vrijheid om neer te schrijven wat je wilt...Eisen kan en mag je dus niet hier......
Jij vat zaken als treiteren op? Prima, ik treiter niet, ik geef een mening net zoals jij overal grapjes van maakt.......over neerbuigend gesproken......kijk eens wat je zelf doet en zegt....
Nou ja, ik verlaag me ook nog om te reageren, doe ik maar niet meer....het valt onder het kopje hysterische onzin.....

Ik eis, ik verlang.......nou nou......ik biedt mijn oprechte excuus aan zou wat beter klinken Steentje!

Beste Willemijn verlangen is geen eisen, ik verlang er naarom Jezus te ontmoeten, ik eis het niet. Als steentje het verlangen heeft om in goed fatsoen wee rmet elkaa rom t egaan, accepteer dat dan, want zij geeft dudielijk aan dat ze beslist wel in goed fatsoen verder wil, als ik haar reactie zo zie
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:23

WILLEMIJN232 schreef:

Gij geheel anders, dame!!!

Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:27

PIETER619 schreef:
Beste Willemijn verlangen is geen eisen, ik verlang er naarom Jezus te ontmoeten, ik eis het niet. Als steentje het verlangen heeft om in goed fatsoen wee rmet elkaa rom t egaan, accepteer dat dan, want zij geeft dudielijk aan dat ze beslist wel in goed fatsoen verder wil, als ik haar reactie zo zie

Het gaat mij om een excuus....ik wil best een excuus aanbieden maar......
Dat is geen excuus......
Maar....het zal.....ik maak er geen woorden meer over vuil....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 28 oktober 2012, 19:32
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:29

SHANITA130 schreef:
Mooie teksten en bemoedigend.

Alleen, ik vraag me af, wat ze met het onderwerp te maken hebben.

Welterusten en een gezegende zondag!

Wat het zegt is namelijk het volgende: zie jezelf in de spiegel zoals de kat.
Hetgeen dat je in de spiegel ziet..... legt dat af!!!!

Naar boven

Auteur Bericht
INEKE155

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:45

hALLO allemaal,het was de vorige keer heel leuk! Wie komen er nog meer?
Naar boven

Auteur Bericht
JOELLE246

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:46

WILLEMIJN232 schreef:
Het gaat mij om een excuus....ik wil best een excuus aanbieden maar......
Dat is geen excuus......
Maar....het zal.....ik maak er geen woorden meer over vuil....

Volgens mij biedt Steentje hier een herhaald en gemeend excuus aan, en ziet zelf ook in hoe het beter had gekund

Het verlangen om verder in vrede en respect met elkaar om te gaan, kan ik niet zien als "allerlei eisen" maar als een diep verlangen een eind te maken aan deze twist.
Zou fijn zijn wanneer alle partijen, die hierbij betrokken zijn,deze handreiking zouden aannemen en verder te gaan zonder twist.

Hoop dat mijn stukje nu niet negatief wordt uitgelegd door wie dan ook, het is bedoeld om rust en respect voor elkaar op cm te krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
DORA218

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:54

Ik kan me ogen bijna niet geloven als ik lees hoe jullie met elkaar omgaan.
En jullie zeggen dat jullie Christen zijn,en Christus willen navolgen?
Wees nederig en heb elkaar lief zoals Christus ons lief heeft.
Ik moest dit echt even kwijt.

Thea
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4721 4722 4723 4724 4725 4726 4727 ... 6194 Volgende
Pagina 4724 van 6194