ChristianMatch

Forum

WAAR ZIJN WE IN GODS NAAM MEE BEZIG?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4723 4724 4725 4726 4727 4728 4729 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 07:03

ERIKA129 schreef:
Lieve mensen het is nu een topic moddergooien geworden!!!
Volgens mij is dat niet de bedoeling!!!
Ik snap eigenlijk alle schrijvers wel iedereen wil resprect voor elkaar, maar ben het ermee eens dat er een paar mensen met name 1 wel heel erg de laatste maanden op de hak wordt genomen!!

Misschien is die persoon wat fel maar wel eerlijk!!
Ze heeft nog geen 1 keer een leugen verteld maar feiten!
En daarbij en dat meen ik oprecht heeft ze vermeld het momenteel erg moeilijk te hebben, wat er aan de hand is is voor haar en als ze dat wil vertellen dan zal ze dat wel doen...

En excuses maken?? dan zijn er zeer velen die dat moeten doen en niet alleen Steentje en Willemijn..
Enne eisen stellen lijkt me ook een beetje erg ver gaan we zijn allen mensen met onze nukken en alles erop en eraan...

Ik ken Willemijn en weet dat ze het oprecht en eerlijk bedoeld.. en niet om iemand de grond in te stampen.. Steentje ken ik ondertussen ook aardig en die wil eveneens niemand de grond instampen en houd van een grap en een grol oké ik ook Knipoog smiley

Laten we wat verdraagzamer zijn (ja ik ook....)
enne misschien kunnen de twee damens elkaar eens even via de mail benaderen kan vaak heel verhelderend werken Knipoog smiley

Ja, mee eens Erika.. Enne... extra warme gedachten naar Willemijn toe voor deze week. Hoe je ook over het één en ander denken mag, laten we in die gedachten en gesprekken naar Boven toe samen één zijn.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 29 oktober 2012, 07:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 08:41

HANNAH810 schreef:
dan verwacht ik een kom hartelijke hartige bonensoep van je, pieter.... Knipoog smiley

morgenochtend rond negen uur rijd ik bij sluis 0, richting de tandarts, dus eh................ kun je nog even een soepje koken vanavond? Clown smiley

Knipoog smiley Recept beter lezen, dan had je die vraag niet gesteld Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 08:57

Rotweer

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 29 oktober 2012, 08:57
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:24

HANNAH810 schreef:
earl grey, da's de lekkerste

(hoe grijs is je aankomende date, harald, als ik zo vrij mag zijn? Engeltje smiley )

Ik heb de date nu weer met haar, en ja, earl grey is vrij grijs Clown smiley

Maar wel lekker, vooral met wat honing ipv suiker.

De fabrikant is van oorsprong Russisch, vandaar

Laatst aangepast door
HARALD940
op maandag 29 oktober 2012, 09:29
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:25

LEANNE226 schreef:
Rotweer

Motregen,
niks aan
is bagger weer
ik blijf maar binnen
studeren

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 29 oktober 2012, 12:23
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:26

HANNAH810 schreef:
earl grey, da's de lekkerste

(hoe grijs is je aankomende date, harald, als ik zo vrij mag zijn? Engeltje smiley )

Earl grey Kotsende smiley dat is zulke vieze thee brrrrrrrrr..
Nee lekker die van zonnatura rooibos op 12 kruiden smaakt veel beter enne.... is gezonder Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:28

Het is prut weer dus wat eten we (ik)
hachee met aardappels en bruine bonen heerlijke zware kost Kwijlende smiley

(als tenminste het potje bruine bonen niet weer op een flesje bier in nde trapkast valt Woedende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:29

VISSER278 schreef:
Oh ja , ja ik merkte het vanavond aan mn tuinverlichting . Daar zit zo'n tijdschakelaar op weet je wel . En die verlichting springt automatisch aan om 19.00 uur .
Daar heb ik em op ingesteld .
Weet je , dan begint het ongeveer donket te worden he.
En nu vanavond ging de verlichting dus om 18.00 uur aan .
Dus ik me zelf snel omgekleed , kon ik nog net naar de dienst van 18.30 uur .
Maar ja , blijkbaar had ik dus al om 16.30 uur gegeten . En toen ik dus thuiskwam heb ik dus nog maar een keer gegeten .
Nu dus eerst mn wekker even een uur achteruit zetten.

Laterz.

Knipoog smiley
ik zeg maar zo ik zeg maar effe niks Smiley met dichtgeplakte mond

domme gans Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:30

ERIKA129 schreef:
Nee lekker die van zonnatura rooibos op 12 kruiden smaakt veel beter enne.... is gezonder Knipoog smiley

Ieder zijn smaak, Erika, maar Rooibos hebben ze ook
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:48

ERIKA129 schreef:
Het is prut weer dus wat eten we (ik)
hachee met aardappels en bruine bonen heerlijke zware kost Kwijlende smiley

(als tenminste het potje bruine bonen niet weer op een flesje bier in nde trapkast valt Woedende smiley )

Goed plan, dit weer vraagt om een stevige maaltijd, boerenkool hier vanavond.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 09:52

ERIKA129 schreef:

Pickwick Winterthee vind ik momenteel erg lekker, dus daar een voorraadje van aangelegd.(duitse thee is namelijk zo vies dat ik altijd een flinke voorraad nederlandse thee in huis heb.)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 10:52

ERIKA129 schreef:
Motregen,
niks aan
het is bagger weer
ik blijf maar binnen
studeren

Hai Lieve Erika,

't moet een vijfje zijn, 11 letters

1
12
123
1234
1

Wat wel zou kunnen is:
Motregen(1)
Niks aan(2)
en ook jammer(3) (dit moeten dus drie letters zijn, en niet 4, ja, ik had hetzelfde gisteren, ja kan controleren door te tellen)
ik blijf maar binnen (4), of, ik blijf lekker binnen(als het maar 4 letters zijn, en daarvoor drie)
Studeren(1)---totaal 11 letters, daarmee kan je het controleren.

Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 oktober 2012, 10:55
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 11:22

HANNAH810 schreef:
hoi allemaal,

na enig overleg zijn we er uit;
picknicken in april duurt ons te lang om bij te kletsen;
we hopen op
zaterdag 15 december naar restaurant "uilenbos"
te gaan met elkaar.

het voordeel is dat we binnen kunnen zitten als het erg koud is; er een verwarmd terras is; en voldoende leuks voor de kinderen; een kinderboerderij en grote speeltuin.

Het eten is goed (al duurt het even voor de kok klaar is....... Clown smiley)
menu-kaart voor de lekkerbekken onder ons.......; Knipoog smiley
http://uilenbos.customer.redhosting.nl/content.php?id=71

daarnaast kun je een heerlijke wandeling maken in het prachtige bos rond het restaurant; ik heb zelden zo'n mooi bos gezien!!
vorige week wemelde het er nog van de vele soorten paddenstoelen!

mocht je kinderen meenemen en het bos ingaan dan zou ik niet het nieuwste van het nieuwste uit de kast trekken; je kunt er heerlijk ravotten met alle omgevallen bomen, mogelijkheden om hellingen af te rennen en er valt genoeg te struinen om lekker diep donker zwart weer naar huis te gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0

dus;

vanaf 13.00 uur zijn wij in;
restaurant "uilenbos"
Engweg 61,
6741 KC Lunteren
(GPS: Beukenlaan 5)
Tel. 0318-48 23 27

voorlopig hopen mee te gaan;

- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen
- hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 7 jaar + vriendinnen 6 en 8 jaar
- margreet 739, 46 jaar, regio 0320 evt met dochter 16 jaar
- mamy994, 57 jaar, regio 0113
- "salamander" (zus van hannah), regio 078, 38 jaar met dochter 5 jaar

- maritime853, 50 jaar, regio 0596, met zoon 20 jaar
- pieter619, 58 jaar, regio 0514 met beau de hond
- johanurd092, 36 jaar, regio 0521
- tah315, 48 jaar, regio 035
- folef327, 46 jaar, regio 050
- willem618, 43 jaar, regio 0344, met 4 kinderen; 3, 9 jaar, 13 en 15 jaar
- bram
- simsim?
- barman?

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 29 oktober 2012, 11:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 11:49

gezeur
het weer
is nooit goed
nóóit zoals het moet
Tevredenheid
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 12:23

SHANITA130 schreef:
Hai Lieve Erika,

't moet een vijfje zijn, 11 letters

1
12
123
1234
1

Wat wel zou kunnen is:
Motregen(1)
Niks aan(2)
en ook jammer(3) (dit moeten dus drie letters zijn, en niet 4, ja, ik had hetzelfde gisteren, ja kan controleren door te tellen)
ik blijf maar binnen (4), of, ik blijf lekker binnen(als het maar 4 letters zijn, en daarvoor drie)
Studeren(1)---totaal 11 letters, daarmee kan je het controleren.

Knipoog smiley Lachende smiley

Solly had een woordje teveel is al veranderd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 12:36

SHANITA130 schreef:
Hai,

Ja, een plaatje met een kat die in de spiegel kijkt en ziet een leeuw, en daarboven:"het gaat erom hoe je jezelf ziet".

En dan:

Krijg ik een opdracht van jou, dat ík mezelf moet zien in de spiegel zoals de kat, én dat ik hetgeen ik zie moet afleggen. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

--

Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam, én..al zou het alleen in GG staan, dan nog mag ik dat.
Ja, sterker nog, als ik het zélf heb meegemaakt mag ik dat, alleen, ja, dan noem ik meestal ff geen namen.

En, ik snap niet waar je heen wil. Ik zei al, sarcasme en cynisme vat ik niet.
Eerst: 'het gaat erom hoe je jezelf ziet'. Waar ik het niet mee eens ben, het gaat er namelijk óók om hoe anderen je zien.

En die kat ziet zichzelf als leeuw, en ja, wat dan?

Ik ga jou raadseltjes hier niet zitten ontcijferen hoor.

Ga jij maar ff fijn uitleggen wat je bedoelt, en anders reageer ik niet meer op jou.

"Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam"????
Waar heb ik dat gezegd.....

Wat de leeuw betreft bedoel ik mee te zeggen dat de reactie's niet inhoudelijk gaan over de topic, maar bestaat uit miauwende leeuw.... Dus bla,bla,bla....

In deze reactie heb je alleen al 15 keer "ik" genoemd. Kan het niet op twee handen tellen. Het zegt eigenlijks al waar het om gaat...... Deze topic. Niet om de eindtijd studie!!!!
Wie misleid wie Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 12:36

LEANNE226 schreef:
Nou........wat mot ik er van zeggen?De liefde spatte niet bepaald van het scherm,een voorzichtig aaitje van Aad en een zoentje(Cupido is bezig geweest zei hij met een stalen gezicht) en een knuffel bij Willem.........tjongejonge........en die arme Linda......kom voor jezelf op meid!

Martin gaat voor Swaen,dat zie je meteen aan zijn blik als ze in beeld is,Wilma lijkt me een lieve vrouw maar is te.........gewoontjes ? voor Martin.........denk ik.......Zijn kinderen zeiden heel duidelijk hoe ze beide vrouwen zagen,Swaen voor het werk en Wilma voor het huishouden Verraste, verbaasde smiley
Laat pappa maar lekker zelf kiezen!

Henk........tja,die is niet verliefd net als Henrieke........da wordt niks hoorKnipoog smiley

Eerlijk gezegd boeit het me steeds minder.........maar als Jurjen even tot rust wil komen is hij hier welkom Knipoog smiley

Ik vind het nu ook wel knap saai worden hoor Leanne, dr gebeurt zowat nix. En inderdaad...mijn vriendinnetje Wilma gaat et niet worden, tegen het slanke en mooie figuurtje van Swaentje valt niet te vechten he.....die Martin heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzak....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 12:59

wilma lijkt me een schat van een meid, maar ik denk dat een wat pittiger type die zegt; "t is half vijf; zullen we gaan melken?" beter bij hem past.

ze neemt initiatief en leiding, en ik denk dat hij dat wel gebruiken kan!!
(leuke vent trouwens!!)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 14:01

MARITIME853 schreef:
"Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam"????

Wat de leeuw betreft bedoel ik mee te zeggen dat de reactie's niet inhoudelijk gaan over de topic, maar bestaat uit miauwende leeuw.... Dus bla,bla,bla....

In deze reactie heb je alleen al 15 keer "ik" genoemd. Kan het niet op twee handen tellen. Het zegt eigenlijks al waar het om gaat...... Deze topic. Niet om de eindtijd studie!!!!
Wie misleid wie Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Ik vind het gewoon een grof schandaal dat deze mannen, F. en W. Ouweneel, misbruikt maakt van de goedgelovigheid van gelovige mensen door oa eindtijdstudie's te verzinnen en oa liegen over kindertjes in Birma die zogenaamd weer konden zien, wat helemaal niet zo was.

En daar dan ook weet ik hoeveel duizenden euro's mee verdienen, ten koste van goedgelovigen.

En, geen excuses, nee volharden in de leugens, dat vind ik eigenlijk nog het allerergste.

Daarom heb ik artikelen uit de media overgenomen, om mensen die nog maar pas geloven te waarschuwen, en omdat ik erg verontwaardigt ben.

Dat is alles. En verder blijf ik on topic.

Het beste en Zegens!

ps: Maritime:"Mag jij mij ff uit gaan leggen waarom ik, van jou, geen topic mag openen over iets wat in alle kranten en actualiteiten kwam"????
Ja, ik vatte dat zo op, ws verkeerd gezien, mijn excuses, maar ja, ik kan niet tegen onduidelijke doordenketjes, iig die ik onduidelijk vind. weet niet wat ik daarmee moet, kan en begrijp vaak ook cynisme niet.
Wel gewoon tot the point.
Iedereen mag hier zijn mening zetten, vind ik.

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 oktober 2012, 14:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 14:51

JOCHEBED148 schreef:
Ik vind het nu ook wel knap saai worden hoor Leanne, dr gebeurt zowat nix. En inderdaad...mijn vriendinnetje Wilma gaat et niet worden, tegen het slanke en mooie figuurtje van Swaentje valt niet te vechten he.....die Martin heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzak....

Weet je wát leuk is, nou: Barbie's baby, ja, ik lach echt te barsten, dat komische Scheveningse accent en die mensen, héérlijk.

En dan zo'n echt volksbuurtje bij het strand, en dan het commentaar, van degene die het commentaar geeft, hilarisch en zo grappig.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 14:54

ERIKA129 schreef:
Solly had een woordje teveel is al veranderd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Knipoog smiley

Geinig, he? Ik ben benieuwd wie dit heeft bedacht, ik zoek dat een keer op... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:02

winterweer
erg koud
blijf binnen vandaag
en kruip onder de wol
grieperig

Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:07

tijd
twee dagen
moet het af
voor mijn werk opdrachten
deadline

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:09

Morgen
weer beter
aan het werk
want het moet af
controle

Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 15:15

JOCHEBED148 schreef:

Lekker kortzichtig, als hij voor Swaen kiest komt het doordat ze slanker is Gefrustreerde smiley
Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat hij gewoon meer gevoelens voor haar heeft?? Of is dat nou weer een hele rare gedachte van mij.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:37

ANNETTE792 schreef:
Lekker kortzichtig, als hij voor Swaen kiest komt het doordat ze slanker is Gefrustreerde smiley
Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat hij gewoon meer gevoelens voor haar heeft?? Of is dat nou weer een hele rare gedachte van mij.

T klinkt misschien een tikkie te wijs annetje, maar ik heb een x aantal jaartjes meer levenservaring als jij....en ik heb de mannen van eh....meerdere kanten leren kennen....
Desalniettemin, nochthans hoop ik dat , als jij zo oud bent als ik, nog steeds diezelfde mening bent toegedaan....en aangezien jouw Pietje niet iemand is die liegt en bedriegt.....heb ik daar goede moed op!
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:37

Brrrrrrr
Herfstweer buiten
Nat en guur
en al vroeg donker
Binnenblijven
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:46

JOCHEBED148 schreef:
T klinkt misschien een tikkie te wijs annetje, maar ik heb een x aantal jaartjes meer levenservaring als jij....en ik heb de mannen van eh....meerdere kanten leren kennen....
Desalniettemin, nochthans hoop ik dat , als jij zo oud bent als ik, nog steeds diezelfde mening bent toegedaan....en aangezien jouw Pietje niet iemand is die liegt en bedriegt.....heb ik daar goede moed op!
Knipoog smiley

Jaren levenservaring zeggen nog niet zoveel over de inhoud ervan en de ontwikkeling van de mens... dus wie weet heeft Annette nog wel méér ervaring dan jij en ik. Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 29 oktober 2012, 16:48
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:53

JOCHEBED148 schreef:
Knipoog smiley

T klinkt niet te wijs...t klinkt eerlijk gezegt nog dommer dan de vorige bijdrage.

Niet oordelen over mensen, en al helemaal niet over mensen die je niet persoonlijk kent.
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:03

Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012.....
Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij..
Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....

En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4723 4724 4725 4726 4727 4728 4729 ... 6194 Volgende
Pagina 4726 van 6194